No niin, nyt on aikaa rustailla kuulumisia täältä suunnalta.
Tervetuloa uusille! :flower: Mukavaa, että joukko kasvaa ja keskustelu pysyy täällä aktiivisena.
Onnittelut kaikille ihania ultrakuulumisia saaneille. Teitä oli tällä erää niin monta, että nikit pääs unohtumaan.
Mielitekoja täällä ei kauheasti ole ollut. Joulunpyhinä kaipasin suolasta salmiakkia, mutta nyt sekin on mennyt ohi.
Sydänääniä sarjaa en ole nyt katsonut, mutta joskus aiempina vuosina kylläkin. Liviltäkin taitaa tulla joku synnytyssarja ja sit tuola MTV Faktalta tulee kanssa. Noita oon seuraillut aina kun satun muistamaan/bongaamaan ohjelman töllöstä.
Vauvalle oon ostanut uutena yhdet housut ja velouriset potkuhousut. Käytettynä sitten ole hankkinut parit me&i haalarit, pari hellehaalaria ja yhden bodyn. Tarkoitus on ostaa vielä tulokkaalle omat kotiutumisvaatteet ja sitten mahdollisesti muutama nepparillinen kietasubody.
Lapsivesi oli mulla alkuun kirkasta, josta se muuttui sitten lohenpunaiseksi. Haju on sellainen makean imelä. Tuo mistä sen erottaa niin se onkin sitten hieman hankalaa. Mutta limaista se ei ole. Itsellä oli esikoisen aikaan varsin vetistä valkkaria ja tosiaan useampaan otteeseen sen luulin olevan lapsivettä, mutta ei kai se sitä sitten lopulta ollut. Toki sillä puikolla pystyy testaamaan, mutta meillä ei niitä ole neuvolassa.
Tirlittan: Ootko kokeillut nousta toisen kyljen kautta ylös? Itsellä kun pahasti kipuilee alaselkä/lonkka/ vai mikä nyt onkaan, niin toisen puolen kautta pääsee helpommin ylös (ainakin lattialta), varsinkin jos eka menee kontilleen ja siitä sitten pystyyn.
Liikkeitä täällä tuntuu reippaasti, välillä jopa liikaa. Potkuissa alkaa olla jo ihan kiitettävästi voimaa ja muutama monotus on jo osunut tuonne virtsarakon tietämille. Välillä sintti punkee päätään kohdun yläreunaa vasten ja sillon meinaa olla hieman epämiellyttävä olo. Onneks yöllä saa vielä toistaseks nukuttua.
Tsemppiä kaikille erinäisistä vaivoista kärsiville. Itse olen suuremmilta kolotuksilta ja jomotuksilta välttynyt ja pääsen liikkumaan vielä suht hyvin, eikä närästyskään ole yllättänyt. Esikoisen aikaa Rennie oli mun paras kaveri, mutta toistaiseksi olen siltä ystävyyssuhteelta välttynyt. Täytynee kuitenkin ostaa paketti varuiks.
Viikon päästä neuvola. Hieman jo pelottaa mennä kun painoa on edelliskerrasta (rv 16+rapiat) tullut sellainen + 5 kg. :ashamed: Tosin on näköjään ihan sama mitä syön ja miten liikun kun se nousee joka tapauksessa. Katselin tuota esikoisen neuvolakorttia ja viikkojen 14-24 välillä mulle on tullut painoa lisää 11 kg eli siihen nähden vielä tuota on kertynyt vielä vähän.
Sintin yksiö rv 21+6. Kyllä tuo hiljalleen alkaa pullottaa ihan kiitettävästi.
Mupelo ja sintti rv 22+1