KESÄ 2010 hoidot

Mulla tuli aamulla Lugemönjän seassa pikkareihin ruskea 'rihmanpätkä'.. ehkä sentin pituinen. Mahaa myös särkee ja suolisto on taas sekasin, kouristelee ja juoksen vessassa ja istun siellä tunnin kerrallaan.. Eilisestä lähtien taas pahempana tuo maha :( Ja mikähän tuo riekale oli.. Ja lääkkeistäkään ei sanottu mitään, kai ne samalla annostuksella jatkuu sitten. Ärsyttää kun on vkonloppu eikä voi soittaa mihinkään, ja ärsyttävä se lääkäri kun ihan ku ois vaan halunnu äkkiä päästä eroon musta siirron jälkeen eikä puhunut mitään eikä antanut mitään ohjeita, ei mitään. Kiitos hei vaan. Kysyin aspiriinista ja punaviinistäkin niin ei ees oikein vastannut, mutisi jotain vaan että otat vaan nuo lääkkees.. Ihan ku kohtua lievästi supistelis ja menkkakivun tyyppistä, mietin vaan ku jollekin oli jätetty tarkoituksella Luget pois kun voi aiheuttaa kuulemma jtn negatiivistakin joillekin :/

Mun testipäivä olis sitten 10.9. perjantai. Enkä aio testiä aiemmin edes ostaa kun menee vaan rahat hukkaan jos se vuoto alkaa taas aikasin, viimeksi siis pp11. Siitähän sen sitten näkee eikä mitään testejä tarvi. Oireita en tarkkaile enkä noteeraa ollenkaan. Mulla on tässä jo viides raskaus/raskauden yritys menossa niin että ei paljon enää nappaa.. kun on huomannut että ei ne yhtään mitään välttämättä merkitse. Kielovanamo, mulla ainakin ekassa raskaudessa oli niin selvät menkkaoireet että mulla ei ollu oikeestaan epäilystäkään mistään raskaudesta, kunhan vaan varalta testasin kun oli siskon synttärit että voinko 'hyvällä omallatunnolla' vetää perseet. Vahva plussahan sieltä tuli. Ja perseet jäi vetämättä.

Jaahas jos rupeis pakkailemaan, lähtö muutaman tunnin päästä. Tsemppistä kaikille! :heart:
 
MiiMiille mukavaa reissua! Yritä jostain päästä kertoileen meille kuulumisia ja tuntemuksia!

).( Suuntaan katseet kohti IVF:ää! Viiva ei vahvistu ja sillä selvä :'( Nyt on jopa mielestäni haalistunut! Mutta siis jos kaikki olisi hyvin niin kyllä sen tähän pp12 mennessä olisi jo pitänyt sieltä edes hitusen vahvistua... Nyt tuon haamun juuri ja juuri enää edes näkee!

Surullinenhan tässä tietenkin on mieli ja itkettää, mutta onneksi osasin odottaa että näin voi käydä ja pitää jalat maan pinnalla! Ei tullut niin suurta pudotusta kuin olisi voinut tulla!

Tsemppiä ja hyvää viikonloppua kaikille! :heart:
 
Hei kaikille! :wave:

Eina :hug:

Tuli kirje lekurista että punktio vasta joulukuun toisella viikolla, ja aika varmasti vielä muuttuu kun kierrot olleet niin epäsäännöllisiä. Kökkö kun loppuvuodesta menee lääkekatto umpeen, mutta täytyy vaan yrittää uskoa että nyt tärppää!

Yritin selittää eräälle läheiselleni, joka ilmoitti olevansa raskaana miltä lapsettomuus ja suhde "lapsellisiin" tuntuu näin:

Oman lapsen kaipuu ei ole halu vaan tarve siinä kuin nälkä tai janokin. "Nälkä" tuntuu koko ajan, ja se yltyy sietämättömäksi jos joutuu läheltä katselemaan kun muut mässäävät eli hoitavat lapsiaan. En toisen vauvaa pysty ottamaan syliin en edes katsomaan siihen päin, se on sama kuin olisi ollut iäisyyden ilman ruokaa ja joku kantaisi eteesi kasan herkkuja joita saat vain katsoa tai koskea, mutta ne eivät ole sinun etkä saa nitä syödä. Olen iloinen niiden puolesta keillä "ruokaa" on ja ovat kylläisiä, mutta en pysty sitä vierestä sietämättömän nälkäisenä seuraamaan.

Tuntuuko kenestäkään samalta? Inhottavaa kun tämä lapsettomuus tekee minusta ulkopuolisen läheisteni elämästä, haluaisin osallistua muiden vauva-iloon mutta en vain pysty oman pahan oloni takia :'(
 
Todella osuvasti Elli sanottu ja todellakin juuri tuolta tuntuu!!! Olen itse miettinyt että miten asian voisi ilmaista sillä tavalla että toinen osapoli sen ymmärtäisi, eikä loukkaantuisi niin pahasti!

Tämä rouva taitaa lähteä tästä ostoksille itseään piristämään! En jaksa alkaa vetelehtiin surussani vaan yritän tehdä jotain kivaa ja hyväksyä tosiasiat sellaisina kuin ne ovat!! Niille ei kuitenkaan suremalla mitään voi! NÄIN SE ON, valitettavasti!

Niin ja Elli, pitkältähän tuo tuntuu että vasta joulukuussa! :hug: Taitaapi olla että meilläkin jatkuu hoidot ehkä (toivottavasti viimeistään) silloin joulukuussa!
 
Nonni, I´m back ja optimistisempana kuin koskaan=)

Voi rakas Eina:heart: Mä olin jo niin varma meidän ihanan ketjun ekasta ilouutisesta, etten millään haluaisi vielä luopua siitä:heart: Mä vielä hetken toivon, jookos? Eikös sun virallinen testipäivä ole vasta ylihuomenna, niin ei voi olla ettei vielä näy ja tuo haamu on Pregnylin jämiä! Huomaatko, mä oon löytäny uskoa ihmeisiin, meidän vaikeudet ei ole olleet ihan turhia;)
Barba Tosiaan, mä oon desperaten kanssa ihan samaa mieltä, oot meidän ikioma uniennustaja! Niin harvat hyvät unet käy toteen, niin sun unet on ihana poikkeus :heart: En halua olla ahne, mutta näitä lisää ;)
Miimii Ihanaa kun sullakin on kyytiläinen:heart: Eikö ollutkin niin ihana näky kun siirrossa näki pienen tuikahduksen kohdussa, tuntui, että kaikki on taas mahdollista=) Mäkin muuten mietin tuota punaviiniä, oliskohan siinä ideaa? Haluaisi niin paljon tehdä kaikkensa!! Miksi sun testipäivä muuten on jo 10.9 kun mulle sanottiin että vasta 12.9 saa testata?? Byyy, epäreilua:kieh: Meidän Tiuhti oli kyllä vasta nelisoluinen ja teidän pallero taisi olla ponnistanut jo pidemmällä=) Mä en kyllä myöskään aio testata ennen testipäivää. Vaikka en ole ikinä plussaa saanutkaan, niin kaikki oireet on nähty. Nyt sitten vielä Luget ja estrogeenilaastari käytössä niin sanoisin, että melkoinen repertuaari tulee kohta löytymään oli tilanne mikä hyvänsä...Ollaan kärsivällisiä yhdessä. Niin ja oikein mukavaa reissua, koitahan jotenkin päästä käymään täällä välissä kun ei me haluta olla niin pitkään ilman sua:heart:
kielovanamo Oi kuin jännää, hyvä että vielä kuitenkin olet kärsivällinen=) Oon varmaan kyllä kohta niin jännitystä täynnä itsekin, etten meinaa nahoissani pysyä!! Menispä aika nopsaan!!!
Pieni Tiikeri Ei todellakaan kannata luovuttaa vaikka näyttäis huonolta!! Mä oon elävä todiste! Kaikki on mahdollista!
Elli Voi harmi, että pitää vielä niin kauan odottaa... Odottaminen on NIIIIIN turhauttavaa. Haluaisi tehdä kaikkensa ja silti pitää vain istua toimettomana:( Mutta onneksi kohta on syyskuu ja pian jo joulu. Tiedän, että odottavan aika on todella pitkä, mutta toivottavasti me saadaan aika menemään edes hitusen nopeammin!

Missäs meidän rakas Sera on? Siis oot jo kolme päivää ollu kateissa, me ollaan itsekkäitä akkoja jotka haluaa kuulla kuulumisia heti:heart:!

Äh, nyt mä oon ihan varma, että unohdin kirjoittaa vielä jotain mitä piti! Kun muistuu mieleen niin jatkan tämän päivän megastooria =)

Tsemppiä kaikille rakkaille piinailijoille! Testipäivät alkaa lähestyä ja aivan kutkuttavaa jännitystä ainakin täällä ja toivon onnistumisia niin paljon että halkean!!! Uskotaan ihmeisiin ja nautitaan toivosta!

Ootte ihania!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti shayna! :heart: Ensinnäkään mulle ei oo ikinä edes sanottu mitään, lapuissa luki että raskaustesti 14-16 vrk siirrosta. Ei tuolla oikein puhuta mitään näköjään :/ Ja juu meillä oli kyllä 7-soluinen se yksilö joka tuikattiin paikalleen, mutta siis viimekertaisissa lapuissa luki niin. Eiku tais se lääkäri jotain mutista että nyt vaan ootellaan pari viikkoo ja soita sitten meille. Että näin. Mistään veritesteistä tai lähetteistä ei oo ikinä ollut mitään puhetta. Mä otin eilen jotain sentin verran punaviiniä juomalasin pohjalla, mutta tosiaan kaipaisin selkeitä määriä! Kuinka monta cl esim tarkalleen? Kun joku tuolla toisessa ketjussa sanoi että 1 lasillinen! Mitä se tarkoittaa??? Eihän tuo nyt kerro yhtään mitään. Kuinka paljon? Ei kai nyt sentään 12cl? Emmä sentään sitä aspiriinia omin päin taida viittiä napsia..
 
Heippa kaikille! Ja ihan ekaks, mä en ymmärrä minkä takia noi mun hymiöt on tollasii jättisuurii??!! Jos joku tietää, niin neuvokaa mua tyhmää, miten saan ne normikokosiks taas!! Sen jälkee ku tää uus juttu tuli, ni on olleet tollasia :/ Hankala lukea kun keskellä on puolen sivun kokonen lärvi! :D

Hihih Shayna, täällä ollaan <3 On ollut nyt niin paljon kiirettä töissä ja sen sellasta, että en oo ehtiny käydä täällä muutamaan päivään ollenkaan... Ihanaa, että sulla kuitenkin sitten kaikki menikin hyvin alkujärkytyksestä huolimatta, ja nyt on kyytiläinen mukana <3 Mä eilen illalla luin teijän kirjotuksia, ja säikähdin jo, että mitäs nyt on tapahtunu, kun sulla oli niin paljonkin niitä folleja ja kaikkee, ja kaiken piti olla hyvin, ja sitte yhtäkkiä olit laittanu, ettei siirtoa tuukkaan :( No onneks sitten luin eteenpäin!Pidän peukkuja sulle muru :heart:

Eina: Ensinnäkin mun piti onnitella sua plussasta, mutta nyt sitten huomasinkin, mitä olit kirjottanu viimeks :( Mut mä kuitenkin vielä uskon, että se on ihan oikea plussa, eikös niin sanota että plussa se on haamukin? Ootko varma, ettet ollu juonu normaalia enemmän ennen testiä tai jotain, jos siks ois haalistunut? Ja virallinen testipäiväkään ei oo vielä ollut, ei luovuta vielä toivosta!! :heart:

Elli: Kiva nähdä suakin täällä pitkästä aikaa, missäs sä oot piilotellu? :) Meillä on jotenkin niin samanlainen tilanne sun kanssa, et ois kiva pitää sut täällä ja kuulla susta, älähän katoile noin pitkäks aikaa :) Tosi kurjaa, kun sulla tuo punktio siirtyy taas myöhäsempään, jaksuja oikein paljon ootteluun! :hug: Tehdäänkö sulle muuten lyhyellä vai pitkällä kaavalla tuo ivf?

).( Tänään ois sitten niinku kp1 :( Eilen tuli vetästyä taas kunnon itkupotkuraivarit, kun tiesin menkkojen alkavan tänään... tänään jo vähän helpottaa...
mutta mua on alkanu pelottaa ihan hirveesti tuohon ivf:n ryhtyminen!! Mä möhlin kuitenki jotain!! :':)ashamed: Kp21 alkaa siis sumuttelut, mutta sitten, mitä sitten?? Joku kokeneempi ja viisaampi jos viitsis kertoa, miten se nyt sitten menikään? Tietty maanantaina kun soitan ivf-hoitajalle, varmaan saan selvyyttä asiaan, mutta mähän oon niin kärsimätön, etten malta oottaa :LOL: Eli miten kauan sumuttelut jatkuu, ja miten monen viikon päästä tosta sumujen alotuksesta alkaa se Puregonin pistely? Ja siitä sitten miten pian päästään punktioon? Mulla on kyllä tollanen taulukko tossa, mutta en oikein saa selvää niistä viikoista, missä kohtaa on mitäkin... Jos joku ihana tietää ja jaksaa neuvoa, niin iso kiitos :heart:

Tsemppiä piinailijoille, hirveen paljon tapahtumia tässä onkin ollut ja pian tulee hirvee määrä testailuja :) Joten pahoittelen, etten pysy niin hyvin kärryillä kaikkien tilanteesta, ja tsempittelen teitä vaan tälläi yhteisesti :heart:
 
Tää on niin MAHTAVAN, IHANAN aktiivinen ketju, että mä olen ihan onnessani!

Mun on pakko kertoa, vaikka ensin päätin, etten kerro. Mutta kerronpa nyt kuitenkin teitä viihdyttääkseni... :) Niin kun Shayna tossa mainitsi, että sitä tekee kaikkensa tämän asian eteen, ja Miimii maistelee punaviiniä tehdäkseen kaikkensa. No... Lääkärihän maanantaina inseminaatiossa totesi, että koska ovulaatio ei ole vielä tapahtunut, niin tiistaina olis hyvä varmistella. Me oltiin ko. päivänä eri paikkakunnilla töissä - tai siis mieheni on ollut itse asiassa koko vkon eri paikkakunnalla kuin minä. Kun sitten kerroin hänelle tämän lääkärin kommentin, niin hän ehdotti, että ajaisi tiistaina töidensä tauolla sinne missä olen töissä ja käytäis jossain "vähän varmistelemassa". Mähän olin tietenkin heti juonessa mukana. Ainoa ongelma oli paikka. No, mähän sitten katsoin kartasta työpaikkani (kaupungin keskustassa) lähimaastoja koettaen etsiä "rauhallista varmistelupaikkaa" :) Ja kun mieheni sitten tuli hakemaan mua töistä, niin ajettiin päämäärättömästi varmaan 20min, kunnes löydettiin sopiva rauhallinen metsänreuna. Sinne sitten auto parkkiin mahdollisimman piiloon ja varmisteltiin autossa - lääkärin ohjeen mukaan :) Sitten ajettiin takaisin keskustaan, jätti mut juna-asemalla kyydistä ja lähti jatkamaan töitään. Sellasta! Että mitäpä sitä ei tekisi suuren unelmansa eteen!!!
 
Ihan ekaks Gabin kirjotus sai mut hymyilemään heh , mitäs sitä ei tekis onnensa eteen..voin kuvitella teijät ajelemassa ympäriinsä ja ettimäs hyvää mestaa:LOL:toivotaan että on ny sitte tärpänny ainakin viimeistään kerta noin kuuliasia ootte;)
Kiva kun Serakin taas tuli takasin.Mulla meni toi punktiohässäkkä lyhyellä kaavalla ja ilman sumutteluja niin en uskalla sekottaa sun päätäs lyhkäsen kaavan mukaan tapahtuvaan punktioon jne.olin ittekin aivan sekasin sillon et millon piti piikittää ja mitäkin ja jos joudun taas uudestaan ni yhtä pihalla oon sillonkin:))valitettavasti oon ihan urpo itekki tän uuden ohjelman ja yleensäkin tietsikan kaa ni en osaa ainakaan neuvoo tos hymiöjutksas.
Miimii:mä vetelin varmaan jokaisessa inssissä sen puol lasii (lekurin mukaan on) ja täällä ollaan edelleen eli ei kai sekään kovasti jeesaa..mä käsittäsin et puol lasii on nimenomaan se 12cl .max.kuhan et koko pulloa juo:p hauskaa lomaa ja koitahan rentoutua oikeen kunnolla.tekee ehkä hyvää olla meistäkin hetki erossa;)kuhan tuut sitte pian takasin.
Eina:ei saa vielä luovuttaa, mä oon samaa mieltä Seran kanssa ettei se testi kyllä näytä viivaa jollei hcg lisäänny eli toivotaan ny sitte vielä parasta.Mutta nostan kyllä tolle sun asenteelle hattua.jos tilanne niikseen menee on vaan jatkettava pää pystyssä eteenpäin ja shoppailu jeesaa aina eed vähän:hug:
Shayna sä oot ihana!!! mistä ihmeestä oot löytäny ton positiivisen energian, tai no tiietäänhän me ja ihan mielettömän zemppaavaan textiä meille muille!!
Elli: oon niiin samaa mieltä tosta sun kirjottamasta jutskasta.varmaan se meillä kaikilla on fiiliksenä ja sitä ei kukaan muu tajuu!!
zemppiä taas piinailijoille ja ihanaa että ens viikolla täällä sitten juhlitaan testaajien plussailuja:flower:
 
Ei oo todellista tää sivusto,kirjotin justiin kun runegerg ja katos sitte hetti erroria ja katos koko texti...
Miimii: mulle lekuri ainakin sano ettei puol lasii (eix se oo justiin 12 cl) punkkua oo pahasta ja saattaa jopa jeesata;)mun punkkukuuri ei oikeen tehonnu kerta edelleen oon täällä ja tilanne päällä, mutta yrittänyttähän ei laiteta ja kuten Gabikin kuuliaisesti noudatti lekurin ohjeita hih niin anna palaa vaan,kuhan ey koko pulloa vedä:p
Gabin kirjotus sai mut hymyilemään ,voin kuvitella teijät ajelemassa tulisilla hiiliillä ettimässä mestaa jne.no mut jos ottaa hoidot tosissaan ja lekuri sanoo ni se on kunnon tytön toimintaa;)
Shayna sä oot ihana!! oot saanu niin paljon uutta puhtia ja iloa elämään ettei se voi olla tarttumatta meihinkin!! jatka samaan malliin ni plussataan kohta kaikki:heart:
Einalle vielä toivoa ja elä anna perix ,mä oon kans kuullu ettei testit voi tyhjästä näyttää plussa .negaa kylläkin.jotain ainakin tapahtuu ja se on jo itessään positiivista vaikkei varmaan paljoo lohduta.mutta asenne sulla on kyllä kohillaan.ja shoppailu auttaa aina=)
Miimii:mulle jätettiin ne luget vex just ton supisteluepäilyn takia, mutta ei siis oo tosiaan mikään sääntö tai faktaan perustuva, vaan kokeilua että johtusko niistä, kun mulla roppa ei selkeesti suostu yhteistyöhön lugejen kanssa.kuulostaa Miimii toi sun lekurin asenne hieman oudolta jos ei mitään oikeen kerro tai joudut lapuista jutut lukemaan..ja jos ei ota kantaa sun kysymyksiinkään..oisko sulla mahista vaihtaa lekuria tms? nää on muutenkin vaikeita juttuja ni kyllä saa lekuritkin olla täysillä hommassa mukana,oon sitä mieltä.
Ny lähen iltapiikille auts ni palataan taas asiaan!! hauskaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!!
 
Täällä kirjottelee 35 v. vauvasta haaveilija

Ensimäinen icsi tehty 16.8 ja positiivinen testi tehty perjaintaina. Pää täynnä ajatuksia ja päällimäisenä epäusko. Meillä vika on simpoissa ja minusta ei ole vikaa löytynyt. Meillä on molemilla sen verran ikää että päätettiin lähteä heti toimimaan kun lapsi/lapset on haaveissa.

Hoito meni hyvin ja muniksia oli kypsynyt hieno määrä mutta läärärin mokan takia(ei oma hoitava lääkäri) kaikki ne oletetut hyvät munikset kypsyivät ennen punktiota ja jäljelle jäi muutama raakile joista onneksi 2 hedelmöittyi. Toinen top ja toinen ei niin priima mutta ihan ok

Olin ihan varma että suraksi meni koko homma ja kun kuukautisoireet oli ihan selvät niin päätin tehdä testin ettei tartte turhaan toivoa. Testi first signal näytti positiivisen jota en tietenkään uskonut vaan hain viikkonäyttöisen digitestin johon tuli teksti raskaana 1-2 viikkoa. Vieläkään en voi uskoa koska vatsaa juimii ajoittan. Teen ensiviikolla digitestin uudelleen ja ehkä siihen tulee teksti raskaana 2-3 viikkoa. Varhaisultra on vasta 20.9, miten sitä voi kestää siihen asti
 
Pikaisesti laitan nyt kuulumisia, tulen kommentoimaan teitä muita sitten.. Eli eilen illalla alkoi ruskea vuoto.. :'( se oli sitten siinä se hoito, kyllä sen oman kroppansa tuntee, ja mulla toi migreeni tarkoittaa sitä että seuraavana päivänä vuotaa. Olo on aivan tyhjä.. ei pysty keskittymään mihinkään, ahdistaa.. miksi me ei voida koskaan onnistua.. täytyy koittaa tehdä vielä se varmistustesti että voi sitten huomenna soittaa klinikalle ja kysyä että mitä helvettiä nyt sitten..

Tsemppiä teille kaikille muille vielä, pidän peukut ja varpaat pystyssä!
 
Ihan pikaisesti kommentoin tuolta 35+ Lapsettomat puolelta:

Paljon onnea sinulle, pikkukotka! Minullakin onnisti elokuun ICSI:ssä ja plussasin keskiviikkona. Yhtä iso epäusko vaivaa minua kuin sinuakin. Joka aamu olen saanut testata uudellen hermoja rauhoittaakseni... Varmasti liittyy jotenkin näihin hoitoihin, ettei millään usko plussaa todeksi (eikä usko raskauden jatkuvan). Onnea matkaan sinulle, ja jaksamisia kaikille palstan piinailijoille!!

Ihania muuten noi teidän punkkukokeilut =)
 
Onnea wabisabille!

Mukava kuulla että on muitakin joilla ajatukset on ihan sekasin, onnesta ja kuitenkin taustalla pieni huoli ja epäusko. Ukkokulta ehti lähteä töihin ennen kuin tein testin. Ja tulee takaisin kotiin vasta lokakuun puolella.Joten saan olla itsekseni näitten pelkojen ja hermoilujen kanssa

Klinikalta sanoivat että alavatsan kipuilut on ihan normaaleja, liittyy siihen että munasarjat on joutunut niin koville. Eipä auttanut mun hermoiluun, vaikka yritän hokea itselleni että tuntemukset on ihan ok jos ei kivut ala ihan koviksi
 
Susu rakas:heart::hug: Mä en voi uskoa tätä... Kyyneleet silmissä luin kirjoituksesi. Haluaisin rutistaa sua oikein lujasti. Tämä on niin väärin!!!! NiinväärinväärinVÄÄRIN:mad: Me ollaan sun tukena ja olet tärkeä! Miksi tämän elämän pitää olla niin prkleen epäreilua!!!! Me tehdään kaikkemme että tästä selvitään! Ja me kuunnellaan jos jaksat kirjoittaa:heart:
 
voi Susu tiiän niin sun fiiliksen just nyt ja se mikä meillä ns oman roppansa tuntijoilla on mun mielestä syvältä ettei tietyt oireet kuten esim pääkipu, mulla myös sama ennen menkkoja, niin jätä mitään enään arvailun varaan.Toki sulla on nyt vielä ja kuten kaikilla kelle on 2 alkiota siirretty se toivo , että toinen ois kuitenkin kiinnittynyt ja vuoto johtuis toisesta alkiosta:heart:peukut niin kauan pystyssä ja toivo elää!!
Täällä ilmeisestikin uusia kirjottajia ja onnittelut siis Pikkukotkalle ja Wabisabille:flower:
mulla huomenna sitten se siirto ja kauhusta kankeena pelkään et puhelin soi aamulla ja tulee ilmotus etteivät pallerot kestäneet sulatusta..no huomenna sitten palaan kertoilemaan miten kävi:eek:
 
Voi susu,olen niin pahoillani :hug: Elämä on kyllä todella epäreilua,voi kumpa me osattais lohduttaa,mut eipä näihin paljon lohdutuksen sanoja ole.Aina se koskee yhtä kovaa:'( Voimia sinulle roppakaupalla ja niin,toivotaan vielä tosiaan sitä et toinen muru olisi kuitenkin kiinnittynyt:heart:

Mites Eina,oletko vielä testaillut? Toivottavasti plussa olisi vahvistunut ja saatais se "plussatili" auki:heart:

Ja Kielovanamohan testailee myös ihan tässä lähipäivinä,mitkäs on olot?

Desperatelle peukut pystyyn,et huomenna saat kyytiläisen mukaan:)

Wabisabille ja Pikkukotkalle hurjasti onnea!!!

Ja kaikille muille tsemppiä tasapuolisesti:heart:

Barba pp 11...apua,haluaisin pysäyttää ajan tähän hetkeen,enkä koskaan kuulla tulosta:headwall:
 
Voi Susu, miks näin pitikään käydä.. en voi ymmärtää.. Viimeiseen asti kuitenkin toivotaan. Jaksamista teille ihan tosi tosi paljon!! Sulle iso iso halaus :hug:

Onnea teille plussaneille wabisabi ja pikkukotka, nää on niin ihania uutisia aina lukea, niin ihania ja toivoa antavia :)

Barbapörrö, jos multa nyt kysytään, niin en todellakaan testaile lähipäivinä, vaan vasta sit viikon päästä. Musta tuntuu, että en luota siihen testiin (vaikka on ovistestien kylkiäisenä tullut clearbluen digitaalinen tuolla odottamassa). Vaikka se näyttäis plussaa ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, en uskaltais iloita, koska pelkäisin sen olevan "väärä plussa". Ja kai sitä jotenkin on helpompi se negatiivinen tulos saada "tutulla ja turvallisella tavalla" eli menkoilla, joita mullakin yleensä aina edeltää päänsräky, joten ei ala vuoto yleensä yllätyksenä, vaan on jo osannu varautua.. en tiiä, ehkä hassuja ajatuksia, mutta nyt tuntuu siltä, että en yksinkertaisesti uskalla tehä testiä. Paitsi tietysti sitten jos menkat on myöhässä.
Joo ja olo on siis kamalan sekava, välillä kuvittelen vaikka mitä, mutta suuren osan aikaa ei oo pienimpiäkään oireita. Yritän itelleni tolkuttaa, että mahdollisuudet on tosi pienet, pelkään niin sitä pettymystä.. Mikäs Barbapörrö sun olotila on? millon meinaat testata? Mäkin oottelen kovasti, että Einalta kuitenkin vielä tulisi iloisia uutisia, niin kovasti toivon..

Tosta punaviinistä vielä.. vitsi uskaltaiskohan sitä.. oikeesti tekis toisaalta niin hyvää, kolea syksyinen ilta, kynttilät palaamaan ja pieni lasillinen viiniä, vois rentouttaa.. mutta jotenki se tuntuis nurinkuriselta kun on aina aatellu, et nimenomaan pitää nyt malttaa mielensä kaiken alkoholin suhteen..

Niin ja vielä Gabi, ihana tuo teiän autocruisailu ja "varmistelu" :) sait ainakin mut erittäin hyvälle tuulelle, kun sitä lueskelin :D

kielovanamo pp10
 
Plussanneille tasapuoliset onnittelut! Toivottavasti moni muukin liittyy teiän joukkoonne! :)

Gabi, toi teiän autossa varmistelu oli ihan kuin jostain elokuvista :D Mahtavaa, et mies on noin antaumuksella tässä hommassa mukana!!

Susulle
kovasti voimia:heart:

PP10 ja mun nännit on törkeen arat ja tissit hivenen turvonneet : / Liekkö oireita menkoista vai jostain paaaaljon ihanammasta. Tänään testi kyllä jo pikkasen lämmitti sormia, mut kiltisti annoin sen olla vielä kaapissa. Jospa sitä perjantaihin jaksais oottaa... ehkä :$
 
Hei kiitos rakkaat kanssasisaret myötäelämisestä!! Se lohduttaa paljon kun tiedän että te oikeasti tiedätte miltä musta tuntuu.. :heart:

Nyt alkaa olo jo hiukan helpottaa, pahimmat itkut on itketty ja täytyy vaan pää pystyssä lähteä eteenpäin. En usko että vuoto olisi mitään muuta kuin sitä normaalia, ja aion huomenna aamulla pp11 tehdä testin, koska sitä ne klinikalla kuitenkin kysyvät. Luget laitoin vielä aamulla kun ei ollut tullut selkeää punaista, mutta nyt illalla kyllä lopetan.

Juteltiin eilen illalla miehen kanssa, ja sovittiin että katsotaan nuo meidän pakkasukot vielä, jos suinkin selviävät sulatuksesta, mutta kyllä me tässä samalla varmaan siirrytään lahjasiittiöjonoon. Ei meidän omilla soluilla tunnu tulosta tulevan, toki jutellaan vielä hoitavan lääkärin kanssa että miten kannattaa edetä. PAS varmaan voitaisiin tehdä seuraavaan kiertoon elikä joskus lokakuun puolivälin tienoilla. Katsotaan.

Nyt oikein paljon plussatuulia teille muille, ja ehdottomasti olen täällä mukana tsemppaamassa!
 
Samalla linjalla jatketaan...Tuhrua illalla ja yöllä ja varmistaakseni negan tuijotin just äsken sitä vitivalkoista tikkua:(
Joten se siitä,luget lopetan nyt jo tähän aamuun,keskiviikkona veritesti,sitä HCG:tähän siitä enää katsotaan,et onko edes yrittänyt tapahtua mitään.Elämä on kovaa ja kipu suunnaton,vaikka tätä osasinkin odottaa:'(

" Tuuli tuule sinne missä muruseni on,
leiki hetki hänen hiuksillaan.
Kerro rakkauteni,kerro kuinka ikävöin,
kerro,häntä ootan yhä vaan..."

Plussapuhureita teille kaikille ihanat,rakkaat ihmiset:heart:
 
Voi kultaiset Susu ja Barba!!! Mä en osaa sanoa mitään, mutta te tiedätte, että me tiedetään miltä teistä tuntuu!!! Kova, p***a ja ennen kaikkea EPÄREILU on elämä ja maailma välillä!!! Ei tähän voi muuta sanoa kuin että kun se katse sieltä maasta jossain vaiheessa vääjäämättä nousee, niin uusia hoitoja kohti vaan. Ja niin kauan kun katse on maassa, niin me muut pidetään teitä pystyssä sen verran kun omalta osaltamme voidaan!

Joku kyseli uudennäköistä listaa... Mä olen ajatellut, että teen Hoitoa odottavat, Piinailijat ja Plussanneet -listat heti kun saadaan se ensimmäinen plussa! Jotenkin tuntuis niin epätoivoselta nähdä se tyhjyys siinä plussanneet-kohdassa, etten halua sitä vielä tehdä. Meitä on kuitenkin... Öööö... Oisko kymmenkunta. Niin tilastollisestikin sen plussan on tähänkin pinoon pakko tulla jossain vaiheessa - ja toivottavasti pian!

Gabi pp7
 

Yhteistyössä