Aurinkoinen tervehdys jälleen naiset!
Hyvä, että Lettu ja Möntti voivat kaikesta huolimatta hyvin!
Ja muillakin menee ihan kivasti, vaikka onhan tässä kaikenlaista vaivaa itse kullakin.
AnnaOnnin kiireet ihan hengästyttää, taidat olla melkoinen energiapakkaus!
Omaa napaa jälleen kerran... siis en joutunut VIELÄKÄÄN insuliinille, koska nyt olen saanut yli viikon sokeriarvot pysymään aisoissa, AINOASTAAN 2 korkeaa arvoa, mutta niihin oli syydä sokeripitoinen jälkiruoka..myönnän.... :/ Nyt vielä seurantaa tiiviisti vappuun ja taas ensi perjantaina kontrolli, ja jos silloinkin arvot näin hyvät, niin sitten luovutaan koko insuliini ajatuksesta ja alan mittailemaan vain joka toinen päivä.
Mutta sitten... tänä aamuna mulla on tullut vettä! Siis en mä tiedä onko se lapsivettä vai hyvin juoksevaa valkovuotoa vai mitä, mutta jotain nestemäistä tuolta tulla tihuuttaa. Supistukset tuntuu ensimmäistä kertaa ALASELÄSSÄ! Siis kun kohtu supistaa, niin ensin kipu tulee alaselkään (menkkamaisena jomotuksena, tosi kurjalta tuntuvana) ja sitten vasta kipu alkaa alavatsassa ja koko mahassa. Tääkin on aivan uusi juttu!!! Olo on kaikinpuolin huono, vaikka nukuin hyvin, olen äärettömän väsynyt, palelee, särkee ja kolottaa vähän joka puolelta.
En ole vielä soitellut polille, seuraan nyt muutaman tunnin vielä. Ei paljoo huvita sinne soitella kun tietää mitä siellä sanotaan...
Mutta onneksi lääkäri kirjasi tiistai-yön käynniltä, että "näytille saa tulla, jos olo hankala tai on kipuja." Ei oo kätilöillä valittamista! ;D Nyt en tiedä onko vuotoa tullut, semmonen märkä olo on kyllä, mutta en nyt varsinaisesti tunne valuuko vai ei. Aamulla ihan mennä lorisi jalkoja pitkin... Mutta niin mulla oli edellisestäkin, ja kävin polilla, mutta se olikin vaan hyvin vetistä valkovuotoa, joka lisääntyy reilusti loppuraskaudessa.
Verituhruvuoto onneksi on loppunut, joskus pienen pieni viiru on pöksyssä, mutta se "isompi" vuoto on rauhoittunut.
Kaikenlaista vaivaa...huh huh... Jotenkin olo, että vauva piakkoin syntyy, mutta toisaalta luulen, että kunhan kiusaa vaan, laskettuun aikaan menee että heilahtaa!
Hyvää viikonloppua kaikille! Ottakaa iisisti ja nautitaan auringosta!
-julianna ja huomenna poksuu alkavaksi rv 35 (tai 36...?)