KESÄ 2010 hoidot

" Mut joku aamu,mä tiedän sen,mä herään huomaamaan,minä selvisin ja PYSTYN mihin vaan..."
Ja se aamu on nyt=)

Kiitti teille kaikille ihanille ihmisille lohdutus sanoista,ne tuntuu niiiin hyvälle,kun tietää et te oikeesti tiedätte miltä nää pettymykset tuntuu,tää palsta on ihan huippu:heart:

Mä tosiaan ryvin tuolla pohjamudissa pari päivää,itkin kaikki menetykset ja murheet elämäni varrelta ja varmaan jo vähän tuleviakin murheita mut nyt entistä vahvempana kohti uusia haasteita:D

Gabille piti jo aijemmin sanoa,et tosi ihana se teidän "varmistelureissu" Niinhän se on tehtävä,kun lääkäri määrää:LOL: Ja mulle voi listaan päivittää et eka pas lokakuussa...

Voi Eina,harmittaa sun puolesta mut hyvä et jaksat jatkaa eteenpäin:hug:

Lakka:hug: myös sinulle ja toivotaan, että seuraava inssi tuo sen toivotun tuloksen!!!

Pieni tiikeri, hyvä et punktio kokemus oli noinkin lepposa,nyt vaan kaikkien peukut kohti taivaita,et pääsette siirtoon!!!

Miimii,eiköhän se limiksen paksuus kuitenkin ole ihan ok,näin me ainakin jaksetaan uskoa ja nyt tempaset sit sen plussan kehiin:p

Sera,voi hemmetti!!! Toi oottelu on niin syvältä:mad: Joko teitte päätöksen et jatjatteko julkisella vai siirryttekö yksityiselle?

Shayna,nyt tosiaan toivotaan et se päivä jatkuu teidän onnenpäivänä ja pikkuinen tarraa tiukasti kiinni:heart:

Kielovanamo,sä taidatkin olla seuraava testailija,milläs fiiliksillä piinailut sujuu?

Desperatelle hurjasti onnea kyytiläisistä ja leppoista piinailumieltä:heart:

Susu,me sit taas jatketaan aikalailla samaa matkaa,jospa nyt paremmilla tuloksilla:)

No niin,siinäpä tulikin tekstiä jo parin edellisenkin päivän edestä,nyt vaan tänne niitä plussia kiitos,et saadaan vielä lisää uskoa tulevaan ja se uusi listakin:D

Mukavaa alkanutta syyskuuta kaikille!!!
 
Huomenta tytöt kultaiset!

Lakka83 meillähän oli kans niin, et ensin söin kp 3-7 teroluteja, kp10 ultra ja kun vastetta ei ollut tarpeeksi, niin kp10 alkaen 12pvää menopur-pistelyitä, sitten pregnyl ja inssi. Eli mulla oli inseminaatio vasta kp23. Eli clomeja ja menopuria meni kans se 3vkoa, jona aikana kävin ultrassa muistaakseni 5 kertaa... Mutta parempi niin kuin että tilannetta seuraamatta vaan inseminaatio sinne kp14 tienoille, kuten edellisessä inssissä. Ja päälle lääkärin toteamus, että ei tässä ole kyllä mitään onnistumismahdollisuuksia... Tai ne on reippaasti alle 1 % luokkaa.

Eina ja Sera myös: toivotaantoivotaantoivotaan, että teidän molempien hoitosuunnitelmat nyt etenisi kivuttomasti ja NOPEASTI ilman enempää takapakkeja!

Einalle vielä pakko kommentoida, kun puhuit tosta joulusta... Meillä on tapana jouluna koko perheen voimin (siis vanhempani, sisarukseni, meidän puolisot) käydä joulukirkossa. Ensimmäisen kerran muistan jouluna 2004 ajatelleeni/toivoneeni, että seuraavana jouluna mä olen täällä ison mahan kanssa - onnellisesti raskaana. Jouluna 2005 ne toiveet taisi muuttua jo pyynnöiksi ja rukouksiksi. Ja niitä seuraavia jouluja tuntuu tulevan aina vaan. Se on mulle jotenkin aina tosi kova paikka myöntää, että tänäkään jouluna mun edellisvuotiset rukoukset eivät ole toteutuneet. Ja että tänäkin jouluna mä edelleen vaan toivon ja rukoilen.

Barbapörrö et tiedä miten tärkeään paikkaan osuit noilla laulun sanoillasi... :) Toi Juha Tapio biisi oli mulle viime talvena sellanen kappale, jota kuunnellessa tuli itkettyä ja itkettyä ja itkettyä päiviä ja viikkoja. Siitä mitä silloin itkin, olen selviytynyt! Ja mä olen NIIN ONNELLINEN siitä! Just niinkuin sä sanoitkin sanoja muunnellen! Vajaan vkon päästä selviää tarvitsenko biisiä taas... Eli että minkälaisia tunteita testauksen tulos nostattaa pintaan. Vähän jännittää, mutta ei onneks paljon. Siitäkin täytyy olla TODELLA onnellinen, että mulla on tämä uusi työ ja paljon tekemistä, niin ei ole ihan niin paljon aikaa tutkailla kroppaansa ja mahdollisia oireita suuntaan ja toiseen.

Tässä taas päivitetty lista arvon leidit! Korjailkaa, jos on korjailtavaa! Kaunista päivää kaikille!



Nimimerkki.......Hoito...............Aikataulu..............Testipva

Gabi77---------------2.IUI------------IUI 23.8------------5./6.9

Shayna-------------1.ICSI -----------Punktio 25.8--------12.9

Eina-----------------1.IVF---------IVF-suunnittelu 1.10----

kielovanamo-------2.IUI-------------IUI 19.8------------2.-6.9

barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS---lokakuu------------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio joulukuu?------

desperate-------1.IVF - 3.PAS-----Siirto 30.8-----------10.9

Susu75...........3.ICSIn PAS---------syyskuu?-----------

Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------

Pieni tiikeri------IVF----------------Siirto 2.9--------------

Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS--- Siirto 27.8-----------10.9

lakka83----------2.IUI--------------folliultra 9.9----------

Baby20xx---------

wilma32---------???
 
Hei muruset!

:hug: Hali sulle Lakka, kurjaakurjaa, mutta mahtavaa, että pääsette samantien seuraavaan yritykseen!! Se odottaminen kun on niin jostain... Helpompi olla, kun on jotain "tekeillä", näin ainakin musta tuntuu.

Eina, Barbapörrö ja Susu samoin, niin ihanaa, että isosta surusta huolimatta ootte jo katseet kohti tulevaa, ja on saatu sovittua jatkot. Jotenkin ihan tosi kannustavaa seurata teiän tilanteita, aika on surra, aika on itkeä ja aika on suunnata eteenpäin, nähdä toivon pilkahtelevan mustan surun keskelle.

Desperate, jaksetaan uskoa, että tsemppiä alkioilla riittää, ehkäpä ne siitä piristyy, kun pääsevät oikeisiin olosuhteisiin, sun kohtuun :) !!

Pieni tiikeri, ihanasti osaat ajatella! Näin se onkin, että kaikki onnistumiset saisi olla meille suuria ilonaiheita. Vaikka tällä kertaa vielä ei onnistuisi hedelmöittyminen ja siirto, niin joku päivä se vielä onnistuu! Mutta toivotaan vielä oikein hartaasti, että jospa tämäkin hoitokerta vielä jatkuisi :)

Ja kaikille muillekin tavalla tai toisella piinailijoille iso halaus :hug: :heart:

Mä en testannu aamulla. Katsotaan muuttuuko mieli huomisaamuun.. tuskin.. ja viikonlopuks mennään reissuun joten luulenpa, että odotan niitä menkkoja ennen kuin alan testailemaan. Oireet (arat tissit ja vatsa turvoksissa) voi viitata mihin vaan.. mutta ennenkin näitä oireita koettu ja tulos on tuttu, menkat, joten turha nytkään odottaa mitään muuta. Ihmehän se olis jos sillä liian pienellä simppamäärällä tästä muuta tuliskaan. Ja mulla kipristelee välillä erityisesti vasemman munasarjan kohilla, joten jännittää vähän, että onko se endo joka siellä antaa merkkejään.. Mutta ei nyt nuolaista ennen kuin tipahtaa, sen enempää pettymyksen karvaita kuin ilon suloisiakaan makuja.

Nyt on mentävä, iso iso hali kaikille :heart:
 
Kielovanamo:uskomatonta sinnikkyyttä ja itsekuria ton testaamisen suhteen:whistle:tuu sitte ilmottaan jos mieli muuttuu ja oot tehny testin!! peukut pystyssä että oisit meijän porukan eka plussaaja:heart:

Pikku tiikeri: pääsitkö tänään siirtoon??

Gabi ja Eina: noi joulukommetit on niin tuttuja..mä henk koht vihaan joulua ja ahistaa todella sen odotus ja hässäkkä.Oon aina mieltäny joulun lasten juhlax ja silloin yleensä tunnen itseni todella ulkopuoliseks kaikesta siitä mitä ns normi perheet lapsineen kokevat ..tuntuuu ettei niin tuu ikinä omalle kohdalle käymään:( viime jouluna aattelin kans samoin et ihan varmaan oon raskaana/ jo vauvan saanut ja voin nauttiia kerrankin joulusta kuten muutkin!! no niin se elämä yllättää ja ei niin käynyt:(

sitten hieman lääkärin suusta tullutta faktaa: jos kohtu supistelee alkionsiirron yhteydessä , ei alkio kiinnity tai sitten se on todella vaikeaa!!! se siitä sitten taas..mieli meni matalax.mulla JOKA KERTA alkiosiirron jälkeen on kohtu supistellu voimakkaasti ja yleensä kestää enemmän ja vähemmän piinaviikkojen ajan.sehän siis tarkottaa ettei mitää oo tehtävissä kerta ei jeesaa lääkkeetkään siihen supisteluun jne.Ootteko muut miettiny tota supistelu-kiinnittymisasiaa??
D pp 3
 
Miimii:pakko sulle sanoo mulle kävi samoin ku sulle kun kirjotit siitä ns ruskeesta riekaleesta sillon siirron jälkeen..mietin vaan et toivottavasti ei oo ulos tullu alkio/t.huom lue yllä oleva kiinnittymistexti!! mikä sul olotila? ollaan samoissa päivissä suunnilleen ja sama testipvä.ox mitään oireen tynkää? maha tms kipuja?
 
Moi kaikille! Ja kaikille iso kiitos ymmärryksestä, niin ihanaa kun kukaan täällä ei sano, että "no hei, sehän on vaan yks kuukaus, eihän se nyt nii vakavaa oo!" Onneks te ymmärrätte :heart:
Tänää se sitte tosiaa varmistu, että tässä kierrossa ei vielä hoitoa aloteta...: / Mutta Gabi, sä oot kyllä hiukan liiotellu tossa päivitetyssä listassa, toivottavasti mulla punktio kuitenki marraskuussa joka tapauksessa jo sitte ois ;)

Barbapörrö: Kovasti pohditaan, että mitä tehään ton yksityiselle siirtymisen suhteen... kun mun laskujen mukaan se nyt ei aikaista kuitenkaa sitä punktioo ku aika tarkalleen kuukaudella, että siinä mielessä ei kyllä kannattais. Mutta se, että tekisivät yksityisellä varmaan lyhyen kaavan mukaan tuon hoidon, ni tuntuu jotenkin paremmalle ajatukselle kun toi pitkä! Mua jotenki kovasti ahistaa se, että mun oma hormonitoiminta "lamaannutetaan", vaikka ei siinä mitää vikaa pitäs olla... eli periaatteessa turhaan sellasii lääkkei käyttäisin sitte : / Tarttis vissiin soitella noille klinikoille ja kysellä...

Eina: Voi ei! :hug: Mä kun olin jo niin varma, että se eka plussa tuli tähän porukkaan! Miten se testi muuten sitte näytti ensin plussaa, tarkottaako se, että siellä jotai kiinnittymisyritystä oli kuitenkin? Höh, tervetuloa sitten vaan mun kanssa oottelee, et tapahtuis ees JOTAIN!! :headwall:
 
Ensinnäkin desperatelle onnittelut siirtolaisista, toivotaan että olisivat sitkeitä tyyppejä!!! En oo ees ehtinyt käydä tsemppaamassa ja kommentoimassa ku niin kauhee härdelli täällä, voi jeesuksen perse. Onneks pääsee huomenna kotiin! Musta ei kyllä kyläluutaa saa.. Mut hei, kiva että sama testauspäivä :) Toivotaan että edes päästään sinne asti, viimeksi ei tarvinnut odottaa kuin pp11, ku niagara alkoi :(

Mä niin toivon ettei se rihmanpätkä sentään alkio ollut :( aika nopeeta ois sit pudonnut kyydistä jos heti seuraavana päivänä siirrosta. Eipä mulla kummempia oireita, jotain pientä lääkkeistä johtuvaa ehkä. Stressi on ollut kova, tää matka tuli pahimpaan mahdolliseen saumaan. Oon aika hermona koko ajan, inhoon matkalaukkuelämää ja sotkua ja epäjärjestystä. Jos se alkion kiinnittyminen stressihormonista on kiinni niin sitten on kyllä takuuvarma nega.

Sera, mustakin tuntui pahalta se hormonitoiminnan lamautus. Kun ei mitään vikaa mun omissa hormoneissa ole kerta niin hirveetä että se täytyy lamauttaa. Julkisellahan sitä tietysti meille suorilta ehdotettiin, tai oikeastaan sanottiin, että näin tehdään ja lyötiin reseptit kouraan. Mutta sittenhän täällä lapsettomuuspoli meni 5kk kesätauolle ja mentiin yksityiselle Tampereelle.

Noh, se hyvä puoli tässä reissailussa on ollut, että ei ihan joka päivä tuu joka hetki ajatelleeksi noita päiviä ja piinailuja. Iltaisin tietty kun ei saa unta niin laskeskelee päiviä.. tänään siis pp6 :)
 
Tsemppiä Miimii! Mikäköhän se rihma oikein oli? Tuskin se alkio ainakaan oli, kun eihän sitä sen kokoisena edes näe paljaalla silmällä ja ei viel ole ehtinyt paljoa kasvaa tai kiinnittyä päivä siirron jälkeen. Peukkuja täältä kovasti ja tarrasukkia! :hug: =)

Tsemppiä kaikille muillekin!
 
Niinpä Nonna, jos ne lääkärin vehkeet siinä siirrossa vaikka raapaisi johonkin seinämään ja se olis ollu joku siitä johtuva pikku verihyytymä. Ainakin mun kohdunkaulassa tai jossain oli joku mutka mistä se kai joutui runnomaan sen putken, se kyllä myös sattui! Kiitos tsempeistä! <3 mä oonkin käynyt aina välillä lukemassa teidän kuulumisia sieltä odottajien puolelta :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi kielovanamo! Mä tavallaan ymmärrän sua, mutta sitten taas toisaalta en tajua yhtään, että miten sulla on niiiiiiin paljon kärsivällisyyttä :D Mä oon kyllä edelleen tuumannut, että su tai ma testaan. Jos se olis plussa, niin haluaisin testata su että sais miehen kanssa olla ja ajatella asiaa, jos nega, niin ma jolloin vois mennä upottamaan surunsa työhön. Ehkä mä juttelen tuon paremman puoliskon kanssa, että mitä mieltä se on.

Oireita on toisena hetkenä olevinaan kaaaamalasti, ja sitten taas 15min päästä on sellainen täysin tavallinen olo. Ja näinä ensin mainittuina hetkinä tietenkin toivo vähän herää, ja jälkimmäisessä tapauksessa tulee sellainen pettyneen luovuttanut kyllähän-tämä-tiedettiin -olo. Ihan sekavaa. En osaa kirjoittaa! Enkä ajatella selkeästi! :)
 
Miimii Auts! Johtuu varmaan juuri siitä. Ai oot!? No, kohta sie oot siellä kanssa uskon mie. =) Ja mie en osaa vieläkään pysyä poissa täältä....kurkkiminen ei miulle näköjään oo riittänyt vaan oon välillä kommentoinut ja koettanut tsempata vielä hoitopolkuja tallaavia kanssasiskoja. Tippa linssissä välillä tihrustan täällä, kun harmittaa kaikkien puolesta, miksi raskautumisen pitää olla näin tikkuista pareille, jotka niin lasta kaipaavat ja olisivat huolehtivia, rakastavia ja ihania vanhempia nyytilleen. On se niin väärin, mutta kyllä se nyytti sieltä tulee, vaikka lähetyspäivää ei vielä tiedäkään!
 
Raskaana, lukee testissä, ja mä oon ihan sekasin, on itketty ja naurettu, enkä voi uskoa, että voiko tuo pitää paikkansa.. Yritän sanoa itelleni, että ainakin jotain raskaushormonia on kehossa, kun testi noin väittää. Mutta en uskalla, en millään uskalla vielä iloita. Teksti tuli näyttöön tosi nopeesti, ei tosiaan tarvinnu kolmea minuuttia ootella. Ja tietysti oon tavannu sitä testin ohjelappusta ja kun siellä lukee, että munasarjakysta voi antaa väärän positiivisen, niin nyt mä tietysti pelkään sit sitä. Voi hurja, voi hurja, on aivan epätodellinen olo, en tiiä miten päin olis.. Nyt ootan kauheesti että menis muutama päivä eteenpäin ja näkis, että jääks ne menkat ihan oikeesti tulematta. Mä oon vaan ihan sekaisin.

Kiitos ihanat rakkaat kaikista tsempeistä ja isot halit ja tsempit! :heart:
Jospa mä nyt oisin saanu sen "putken pään" aukeamaan ja alkaisi plussia täällä ropista :) Jos tää nyt on totta, niin voidaan sanoa piutpaut todennäköisyyksille, meillähän se siittiöiden määrä oli niin pieni, että ei oikeesti niillä määrillä ees inssiä tehtäis, mut kun ne nyt oli pesty ja mä nyt olin siellä, niin tehtiinpä kummiskin. Ja voi miten mä oon niin kiitollinen. Kunpa osaisin täysillä iloita ja uskoa tähän.

:hug:
 
ONNEAIHANAAAONNEAIHANAAAAAAAAAA! KIELOVANAMO!

Mun sydän ihan hakkas lujaa, kun avasin tän sivuston ja näin etusivulta, että sä olet päivittänyt viimeisimmäksi tätä ketjua! Ja kun sain tän sivun auki, niin en meinannut uskaltaa rullata alas asti listaa sun tekstin kohtaan, kun niin kovasti jännitti.

ONNEA! HURJASTI! Jotenkin tuo teidän onnistuminen pienillä siittiömäärillä antaa toivoa itsellekin - myös mahdollisiin tuleviin hoitoihin. Ja sekin vielä, että olet sen pari vuotta mua vanhempi on jotenkin mulle tosi toiveikas ajatus! KIITOS SIIS plussastasi ja toivosta, joka jossain mun takaraivossa vilautti päätänsä :D

NYT me voidaan tehdä se plussanneet-lista :D Lupaan tehdä sen kotimatkalla töiden jälkeen!
 
Viimeksi muokattu:
Siis AIVAN MAHTAVAA!!! ONNEA KIELOVANAMO:heart:
Mä ihan yhtä paniikissa aloin lukemaan sun kirjotusta,kun Gabikin,pelkäsin et meidän huono putki jatkuu,mutta ei,jipiiiii,sä oikeesti pelastit mun päivän näillä huippu-uutisilla ja koko ketjun avaamalla sen plussaputken,vihdoinkin=)

Ja nyt et kyl stressaa mistään,totta se on ja raskaana olet:heart::heart:

Muillekkin mukavaa päivää!!!
 
MIELETTÖMÄN PALJON ONNEA KIELO:hug:!!!!!! Olihan se jo aika hemmetti tullakkin ees 1 plussa tähän porukkaan!!!! nyt sitte vaan pidät kovaa siitä kiinni seuraavat 9 kk!!
Pikku Tiikerille onnea myös kyytiläisestä=)
Täällä ihan selkeet pms oireet ja menkkaolo ja kerta ei oo lugejakaan käytös ni menkat alkaa viim keskiviikkona.Eli ei varmaan tarttee testaan sitte pe tai oottaa ees siihen asti blaah!

Hauskaa viikonloppua kaikille ja Gabilla sitten seuraavana testaus:eek:
 
Aaaaapuaaaaaaa! Mä oon seuraavana testivuorossa :) Sovittiin miehen kanssa, että sunnuntaina on THE day!

PikkuTikrulle paljon onnea matkaseuralaisesta!



Nimimerkki.......Hoito...............Aik ataulu..............Testipva

Gabi77---------------2.IUI------------IUI 23.8------------5./6.9

Shayna-------------1.ICSI -----------Punktio 25.8--------12.9

Eina-----------------1.IVF---------IVF-suunnittelu 1.10----

barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS---lokakuu------------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio marraskuu------

desperate-------1.IVF - 3.PAS-----Siirto 30.8-----------10.9

Susu75...........3.ICSIn PAS---------syyskuu?-----------

Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------

Pieni tiikeri------IVF----------------Siirto 2.9--------------14.9

Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS--- Siirto 27.8-----------10.9

lakka83----------2.IUI--------------folliultra 9.9----------

wilma32---------IUI-----------suunnittelu 9.9-----------

Baby20xx---------



Plussat

kielovanamo-------2.IUI-------------IUI 19.8---------- + testattu 3.9.2010
 
Viimeksi muokattu:
Tosi paljon onnea kielovanamolle!
Itsellä tuntuu että viikot menee tosi hitaasti. Ensi viikon torstaina on lääkäri ja odotukset tosi korkealla että voitais seuraavaan kiertoon tehdä inseminaatio. Edellinen tehtiin kesäkuussa ja tuntuu että siitä on jo iäisyys.
 
Aamuinen ilo ja kielovanamon plussasta noussut toivo ovat haihtuneet! Itkettää vaan ilman syytä... joka on mulle aika selkeä merkki siitä, että kuukautiset alkaa lähipäivinä. Vauvauutiset on perseestä (paitsi kielovanamon :) ), puhumattakaan raskauttaan hehkuttavista tai isoa mahaansa valittavista tulevista äideistä... ja mun on yksinkertaisesti vaan paska olla!

Ei tässä sen kummempaa. Piti vaan jollekin saada purkaa tämä itkuinen olo.

* * *

Toisenlaiset rakennusaineet

Moni tuntee runon, joka kertoo siitä, mistä pienet tytöt ja pojat tehty on.
Toiset vanhemmat läpikäyvät erilaisen kohtalon.
Mistä rakennusaineksista heidän pienensä tehty on?
Ultra-ajan varaamisista, lääkärillä käynneistä.
Pistoksista, peloista, pettymyksistä.
Äidin ja isän kyynelistä.
Sitkeydestä, periksiantamattomuudesta.
Periksiantamattomuudesta silloinkin, kun usko on jo mennyt.
Mutta toivon pieni kipinä vielä valaisee.
Näistä aineksista nämä pienet tehty on.
Näistä - ja siitä suuresta rakkaudesta, joka kuitenkin antaa voimia jaksaa,
kun kaikki voimat ovat oikeastaan jo loppuneet.
 
Viimeksi muokattu:
Kielovanamo, voi ihanaa ihanaa!! :heart: en voi edes kuvitella sitä tunnetta mikä sulla nyt on! Nyt on meidän putki auki..

Gabi, voi sua, tiedän niin ton fiiliksen, mutta vielähän on toivoa?

Mulla edelleen vuoto jatkuu rajuna, argh että mua ällöttää ja ottaa päähän.. Luin muuten tänään ystävän vinkistä uusimman Me Naiset lehden, siellä oli juttu lapsettomasta parista. Tuli kyllä itku, niin samanlaiselta kuulosti tilanne. Mua on alkanut jo pelottaa että mitä jos me mennäänkin niihin lahjasoluihin ja mitä jos niilläkään ei raskaus ala.. Mä tiedän että stressaan turhaan vielä, mutta todellakin pelottaa että sitten lähtisi järki..

No, onneksi nyt viikonloppu on ihan rauhallista kotioloa, ei tarvitse mennä minnekään ja saa nukkua! Ja oleilla oman kullan kainalossa takkatulen ääressä, siinä kohtaa taas huomaan kuinka onnellinen sitä oikeastaan onkaan.. :heart:
 
Mä oon vähän huonossa paikassa, niin kirjoitan paremmin myöhemmin. Mutta pakko tulla onnittelemaan Kielovanamoa!! Kyyneleet silmissä luin kirjoitustasi, aivan IHANAA ja USKOMATONTA!! Mikä onnenpäivä:heart: Onnea miljoonasti ja paljon tarrasukkia pikkuiselle:heart:

Vähän omaa napaa...vielä viikko testaamiseen. Gabi mulla on niin samat fiilikset kuin sulla. Jostain syystä ollut tosi huonoja päiviä pari ja kamalaa synkistelyä. Tuntuu, ettei me ikinä onnistuta. Ostin just sen saman Me Naiset lehden kun ajattelin piristää itseäni lukemalla sen lapsettomuusjutun. Mikä VIRHE. Se kertoikin naisesta, jonka tarinan loppu oli, etteivät he koskaan saaneet lasta. Siitähän mä sitten sain aivan kamalan ahdistuskohtauksen ja itkin yksin ties miten kauan. Meille käy varmasti juuri niin ja sitten mä vaan vihaan elämääni. Mies oli niin hädissään, että oli varmaan jo soittaa vihaisen puhelun toimitukseen että mitä hittoa te tuommoista menette julkaisemaan ja että kai teillä on jotain millä tuon hysteerisen naisen saa rauhottumaan. Rauhoitun mä sitten lopulta ihan perinteisellä haliterapialla, mutta ahdistus jäi. Enkä mä tiedä mistä tämä nyt tulee, ei mistään järkevästä paikasta.
Mä niin pelkään testipäivää. Mä en halua tietää. Ihan kuin odottaisi sellaista päivää, kun pakotetaan työntämään veitsi omaan mahaan. Tietää että sattuu helvetisti ja tuntuu että kuolee, mutta silti se pitää tehdä. Miksi kukaan haluaisi tehdä sitä itselle? Mä en halua!!!! Voi kamala, mitä tekstiä....kyllä mä varmaan kohta taas piristyn.
 
Sama meininki jatkuu täälläkin päässä kun Shaynalla Ja Gabilla.Usko mennyt näihin hoitoihin ja turhauttavaa kun ei taida tosiaan päästä ees testaamaan..taaskaan..menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä.Sama fiilis, ettei ikinä voi onnistuu ja elämä kaatuu niskaan jne jne.Ahistaa ja itkettää.Miten sitä on nykysin tämmönen itkupilli..varmaan menny jo tietyn pisteen yli tää kaikki sonta ettei oo enään ns itsehillintää.
Ja mä en voi tajuta, ettei tästä porukasta plussannu ku 1.( tähän päivää mennessä ainakaan..)
tuntuu niin turhauttavalta iskee piikkejäkään enään kun tuloksen tietää jo satavarmasti:(

Sorry..pakko oli munkin päästä tänne purkamaan pahaa oloa, ei viiti ukkokullallekkaan aina ruikuttaa ja rutista;)
Zemppiä kaikille vikoille piinailijoille ja voimia niille jotka alottevat/odottavat uuden hoidon alotusta!!!
 
Onnea kielovanamo!

desperate: Mulla on vähän samat fiilikset. Kunhan pistelen noita piikkejä ja tänään mietin aivan samaa mitä sä kirjotit: turhauttavaa pistellä, kun tulos on jo tiedossa. En tiiä miten näin pessimistinen oon nyt hoitoja kohtaan, mut kaipa se on rämmittävä kun on hommaan ryhtyny. Niin ja kyllä mä toisaalta jaksan noita pistellä, mut haluaisin tietää varmasti et tuottaa myös tulosta. En oikein usko ainakaan kovin näihin insseihin... Ja ehkäpä osaltaan veistä kääntää haavassa se, et 6 päivän sisällä ollaan oltu kaksissa ristiäisissä ja kateltu sivusta toisten onnea :( Ihanaahan se on, et tutut saa lapsia, mut kyllä se itseä raastaa niin pirusti!
 

Yhteistyössä