Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

Joku puhui vatsan pullahtamisesta ja tukalasta olosta! Täällä kans sama homma, tänään oli ekan kerran tai siis on edelleen sellanen tukala olo, että nää mammafarkutkin vähän kiristää ja alapäässä tuntuu painetta, huh. Kun tähän asti ollut niiin kevyt ja hyvä olo kroppansa kanssa, painoakin tullut taas kilo lisää, eli nyt lähtöpainosta tullut jo 4kg! Voih! Vatsat kasvaa ja pullistuu, iiks ja puolivälit täällä toisilla jo poksuu! :D :LOL:

Ootteko muuten katselleet FST:ltä sitä Sydänääniä sarjaa?? Tulee aina su. klo 19 ja on ihana sarja, eilen taas kattelin ja innolla jo odotan, että pääsis synnyttämään ja sais sen pienen nyytin syliin :heart:

Tuokaa taas hyviä ultrakuulumisia, ne keillä ultra tällä viikolla!! =)

jkoo + Pupu 18+5
 
Heippis vain Kaikille =)

Vieläkö tämä ehtisi tänne teidän mukaan keskustelemaan..???
Täällä kolmas tulossa, ja tämän pienokaisen laskettuaika ois 9.6 <3
Kovasti jännittää!!!!! Elikkäs la.na tosiaan tuli 20vkoa täyteen, ja sitä juhlittiin laskiaispulla kahveilla :))
Ja massu tuntuu jo niin isolta =) Tnä oli neuvola, ja lähtöpainosta ei oo tullut silti ku 2kg painoa lisää :) Aiemmissa raskauksissa olen lihonut ku pullataikina :LOL:

Terveisin, Hantuliini ja massu-asukki 20+2 =)
 
Heippa taas pitkästä aikaa!!

Täällä alkaa myös puoli väli häämöttämään aina vaan lähempänä =)
Vielä viikko rakenneultraan, eli siis ensi maanantaina nähdään meidän pikkuinen.
Liikkeet tuntuu jo selvinä pikku potkuina päivittäin, vilkkaimmillaan täällä ollaan illalla.
Massu on jo ihanan kiinteä ja pallomainen. Odotus on ihanaa nyt kun pahoinvoinnit on takanapäin.

Onko teillä muilla ihan kauheet halut? siis mun tekisi ihan kokoajan mieli ihan hävettää myöntää.. :ashamed: Ei aikaisemmissa raskauksissa ollut tälläistä.. Mies suhtautuu hieman varauksella rakasteluun, koska pelkää kai sen jotenkin häiritsevän vauvaa.. Antaa kyllä mielellään muutakin nautintoa ja siis orgasmit on nyt ihan uskomattoman vahvoja. :p
No ehkä tämä on ohimenevää!!! itselläni on ollut jonkun verran myös suonenvetoja, ne on inhottavia kun yöllä siihen herää..

Ai niin tänään ostin uudet mammahousut H&m:ltä löysin alerekistä 10 euroon..
Ootteko jo ostanut vauvalle vaatteita, itse ajattelin ostaa sitten rakenneultran jälkeen, jos vaikka se sukupuolikin sieltä tulisi selville.

Mutta palailen viim. viikon päästä kertomaan ultra-kuulumisia, mukavaa viikkoa kaikille ja kohtahan se on jo helmikuu!!

t. Enisa ja pikkuinen rv 19+5
 
Tervetuloa Hantuliini :flower:

Enisa täälläkin kaameet halut kiusaa muttei pysty noitten suppareitten takii ja lääkärikin vähänniinku kielsi moisen puuhan.
Mä olen ostanu jo vaatteitakin, lähinnä harmaa/valkosta kun ei tiiä kumpi tulee, ainakaan vielä :D

Huomenna se poliaika ja tää jännitys on jo aivan hirvee. Huoh. Sais ees jonku mukaan henkiseksitueksi mut kun ei :'(

~ZZ&PienenPieni 18+6~
 
Tervetuloa Hantuliini!

Mieliteot: Täällä mennään samoilla mieliteoilla kun esikoisen aikana. Salmiakkia ja jäätelöä :) Esikoinen oli tyttö ja syntyi heinäkuussa kun Suomen kesä laittoi parastaan ja oli se inkkarikesä 2010, niin kyllä on meidän paikallisen kaupan jäätelövalikoima huvennu meikäläisen naamariin :D Ja erityisesti ihan raskauden lopussa tuli sit mehujäät. Nyt toi jäätelö esittää vielä pientä roolia, mutta merkit on vahvat että kun raskaus etenee niin jäätelön himo kasvaa :p Mut salmiakki voi nammmm.... ja erityisesti salmiakki-lakritsi ufot Makuunin valikoimasta :whistle: Asutaan maaseudulla ja joskus on ollu ihan pakko saada ja kun lähin makuuni on 25 km pääs niin - kyllä :ashamed: - on tullu lähettyä ja mies puristelee päätään ja nauraa :LOL:

Kaks viikkoa ultraan, mä en jaksa odottaa!!! |O:ashamed:

PikkuMyy & Kikko 20+2
 
Heipä hei!

R-ultrassa käyty ja kaikki hyvin :)
Painoarvio A-vauvalla 375g ja B-vauvalla 432g. Molemmilla näyttää olevan pippeli joten vielä poikalupaukset pitävät. Ei nyt muuta tule mieleen...

No, ens viikolla olis sitten muutto. Onneksi matka on lyhyt, sillä muutamme naapuriasuntoon. Mun pitäs varmaan muistaa levätä välilläkin, ei sais kantaa painavia tavaroita. Toivottavasti meidän avuksi tulee paljon kantoapua :)

Herkuista puhuitte täällä... Mulla on välillä salmiakki ja jäätelöhimo, ei suklaata lainkaan. Laskiaispäivä lähestyy ja nyt tekee jo mieli laskiaispullia :D

malendra+pikkuiset 21+1
 
Maanantai päivää naiset!

Täällä tuntuu liikkeet päivittäin, jännä miten ne alkoivatkin tuntua ihan yhtäkkiä ja selkeesti. Itse epäilen, että voisi johtua siitä, että kohtu vaihtaa asentoa. Mulla on takakeno kohtu ja jos se on kasvaessaan työntynyt vähän eteenpäin, niin selittäisi asian.
Kyllä ne liikkeet vaan lämmittää mieltä, vauvaan tulee luotua heti jotenkin lämpimämpi ja todellisempi suhde.

Ne ketkä liikkeitä vielä odottaa, niin kärsivällisesti vaan. Luin tossa vanhaa päiväkirjaa, ja esikoisesta selkeitä liikkeitä vasta rv 21-22, vaikka istukka takana ja kaikki edellytykset liikkeiden tuntemiselle olis ollu (paitsi se melkoisen takakeno kohtu).

Me käytiinkin ultrassa jo vähän aiemmin, kuin alunperin oli aika varattu ja kaikki oli lääkärin mukaan ok. Ainoastaan itseä jäi mietityttämään kun reisiluun mitta oli 11 päivää päänympärystä edellä. Niin, että raskausviikot ny ultran mukaisesti olivat 18+5, vartalonympärys vastasi 18+6, reisiluu 19+1, ja päänympärys vain 17+4. Lääkäri ei tästä maininnut mitään, mutta ultrakuvissa on nämä mitat näkyvillä. Lakimitta eli pään halkaisija vastasi 18+0.
Meillä on onneksi toinen ultra nyt vielä tällä viikolla, niin saan varmasti selvennystä asiaan.
Tosin lyhyitä ihmisiä ei meidän perheeseen kuulu, eli tota säärtä ja jalkaa voi vauvalla olla ihan perimänä :) Tuo pieni pää vain mietityttää ja esikoisestakaan en mitään ultramittoja löytänyt tai muista. Syntyessään oli hyvin standardi kokoinen pää, eli 35 cm, tosin syntyi sektiolla, eli pää sai pitää muotonsa.

Painoa on tullut tähän mennessä nelisen kiloa ja puolessavälissä mennään, jos viidellä kilolla pärjäis loppu ajan? Toiveajattelua, luulisin.. :whistle:


Ja se pahoinvointi.. vaikka olo on toki hrjasti normaalimpi kuin vielä nt ultran aikoihin, niin edelleen lentää usein aamuisin oksennus. Ei vaadi suurta stimulaatiota, ihan karva kurkussa tai hassu haju, niin se on siinä : /


Onko muilla sellaista kärsimätöntä oloa, että tämä loppu puolikas tuntuu ajatuksena toooosi pitkältä ajalta?



Murukka rv 19+4
 
Kaikille ultrissa käyneille onnea! Ihana lukea teidän hyviä uutisia täältä! Piristää ihan omaakin mieltä! :D

zoile et voi uskoo et ootan sitä päivää et pääsen ja uskallan n. parin viikon päästä ostamaan pinkkiä! :LOL:

Missy 20+3
 
Onpa paljon viestejä! Onnea kaikille hyviä uutisia rakenneultrasta saaneille! Meillä se on tämän viikon perjantaina.

Tukivyöstä: sain nyt Anitan S-kokoisen vyön lainaksi, mutta onpa sekin suuri ympärysmitaltaan! Tai siis musta sen pitäisi olla vähän napakampi. Aikaisemmin mulla oli Patrician hakasellinen, tosi tiukasti lantion paikallaan pitävä vyö. Mikäli jollakulla oikeasti tulee issias- tms. oireita, mulla tuo vyö kyllä tuki hyvin. Tämä taas ahdistaa vatsalla nyt jo. Siis mulla on rv20+0, ja puristaa vatsaa!!! Mutta ei lantiota, missä tuki pitäisi olla. Mun mielestä vyön pitäisi tukea lantiota, ei vatsaa varsinaisesti. Vaan selkäoireiden takia vyötä olen käyttänyt.
Eli on mulle Anitan vyö on vääränmallinen varmaan. Katsotaan, joudunko vielä ostamaan uuden Patrician vyön tai vastaavan, mikäli niitä vielä tehdään. Jostain alusvaatekaupasta omani aikoinaan ostin 2005 ja se kesti kaksi raskautta rv18-loppuun asti suurin piirtein. Taisi olla vähän kyllä Anitaa kalliimpi.

Vatsasta: Vatsa on varsinainen pallo jo. Kaikki huomaavat sen, jopa toppatakissa kulkiessani. Puoliväli vasta! Itse toivoisin, ettei kehitys kehittyisi ihan tätä vauhtia. Muuten olen varmaan aika köntys loppuraskaudessa.

Raskausajan herkuista: mäkin haluan syödä paljon salmiakkia! Jäätelö oli esikoisen raskausaikana suosikki.

Muuten menee ok, mutta tänään on ollut kuvotusta, ehkä väsymyksen vuoksi. Eilen illalla uni tuli vasta 23, heräsin 06, joten n. 7 tunnin unet. Raskaana se on mulle liian vähän selkeästi. Ja toinen rinta oli jo herätessä kipeä ja on edelleen. Sellainen olo, kuin maitoa pakkaisi. Pelkään, että taas tulee jokin tukos :( Äitipolilta ei kehotettu varsinaisesti rintaa raskausaikana tyhjentämään, mutta mulla saunassa painelu ja varovainen muutamien pisaroiden tyhjentäminen kyllä auttoivat siihen edelliseen tukkeutumaan. Miten näitä vaan voi tulla koko ajan?? Edellisestä taitaa olla nyt kolme viikkoa tai jotain :(

Välillä tunnen olevani jo ihan ok kunnossa, mutta sitten tulee näitä päiviä, että tuntuu, että 1) väsyttää 2) turvottaa etenkin jalkoja 3) suonikohjut!! Tukisukkia ootellessa... 4) vaatteet kiristää 5) selkää särkee 6) kuvottava olo 7) hengästyttää 8) huimaa etenkin paikallaan seistessä jnejne. Pitäisi tehdä gallup raskausajan voinneista. Itse tunnen paljon äitejä, jotka ovat voineet keskiraskauden (ja mielestäni muutenkin raskausajan) hyvin ja ihmettelevät, miten mun raskausaika ei olekaan sitä kultaista elämän kunnossa -keskiraskautta. Kaikilla ei vaan ole niin, mulla on paras vointi tähän asti ollut aina vasta äitiysloman alettua. Eikä sekään nyt ihan elämän kunnossa: vessassa ravaamista ja valvomista öisin, vatsa on suuri ja tiellä, vauvan liikkeet jopa sattuvat jne.

Mutta pääasia, että vaavilla tuntuu olevan asiat ok. Liikkeitä olen nyt tuntenut melko lailla. Kunpa vaan rakenneultrassakin olisi kaikki ok. Sitä nyt vähän jännäillään.
 
Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista! :)

Raskausajan mieliteoista oli puhetta. Mun on oikeastaan enemmän tehnyt mieli roskaruokaa ja hedelimä. Kyllähän sitä makeaakin syö, mutta ei maistu enään läheskään yhtä hyvää kuin ennen raskautta.

Haluista oli myös puhetta. Mua oikein hävettä kuinka kaikki halut on hävinnyt raskauden aikana :ashamed: Onneksi mies ymmärtää ja mieskin välillä pelkää että seksistä on vauvalle jotakin haittaa. Mua itseä vaan harmittaa, koska haluaisin haluta mutta kroppa ei vaan herää. Ja ne muutamat kerrat kun on edes vähän tehnyt mieli niin eipä se seksikään enään tunnu yhtä hyvältä kuin ennen.

Murukka Mulla on kans just samanlainen olo että odotan niin vauvan syntymää että loppuaika tuntuu loputtoman pitkältä...

(.) Olen nyt ostanut ensimmäiset vauvan vaatteet. Ostin H&M:ltä neutraalit I love mum, I love dad bodyt ja sukat :heart: :heart:

Mies ei ole kotona joten puraan tätä itsesääliä tänne. Flunssa vaan pahenee ja en muista milloin olen viimeksi ollut näin huonossa kunnossa :( Toivottavasti olo alkaisi pian hellittämään... :snotty:

Muumimamma_ 21+2
 
Munkin teki mieli nyt tulla tänne hieman ruikuttamaan:kieh: et anteeks vaan jo etukäteen... Jo kuten tuossa aikaisemmin joku muukin mainitsi siitä että tämä raskauden keskivaihe pitäis olla ihanaa aikaa, niin paskanmarjat!! Väsyttää, ei saa nukuttua, kramppeja on edelleen ja nyt sitten ilmeisesti supistuksia sellaisia mitkä tuntuu et salpaa hengityksenkin. Liikuntaa pitäis harrastaa, mut tosiaan kun tuntuu et hegästyy jo kauppareissullakin tarpeeks ni milläs lähdet lenkille?? Ja sit vielä se et jos nyt jaksaa lähtee kävelemään ni muutaman sadan metrin jälkeen on jo vessahätä ni todella nautinnollista...

No toivottavasti tästä jossain vaiheessa piristyis oikein nauttimaankin. No parasta tässä on se että on saanut olla nyt neljä viikkoa sairaslomalla eikä ole tarvinnut sit vieöä töistäkin stressata :) No saikun jatkot selviää sitten torstaina rakenneultrassa. Jotekin hieman epäilen et pystyisin töihin menemään kun ostoskassin kantaminenkin aiheuttaa noita kramppeja ni miten pystyisin potilaita nostelemaan ja avustamaan. No vuotoja onneks ei ole enään ollut. Ja toivottavasti kohta rupeis noi liikkeetkin tuntumaan, kun en ole vielä mitään erottanut.

*madde ja tyyne 19+5*
 
malendra ja zoile onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

mielihaluista Twix- suklaat!! Voisin syödä niitä koko ajan :p Ja tänään näin kaupassa laskiaispullia, oli ihan pakko ostaa! Onneksi tekee mieli myös hedelmiäkin, kuten kiiwiä ja päärynää.

Kyllä taa säikähdin tänään, kun lorahti pari kertaa perä jälkeen jotain lämmintä ja märkää housuihin! Onneksi taisi olla vaan valkkaria, ainakin koostumus näytti siltä (vaaleaa ja limaista). Mutta tuli kuitenkin pieni epäilys, että mistä sen erottaa, jos onkin lapsivettä? Onko lapsivesi selkeästi vettä, eikä sellaista limamaista, niinkuin valkkari? Esikon odottaja kyselee tyhmiä :ashamed:

Eilen kävin katsomassa hyvän ystävän viikon ikäistä vauvaa. Ja vaikka yleensä en ole mikään herkistelijä, niin voi elämä mikä liikutus tuli, kun kaveri tuli avaamaan oven poika sylissään. Ihan väkisin vaan tuli kyyneleet silmiin :heart: Taitaa kyllä olla hormoneilla jotain tekemistä asian kanssa....Tänään itkeä tirautin myös Ilta-Sanomien jutulle, jossa Antti Kaikkonen kertoi adoptioprosessin peruuntumisesta.

Tsemppiä kaikille tämän viikon ultraan menijöille :wave:

Ja tsempit myös kaikille flunssaisille ja muuten huonovointisille!

Sanmar + superpapunen 21+3 :heart:
 
Siis hä, tuleeko Sydänääniä nyt FSTltä? Se tuli aika tasan vuosi sitten ykköseltä tai kakkoselta. Oiskohan noi uusintoja, täytyypä tutkia asiaa. Se oli ihan älyttömän hyvä sarja!!

Noista mieliteoista. Mulla on kanssa tullut maito taas kuvioihin, tekee mieli juoda sitä ihan janoon. Mutta ihme kyllä ei juuri muuta vielä! Ihan tavallista kotiruokaa tekee mieli. Viimeeksi mä söin kanssa jäätelöä silloin 2010 kesällä litratolkulla. Käytiin varmaan joka ilta "iltakävelyllä", eli ostamassa jätskit lähikaupasta :LOL:

Sofiia 17+6
 
Tosta Sydänääniä sarjasta piti kanssa kommentoida. Mun mielestä ne on uusintoja. Katoin myös sitä sarjaa sillon kun se tuli viimeksi telkkarista. Ihana sarja :heart: Nyt oon joka sunnuntai yrittäny muistaa kattoa sen/laittaa boxille, mutta oon tasan yhden jakson saanu boxille, eli lahopää, mikä lahopää, mikään ei pysy muistissa :kieh:
 
Yle areenasta voi katella aina kolme viimesintä jaksoa tota sydänääniä ohjelmaa. Ite kanssa katsoin sillon kun nuo jaksot tuli ekaa kertaa ja on kyllä ehdottomasti hyvä sarja ja kivaa vastapainoa kaikille jenkki synnytys ohjelmille.

Musta olis niin hyvä idea tehdä vastaavaa sarjaa jostain suomalaisesta isommasta synnytys-sairaalasta, esim. kättäriltä tai naistenklinikalta, josta saisi hyvin kuvaa erilaisita synnyttäjistä ja tilanteista.
Tai sitten niin, että ohjelma kiertäisi eri sairaaloiden synnytysosastoja pohjoisesta etelään ja nähtäisiin erilaisia perheitä ja sairaaloita, jne.

Ja uskon, että näille ohjelmille löytyisi aina katsojia. Aika iso osa naisita on raskaana joka vuosi ja naisia taitaa luontaisesti kiinnostaa synnytys ja vauva ohjelmat :)

Ja nyt aion kyllä alkaa seuraamaan Satuhäitä kanssa, niin hyvää suomalasita viihdettä, että :D
 
Huomasin äsken vasemmassa tississä punoitusta ja kovan patin. Vasen tissi on eilisestä saakka ollut arka. Kyseessä on siis rintatulehdus. Nyt mulla on lämmin kauratyyny lämmittämässä. Toivottavasti menisi tällä ja hennolla hieronnalla ohi ettei tarvii hakea antibiottikuuria. Ellei tämä mene ohi tänä iltana, niin pitäiskö jo huomiseksi varata lääkäriaika vai kannattaako vielä huomenna yrittää parantaa tätä tällä kauratyynyllä?
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Sanmar82, ei toi lapsivesi kysely oo mitenkään tyhmää. Mäkin ihan samoja asioita mietin ja odotan "jo" toista :D lapsivesi on sananmukaisesti vesimäistä, ja joku taisi mainita sen lohenpunaisen värin (mutta mulla kun meni lapsivettä esikoisen aikaan jo pari päivää ennen synnytystä niin ei siinä mitään väriä ollut vaikka tuli sen verran paljon että pikkuhousut kastu.)
Neuvolassa voivat sen testata jos mietityttää (pumpulipuikolla näyte emättimestä ja tulos n. 5min kuluttua -> tämähän vasta multakin otettiin)
Jos se jotain lohduttaa niin mulla oli se testi negatiivinen (niinkuin aijemmin mainitsinkin) vaikka tuntu että oikeesti on alkkarit märkänä kokoajan. Lekuri tutki viime viikolla paikat ja ne oli hyvin ummessa + vag.floora testi puhdas :) Eli ihan normaalii taitaa noi vuodot olla :) Mutta nopee testata neuvolassa jos mietityttää!

Masu on mulla kanssa ihan näkyvä mutta tekee sen paljon puhutun "istukka lituskan" tohon (hitto mun on varmaan pakko ottaa kuva niin saan selitettyy mitä mä tarkotan :D ) Siis se maha lähtee tosta rintojen alta pyöristymään, vähän ennen napaa muuttuu littanaksi ja sit about navan kohdilta taas pyöristyy alas häpykummun suuntaan. (ymmärsi joku tahi sitten ei :D )

Mielihaluista vedin sitten eilispäivänä naamaani onnesta kiekuen pippuripihviä ja palan painikkeeksi lehtipihvin :ashamed:
Eli mielihaluks vois sanoo lihan ja sen lisäks kaiken mausteisen (esim. chilipähkinät on nam!)

Onko kellään muulla ollut semmoista paineentunnetta/vihlontaa tuolla kohdunkaulan(?) paikkeilla kävellessä? Siis kävelyn tahtiin vihlaisee inhasti.

Tää rouva muuten ei enää kovinkaan ketterästi pääse nousemaan selinmakuulta/ kääntymään kyljelleen. Koskee nimittäin ihan tajuttomasti vasempaan lonkkaan :confused: Eipähän tarvitse enää yksinään lähteä saunomaan tai ainakaan lauteille makoilemaan...

T ja t 18+4
 
Viimeksi muokattu:
Tirlittan, kyl mä tajusin mitä tarkoitat tuolla littanuudella. Ja juu, painetta ja vihlaisuja kävellessä, löytyy! Lisäksi liitokset sattuu ja paukkuu, ja muutamia iki-ihania sukkapuikkokipujakin välillä havaittu.

Mmmm, jäätelöä, hyvä idea! Ostin pakkaseen, mut en ole vielä syönyt. Täytyykin mennä hakemaan.

Eilen oli järkyttävä päänsärky illalla ja esikoisella lieviä nukahtamisvaikeuksia, lisänä aikainen aamu. Lopputuloksena 4h yöunet... yyh. Jos menis jäden päälle äkkiä nukkumaan. Väsyneenä iskee vaan aikamoisen huono olo, ja sen kyl jättäis mieluummin väliin.

ventti ja puoliväli! 20+
 
Pitäs alkaa valmistautumaan sinne polille lähtöön! Huih...Sain kyll viime yönä jopa nukuttuu, vaik jännittikin ihan kivasti.
Sen jälkeen pitää käydä agrimarketissa ostoksilla ja ruokakaupassa.

~ZZ&PienenPieni 19+0~POKS!
 
Kyllä mä ton mahan littanuuden käytännössä ymmärrän, mullakin maha on "litteä" alhaalta, mutta oon ajatellut että se johtuu lähinnä siitä, että on tuota "maharöllykkää" ollut tossa ennestäänkin :whistle:

Mielihalujen suhteen mulla on aika tasainen vaihe. Ällötykset on jääneet pois ja nyt tekee taas mieli suklaata :headwall: Täytyy nyt kuitenkin yrittää hillitä noita haluja, ettei painoa lähde kertymään. Mitä tulee niihin toisenlaisiin haluihin, niin aika hiljaista on... Johtunee kaikenlaisista vaivoista mitä tuolla alakerrassa on ollut :'( Viime raskaudessa oli kyllä ihan eri meininki ;)
 
Mulla ihmeen vähän ollut mielihalua, mutta hedelmät on olleet nyt aika in, etenkin omenat :p Mutta monta monta päivää oon kuolannut hesen ruokakuponkeja :LOL: Jospa mie vielä sinne pääsisin!!!

Närästys vaivaa ihan älyttömästi, enkä tiijä mistä moinen johtuu, ku en oo ees syönyt mtn mikä mukamas närästäis : / Nooh, jos siell kasvatellaan tukkaa niinku monet sannoo ku närästääpi :D Ja nukuttua EI SAA, viime yö taas 4tunnin unilla :kieh:

Vkon päästä selviääpi että kumpikos tulee, ainakin toivottavasti :) Mie epäilen että tyttö, mies että poika.. hmm...

ZZ Tsemppiä :)
 
Onnea muillekin rakenneultrassa hyviä uutisia saaneille...meillä oli tänä aamuna ja kaikki oli hyvin. Vauva ei olisi millään suostunut asentoaan muuttamaan vaikka kuinka hypin siellä huoneen lattialla :p Sukupuolikin selvisi eli tyttöhän sieltä olisi tulossa..mutta toki omaa vahvaa aavistelua oli pakko vahvistaa ennen ultraa sellaisella kotitestillä jonka Raskauskeijun sivuilta tilasin ;) meidän kohdalla tuo sukupuolen selvitystesti ainakin piti paikkansa...tästä on hyvä jatkaa masun kasvatttelua:heart:


-Minnuli ja Rääpäle 19+5 :heart:

p.s ja vaikka istukka on etuseinämässä niin potkut kyllä tuntuu ja on tuntunu jo monta viikkoa =)
 
Viimeksi muokattu:
Ultrassa käyty kaikki hyvin vastasi viikkoja...siel se peukkua imi ja jumppaili :heart::heart: sain mukaani taas paljon kuvia 8 kpl peräti =) istukka etuseinämäs ihmeen hyvin tuntuu nuo liikkeet ja potkut silti hirveesti ei kyl ylimääräistä ole johtuiskohan siitä...
ja tosiaan soodatesti meni mönkään:D tytöltä näytti :heart:
Moon niiiiiiiiin onnellinen =)

Taistis ja pikkuneiti 20+2 :heart:
 

Yhteistyössä