KESÄ 2010 hoidot

Siis tää on oikeesti sitä niiiin rasittavinta aikaa kun tuntuu ettei mitään tapahdu.. Kyllähän tässä on tietenkin ovis tuloillaan jne... mutta jos melkein 30 kiertoa ollaan jo menty niin miksi nyt odottaisi mitään luomuplussaa! Eli toisinsanoen mitään ei tapahdu! Vaikka sitten puolestaan on taas helpompaa kun mitään ei tapahdu kun ei sitten ole niitä (turhia) toiveitakaan! Eli siis voisiko ilmaista taas asian että "Mikään ei ole hyvä" :LOL: Sellastahan tää on.....

Voi desperate :hug: Olen niin pahoillani :heart:

Niin toivoisin että mahdollisimman moni plussaisi/olisi plussannut, mutta harmillisesti meillä on tällä hetkellä se yksi ainoa plussa.. Parempi kuitenkin sekin kuin ei mitään!

Sera: Joo odotellaan yhdessä! :heart: Niin toivon että meilläkin olisi vaikka jo marraskuussa punktio... mutta se taitaa olla täysin turha toivo :( En muuten tiedä edes vielä yhtään että mennäänkö meillä pitkällä vai lyhyellä kaavalla. Se ei taida selvitä vielä mulle edes tuolloin lokakuisessa keskustelussa, vaan pitää odottaa sitä väestöliiton käyntiä.

Todella hubaisaa "nollauskeikkaa" Susulle! Pidä oikein kunnolla hauskaa ja yritä nollata pää täysin näistä asioista, vaikka se hemmetin vaikiaa onkin!

Kiitti Gabi päivityksestä tietojen puolesta!

Ja kielovanamohan ei lähde vielä yhtään mihkään! Ettäs tiiät :hug: met tarvitaan sua! Nii kerta... Peukut täällä pystyssä oikein korkealle hCG-arvolle!

Mutta toihan olis oikein loistava idea!!! Kaapista ulostulo oikein porukalla facebookissa :LOL:

Kiva kuulla että Shaynalla ollut parempi päivä! Noi piinikset on kyllä niin kamalia! Joka toinen tunti vaihtelee mieliala, ainakin siis minulla! Ja mullakin oli muuten pannaripäivä tänään!

Miimiille kovasti peukut pystyssä että se vuoto pysyisi poissa!!! Jännäääääää.....

Tuntuu että jotain nyt unohtui mitä meinasin vielä teille rustailla, mutta eipä tule mitään mieleen! Noh, mä palaan takaisin jos keksin mitä se oli :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Guess82 :flower:

Shayna: Sä oot sitten niin ihana ja positiivinen ja kannustava taas, että muistappa mennä itsekin sinne peilin eteen kehumaan itteäs :) :heart: Ja kiva että sulla on parempi mieli taas, tsemppiä nyt vaan, ja mulla on edelleen sellanen kutina, että plussaa pukkaa sulle pian...:heart:

Ja Miimiillä kuulostaa kanssa lupaavalta, huiiih, mua jännittää teijän puolesta niin kovin!!! :)

Eina: Tiedän tunteen tosta, että mitään uskoa luomuplussaan ei enää oo, vaikka mitenkään sitä ei ainakaa viel todistettu oo, etteikö se mahdollista ois... ja vois kuvitella, että sitä asiaa ei sitte stressais nii paljo, kun ajattelee, että ei se kuitenkaa luomuna tärppää... VÄÄRIN!! Ihminen ( ainakin minä siis ;) ) on niin pöljä, että antaa ittensä silti vaan kuvitella, että joku ihme tapahtuis ja luomuplussa tuliski yhtäkkii, ja kaikkii oireita pitää kytätä ja tarkkailla ihan samalla lailla ku aina ennenki... huoh!! Ja ainaki mulla pettymys on joka kuukausi yhtä paha! :'( Ootteko te muuten yksityisellä vai julkisella hoidossa? Julkisella kai mennää aina tolla pitkällä kaavalla yleensä... Koitetaan jaksaa ootella, niin ÄRRRRSYTTÄVÄÄ kun tää onkin!! Kai me vielä joskus saadaan palkintomme... saadaanhan? :heart:

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, ootte ihan parhaita!! :) :heart:
 
Sera: Me ollaan julkisella hoidossa. IVF mennään kuitenkin julkisen kautta tekemään väestöliitolle (yksityiselle klinikalle), jonne sairaalallamme on maksusitoumus, koska täällä ei noita koeputkihoitoja tehdä. Onneksi sairaalallamme on tuonne VL:lle maksusitoumus eikä OYS:iin, jonne olis tietääkseni n.6-8kk jonot!!! Että siihen verrattuna meillä ei ole pitkäkään aika odotella IVF:ää! Meidän lääkärimme mukaan tuonne VL:lle on jonot n.2kk, mutta olen kuullut että sinne on päästy 2 viikossa lähetteen laittamisesta! Eli jotain toivoa ehkä olis siihen marraskuulle punktiota, mutta en kyllä uskalla yhtään silti toivoa että niin hyvin meille kävisi!

Ja kyllä Sera.. Tosiaankin me palkintomme vielä joskus saadaan! Aivan ehdottomasti näin uskotaan! :heart:

Jaahas.. ny nukkumaan! Saa taas aamulla herätä silmät ristissä ko olen tällainen yökyöpeli!


*muoks* Ja taas meinas unohtua se mikä unohtui tuosta ekastakin viestistä tänä iltana! Tervetuloa Guess!! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy kesken päivän nopeesti käydä kirjottamassa, kun en välttämättä myöhemmin tänään ehdi koneelle.

Mutta siis verikokeenkin perusteella mä oon RASKAANA =) Tunne on sanoinkuvaamaton, ja niin koko sydämestäni toivon, että jokainen teistä tulee tämän tunteen kokemaan.

Ultra-aika oli aiemmin laskettu vahingossa väärin (kuten arvelinkin) eli eka ultra onkin jo 27.9. Ja netin testillä laskettu aika olis ovulaation perusteella 12.5. Mä en voi käsittää, että kirjottelen tällasia.. Jotenkin niin uskomatonta.. Huhhuh.. =)
 
Onnea kielolle! <3

Kävin tänään sitten lääkärissä vihdoin; paksusuolen tulehdus! :( Joudun vissiin kolonoskopiaan, voi itkut. Perjantaina kuulen verikokeiden tulokset, ja pahaa pelkään että nää mun heikotukset onkin johtuneet 'vain' romahtaneesta hemoglobiinista, kun tuo peräpää on vuotanut verta sen verran. Meni vähän kyllä fiilikset nyt :'(
 
Moi kaikki,

ja lämpimät kiitokset tervetulotoivotuksista jokaiselle. Olette tosi ihania ihmisiä täällä. =)

Vielä hurjasti onnea kielovanamo!

Miimii: kurjuuksien kurjuus! Ei ihme että olet ollut huonossa kunnossa, ja inhottava tautikin . Ja sitten vielä kaiken päälle se epävarmuus, että jos oireilu johtuukin tuosta... Mutta kunpa ei sittenkään johtuisi! Jaksamista ja voimahaleja...:hug:

Shayna: that's the spirit!
Ei auta kuin pitää yllä uskoa tulevaisuuteen, ei muuten kestä.

En tosin ees uskalla ajatella, miten olisin tätä kaikkea jaksanut niin pitkään kuin vaikka Gabi tai jotkut muut tosi pitkään yrittäneet.

Niin hurjasti myös tunteet heittelehtii, kun tämä sama asia on koko ajan mielessä ja joka kuukausi ensin noustaan toivon harjanteille ja sieltä taas sitten epätoivon alhoon. Kyllä teissä ja meissä tosiaan on kehumista kaikissa, kuten moni jo edellä toteskin.

).( Käytiin siis IVF/ICSI-konsultaatiossa miehen kanssa maanantaina, ja niinhän siinä sitten kävi, että lääkäri kirjoitti reseptit valmiiksi, hoitaja näytti piikitystekniikan ja eilen alkoivat kuukautiset. (Se siitä piinailusta tällä kertaa, mutta johan toi lopputulos oikeastaan oli tiedossakin, ei enää pahemmin tyrmännyt.)

Joten tänä iltana pitäisi ekan kerran osata Puregonia pistää masuun. Ja sitten ultrassa seuraillaan, miten munikset alkaa kasvaa. Jännää!
Vaikka täti taas tulikin käymään, jotenkin tuntuu kuitenkin rohkaisevalta, että nyt taas näin pian päästiin jatkamaan projektia, ei ainakaan mitään piiiitkää välikuukautta tullut tähän väliin. Siksi kai omasta puolesta tänään taas aika hyvällä mielellä...
 
Parin päivän saldo:
- liikaa töitä
- liian vähän unta
- paljon työpaikkamatkustamista
- yksi oksetuskohtaus (ihan puhtaasta väsymyksestä ja sen päälle fyysisestä rehkimisestä)
- eilen alkaneet runsaat kuukautiset
- miljoona palanutta hermoa kahden pvän aikana klinikan puhelinvastaajaa kohtaan
- ja lopulta yksi puhelinkeskustelu hoitajan kanssa ja ensi tiistaiksi varattu lääkäriaika
- ...ja koska lääkäriaika on vasta ens ti, niin se tarkoittaa sitä, että tästä kierrosta tulee välikierto - ei hoitoa

Näin.
 
Shayna:täällä ollaan eikä muuta voida heh, ny jo taas palattu maanpinnalle ja realiteetit kutsuu.ens viikolle ultra ja sitte ois se vihoviimenen alkio käyttämättä pakkasessa:headwall:Kivaa, että sulla mieli parempi=)
Voi Gabi, elä lannistu, uus alotus hoidoissa tulee eteen nopeemmin kuin huomaatkaan ni nauti ajasta ilman piinaa ees hetki;)
Mua jänniittää ihan sikana Miimiin ja Shaynan puolesta että miten käy,kaikki varpaat ja peukut pystyssä!!!
Hienoa Kielo, että oot vahvasti pregnent:hug:Oot todella meidän onnentuoja ja positiivinen enkeli joten et missään nimessä saa täältä hävitä!!!!
Guess82:tervetuloa joukkoon:flower:
kaikille iiiiisooo hali ja zemppiä ja pidetään lippu korkealla vaikka välillä takkuaakin!!!
 
Vielä kerran onnittelut kielolle! :flower: :heart: JESJESJES

Voi Miimii... kuulostaa todella ikävältä sun tilanteesi :( Jaksuja tuon inhottavan vaivan kanssa! Aivankuin ei olisi sinullakin jo tarpeeksi stressattavaa ja kestettävää näiden hoitojen kanssa, sitten päälle vielä tuo! :hug:

Eintel: Tsemppiä pistelyyn ja tulevaan hoitoon!

Gabille pahoittelut välikierrosta :( :hug:

).( Taas päivän lähempänä lokakuuta kuin eilen! Ja jos nyt menisin heti nukkuun niin nopeempaa olisi taas yksi päivä vähemmän... yritän harrastaa nyt positiivista ajattelua :LOL: :)attn: sana YRITÄN)
 
Gabi :hug:

Miimillä kyl inhottava vaiva :( Toivottavasti helpottaa!

Kielovanamolle valtavan suuret onnittelut. Jospa jokainen saisi tuntea tuon tunteen mikä sinulla on nyt :heart:

Eintel, hyvä juttu, et hoito saatiin alkamaan. Tsempit piikityksiin! :)

ON: Huomenna ois se kontrolliultra. No, valmistaudun taas kuulemaan sen, et ei oo muniksia kypsynyt ja nostetaan annosta. Niin hän se on tähänkin asti menny kolmessa edellisessä kierrossa. En käsitä, et miks sitä annosta ei voi alottaa isompana jo heti alkuunsa? Nyt oon pistäny 75 IU, kun viime kierrossakin meni viikko 75IU, viikko 150 IU ja 1,5 viikkoa 225 IU......... No kaipa se lääkäri tietää tai on tietävinään.
 
Lakalle paljon tsemppiä huomiseen ultraan! No onpa kumma ettei annosta ole nostettu heti alkuun jos useamman kerran ollut samanlainen saldo tuolla lääkeannoksella! :confused: Mutta toivotaan että tällä kertaa olisi tepsinyt tuo pienempi annostus... vaikka todennäköisyys siihen onkin varmaan minimaalinen! mutta ainahan voi toivoa.

Ja nyt tämä lähtee nukkuun niin on se lokakuu sitten taas sen päivän lähempänä :)
 
kiitos taas onnitteluista :) ..nyt vähän muutakin kuin omaa napaa..

Eintel, munkin puolesta tervetuloa joukkoon!! Odottamisen jälkeen hoitoihin pääsy todellakin helpottaa ja vaikka piina tavallaan siitä vasta alkaa, sitä on huomattavasti helpompi kestää, kun voi itse asialle jotain tehdä. Tsemppiä piikittelyihin :)

Miimii, :hug: niin kurja tuo sun paksusuolen tulehdus.. Onneks löytyi diagnoosi ja toivottavasti saat siihen pian oikeanlaisen hoidon, että helpottaisi. Älä vielä luovuta raskauden mahdollisuuden suhteen. Tuskin paksusuolen tulehdus ainakaan aiheuttaa oireina nännien nipistelyä ;) eli pidetään edelleen toivoa yllä sen suhteen, että osa oireista kertoiskin ihan jostain muusta. Jaksamista!!

Gabi, niin jostain.., että joudut odottamaan. Vaikka kuukausi on lyhyt aika siihen nähden, että teillä on monta vuotta takana, niin tässä kohtaa se voi tuntua ikuisuudelta. Tosi paljon toivoisin, että teidän pitkä pitkä odotus päättyis.

Lakka, tsemppiä ultraan! Onks teillä ollu kooko ajan sama lääkäri? Luulis, että se on annostuksia miettiny ja sillä on perusteet sille, miks ei oo sitä nostanu..

Shayna, nyt alkaa jännitys kohoamaan sun puolesta.. Jospa jospa.. voi miten se olis ihanaa :)

Desperate, kiva kun pääsette heti taas tositoimiin ja uuteen yritykseen!

Joo ja nyt on taas kello niin paljon, että on riennettävä, ettei myöhästy.. Kaikille muillekin :hug:
 
Hb sentään 137 että jotain hyvääkin. Kolonoskopia edessä 2 viikon sisällä :( kiireellisellä lähetteellä.

Emmä pääse ikinä testaamaan ku ei se Mammaksi viitti lähettää niitä testejä jotka oon tilannut jo aikapäiviä sitten. Muka parissa päivässä, just joo... Olin jo antanut itelleni luvan tänään testata mutta paskat! Meni jo tästäkin fiilikset, ja päätäkin särkee niin että näköä haittaa. Migreeni vissiin tulossa. Tätä mä just kaipasinkin. Hammaskin murenee, tai joku paikka.. eilen lähti iso pala ja vähän väliä hampaissa narskuu muruset, pitäis mennä lääkäriin vissiin siitäkin. Esikoinen on korkeassa kuumeessa neljättä päivää, eilen käytiin lääkärissä tsekkaa korvat ja tänään aamulla käytiin crp pikatestissä. Hirveä hysteerinen huuto ja tappelu, raukalla kamala kammo niitä kohtaa. Veressä oli kaikkien kädet ja vaatteet, kolme ihmistä joutui pitelemään. Itekin melkein itkin siellä. Pikkuhiljaa alan vihata lääkäreitä ja sairaaloita!
 
Viimeksi muokattu:
Nonni... aamuinen ultra takana. Oisin voinu hyvin jättää käymättäkin... sama tulos siis kun aina tuon 75IU:n viikon piikittelyn jälkeen: paljon pieniä 4-5mm folleja. Nyt sit meinas samalla tavalla jatkoa kun aiemmin eli 150 IU viikko ja ens viikon pe ultra. Pamautin sit siinä, et "mulla on aika pessimistinen olo koko hoitoo kohtaan, kun puhutaan aina, et jos ens kierrossa sit nostetaan annoksia nopeemmin, mut kuitenkaan ei mitään tapahu". Lääkäri vaihtokin sit, et pistän 3 päivää 150 ja sit 4 päivää 225. Ens pe ultraan ja luultavasti inssi menee viikolle 38.
 
Tulipahan tuossa mieleen kun olen lueskellut muiden juttuja täällä, että taitaa olla aika paljon eroa siinä, onko hoidoissa julkisella vaiko yksityisellä puolella. Ihan pitää "ääneen" ihmetellä :) Minulle ei kertaakaan hoidon aikana ole puhuttu munarakkuloiden koosta eikä varsinkaan limakalvon paksuudesta. Ei myöskään munasolujen koosta. Siirtopäivänä sanottiin että koita välttää kovaa tärinää,eli hyppimistä jne,muutoin voi elää normaalisti-ja testipäivä on punktiosta 2vkoa eteenpäin..että näin täällä :LOL:
 
Pieni tiikeri: Vissiin julkisella puolella oot siis sinäkin? :) Joo, tosi huonosti julkisella mun mielestä mitään kertovat sen enempiä, mä aina väkisin kyselen nii paljo, et niitten tekis varmaa mieli jo heittää mut pihalle sieltä :LOL: Paitsi puhelimessa, kun koittaa niitten hoitajien kanssa jutella, ni mä unohdan jostain syystä aina KAIKEN, mitä mun piti kysyy!! : / Mutta oon huomannu kans, et yksityisellä kaikilla näyttää onnistuvan ja sujuvan kaikki NIIIIIN paljon NOPEAMMIN kuin julkisella, että vakaassa harkinnassa on meilläkin yksityiselle siirtyminen...

Ja tosta yksityiselle siirtymisestä puheenollen, tietääkö joku, että kun me nyt ollaan päätetty mennä ekaan ivf:n julkiselle, ja jos se ei onnistu, ja jos pas:iin pääseminen kestää ja kestää, niin voiko pakastealkiot siirtää yksityiselle? Jos siis pakasteeseen jotain saadaan...

Nyt taas kauhee kiire, pitää tulla paremmalla ajalla taas takasin... kaikille tsemppejä ja :hug:
 
Ja tosta yksityiselle siirtymisestä puheenollen, tietääkö joku, että kun me nyt ollaan päätetty mennä ekaan ivf:n julkiselle, ja jos se ei onnistu, ja jos pas:iin pääseminen kestää ja kestää, niin voiko pakastealkiot siirtää yksityiselle? Jos siis pakasteeseen jotain saadaan...
Mulla ois sama kysymys, mutta toiseen suuntaan, eli voiko pakastealkiot siirtää yksityiseltä julkiselle? Ei hitto, tais olla tosi tyhmä kysymys, no ei varmasti tietenkään... :/ :ashamed:

Jos huominen posti puolilta päivin ei niitä testejä tuo, niin sitten joudun menemään ostamaan yhden. Sinne asti siis vielä pitää odottaa.. huoh.

Lakka, hyvä että aukaisit suus siellä lääkärillä! Joskus se kannattaa hyvinkin :) Tsemppii!
 
Tänään kävin sitten seuraavan hoidon suunnittelussa. Päädyttiin että aloitetaan ivf hoidot kun tosi pienet mahdollisuudet onnistua inseminaatiolla miehen siittiöiden vuoksi. Nyt kyllä jännittää ihan hirveesti kun olin vähän varautunut et toinen iui olis voitu yrittää. Toisaalta taas helpottunut olo et jotain rupee taas tapahtuun. Kesällä he puhuivat jostain ivf jonosta mutta nyt kuitenkin aloitetaan hoidot heti. Noin kolmen viikon päästä rupeen sumuttaan Synarelaa. Nyt sais kyl menkat alkaa jo, et vois ruveta laskeen päiviä sumutteluun. 18.10 olis eka kontrolli käynti.
 
Heippa kaikki!

Hyvä päivä, huono päivä, keskitasoa... Lähteeköhän tää kolmen kierros tänään alusta?!? No, eilen oli ihan ok päivä tosiaan sen sitä edellisen jälkeen. Kiitos tsempityksistä kaikille. Kyllähän mä tiedän, että se on vaan yksi kierto, mutta mun hoidonodottelukiintiö tuli NIIN täyteen tuossa yli 3 vuoden aikana, että jokainen "turha" kuukausi tuo hetkellisen masennusaallon. Onneksi meidän lääkärikin ymmärtää sen, ja on siitä pari kertaa ääneenkin sanonut.

Ja kun tuossa oli keskustelua julkisesta, niin mun täytyy kyllä vaan kiittää. Ensinnäkin meillä oli (ainakin aikaisemmin) suunnitteilla lyhyt kaava IVF/ICSIin. Saa nähdä mitä ens vkolla sanotaan... Ja kyllä meidän lääkäri on ainakin koko ajan tiedottanut kaikista hoitoon liittyvistä asioista munasolujen koosta, limakalvon paksuudesta, siittiöiden nopeuksista ja määristä lähtien. Ja kyllä mä olen lisäksi kysellytkin. Mutta kuten vissiin olen sanonut aikaisemminkin, niin veikkaisin, että kyseessä ei ole vain julkinen-yksityinen -ero, vaan myös lääkärikohtainen ero oltiin sitten julkisella tai yksityisellä.

Hoitaja, jonka eilen tavoitin pelotteli mua, että se meidän vakilääkäri olis myöhemmin syksyllä pidemmän ajan pois, että "katotaan nyt kuka sut ens tiistaina ottaa vastaan". Meinasin kuristaa sen ihmisen puhelimitse, kun olin tosiaan kuunnellut sitä varatun tuuttausta ja heidän vastaajaansa parista kymmenestä sataan kertaan. Mutta sitten tyydyin sanomaan, että no jos siihen itse saa vaikuttaa, niin kirjoita sinne, että toivon tätä ko. lääkäriä.

Hienoa wilma, että teillä hommat etenee!!! Mennäänköhän me aika samoilla aikatauluilla? Punktio joskus lokakuun loppupuolella?

Mä en tajua Miimii miten sä olet noin kärsivällinen :D Mä olisin aikaa sitten juossut apteekkiin ostamaan sen testin :D

Mä en voi ymmärtää sitä onnea joka sulla kielovanamo on, mutta mä uskon, kun sä sanot, että se on jotain sanoinkuvaamatonta! Koeta kultainen nauttia siitä sanoinkuvaamattomuudesta, vaikkei se varmasti helppoa olekaan uskoa!
 
:'( Kyllä tää tais olla tässä. Eilen alkoi tuhruvuoto ja on vaan lisääntynyt koko ajan. Tein aamulla pari testiä ihan vuodon takia, toinen negatiivinen ja toisessa tuli testiajassa aivan haalea haalea viiva. Mutta siis menkat vaikuttais alkavan. En oikein tiedä mitä tässä tekis, lopettaisko jo tukilääkkeet suosiolla vai jatkaisko vielä esim. huomiseen ja testais. Ei huvittais kyllä yhtään pitkittää tätä, kun en tosiaankaan usko että plussaksi muuttuisi. Voi itku.Itkuitkuitkuitku:'(
 
Viimeksi muokattu:
shayna Kun kerran testiin viiva on tullut tai haamu, ni jatka tukea ja testaa vielä lisää! Voihan siellä silti olla pikkuinen kiinni, vaikka vuotoa tulisikin. Ei ole ennen kuulumatonta, et vuotais kuin menkoissa ja silti raskaus jatkuu normaalisti. Vielä on miusta toivoa! Voimia! :hug:

Miimii Voi kurjuus tuota suolta! Eihän sen pitäisi vaikuttaa raskautumiseen mitenkään? Mie pidän siulle kovasti peukkuja, jotta pikkuinen on tarranut kiinni ja pysyy matkassa mukana :hug: Joko oot päässyt tekee ekan raskaustestin?

Tsemppiä kaikille!
 
Älähän nyt vielä shayna! Jos kerta väriä viivan kohdalla on, niin jotainhan siellä täytyy olla!! Ainakin hipaissut, mutta se varmistuu aikanaan. Vielä et lääkkeitä lopeta! <3

Meijän posti saattaa tulla vasta iltapäivällä, siitä ei ikinä tiiä.. eikä sitä tiedä onko ne testit edes siinä tämän päivän postissa. Mutta mulla on lääkkeitä enää huomiseen jäljellä, että.. Ja kohta mun ois lähettävä sinne hammaslääkäriin ja sen jälkeen siitä suoraan asioille miehen kanssa, kun tää on viimeinen mahdollisuus ennen hänen töihin lähtöä, että emmä tajua missä välissä tässä testailis. Kolmelta tai neljältä kai se klinikka menee kiinni että sitä ennen sinne ois soitettava. Vaikka eihän sitä vielä tiedä onko aihetta lisälääkkeisiin tai soittamiseen. Toisaalta ei tekis mieli yhtään testata, se pelottaa niin vietävästi. Ja nyt on kuitenkin suht tasainen olo ollut. Sitten jos taas kaikki romahtaa, mä en kestä sitä. Ja mieskin on tosi haluton testaamaan, just samoista syistä. Ei me haluta tietää!!!! (Ja toisaalta taas, tietenkin niin kovasti halutaan, tää on kamalaa!!!)

Ainiin ja hyviä uutisia sain paksusuoliasiasta tänään sikäli että kaikki veriarvot oli ok, eikä mitään syöpään tai esim crohnin tautiin viittavaa ollut. Huh. Tähystys edessä sitten parin viikon sisällä.
 
Viimeksi muokattu:
Shayna:voi toivotaan nyt ihan hirveesti, että ois kyytiläinen tarrannut kiinni ja lujaa!! Elä tosiaankaan menetä toivoa vielä,lekurikin sano mulle viimex et menkat voi hyvinkin tulla vaikka oiskin raskaana ja testit ei näytä positiivista tyhjästä!! joten vielä ei surkutella, eihän?!!!:hug:
Miimii:hieno homma ettei sulla mitään vakavaa sitten löytyny ja kaikki sen puoleen näyttäs olevan hyvin!! ja ei oo siis menkatkaan alkanu jeee,toivotaan ny et plussa sitten pärähtää tikkuun jahka saat testattua.Mä kyllä ihailen tota sun kärsivällisyyttäs:whistle:
sori etten ny kommentoi muiden juttuja mutta nyt jännittää niin näiden kahden puolesta tää homma että huhhuijakkaa!!!!
Tulkaahan tyttelit heti kertomaan miten kävi ja Miimii lopettaa sen meijän jännityksessä pitämisen:kieh:
 
Selkeä, kirkkaanpunainen viiva. Yksi kpl. Just niinku mun unessa.

Menee taas hetki aikaa, että saa kerättyä ittensä. Nyt ihan palasina. Ei lohduta mikään tässä epäreilussa mustassa suossa.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Miimii:hug: Tiedän ettei nyt lohduta mikään ja suru on vaan surtava.Elämä on niin s**tanan epäreilu ja julma:'( Voimia sinulle kauhean suureen suruusi!!!

Shayna:hug: sinullekkin,vaikka peukut vielä pystyssä!

Nyt ei muuta,nämä suru-uutiset vei omankin mielen matalaksi:(
 

Yhteistyössä