Kesäkuun Keventäjät

Huomenta!

Tosi pitkästä aikaa sain taas aikaiseksi vierailla täällä. Olen pari viikkoa sairastellut jotain outoa tautia. On kuvottava olo, selkä on kipeä, välillä on maha kipeä. Väsyttää aivan sikana. Lääkärissäkin kävin, mutta ei sielläkään selvinnyt mitään, virustaudiksi lääkäri tätä epäili. Raskaustestikin on tehty ja se oli negatiivinen. Nyt tuntuu vähän paremmalta.
Joka tapauksessa paino oli tänä aamuna 64.4 kg eli aika hyvin on pudonnut, kun mikään ei ole maistunut.
 
täällä ollaan nyt viiden kilon päässä ekasta tavoitteesta... Ihanaa, paino alkaa jo edes sillä luvulla ku ennen raskautta. En oo hirveemmin kerenny liikkumaan muuta kuin hyötyliikuntaa, mutta olen yrittänyt opetella syömään...koko ajan saa olla syömässä. Tosin vielä pudotettavaa on kyllä valitettavasti ainakin 10-15kiloo. Onnistuin ennen raskautta lihottamaan itseni...joten töitä saa vielä tehdä. Raskauskilot siis on poissa ku saa noi viis kiloo veks, mutta sitten alkaakin se kovempi urakka...Ne kilot ku ei niin vaan lähdekään.
 
Taukoo ol pudottamisessa ja vaakassa en oo käyny varmaa kuukautee ainenkaa B)
Nyt uudella ajatusmaailmalla liikkeellä...elikkä periks en anna ja lipsumiset ei sallittuja ku niist takas ruotuun siirtymine on yht kidutusta.
Yhä pudottelen vhh:lla.
Miust ei oo kaloreit laskemaan ja nää allergiat auttaa hyvi tuos vhh:ssa...tai toisinpäi :D
 
Yksin puheluu :whistle:

Käinpäs vaakas sit vissii 6pvä ja nyt tänää nii ois noin -2kg tippunu :eek: ...taitaa olla kyl nesteitä,mut kumminkii JEE!

Missä mei muut laihduttajat? ...vai oonko ainut joka nyt jaksaa taas tännekkii kirjuutella :/
 
Hah, miulla oli tarkotus liittyä tänne ja oisin koittanu 3-5 kg tiputtaa, mut nyt en saakkaa ku morsiuspukuliikkeissä sanoivat että laihduttaa ei saa ku ei oo aikaa sit tilata pienempää pukua :LOL: Pääsinpähä taas pälkähästä :D Miulla muuten paino heittelee kolmisen kiloa vissii päivittäin -_-
 
Tiivari juuh...mie tuos jokune vuos sit karppasin ja olo ol mitä mainioin.
Sopii hyvin miulle toi et saa syödä kunnolla vaik painoo pudotankii ja muutaki ku rehuja :D

Menhit siulleha käi hyvä tsäkä :LOL: ..nyt vaa nautit kaikest ihanasta :D
 
Hei taas!
Että mää VIHAAN tätä 2+ palstaa! tää jumii niiiiin paljon, etten ikinä pääse nettiin! oon ihan pihalla kullinkerien touhuistakin :headwall:

ja laihdutuskin vähän jäi...

Määkin oon miettinyt tota vhh:ta, kokeilinkin 3pvää, ja olo oli jees, mutta tulee ihan sika kalliiksi, vaikka meillä on lihaa pakastin täynnä omata takaa. Mutta kasvikset maksaa sika paljon! Eikä tuolla "lähi" kaupassa, 35km päässä oikeen oo valikoimaa. Ostin paljon kasviksia/vihanneksia kyllä, ja kalliiksi tuli, eikä ne nyt niin kauaa riitä, jos ei ihan lihaa paljaaltaa halua syydä. Niinpä, logististen ongelmien vuoksi suunnistin karkkipussille, ja vhh jäi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:
Hei taas!


Määkin oon miettinyt tota vhh:ta, kokeilinkin 3pvää, ja olo oli jees, mutta tulee ihan sika kalliiksi, vaikka meillä on lihaa pakastin täynnä omata takaa. Mutta kasvikset maksaa sika paljon!
Meil ku ostetaan vihanneksia vaik en oiskaa VHH:lla...mei lapset o kasvisten suurkuluttajii :D
Tottaha se kyl on et kasvikset on kalliita :kieh:
 
Maamuska teretulemast taas mukaan :wave:

Mie tääl iha intopiukeena....viime ma lähtien noin -3kg ja se on kaikist kumma ku miul ei oo edes nälkä vaa joudun oikee pakottaa ihteni syömään välillä.

Esimerkiks eile söin : aamupalaks turkkilaist jugurtti pienen kupillisen ja kahvii
Lounaaks 3paistettuu kananmunaa pippuritonnikalalla
pväkahvii 2kupillist
(Sit ei ollukkaa enää nälkä joten päivälliseks tein pakosta)
klo 17.30 jauhelihaa sekä paistettuu kukka-ja parsakaalia kera sipulin
Iltapalaa en syöny ku ei yksikertasest ollu nälkä!
Mikä parasta...mie en enää napostele!
 
Taas jatkuu yksinpuhelu :D
Toissa iltan alkanu paasto sujui hyvin...eile illal sit söin hyväl ruokahalul kananrintafilettä ja kermassa haudutettui vihanneksii. Kylläpä tää "dieetti"ruoka on namii :p
Oonko mie ainut raasu joka yrittää saada painoo pois???!!!
 
Tulin hehkuttamaan: loppiaisesta -2kg, tää mamma mahtuu jo joihinkin entisiin vaatteisiin. Tosin oon liikkunu ihan possuna. Mulla olis tarkoitus pudottaa vielä -15kg, kymppiinkin oon tyytyväinen. Mä oon luvannu kaverin kanssa ruveta kesällä juoksemaan...mutta ekaks täytyy saada painoo vielä pois,muuten polvi ei kestä. No,katotaan kuin muijan käy. Eli ursu et oo ainut joka yrittää saada painoa pois, hengessä edelleen mukana.
 

Yhteistyössä