Kolkyt ja risat
Mulla kanssa on ollut tuota...ensin oli muutama kuukausi sitten ja menin pyytämään lähetteen osteopaatille kun tuntui ettei lantio ole ihan kohdallaan ja kävin siellä kaksi kertaa ja ekalla kertaa kuului sellainen paukaus lantiosta, että huh ja sen jälkeen vaiva hävisi, toinen kerta oli vain tarkistus että onnistuiko. Työpaikkalääkäri yritti kyllä ensin, että laitetaan vaan kortisoonipiikki tuohon pakaraan kun siellä on joku nivelpussin tulehdus, mutta mä halusin ensin kokeilla luonnollisempia keinoja. Mulla oli vasemmalla puolella se vetävä kipu ja säteili pohkeeseen asti...hassua oli se, että mulle on teini-ikäisestä sanottu, että vasen jalka on sen muutaman millin toista lyhyempi ja pitäisi käyttää ylimääräistä pohjallista vasemman puolen kengässä. Osteopaatti sanoi, että ei muuten ole lyhyempi vaan lantio on vaan hieman vinksallaan ja se aiheuttaa illuusion, että olisi lyhyempi toinen jalka. Nyt kun se saatiin paikalleen niin pitäisi muistaa aina kävellä niin, että peppu on lantion alla ja polvet ei lukossa eikä pyrstö takana ja selkä notkolla niinkuin olen "yliojentanut"...no oppia ikä kaikki. Nyt olen taas tässä viikon ajan kamppaillut etten menisi peppu takana kuin kana, mutta se on vaikeaa tän mahan kanssa ja eilen huomasin, että vaiva tuli taas hieman esiin, mutta heti kun yritin korjata kävelyasentoa niin se auttoi. Osteopaatti sanoi, että ennen synnytystä tai heti sen jälkeen voi olla, että vaiva uusiutuu sillä tietenkin maha aiheuttaa erilaista kävelyasentoa. No sinnittelen ehkä nyt kuitenkin sen synnytyksen yli sillä ei tän mahan kanssa paljon enää voi kroppaa väännellä...Alkuperäinen kirjoittaja juulia78:jonkinlaista iskiasvaivaa. Vetää vuorotellen kumpaakin pakaraa vihloen jos on paljon liikkeellä, onko muilla?
Mutta nyt viimeiseen neuvolalääkäriin...