Supertsempit
odottava73! :heart: Toivotaan, että kaikki menee loppuun saakka hyvin, oli se sitten lähellä tai kaukana
Täällä edelleen sairaslomalla, tylsää on, ja väsymys valtaisaa! Ei hyvä yhdistelmä, kun sitte on pakko leipoa(näkyy painossa!) tms. että saa edes jotain päivän aikana aikaiseksi, on kovin laiska olo muuten. Neuvolassa kyllä kehoitettiin lepäämään just niin paljon ku hyvältä tuntuu, muttaku musta ei tunnu se vähäkään muulta ku laiskottelulta, ja tulee saamaton olo ja huono omatunto(?)
Typerää. Varsinkin kun päivät pitkälti tulee oltua yksin..
Olo on muuttunut supertukalaksi, tuntuu ettei pikkunen enää kohta mahdu tuonne, tila käy ahtaaksi,
ummetus vaivaa, ja myöskin ne ihanat
peräpukamat, en tiiä kuinka tämän suolen sais taas toimimaan edes jotenkin, kai sitte täytyy käydä joteki laksatiivia ostamassa apteekista.. Eilen vaivasi hermokipu oikeassa käsivarressa, tänään jo parempi, joten oletan että joku jumi vaan oli sitten..
supistuksia tulee edelleen, ja alan jo tottumaan niihin, niihin kun ei edelleenkään tehoa lepo, nykyään myös vatsan seutu on kipeä, varsinkin öisin, liittyen varmaan kasvuun.. tulikohan jo tarpeeksi valitettua?
Onko muut ottaneet
vauvavakuutusta? Mä hain lähitapiolasta, ja epäilin jo ettei ole hyväksyneet(esim. sen ESBL:n takia), kun meni tosi kauan sen päätöksen saamiseen, mutta tänään varmistui, vielä pitää varausmaksu maksaa ja asia on kunnossa
Mulla oli lapsena pahat korvatulehduskierteet refluksit jne, eli ihan jo niitäkin varten ajattelin että hyvä olla vakuutus, vaikka kyllähän julkisella puolellakin palvelua saa, mutta yksityisellä mahdollisesti vähän nopeammin/tarkemmin tutkitaan.
Vauvalla on
hikka yleensä noin kerran päivään, ainakin niin että huomaisin, joku oli siitä kysellyt. Tuskin edes jokaista huomaan, kun tuntuu niin tuolla selkärangassa/takapuolessa, lähinnä iltaisin olen asian huomannut, kun oon rauhoittunut.
sairaalakassia en ole vielä pakannut, mutta hieman päässä pyöritellyt mm. vauvan kotiutumisvaatteita :kieh:
Me käytiin lapsimessuilla, mukaan tarttui paljon ilmaiskrääsää ja kiva lelu vauvalle rattaisiin, lähinnä lähdin sinne fiilsitelemään, kyllähän sen usein huomaa että messuilla myydään juuri niitä tavaroita/vaatteita yms jotka eivät muuten ole kaupaksi menneet.. ja turvaistuimille tms muulle isommalle mitä mahdollisesti olisi saanut halvemmalla, ei enää ollut tarvetta, kun hankittu aiemmin. Mukava päivä oli silti
Mulla vauvan
sykkeet on ollut 135-157 välillä, ja tyttö siis tulossa, tosin yleensä kun niitä mitataan, on kauhea villi päällä, ja sykkeet pomppii jopa 180
Sf-mitta mulla kulkee nätisti keskikäyrällä, viimeksi eli eilen(32+3) oli 29cm. painoa tullut n. 8kg, vähän se tuntuu kyllä paljolta, kun aluksi ei noussut juurikaan, ja nyt ottanut spurtin, mutta kaipa kuuluu asiaan, ja herkkujahan on kyllä tullut syötyä, vaikka muuten yritänkin syödä terveellisesti, jostain syystä suklaa ja leipomukset vaan vetää puoleensa
Meillä ei kai oteta strepto-koetta, ja mua harmittaa se. Haluaisin varmistuksen muutenkin sille, ettei mitään tulehduksia tai muita bakteerejä emättimessä ole kun supistellut niin paljon, ja pissassa ei ole ollut mitään kokoaikana.. Voikohan sitä vaatia? Vai otetaanko täällä(pääkaupunkiseutu) sitten vasta synnyttaessä testit?
No jokohan tämä epämääräinen paasaaminen riittäisi, jotenkin ei nyt oikein ajatus pysy kasassa, muistilapun varassa tämänkin kirjoitin
Jaksamisia kaikille töissä ja lomailevillekin, ei tämä enää kauaa kestä, pitää yrittää nauttia..
Taniira ja pikkuinen 32+4 :heart: