Kylläpäs mun valitusvirsi sai vertaistukijoukon liikkeelle. Olette te aika ihania koko porukka. :heart: :hug:
Kyllä täälläkin on saanut taiteilla, tekniikka tosiaan ei aina ihan vahvita lajia kun tuntuu että minä olen mahoineni silti meistä se taipuisampi ja kestävämpi... hoh hoh. Toivottavasti ukko ei tylsän työpäivän ratoksi keksi lueskella näitä...
Meillä oli taukoa viimeksi suunnilleen tasan sen verran, että kävin jälkitarkastuksessa "hakemassa luvan". Mies ei suostunut ennemmin, vaikka jälkivuoto oli loppunut jo paria viikkoa aiemmin. Toivuin tosi nopeasti ekasta synnytyksestä, vaikka alku olikin raju, viikon kuume +40 astetta ja antibiootit yms. Paikat kun ei pahemmin revenneet niin hyvin olis varmaan jo parin viikon tauon jälkeen päässyt puuhiin, yhteensä taidettiin n. 5 vkoa odotella. Ja voi elämän kevät sitä ensimmäistä kertaa sitten.
Minä salaa suunnilleen itkin että ei helevetti. Mies oli urea ja rohkea ja kannustava ja kehui kuinka tuntuikin hyvältä... minun kokemus oli suunnilleen yhtä ihmeellinen kuin öljytyllä pumpulipuikolla olisi pannut menemään.... Jaa oliko vähän löysät paikat verrattuna synnyttämättömään aikaan...
Ei siinä sentään mennyt kuin muutama kuukausi (ahkeralla geishakuulien käytöllä ja muutenkin "pinnistämällä" aina kun muisti) niin alkoi paikat olla jo ihan suht kunnossa ja rupesi tuntumaankin siltä... Ja tämä kaikki vaikka lääkäritäti oli jälkitarkastuksessa kehunut että hyvinhän nuo lantionpohjanlihakset löytyy ja ihan suht napakasti pystyin muka kuulemma niillä puristamaan (ensikertalaiselle oli yllätys että se lääkäri ihan ainakin käski sisätutkimuksessa "pinnistämään" niitä lemmenlihaksia. Hyvä niin, olinkin ollut aika huolissani... :snotty:
Joku vissiin niistä smart ballseista aiemmin kirjoittikin miten ne isohkot kuulat kopsahti kauniisti lattialle ekalla kerralla. Ei uskoisi kun niitä katsoo, mutta niin ne minullakin teki, monet kerrat. :ashamed:
Joopajoo... nyt saunaan. Mä olen ottanut tavaksi äippälomalla saunoa yksin. Ihana istua löylyssä keskellä päivää mehukannun kanssa (lue muki, 0,8litraa) ilman että yks 2-vee touhuaa siinä jaloissa...
Velv-valaskala 38+4