Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

"Vaapula"
Heippa tänne huhtikuun puolelle! Pistän tähän nyt tuloksia tuosta maaliskuusta. Tein siis 30 d shredin, puoleen väliin kyykkyhaasteen (polvet!) ja lankun loppuun (sen mitä meni siis, ei 5min!).

Vyötärö -4,5cm
Lantio -8 cm
Reisi -4 cm

Paino -1,5kg (ollen haasteen lopussa 62kg/168cm).
Kiinteytyminen keskivartalossa huomattavaa.

Olen aloittanut nyt rippedin. Teen samalla 5km juoksuhaastetta (runningintoshape.com) ja mulla on nyt wk3 menossa. Siinä juostaan 3x viikossa. Noina päivinä en tee jilliania lainkaan. Pakko hiukan helpottaa että ehtii jotain muutakin tekeen kun kesäkuntoa. Kiva et uutta porukkaa on tullut mukaan.
 
"Anne"
Päivä 7/30 shrediä takana. Ei enää pohkeet puudu hyppiessä ja tänään jaksoin kaikki punnerrukset miesten punnerruksina!
Tää level1 on solahtan ihan mukavast salin kans päiväohjelmiin, jännä nähä mimmonen level2 on, en ole edes yhtään luntannu, vaikka alkaa vähän maistua puulta jo. Tällä menolla viimestään maanantaina, ellei jo viikonloppuna niin pääsee sitten uuden levelin kimppuun.
Vielä tässä kohtaa en ole kyllä mitään muutoksia kattonu, olen pitänyt vähän silmällä safkailujakin tässä puoltoista viikkoa ja jompikumpi tai molemmat on muuten vaan tuonnu kivaa muutosta keskivartaloon jo nyt.
 
Rouva V
Day 16/30, voiton puolella jei. Eilen kokeilin huvikseni, sitä vatsalihas treeniä, kun lenkille en tohtinut, olipa haastava pysyä perässä. Alkaa tämä kakkos leveli jo puuduttaan, vielä muutama päivä.
Tänään 2 min lankkua, tuntuu mahdottomalta toi 5 min.

Vau, hienosti on Vaapulalla sentit kadonneet, ihan mieletön tuo lantion -8cm!
 
"Sari"
Onnittelut Vaapulalle, hienosti on lähtenyt senttejä.

Mulla jäi tänään treeni kokonaan väliin, kun kotiuduin vasta yhdeksän jälkeen illalla. Rippedissä piti ollakin välipäivä tai kaksi, joten olkoon tämä se taukopäivä. Kävin tanssitunnilla, mutta se oli pettymys, ei kunnolla edes hiki irronnut.
 
Vaapulalla hienot sentinmenetykset =)

Mulla tuo lantio-reisi alue tuntuu olevan semmoista ikuisuuslöllöä. Nyt sain lantiolta pois 3cm, mutta reisistä vaan sentti per jalka, vaikka varaa olisi lähteä enemmänkin. Persevä mikä persevä ilmeisesti :D


Pari päivää sairastettu ja tänään palattu taas ruotuun. Ripped week1 ja Day5. Eli yks päivä vielä tätä ja sit siirrytään seuraavalle viikolle. Tuli nyt tosiaan kaksi välipäivää tälle viikolle, mut tarkotus on jatkaa kuudella treenipäivällä viikossa.
 
Leonor harmaana
Mulla on vihdoin paino lähtenyt hieman alaspäin.. Ei ole niinkään liikunnan ansiota, koska tuo jooga meltdown kyllä kiinteyttää mutta ei varmaankaan kuluta hirveästi kaloreita kun siinä ei nouse syke samalla tavalla kuin noissa muissa. Herkkulakko on siis pitänyt hyvin! Vihdoin olen sisäistänyt sen, että vähäkalorisia herkkuja ei ole, ne herkut vaan täytyy jättää kokonaan syömättä :D Ja on huomattavasti helpottanut jo makeantuska, vaikka lauantaina vanhemmillani söin kyllä suklaatakin. Siellä huomasin sen, että jos sitä on tarjolla, ei itsehillintä ole helppoa. Eli edelleen aion jatkaa tiukkaa linjaa ja nauttia herkkuja vain kyläillessä.. Ehkä jossain vaiheessa itsehillintä on sillä tasolla, että voi ostaa kaupasta suklaapatukan/jätskin ilman että tekee sen sitten joka kauppareissulla..

Eilen pakkasin muuten tuplat croozereihin ja kävin hieman hölkkäilemässä. Viihtyivät tosi hyvin, vaikka pyöräilykäytössä eivät vielä hirmu paljon tuosta tykänneet. Lenkkeillessä on varmaan mukavampaa, kun silloin ei tarvitse kypärää :)
 
"Sari"
Voi kun minäkin kykenisin herkkulakkoon. Eipä ole onnistunut vielä. Sulkaata on mennyt taas urakalla ja sen huomaa, myös kasvoista. Ensimmäinen näppylä on ilmestynyt.

Ripped-treenistä tehty day 3. Lisäksi reilu 100 kyykkyä ja 4,6 km kävely-hölkkälenkki. Lankkua en ole tehnyt muutamaan päivään. Pitäisi varmaan ottaa sekin taas ohjelmistoon.
 
Sello harmaana
Katsoin Rippedin kakkosviikon äsken etukäteen, huomenna pitäisi siirtyä siihen, jos olen laskenut oikein. Ja voi siskot, saattapi hiki alkaa taas virrata ja liha liikkua tuon videon tahdissa! Ykkönen olikin vähän tuollaista alkulämmittelymäistä :D

Paino on taas hetken jumittanut, mutta eiköhän se sieltä lähde laskuun ajan kanssa :)
 
"Vaapula"
[QUOTE="Sari";29767673]Voi kun minäkin kykenisin herkkulakkoon. Eipä ole onnistunut vielä. Sulkaata on mennyt taas urakalla ja sen huomaa, myös kasvoista. Ensimmäinen näppylä on ilmestynyt.

Ripped-treenistä tehty day 3. Lisäksi reilu 100 kyykkyä ja 4,6 km kävely-hölkkälenkki. Lankkua en ole tehnyt muutamaan päivään. Pitäisi varmaan ottaa sekin taas ohjelmistoon.[/QUOTE]

Eikö sulla tunnu polvissa noi kyykyt? Tai ei mulla oikeestaan niitä tehdessä mut seuraavana päivänä aina kun nousee seisomaan ni sattuu. Mulla saattaa olla tietysti asennossa korjattavaa... Rippedistä taas kipeytyny kun on enemmän kyykkäystä kun shredin 3 levelissä.
 
Rouva V
Olenko ainokainen, joka tekee tuota ensimmäistä haastetta, shrediä? Etusivun linkki ei enää aukea, enkä ole löytänyt tubesta hyvää korvaavaa videon pätkää, level 2 ois vielä pari päivää, joten jos joku on löytänyt, niin vois linkata tänne.
 
"Sari"
[QUOTE="Vaapula";29767902]Eikö sulla tunnu polvissa noi kyykyt? Tai ei mulla oikeestaan niitä tehdessä mut seuraavana päivänä aina kun nousee seisomaan ni sattuu. Mulla saattaa olla tietysti asennossa korjattavaa... Rippedistä taas kipeytyny kun on enemmän kyykkäystä kun shredin 3 levelissä.[/QUOTE]

Polvissa ei tunnu mitään erityistä. Vain vasemman jalan polven ja etureiden välinen jänne välillä 'lumpsuu' inhottavasti, jos jalat on samaan suuntaan, joten pidän niitä V-asennossa. En mene kovin syvälle kyykkyyn, vaan työnnän enemmänkin takapuolta taaksepäin.

Mulla oli laskut sekaisin eli tänään onkin vuorossa rippedistä (taso 1) jo 5. päivä. Pitää käydä kurkkimassa jo seuraavaa tasoa, niin osaa henkisesti varautua siihen.
 
Sello harmaana
Level1 toimii, mut kakkonen ei :( Kolmas toimii.
Samoin tässä linkissä missä oli ennen ne kaikki 3 ohjelmaa, näkyy vaan eka.
http://www.youtube.com/watch?v=_JGtSuIQ0UI

Ripped näyttää toimivan
 
"Sari"
Mulla taas ei toimi rippedin kolme ekaa linkkiä, mutta taso 4 toimii, joten menen sen kautta youtubeen ja yleensä siinä vieressä näkyy muutkin tasot, joten valitsen siitä ykkösen.
 
Moi!

Ihan nolottaa tulla tänne... minulla on täysin ollut motivaatio kateissa tehdä yhtään mitään liikuntaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tein kolme päivää sitä level 3, mutta sitten se taas vaan jäi.... Millä hemmetillä minä saan taas itseni potkittua eteenpäin??

Toinen mikä ärsyttää on nyt se, että minun paino on tippunut 63,5 kg, mikä ei ole ollut minun tavoite ollenkaan kun halusin sen pysyvät 66 kg. Nyt ne vaatteet, jotka olivat reilu kuukausi sitten minulle just täydellisiä päälle (ja niitä on paljon) löpsöttävät päällä. Minä syön enemmän ja entisen säännöllisen ateriarytmin mukaan, mutta painoa ei tule. Herkkumättö lihotukseen en halua ruveta, koska olen aika hyvin päässyt sokerista eroon eikä se totta puhuen ole terveellistä.. ja viljat taas pistävät minulta mahan porisemaan ja ihottuman kutisemaan.

Viime marraskuussa minulla oli tavoitteena pudottaa painoa, koska minulla ei ollut vara ostaa samaa määrää vaatteita kuin mitä minulla oli painossa 66-70 kg odottamassa palautumista entiseen kokoon lasten syntymien jälkeen. Nyt kun olen tipahtanut tuon painon alle niin eihän tämä nyt toimi näinkään.. :LOL:

Mites hemmetti tästä nyt eteenpäin?

Varmaan paras vastaus on tähän, että etsin sen kadonneen selkärangan ja kiinnitän sen itseeni takaisin... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja onnittelut Meikulle83, jos vielä luet tätä ketjua!! Sitten vaan alusta kunhan pikkuinen on maailmassa :) <3

Ja onnittelut kaikille, jotka olette täällä huhkineet hiki hatussa ja saavuttaneet tuloksia!!! Loistavaa!
 
"Sari"
Black Milk: Ei tauot mitään haittaa. Hyväähän se vaan tekee pitää lomaa välillä kuntoilustakin. Nyt vaan tsemppiä ja uusi kuntokuuri päälle. Jospa ne lihakset täyttäisivät löpsöttävät vaatteet. :)

Paa: Minä söin myös eilen Hesen kerrosaterian, mutta en pode siitä yhtään huonoa omatuntoa, koska sitä harrastan vain harvion. Sen sijaan minua raivostuttaa syömähimoni makeita herkkuja kohtaan. Joka päivä tulee vedettyä karkkia/suklaata/keksiä/pullaa tms. aivan liikaa. Tämän viikon himoilua selittää PMS-vaihe. Yleensä aina viikkoa ennen menkkojen alkamista en voi mitenkään hillitä itseäni ja tänään alkoivat menkat.
 
"Sari"
Alkuperäinen kirjoittaja Black Milk;29769302 Ja onnittelut kaikille:
Mun tulokset on kohta muisto vaan, jos jatkan samaa rataa herkuttelujen suhteen. Pitäisi saada jotenkin nyt itseäni niskasta kiinni. Tai onhan se lihaskunto parempi kuin ennen, mutta kohta läskikerros peittää ne kovalla työllä hankitut lihakset.
 

Yhteistyössä