Täälläkin oli neuvola tänään. Stiksailin sen pissan taas protskuissa plussalle niin pääsen antamaan parastani jälleen labralle. Eipä muita r.myrkytysoireita juuri ole joten aika luottavaisin mielin tässä kuitenkin. Hb oli laskenut 108:aan joten saan tota Fe:aa ottaa tästedes säännöllisesti (oon tähän asti ottanut kun muistan-tyyppisesti). Sf-mitta 30cm, yläkäyrän yläpäässä kulkee ja tenava yhä perätilassa ja jotenki eriskummallisessa asennossa, käsikopelolla ei kyennyt sanomaan mitään, vasta sydänäänet navan pinnassa kertoi totuuden Seuraava nla sitten rv34.
Mä pesasin noi tähän asti hamstratut vauvanvaatteet nyt, aika kasa! Vielä tarvis silitellä.
Mullei ole hirmusti mitään kremppaa; ei suppareita eikä oikeen mitään muutakaan. Kävely on vähän ankeeta kyl jo, onneksi ei juurikaan turvota! 12pv olis vielä töitä joista yksi koulutuspv. Toivotaan et jaksan loppuun asti.
Eipä muuta, väsyttää!
Sabsu 30+3
Mä pesasin noi tähän asti hamstratut vauvanvaatteet nyt, aika kasa! Vielä tarvis silitellä.
Mullei ole hirmusti mitään kremppaa; ei suppareita eikä oikeen mitään muutakaan. Kävely on vähän ankeeta kyl jo, onneksi ei juurikaan turvota! 12pv olis vielä töitä joista yksi koulutuspv. Toivotaan et jaksan loppuun asti.
Eipä muuta, väsyttää!
Sabsu 30+3