Täällä jäänyt palstailu vähän vähemmälle, kun töissä tuli pomolta palautetta, että pitäisi käyttää työaikaa vähän vähemmän netissä. Vähän kyllä otin itteeni ja loukkaannuin moisesta, koska omasta mielestäni en oo käyttäny työaikaa mitenkään kohtuuttomasti netissä ja kun tuli vielä ilmi, että joku/jotkut työkaverit olivat pomolleni mun netinkäytöstä sanoneet ja sen takia mulle houmautti :kieh: Usein käytän kahvitauon nettaillen, eikä kukaan sattumalta paikalle tuleva tietysti voi tietää, että vietän taukoa. Joten pistää vähän ketuttamaan moinen päätelmien teko ja kyttäys! Kuitenkin piristää mukavasti työpäivää, kun käy esim. täällä Kaksplussassa vähän lueskelemassa ja kommentoimassa. Mutta jääköön nyt sitten omalle ajalle kokonaan.
synnytystapa-arviosta täälläkään ei sitä käsittääkseni tehdä ainakaan automaattisesti ensi kertalaisille. Oisko sitten niin, että viimeisessä nlalääkärissä katotaan käsikopelolla, että mahtuuko alakautta. Mietinkin, että pitäiskö loppuraskaudessa käydä jossain yksityisellä vielä ultrassa, että kattois tarkemmin mahtuuko vauva tulemaan alakautta ja muutenkin istukan toimintaa ja vauvan tarjontaa yms. Mutta siihen nyt on vielä aikaa
Tirlittan hyvä ettei vuoto ollu lapsivettä! Mä oon onnistunut kehittämään itsellenikin jonkun ihme lapsivesipaniikin, kun välillä tulee oikein hulahduksena valkkaria, niin että tulee se "housut kastuu fiilis". Ja sitten kyttäilen sen vuodon koostumusta ja mietin, että onkohan nyt varmasti vaan valkkaria. Ennen riitti, että panikoi sitä, ettei oo verta, nyt sitten panikoi jo sitä ettei oo lapsivettä :ashamed: Jostain jäänyt toi lapsivesijuttu alitajuntaan, kun oon mennyt lukemaan netistä juttuja, että jollain jo rv20 alkanut lapsivettä tihkuttaa. Tässä sen taas näkee, että pitäis vaan pysyä poissa kaikista raskausaiheisista nettisivustoista, niin ei tietäis kaikkia stressinaiheita
Matte07 Onneksi sait myöhemmin äänet kuuluviin
Mä joudun välillä etsimään tosi pitkäänkin dopplerilla ääniä ennenkun löytyvät. Oon päätelly, että Papunen menee välillä jonnekin istukan taakse niin piiloon, että sen takia ne äänet ei välillä meinaa kuulua. Eilen kun kuuntelin Papusen sydänääniä, niin ensin kuului pitkän aikaa tosi selkeästi aika ylhäältä ja melkein joka kohdasta mahaa kuului jonkun verran sykkeen ääniä. Juuri kun meninasin pyytää miestä kuuntelemaan, niin Papunen teki katoamistempun ja äänet häipyi kuuluvista. Ehdin jo pikkasen pelästyä, että mitäs nyt, mutta etsimisen jälkeen löytyivät vaimeampina ihan alamahasta. Tuli mieleen, että oisko Papunen tehnyt jonkun käännöksen ja vaihtanut asentoa ja sen takia äänet "hävisivät".
ummetuksesta mulle nlatäti sanoi, kun käski syömään lisärautaa, että jos kovettaa mahaa entisestään, niin sitten vaan heti Levolaccia naamaan. Ummetus voi hänen mukaansa aiheuttaa jopa supisteluja, jos joutuu liikaa pöntöllä pinnistelemään, ja sanoi ettei Levolacista ole mitään haittaakaan, että parempi vaan ottaa sitä heti, kun alkaa tuntua siltä. Mutta ilokseni oon huomannu, että mulla noi
rautatabletit tekee ihan päinvastaisen vaikutuksen, eli löysentää mahaa!! Ihana fiilis, kun maha on toiminu koko viikon melkein entiseen malliin
vaunuista Onko kellään kokemusta noista
Emmaljungan Edge Duo Combeista? Ois kiva kuulla mielipiteitä niistä, kun niitä vähän oon katellut sillä silmällä, että vois olla aika kivat. Pitäis käydä joku päivä ihan kaupassa livenä niitä kattomassa.
Mä odotan edelleen kuumeisesti niitä
liikkeitä! Oon niin kateellinen kaikille jotka niitä jo tuntee! Kehitän tästäkin varmaan kohta jonkun ongelman, vaikka viimeksi maanantaina neuvolantäti sanoi, että on ihan normaalia ettei niitä vielä tunne, kun istukka on edessä ja on ensisynnyttäjä.
Enää vajaa viikko rakenneultraan! Uskomatonta, että tänään alkoi jo 20. viikko ja viikon päästä ollaan puolessavälissä =)
Sanmar + superpapunen 19+0 (*POKS, POKS*)