Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

"Anne"
[QUOTE="salma";29743090]Voi, mä en pystyis olla syömättä jos kotona on. Nyt pari päivää lakkoa takana ja olo hieman helpottanut, tosin illalla karkin himoissani nappasin muutaman Herra Hakkaraisen lapselta.. :D

Mulla ei ikinä ole mitään tolkkua ollu tossa makean mättämisessä. Kaikki menee mitä on. Viime aikoina on alkanut pelottaa ne terveysvaikutukset, vaikka paino on aina ollut normaali ja jopa alipainon rajalla, mutta mitä kaikkea aineita niissä on ja miten paljon ne lisää riskiä esim. 2-tyypin diabetekseen mun sukurasitteella. Ja huomaahan sen nyt kun joutuu ihan tosiassaan VIEROITTUMAAN niistä ettei voi olla hyväksi ihmiselle. Mulle totaalikieltäytyminen on ainoa vaihtoehto koska kun alan syödä, syön sit kunnolla ja himo kasvaa joka päivä..[/QUOTE]

Parisen vuotta selkärangankasvattamista, niin ei haittaa että kotona on karkkia. Jätskistä tai kekseistä tms, en kylässä kieltäydy. Mutta kotiin en osta itselle herkkuja ja karkkeja en syö ollenkaan.
Lopetin koska alkoi olla niin vaikeaa, päänsärkyjä, kiukuttelua, sokerioireita yms.
 
"Anne"
Päivä4 menossa. Ei tunnu vielä pahalta tehdä, vaikka käynkin salilla ja yleensä aika kipeänä sen jälkeen olenkin päivän pari. Ainakin tää eka ohjelma on ollu sopivan kevyt eikä käy samoille lihaksille.
Tänään jaksoin punnertaa jo miltei kaikki punnerrukset. Ekan osan kaikki ja tokan osan puoleen väliin :) Käsipainoja en ole käyttänyt, penkkipäivän jälkeen tuntui ne chestfly:t ilmankin ihan kivast :D Tietty keskityn niiden lihasten jännittämiseen, mutta kunnon painot käytän niihin sitten salilla.
 
"Sari"
Toisista viimeinen päivä JM shred-treeniä vedetty. Lankussa tuli uusi ennätys 3 min, jeejee. En todellakaan kykene huomenna 5 minuuttiin, kuten pitäisi. Ehkäpä kuukauden päästä jo onnistuu, jos vain viitsin jatkaa treenaamista. Lisäksi kävely-hölkkäsin parikierrosta vakiolenkkiäni.

Kuntoilupuoli siis hyvällä mallilla, mutta herkuttelut ei edelleenkään. Näin ennen menkkoja olen täysin avuton makeanhimoni edessä. Nyt tein pyhän lupauksen, etten osta enää kotiin mitään houkutuksia, koska itse en pysty niitä vastustamaan. Tänään sai kyytiä suklaakeksipaketti ja Pihlaja-rasia.
 
"Anne"
Kroppa tottuu tiettyyn lihasrasitukseen eikä kipuja tule kuin kerran tai pari.
Mulla ei tuntunut missään muualla kuin takaolkapäissä se nyrkkeily, mutta uskon että tästä silti hyötyä on. En ole joka salikerrankaan jälkeen joka paikasta ihan romuna.
 
"Sari"
JM shred day 30 purkissa. Olen niin ylpeä saavutuksestani. En todellakaan olisi jaksanut raahautua minnekään kuntosalille, mutta tämä kotitreeni toimii. Huomenna taidan aloittaa ripped-treenin.
 
Sello harmaana
[QUOTE="Sari";29749227]JM shred day 30 purkissa. Olen niin ylpeä saavutuksestani. En todellakaan olisi jaksanut raahautua minnekään kuntosalille, mutta tämä kotitreeni toimii. Huomenna taidan aloittaa ripped-treenin.[/QUOTE]

Hienoa!!
On aika upea fiilis, kun koko haaste on suoritettu ja vielä, kun kuvissa näkyy aika selkeä ero entiseen :)


Tein tänään Ripped ykkösen ja perään Shredin kakkoslevelin, kun tuntui niin kevyeltä tuo ykkönen :p

Meinaatteko muut ripped in 30 -treeniä tekevät pitää yhden välipäivän viikossa, kuten siinä alussa mainittiin? Mä ajattelin kyllä, mut tosiaan täs ekalla viikolla teen kyllä välillä jotain ekstraa, kun tuntuu, että tuo yksi jakso ei kuluta tarpeeksi.
 
"una"
mä olen kipeä :( eilen iski nuha ja nyt en voinut sitten eilen tehdä treeniä enkä varmaan tänäänkään.. voi hitto mua harmittaa ihan syötävästi!! :/ elättelen toivetta että huomenna pääsis jo.
 
Sello harmaana
[QUOTE="una";29750656]mä olen kipeä :( eilen iski nuha ja nyt en voinut sitten eilen tehdä treeniä enkä varmaan tänäänkään.. voi hitto mua harmittaa ihan syötävästi!! :/ elättelen toivetta että huomenna pääsis jo.[/QUOTE]

Voi ei :/ Toivottavasti paranet pian.
Meillä on molemmat lapset myös flunssassa ja pelkään, että iskee minuunkin. Pitää tehdä treeni nyt joka ilta, kun siihen on vielä mahdollisuus ja säästää se lepopäivä/t myöhemmäksi, jos sairastun.
 
"Paa"
Mulla tänään level 2/day 2. Vyötäröltä lähtenyt 2 cm tähän mennessä ja olo on mitä mainioin. Tai no, takana kolmen päivän intensiivinen herkutteluputki, joten olo on myös turvonnut ja plösähtänyt, mutta noin yleisesti ottaen olo on hyvä haasteen ansiosta.
 
Rouva V
Paa, sullahan on jo hyvin lähtenyt.

En usko, että itsellä ois mitään lähtenyt vyötäröltä tai mistään muualtakaan. Tänään on mulla herkku ilta, josko sitä pärjäis tästä lähin yhdellä päivällä per viikko. Torstaina jäi treeni illalta väliin kun tuli yllättä työ illallinen, joten day. 13 ois tänään, eilen lankkua 1,5min tuntui yllättävän kevyeltä, mutta JM:n kyykky+ käsien ojennukset painoilla, oli ihan järkyttäviä.

Nyt lenkille ja haasteen kimppuun.
 
"Sari"
Ripped day 1 korkattu. En huomannut suurta eroa edelliseen treeniin. Kun kerran aikaa sattui olemaan, niin tein perään vielä ABS killer treenin. Kuvittelin sen olevan rankempi vatsalihaksille, nyt ei tuntunut edes polttelua.

Pitää lähteä vielä sauvakävelylenkille, kun on taas tullut kiskottua karkkia kaksin käsin koko päivä.
 
"Paa"
No en tiedä onko paino laskenut vai noussut, kun puntaria en omista, mutta ihan kiva että vyötärö kapenee. Tosin siihen ja reisiin sitä läskiä ekana tuleekin.. on ihme jos reisistä lähtee mitään tämän haasteen aikana, sen verran sinnikkäästi ovat ja pysyvät paksuina :D
 
"Anne"
Eilen en tehnyt, 30day Shred:iä siis. En myöskään käynyt salilla. Mutta näin oli päivä suunniteltukin. Perjantaina salilla jalkapäivä, joten aika arkana pakarat ja takareidet, ei olis ehkä kyykistelyt kovin nätisti mennyt kun istuminenkin oli vaikeaa :D
Tänään vielä vähän arkuutta, mutta jos sopiva väli tulee niin teen ja crossaan 15min taas.
 
"Sari"
Onnittellut Meikulle! Tulet mukaan taas ensi vuonna. Eiköhän me muut täällä vielä jumppailla vai mitä sanotte!?

Eilen ei tuntunut missään, kun tein ensimmäistä kertaa ripped-treeniä ja abs killeriä, mutta tänään aamulla jomotti sitäkin enemmän takareisissä ja peffassa. Eli jompikumpi noista treeneistä tai sitten sauvakävely on tehonnut yllättävän hyvin.

Tänään olin niin kiukkuinen itselleni selkärangattomuudestani herkuttelun suhteen, että tein ripped-treenin day 2:n, six-pack vatsalihastreenin ja päälle vielä 4,6 km sauvakävelylenkin. Hiki lensi kunnolla kuntotreenejä tehdessä. Tykkäsin kovasti tuota vastalihastreenistä. Tosin siinä oli turhan nopeita vaihtoja, en meinannut pysyä perässä.
 
"Anne"
Tänään taas jumpan ääreen. Pitää vain viedä muksu ensin tarhaan. Veikkaan että itsellä tuo 30day shred kestää 6viikkoa, jos teen sen vain 5x viikossa. 2päivää on aika vakio, mitä takareidet ja pakarat on kipeät jalkapäivän jälkeen, ei varmaan ole silloin kovin fiksua yrittää niitä kyykkyjä sun muita luulisin.
 
"Sari"
Takareidet ja takapuoli edelleen ihan sairaan kipeät. Tänään tein riipped-treenin day 3 ja sen päälle 4,3 km sauvakävelylenkki. Tuntuu ihan löysäilyltä. Tuntuisi tehokkaammalta tehdä vielä vatsatreeni näiden lisäksi, mutta siihen ei ole näin viikolla aikaa eikä paukkuja.
 
"Paa"
15 day tänään. Tuntuu jotenkin tosi raskaalta tää 2 level, vaikka se alkoikin ihan hyvin. Nyt meinaa happi ja voimat loppua nopeesti. Muutenkin rasittavan saamaton olo, kun en oo jaksanut käydä lenkilläkään ja tunnen itseni taas läskiksi. No täytyy vaan sinnikkäästi jatkaa.
 

Yhteistyössä