Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

no niinpä niin...mul on sit hyvä tuuri taas...neukkutäti on jo 3 mikä ollu ja peräti 3 kertaa siel käyny..eipä ne hoida asioitaan sit yhtään..sokerirasitukseen koitin varaa aikaa.no ei ollu lähetettä menny sinne. Pitää jatkuvasti soitella sinne ja pyytää et teetkö sen nyt...sama homma oli ku piti fysioterapeutil käydä hakee se tukivyö lähete puuttuu...ketutuspäivä :D
kohta pihalle jäähylle ku aurinko armas porottaa :)

Muoks.. ja mä en tajuu ees miks sinne rasitukseen pitää mennä ku ei oo muuta syytä ku oon yli 25 vuotias...luulis et pitäis olla vähän muutakin..yököttää jo valmiiks.

Taistis ja pikkuneiti 21+2
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa mulle iski mahatauti eilen, koko yö meni oksennellessa, nyt näyttäs olevan jo selätetty. Pysyy juomisetkin sisällä.

Esikoinen täytti tänään 8w, apua kuin iso se jo on.:heart:

~ZZ&PienenPieni 20+0~ POKS! PUOLIVÄLI! ja ylihuomenna r-ultra!
 
PikkuMyy82:lle tsempitykset täältäkin!
ZiiliZeija: kurjaa, mahatauti! Toivottavasit menee pian ohi!

Nyt aika kiire, mutta Muumimamma_lle vielä lohtuna: mulla painonnousu 1,3kg VIIKOSSA! Siis APUA!! Miten VOI saada tuollaiset lukemat??? Että tällaista voi olla. Ehkä oon relannut liikaa tuon pulssinnousun takia. Tuntuu, että rauta vähän auttaa siihen? Áinakin tänään taas parempi päivä. Lisäksi sain kunnon tukisukkikset, nekin auttavat parempaan oloon! Mut selkä kipuilee edelleen :( Jotain pitää vähän vaivaakin olla ;)
 
Täällä ollaan pitkästä aikaa... Jospas joku sit päivittelisi tuonne etusivulle tämmöset tiedot 6.6 / Babuu- / toinen / OAS tia K-PKS tyttöolo aikasemmin olin tuolla 5.6 päivällä. :D Täällä alkanu supistella päivittäin.. ei kipeesti, mut paineen tunne on ikeetä kumminki..
 
Onko kokemuksia..Tänään ollu vatsan alueella kovasti kipuilua ehkä supistelua,
muisti ei ihan riitä miltä ne alussa tuntui. Kipeitä töissä ollessa olivat ja jatkuvat
kotona vielä levossakin. lisäksi alapäähänkin pistää jatkuvasti. Ei kai supistelua
vielä saisi kovasti olla? onneksi ylihuomenna neuvola

teris 18+4
 
Teris: mulla ainakin supistukset huomaa siitä, että jotenkin vähän kuin "salpaavat hengitystä" eli tulee sellainen puristava olo. Siis jos ovat ihan kivuttomia. Menkkamaista kipua aaltoilevana, kun ovat vähän kipeitä. Siis vatsaa kirraa ja sitten tuntuu vähän menkkakipua.

Mulla on ylävatsa lievästi kipeä, vähän tuntuu painaessakin. Närästys mokoma! Pitää kai lisätä Rennien syöntiä! Esikoista oottaessa närästys meni niin pahaksi, ettei Rennie enää tehonnut ollenkaan. Sain lääkäriltä sitten vahvemmat lääkkeet. En silloin edes tajunnut, että kyse on närästyksestä, kun ylävatsa vain kipeytyi. Mulla närästys ei nouse sitä ylemmäs, tai ei ainakaan polttele siis ylempänä.
 
Ultrakuulumisia: Kaikki näytti olevan hyvin ja tyttölupaus saatiin. Huh helpottipa taas oloa. Mitoissa hieman jälessä vastasivat viikkoja 19+6. Uus ultra olis 4.4 sokereitten takia. Ja täälläkin riiviö oli vaikeessa asennossa ja kaiken lisäx nukkumas, niin kun ekassakin ultrassa. Kuvan sain jalkapohjasta :kieh:

Sokereista miehän narahin testissä (viikol 18 ja jotaa) ja siitä sitten kotiseurantaan, näyttää onnex nyt niin hyvälle et saan alkaa mittaa harvemmin :)

Painonnoususta todella ilonen siitä koska sitä ei ole vielä ollu, päinvastoin painoa lähteny 3kiloo. Hyvä vaan kun noita kiloja on alkujaankin jo ihan liikaa ja BMI on yli 30. Toivottavasti ei nyt hirveitä lisäkiloja alkaskaan kehittää..

Roki ja mini-riiviö 20+3
 
Murukka, tottakai se raja on johonkin vedettävä mutta valitettavasti lakiakin luetaan joskus toinen silmä kiinni. En oo ainakaan koskaan kuullut että sikiäseulonnoissa ym. kiinni jäänyt olisi pakosta joutunut (tarkoitan että tulokset ovat myöhästyneet parilla päivällä) vakavasti sairasta tai vammaista vauvaa kantamaan. Laitetaan tähän ? jos jollekin näin käynyt.

Mä tunnistan supistukset "aaltomaisuudesta" eli kipu tulee, kasvaa, kasvaa, helpottaa, helpottaa, häviää... 5min ja taas tulee jne. :D Hienosti kuvaltu vaikka itse sanonkin :)

oisko se Mupelo niin ihana että meille helmikuun listan tekisi? :)

Räkäinen, kurkkukipuinen ja sen takia kiukkuinen T ja t 19+4
 
Tirlittan, en kyllä usko,että lupaa myönnetään viikkorajan täytyttyä. Laki on kuitenkin ihan selvä tässä asiassa. Kyse on kuitenkin niin vakvavista asioista, ettei lääkärit tai päättäjät voi lähteä näissä sooloilemaan. On aina olemassa riski, ettei vauva ole terve ja toimittava on sen rajan sisällä mikä on annettu, jos aikoo toimia.

Teris, josko sulla olisi kasvupyrähdys menossa. Kasvava kohtu voi aiheuttaa supistelua ja tuntemuksia. Ja sitten kannattaa muistaa, että puolenvälin jälkeen supistelu kuuluu asiaan, kannattaa ottaa ahdollisimman rennosti ja käydä pötköttämäänjos kovin supistelee.
Tietenkin on hyvä sulkea tulehdukset ja muut syyt pois, jos supistelu ei ollenkaan rauhoitu, mutta luulen että kuuluu asiaan ja on vaan kasvusta johtuvaa. Älä murehdi, jos ei ole säännöllisiä, mutta neuvolasta varmaan laittavat lähetteen labraan. Ja tietenkin jos oikein kipeitä on, niin menet päivystykseen. Tsemppiä!

Ai niin, olethan juonut tarpeeksi?

ZiiliZeija Toivottavasti meni ohi jo!! :|
 
Murukka, hienoa että sulla on usko terveydenhoitoon ja lakeihin, valitettavasti töissä ja elämässä liikaa nähneenä multa ei sitä löydy. : / Mutta tää on semmonen asia että turha lähteä sen enempää vääntämään, kun ei oo henkilökohtaista kokemusta :)

Ei kai se auttas ku ottaa paracetamolia poskeen ja kömpiä sänkyyn.. :snotty:
 

Yhteistyössä