Emppa, Ainakin mulla on vain hyviä kokemuksia tosta Femiflorista (en kai sitä muuten ois täällä mainostanut
)
Meillä on
ninaninan kanssa ihan päinvastaiset nää (miehen puolen) "sukupuolijaot" (siis tyttö/poika)
Ja meillä on jo tosiaan tyttö ennestään.. Saa nähdä kumpi tuolla masussa luuraa (vielä 1 1/2 viikkoa r-ultraan, äh :headwall
4Dultraan arvelin meneväni mikäli rakenneultrassa jotain syytä tulee tai masukas jättää sukupuolen salaisuudeksi. Pirun kallis on :vampire:
Muakin on ruvennut hirvittää tää
painonnousu : / Kohta on 80kg rikki ja kun tätä pituutta ei ole paljoa suotu... Kohta varmaan voi kieriä eteenpäin. Mä en oo esikoisen odotuksen/syntymän jälkeen hirveesti liikkunu ja syömisiäni kattonu (vaikka olisi pitänyt, myönnetään -> esikosta tuli se +20kg) ja siltikään ei oo paino lähteny siitä nousee, paitsi nyt.. 5kg kohta paino noussut raskauden alusta. Onneks toi mies lihoo mun kaverina :heart:
Vauvan kesävaatteista sen verran vielä, että tottahan on että vastasyntyneen verenkierto on erilainen, eli varsinkin ääreisverenkierto (kädet ja jalat) on heikkoa. Että kannattaa varata myös pitkähihaista bodyä ym. hitusen lämpimämpää.. Siinähän on iso ero onko +15 vai +35 astetta, sen mukaan se pukeutuminen. Muistan että erään työkaverini kanssa joskus katseltiin ihan järkyttyneinä kun mammat kuljettivat paksuihin paitoihin ja housuihin puettuja pikku vauvoja keskikesällä. Vaunuissa varsinkin varmasti kuuma kun ei ilma kierrä... :O
Ohuet tumputhan on kanssa hyvä keksintö, hyvin lämmittää jos kädet kylmät ja kun ne kädetkin tuppaa sinne suuhun uppoavan.
rakenneultran ajankohdasta, mä luulen että se ei oo ihan kiveen hakattu se 24viikkoa. Että jos tieto vakavasta vammasta tulee vaikka kaksi päivää myöhässä niin keskeytys voidaan silti tehdä. Toisaalta ihan eriasia tämä esimerkki mutta kyllä mä tiedän tapauksen jossa "äiti" vaatinut abortin rv17 ilman painavempia syitä ja sen saanut, vaikka laki sanoo muuta.
Flunssasta kärsin minäkin. Poskiontelot tuntuvat räjähtävän ja verta saa niistää päivittäin
Paranemisia kaikille lentsusta (tai jostain muustakin) kärsiville :snotty: :hug:
Jotai mun piti varmaa vielä höpötellä mut unohdin
T ja t 19+3