Heippa! Ja tervetuloa uudet!!
Ja onnea ultrakuulumisista :heart:
Ja heti omaa napaa... Olin niin innoissani tänään, kun huomenna piti olla mun toinen neuvolaäynti, niin eikös neukkatäti soittanut et joutuu peruun sen, siis meinas oikeesti itku tulla :ashamed: Mä en ole päässyt kuin kerran neuvolaan ja kerran lääkärille, sekä nt-ultra... Ja seuraavan ajan sain neukkariin vasta 15.2, ja seuraavana päivänä ultra... Onneksi naapurineukka oli paikalla ja sain käydä kuunteluttaan edes sydänäänet, kun en niitä liikkeitä vieläkään tunne : / Sain selvityksesi,että jos istukka takana, niin liikkeet ei tunnu sisällepäin..?? Ja vaavi oli tosi korkeella, navan seudulta tuntui sydänäänet, mutta siis muuta ei tehty vain kuunteli sydänäänet, ei edes laittanut ylös käyntiäni, kun kesti minuutin.. No näillä sit mennään seuraava kolmeviikkoa... Toivon, et nuo liikkeet alkais tuntuun sitten pian
Hankinnoista.. ne vaunut olen siis ostanut, ja eilen h&m:ltä ostin pari neulepaitaa, ja neulehousut, sekä plyysihaalarin, siellä oli kaikki kolme euroo kipale.. Tosin en usko et ostankaan oikeastaan muuta, sain kankaita, joten taidan yrittää ehtiä väkertään itse jossain vaiheessa. Vaippoja olen tehnyt muutamia jo valmiiksi.
Mulla on jatkunut koko raskauden yskä ja nuha, sekä ajoittainen kurkkukipu.. eilen oli taas niin kipee kurkku, et meni jo hermotkin... Nyt ei ole kurkku ihan niin kipee mut päätä särkee täälläkin useesti, ja on varmasti veden juomisen vähyydestä...
Mulla oli tota kutinaa kolmannessa raskaudessa, ja kävin aika usein muistaakseni verikokeissa, ja muutamassa ylimääräisessä ultrassa, mutta mitään ei kuitenkaan ollut, Ilmeisesti kuiva talvipakkasilma aiheutti ylimääräistä ihon kuivumista ja kutina lisääntyi, ja tieto lisäsi tuskaa..
Opetettiin meidän heppa uudelleen ajolle, oli joskus nelivuotiaana vetänyt kärryä, ja nyt 7v jälkeen, onnistui reen vetäminen aivan loistavasti, sain siis heppaharrastukseni takaisin, vaikka en selkään pääsekään
Ja 5vee neidin ratsitunnilla 20 asteen pakkasessa tärisin tunnin eilen, huurrr et oli kylmä. Mutta mitä en tekisi lasteni eteen
Multa ei ole kertaakaan mitattu ees hemoglobiinia, mutta enhän ole siellä neukkarissakaan käynyt, joten mennään oman tuntemuksen pohjalta.
Huomenna olis hieronta... en kyl mahalle enää mee makaileen, mutta onneksi mun täti on hieroja, voidaan näitä asentoja hiven muutella..
Jaa, tulipas stoori vaan omaa nappulaa... Hyvää keskiviikkoiltaa kaikille!!
Jisse ja "eilien" rv18+?