Heissan taas! Huh, pari päivää tuli oltua työmatkalla ja ihana olla taas kotona, ja koiran vieressä. =) mies on vielä omilla työreissuilla.
kielovanamo, no joo, ei olla vanhoja, sitä se lääkärikin on sanonut että periaatteessa vielä nuoria. Me ollaan kuitenkin vakavasti mietitty yhtenä vaihtoehtona myös adoptiota, ja jos siinä on n. 4-5 vuoden odotusaika, ja lapsen ja vanhemman maksimi ikäero saa olla 40 v, niin siinä mielessä aika juoksee. Mutta onhan tässä toki vielä aikaa, tosin ei näitä hoitoja kannata loputtomiin jatkaa, ainakaan omilla soluilla. Mutta katsotaan päivä kerrallaan! =)
Tervetuloa uudet wilma32 ja lakka83!!
Shayna, loistavaa, ihanaa, mahtava saalis!! =) Kaikki peukut pystyssä että hedelmöittyvät hyvin! Luget aloitat varmaan jo huomenna illalla, ainakin meillä aloitetaan siirtoa edeltävänä iltana. Voi harmi että olet voinut pahoin!! Koitahan nyt juoda paljon vettä, ja varmistaa ettei vain tule hyperiä!!
Miimii, joo mäkin oon kuullut tuosta asettimen käytöstä, mä tyhmänä ajattelin kokeilla tamponin asetinta mutta eihän se toiminut!! =) Mutta siis, kyllä se lääkeaine sieltä imeytyy, hoitaja sanoi että ihan parissa minuutissa kun limakalvot on niin verevät, ja loppu on sitten sitä "mömmöä", joka valuu ja se ei haittaa.
EINA!! Apua tosiaan, voi nyt on peukut ja ja varpaat ja kaikki pystyssä että haamu vahvistuu... =) rohkea olit kun testasit, mäkin oon jo laskenut että monesko piinapäivä olisi sunnuntaina jos ottaisi sen ilon taikka pettymyksen vapaapäivänä...
Susu ja pp6