Huomenia kaikille,
ja perskutarallaa, ei pitäisi IKINÄ mennä kehuskelemaan, että nukkuminen on parantunut viime metreillä, heti kostautua
..ihan kamalan hirvee yö takana! Joka paikkaa kolotti ja unetkin semmosia, ettei niitä kehtaa päivän valon aikana edes miettiä, plaaah!! Aina ollut helkkarin huono nukkumaan, eikä tää raskaus ole YLLÄTYS yllätys yhtään parantanu asiaa. Miettiikö muuten kukaan muu sitä, miten saa laitoksella nukuttua? Ainakin itseä kovasti tää asia mietityttää
..mitenhän sitä selviydytään, kun zombi vauvoineen joutuu kotiutumaan kolmen valvotun yön jälkeen, huooohh! Minä ainakin aion pyytää mahdollisesti uni/nukahtamislääkettä aivan ilman omantunnontuskia, jos siltä tuntuu.
NeitiA:lle: jess, näin tuntuu olevan, että moni asia yhdistää...minä vaan en saanut sitä nyrkkiä sisääni
. Mutta kuten jo totesin, pitää maanantaina kysellä terkalta asiasta! Mutta tosi harmillista on, että jää tämmöinen epäselvä käsitys vähän kaikesta. Ei yhtään rauhoita ensisynnyttäjää, vaikka rauhallisin mielin tässä ollaan koko odotusaika menty. Ja on se muuten niin jännä...en tiedä, onko täällä montaa "alan ihmistä" (
NeitiA ainakin =)), mutta ainakin itselläni on olo, että olen menettänyt kaiken maalaisjärkeni odotuksen aikana. Paljon olen hoitanut lapsia, vastasyntyneestä ylöspäin, mutta nyt tuntuu, että ihan yksinkertaisimmatkin asiat tuntuu pirun vaikeilta, kun oma lapsi kyseessä..mitenkähän se näin on pyörähtänyt?? Kyllä edelleenkin toitotan sitä, että odotusaikana jotenkin pukkaa tapahtumaan niin, että aivojen kapasiteetti laskee samassa suhteessa kuin hormonimäärä lisääntyy
, ei kai tätä voi muulla selittää!!
Ja gallupiin...nimi on jo päätetty jo apauttiarallaa 15 vuotta sitten =) . Hieman harmillista vaan, että silloinen harvinainen nimi onkin tänä päivänä yksi suosituimmista. Mutta vaihtaa en aio, ellei sitten poika ole täysin jonkun muun näköinen. Ja totta on, että sukulaiset ovat harvinaisen innokkaita soittelemaan ja kyselemään kuulumisia, mistähän johtuu
. Mutta vielä ovat pysyneet kohtuuden rajoissa, onneksi!!
Nyt vois ottaa mahansa kainaloon ja lähteä tekemään mukava auringonottopesäke partsille, namiii...näin auringonpalvojana pyhitän tälläiset kelit ehdottomasti Herra/Rouva Sunille =) , vaikka kämppä huutaisi halleluujaa pölykerroksen alla =)
Aurinkoista päivää kaikille :flower: