Mulla tuli aamulla Lugemönjän seassa pikkareihin ruskea 'rihmanpätkä'.. ehkä sentin pituinen. Mahaa myös särkee ja suolisto on taas sekasin, kouristelee ja juoksen vessassa ja istun siellä tunnin kerrallaan.. Eilisestä lähtien taas pahempana tuo maha Ja mikähän tuo riekale oli.. Ja lääkkeistäkään ei sanottu mitään, kai ne samalla annostuksella jatkuu sitten. Ärsyttää kun on vkonloppu eikä voi soittaa mihinkään, ja ärsyttävä se lääkäri kun ihan ku ois vaan halunnu äkkiä päästä eroon musta siirron jälkeen eikä puhunut mitään eikä antanut mitään ohjeita, ei mitään. Kiitos hei vaan. Kysyin aspiriinista ja punaviinistäkin niin ei ees oikein vastannut, mutisi jotain vaan että otat vaan nuo lääkkees.. Ihan ku kohtua lievästi supistelis ja menkkakivun tyyppistä, mietin vaan ku jollekin oli jätetty tarkoituksella Luget pois kun voi aiheuttaa kuulemma jtn negatiivistakin joillekin :/
Mun testipäivä olis sitten 10.9. perjantai. Enkä aio testiä aiemmin edes ostaa kun menee vaan rahat hukkaan jos se vuoto alkaa taas aikasin, viimeksi siis pp11. Siitähän sen sitten näkee eikä mitään testejä tarvi. Oireita en tarkkaile enkä noteeraa ollenkaan. Mulla on tässä jo viides raskaus/raskauden yritys menossa niin että ei paljon enää nappaa.. kun on huomannut että ei ne yhtään mitään välttämättä merkitse. Kielovanamo, mulla ainakin ekassa raskaudessa oli niin selvät menkkaoireet että mulla ei ollu oikeestaan epäilystäkään mistään raskaudesta, kunhan vaan varalta testasin kun oli siskon synttärit että voinko 'hyvällä omallatunnolla' vetää perseet. Vahva plussahan sieltä tuli. Ja perseet jäi vetämättä.
Jaahas jos rupeis pakkailemaan, lähtö muutaman tunnin päästä. Tsemppistä kaikille! :heart:
Mun testipäivä olis sitten 10.9. perjantai. Enkä aio testiä aiemmin edes ostaa kun menee vaan rahat hukkaan jos se vuoto alkaa taas aikasin, viimeksi siis pp11. Siitähän sen sitten näkee eikä mitään testejä tarvi. Oireita en tarkkaile enkä noteeraa ollenkaan. Mulla on tässä jo viides raskaus/raskauden yritys menossa niin että ei paljon enää nappaa.. kun on huomannut että ei ne yhtään mitään välttämättä merkitse. Kielovanamo, mulla ainakin ekassa raskaudessa oli niin selvät menkkaoireet että mulla ei ollu oikeestaan epäilystäkään mistään raskaudesta, kunhan vaan varalta testasin kun oli siskon synttärit että voinko 'hyvällä omallatunnolla' vetää perseet. Vahva plussahan sieltä tuli. Ja perseet jäi vetämättä.
Jaahas jos rupeis pakkailemaan, lähtö muutaman tunnin päästä. Tsemppistä kaikille! :heart: