Huomenta tytöt kultaiset!
Lakka83 meillähän oli kans niin, et ensin söin kp 3-7 teroluteja, kp10 ultra ja kun vastetta ei ollut tarpeeksi, niin kp10 alkaen 12pvää menopur-pistelyitä, sitten pregnyl ja inssi. Eli mulla oli inseminaatio vasta kp23. Eli clomeja ja menopuria meni kans se 3vkoa, jona aikana kävin ultrassa muistaakseni 5 kertaa... Mutta parempi niin kuin että tilannetta seuraamatta vaan inseminaatio sinne kp14 tienoille, kuten edellisessä inssissä. Ja päälle lääkärin toteamus, että ei tässä ole kyllä mitään onnistumismahdollisuuksia... Tai ne on reippaasti alle 1 % luokkaa.
Eina ja
Sera myös: toivotaantoivotaantoivotaan, että teidän molempien hoitosuunnitelmat nyt etenisi kivuttomasti ja NOPEASTI ilman enempää takapakkeja!
Einalle vielä pakko kommentoida, kun puhuit tosta joulusta... Meillä on tapana jouluna koko perheen voimin (siis vanhempani, sisarukseni, meidän puolisot) käydä joulukirkossa. Ensimmäisen kerran muistan jouluna 2004 ajatelleeni/toivoneeni, että seuraavana jouluna mä olen täällä ison mahan kanssa - onnellisesti raskaana. Jouluna 2005 ne toiveet taisi muuttua jo pyynnöiksi ja rukouksiksi. Ja niitä seuraavia jouluja tuntuu tulevan aina vaan. Se on mulle jotenkin aina tosi kova paikka myöntää, että tänäkään jouluna mun edellisvuotiset rukoukset eivät ole toteutuneet. Ja että tänäkin jouluna mä edelleen vaan toivon ja rukoilen.
Barbapörrö et tiedä miten tärkeään paikkaan osuit noilla laulun sanoillasi...
Toi Juha Tapio biisi oli mulle viime talvena sellanen kappale, jota kuunnellessa tuli itkettyä ja itkettyä ja itkettyä päiviä ja viikkoja. Siitä mitä silloin itkin, olen selviytynyt! Ja mä olen NIIN ONNELLINEN siitä! Just niinkuin sä sanoitkin sanoja muunnellen! Vajaan vkon päästä selviää tarvitsenko biisiä taas... Eli että minkälaisia tunteita testauksen tulos nostattaa pintaan. Vähän jännittää, mutta ei onneks paljon. Siitäkin täytyy olla TODELLA onnellinen, että mulla on tämä uusi työ ja paljon tekemistä, niin ei ole ihan niin paljon aikaa tutkailla kroppaansa ja mahdollisia oireita suuntaan ja toiseen.
Tässä taas päivitetty lista arvon leidit! Korjailkaa, jos on korjailtavaa! Kaunista päivää kaikille!
Nimimerkki.......Hoito...............Aikataulu..............Testipva
Gabi77---------------2.IUI------------IUI 23.8------------5./6.9
Shayna-------------1.ICSI -----------Punktio 25.8--------12.9
Eina-----------------1.IVF---------IVF-suunnittelu 1.10----
kielovanamo-------2.IUI-------------IUI 19.8------------2.-6.9
barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS---lokakuu------------
Sera2010----------1.IVF ---------Punktio joulukuu?------
desperate-------1.IVF - 3.PAS-----Siirto 30.8-----------10.9
Susu75...........3.ICSIn PAS---------syyskuu?-----------
Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------
Pieni tiikeri------IVF----------------Siirto 2.9--------------
Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS--- Siirto 27.8-----------10.9