hei mammat pitkästä aikaa!! =)
lämpöiset onnittelut kaikille vauvautuneille! :heart: :heart: ai että ihana, kun osalla jo ohi se urakka!
mä entajua mikä ihameen hermoilu päivä mulla oli tänään. aamulla viel olin ihan hyvilä mielin, mutta sitten yhtäkkiä alkoi kaikki hermostuttamaan.
alkoi synnytys pelottaan ihan hirveesti. pelkään, etten ehi saada puudutusta yms.. jos oysissa on viel kiireistä aikaa, kun joka puolelta synnttäviä sinne laitetaan tulemaan. edellinen synnytys oli nopee. reilu 3h ja saa nähä miten tämä. en voi mitään, että pelkään sitä kipua ihan liikaa. :'( koitan ajatella positiivisesti, mutta ei oikeen auta! toivottavasti kaikki menee hyvin!
mies kun tuli kotiin, niin sanoin sille ,että oon ihan ressaantunut kaikesta. se yritti kannustaa mua. sitten kohta menin saunaan itkemään. :saint: no, hormonit heittelee vissiin. nyt jo parempi mieli. kävin sitten kaupasta ostamas itselle "lohdutus" suklaata. :snotty:
eilen oli neuvola rv. 37+4
painoa lähes kilo viikossa, mutta todellakin turvotuksesta suurin osa, sillä tänä aamuna kun kävin puntarilla, niin olin 800g kevyempi. =)
turvotus ++
RR: 136/74
hb: 117 (aluksi oli 142, joten siksin saatan olla väsynyt/ herkällä päällä)
SF-mitta taas VAIN 28.5, mutta terkkari laittoi kuitenkin korttiin 29, varmaan että olis ees sen puol senttiä kasvanu viime kerrasta.
en tiiä miks laittoi puol senttiä enemmän mitä sanoi mitatessaan. eli alakäyrän alapuolella vissiin menee taas tuo mitta, mutta ei ollu yhtään huolissaan.
tarjonta: RT ja pää oli kiinnittynyt eli ei yhtään liikkunut. :heart:
syke vauvalla: 150
liikkeet: ++
siis miten on mahollista, että mua pissattaa IHAN KOKOAJAN? viime yönä jouduin 4 kertaa käymään pissalla ja tänäänkin rampannut alvariinsa. jospa ens yö olisi vähän rauhallismepi. kai sitä turvotus nestettä poistuu pissan mukana.
vauvan pää tuntuu melko paineena tuol alhaalla ja supistelee välil ihan lahjakkaasti, mut ei viel säännöllisesti ja menkkakipuilua kans esiintyy, että jospa se tästä aika pian syntyis.
ihan kauhee stoori. :ashamed: huomaa, etten oo aikoihin kirjoitellut!
voimia kaikille teille, koitetaan viel jaksaa vähän aikaa!
IllanHämy 35+5 :heart: