KESÄ 2010 hoidot

Inte Gravid - Ei Raskaana. Itkut taisi tulla itkettyä jo eilen ja toissapäivänä. Ei oikein tunnu mitenkään erityiseltä. Eilen itkin sitä ja syytin itseäni siitä, kuinka tyhmä sitä voi olla, että ikinä antaa itselleen edes luvan kuvitella, että voisi joskus tulla raskaaksi. Näin.



Nimimerkki.......Hoito...............Aik ataulu..............Testipva

Gabi77---------------1.IVF------------?------------

Shayna-------------1.ICSI -----------Punktio 25.8--------12.9

Eina-----------------1.IVF---------IVF-suunnittelu 1.10----

barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS---lokakuu------------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio marraskuu------

desperate-------1.IVF - 3.PAS-----Siirto 30.8-----------10.9

Susu75...........3.ICSIn PAS---------syyskuu?-----------

Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------

Pieni tiikeri------IVF----------------Siirto 2.9--------------14.9

Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS--- Siirto 27.8-----------10.9

lakka83----------2.IUI--------------folliultra 9.9----------

wilma32---------IUI-----------suunnittelu 9.9-----------

Baby20xx---------


Plussat

kielovanamo-------2.IUI-------------IUI 19.8---------- + testattu 3.9.2010
 
Te ootte niin kultaisia kaikki! Mä haluaisin teitä kaikkia rutistaa oikein isosti, rutistaa teille lohdutusta, toivoa ja rakkautta ja samalla kiitosta. :hug:
Gabi, oon hirveän pahoillani.. :'( odotin niin kovasti, että olisit tänään plussannut. Älkää menettäkö toivoa! Älkää kukaan. Te ootte tosi paljon mun ajatuksissa ja pidän käsiä ristissä teiän puolesta!! :heart:

Oman oloni tunnen kyllä tällä hetkellä erittäin nöyräksi ja pieneksi.. Miksi me päästiin näin helpolla (jos tämä siis on totta), miksi toiset joutuu kärsimään niin paljon.. en mä ymmärrä, en ollenkaan..
Mulla on edelleen tosi epätodellinen olo tästä omasta tilanteesta. Pe-iltana oli pientä tuhrutteluvuotoa, samoin eilen ja molempina öinä oon heränny menkkakipuihin. Jos en olis testiä tehny, olisin ollut ihan varma, että nyt ne menkat alkaa. Toistaiseksi kuitenkaan ei oo vuoto alkanut, ja iloitsen siitä, että nämä muutamat päivät ainakin oon saanu olla raskaana :) Itsestä tuntuu, että elää nyt kriittisiä hetkiä, koska tänään olisi se päivä, jolloin kuukautisten pitäis alkaa, jos ei oo raskaana. Huomenna meen verikokeisiin, jonka tuloksen saan tiistaina ja sain jo ekan ultra-ajankin lapsettomuuspolille 7.10. (tosin jäin ite laskeskelemaan, että eikö se pitäis olla jo aiemmin, mut ehkä luotan sairaanhoitajaan, joka ajan antoi..)

kiitollisena ja teitä jokaista oikein isosti halaten :hug:
 
Onpa kaunista katseltavaa kun otsikon PLUSSAT alle on ilmestynyt ensimmäinen rivi (monesta tulevasta!!) <3 Rakkaat onnittelut Kielovanamo!! Tämä antaa toivoa meille kaikille :)

Olen tiiviisti seuraanut teidän kaikkien menoa täällä, vaikkei minusta olekaan kuulunut mitään... Päivät istun koneen ääressä ja illat menee harrastuksien parissa. Ennen nukkumaanmenoa luen puhelimen kautta tuoreimmat päivitykset. Mutta kun puhelimella kirjoittaminen on niin työlästä, ei tule kirjoitettua. Olen kuitenkin hengessä mukana!!

Sitä urheilun harrastamista olen itsekin pohtinut. Minulle siitä on tullut jonkinlainen tasapainottaja kaikille näille lapsettomuusasioille. Lääkärini oli raportissaan kommentoinut alhaista BMI:tä, muttei missään vaiheessa ole kieltänyt liikkumasta, tai edes suositellut vähentämään. Viikolla kysyin erikseen voinko osallistua elien järjestettävään puolimaratonille kun perjantaina otin Pregnyl-piikin. Hän oli sitä mieltä, että kunhan ehdimme (jaksamme) harrastaa myös seksiä samana aamuna, niin ei siihen olisi mitään estettä... Joten, eiköhän ne pysy kyydissä vaikka liikkuisikin!

Meillä olisi ollut inssi nyt tässä kierrossa mutta kun kp 13 osui viikonlopulle, joudumme nyt turvautumaan kotikonsteihin. Eli, en laske kovin paljon tämän kierron varaan kun on jo todettu että sammakat melko heikkoja... Mutta toivoa saa kuitenkin!

Ihanaa sunnuntaita kaikille, nauttikaa kauniista syyspäivästä! Gabille voimahaleja!! What doesn't kill you makes you stronger.

ps Niin, se minun kilppari-arvo on nyt TSH 1,5 (annos 75ug), jonka todettiin olevan tarpeeksi alhainen, ettei se vaikuttaisi meidän raskaustoiveisiin.
 
Gabi :hug:

Baby20xx tsemppiä, et kotikonstein tärppäis!!

Menkat alkaa olla ohi - johan tuota vuotoo on 6 päivää ollukin, joten kiitos riittää! Torstaina ois se eka kontrolliultra, no saa nähä mitä tuleman pitää. Ekaa kertaa on tosiaan ihan sellanen "hälläväliä" ja "aivan sama" -fiilis :(
 
Moi
- vieläköhän mahtuisin mukaan?
Meidän peittojen alla ollaan yritetty nyt 1,5 vuotta - käytiin tutkimuksissa yksityisellä jo aika varhain eli 7 kk:n yrittämisen jälkeen, koska ikää minulla 34 ja miehellä 42 v, eli ajattelimme että ei ole varaa montaa vuotta odotella. Kävikin ilmi, että miehen simpat aika huonolaatuisia, joten luomuna olis ollut varsin epätodennäköistä raskautua pidemmänkään ajan kuluessa. Lisäksi mulla itselläni on epäsäännöllinen kierto, en ovuloi luomukierroissa läheskään joka kk, syytä ei tiedossa.
Tähän mennessä mulle tehty kaksi tuloksetonta inssiä - jälkimmäisestä, 23.8. tehdystä testasin negan tänä aamuna (pp 14).
No, se ei ollut mikään yllätys, sillä lääkäri totesi jo inssipäivänä, että ei tässä paljon toiveita kannata elätellä. :|
Teidän juttuja olen seuraillut taustalta jonkin aikaa, ja mieli tekisi jakaa tätä yhteistä ahdistusta, toivottavasti myös joskus iloa. Onnea Kielovanamolle! :wave::cool:

Gabin kanssa mulla oli tässä kierrossa hyvin samanlainen aikataulu, ja yhtä surkeasti taisi päättyä, voi itku.:( :hug:

Mutta ei muuta kuin pää pystyyn taas (kunhan jaksaa) ja ekaa IVF:ää kohti... Me ollaan miehen kanssa huomenna jo menossa IVF-/ICSI-konsultaatioon, koska kyseinen lääkäri tosiaan arveli jo etukäteen, että kannattaa varata aika, jotta päästäisiin sitten heti seuraavasta kierrosta yrittämään, mikäli inssi ei tuota tulosta (mistä johtuen itkinkin tämän pettymyksen itkut jo heti inssipäivän iltana...)

Plussatuulia toivotellen,
Eintel
 
Vihdoinkin pääsin kirjautumaan tänne,kyl raivostuttaa nää uudistukset,kun kokoajan tökkii:kieh:

Voi Gabi:hug: Voimia sinulle,olen tosi pahoillani sun puolesta!!!

Shayna ja Despe,nyt ei viel vaivuta epätoivoon,jooko,teillä vielä aikaa testipäivään,joten pää pystyyn;)

Mites Miimiin piinailut sujuu?

Lakka,tsemppiä kontrolliultraan,toivotaan et kaikki ok=)

Wilma,toivottavasti pääsette nyt inssiin,odotus on aina niiiiiin piinaavaa!

Susu,jokos sulla tietoa millon eka pas? Onks lääkkellinen vai luomukiertoon?

Tervetuloa Eintel,hyvä et suunnitelmat etenee joutuisasti!

Baby20xx,kiva kuulla taas sinustakin:)

Halauksia teille kaikille ja niitä plussa uutisia odotellaan:heart:
 
Eintel tervetuloa:flower: ja pahoittelut tietenkin negasta :(.Hienoa kuitenkin kuulla, että teillä asiat etenee ja ootte jo kovaa vauhtia menossa eteenpäin!!
Barbanää sivut on niiiiiiiin syvältä, mix piti mennä uudistaan kun tökkii vähän väliä blaah.mulla on muuten menkkojen virallinen alkamisdag keskiviikkona eli aika epätod.et pääsen ees testaa..toisaalta menkat on helpompi ottaa vastaa kun ne 1 viiva tikussa (mun mielestä)jotenki sen tyhjän aukon katteleminen tekee tilanteesta vaikeen.mulla oli kyllä jo jokakuukautinen itku/ valituspäivä viikonloppuna joten oon jo henkisesti valmistautunut tilanteeseen.
Miimii,mikäs sulla tilanne??ootko yhtään positiivisemmilla fiiliksillä?
Shayna? mikäs sulla olotila?

t.jo luovuttanut Despe
 
Tuon taas mukanani kunnon lastillisen melankoliaa...Matalapaine jatkuu täälläkin. Itkuinen olotila. Käyn täällä koko ajan kyllä lukemassa kaikkien kuulumiset, mutta tuntuu, ettei viitsi kirjoittaa mitään. Kun ei varsinaisesti ole oikein päivänsäde. Synkistelen blogissani, terveluloa lukemaan, jos elämä tuntuu liian iloiselta ja kaipaa pientä myrkytystä...haha... paras vitsi mihin olen pystynyt moneen päivään. Eikä ollut edes hauska: / Mä en käsitä mistä tämä sumu on tullut, kun onhan vielä toivoa ja ihan paljonkin kai. Mutta tekis mieli luovuttaa, jos ei sitten sattuis niin paljon. Despe luovutetaan yhdessä! Ollaan kaksi luovuttajaa ja sitten voidaan käydä ostamassa viinapullo ja sushia ja pastoroimatonta maitoa. Ja kuunnellaan vihaista musiikkia.
Testausintoa ei ole. Oireita ei ole senkään vertaa. Ei edes PMS oireita. Ei luge-sivuoireita 800mg annoksesta huolimatta. Jos masentunut mieliala lasketaan oireeksi niin sitä on. Lääkäri käskikin testata jo 10.9, mutta en tiedä haluanko. Nyt tuntuu, että en ole vielä valmis tietämään.

Gabi:hug: Mua alkoi itkettää kun luin negasta. Tämän kaiken alle tuntuu rusentuvan. Toivoin niin teille plussaa, niin kuin me kaikki. Miten jakselet?
Eintel terveluloa joukkoon <3! Toivottavasti en säikytä sua karkuun. Stick around, kyllä nousukausi vielä palaa=)

Shayna pp10 ja haluaisin paeta
 
Gabi :( halaus!

Eintel tervetuloa!

Jee, olen kotona, ja meillä toimii kaiken lisäksi netti! Huomenna se maaginen pp11.. Mulla lorahtelee valkoista pöksyihin vähän väliä ja juoksentelen sydän kurkussa vessassa. Tähän mennessä se ainoo punainen purskahdellut tuolta peräpäästä. Ja kaikkee muutakin tavaraa. Tää kipuilu ja lörötauti on kestänyt jo yli kuukauden enkä enää jaksais oikein. Huomenna jos aamu on jälleen samanlainen niin varaan sen lääkärin (jonka tyhmyyksissäni menin jo kerran perumaan ku maha oli vähän parempana hetken).

Mulla vaihtelee nyt täysin selkeät menkkaoireet ja sitten taas 'krapulaoireet' ja huimaus/lievä pahoinvointi, ihan samanlaista ku edellisissä raskauksissakin. Mutta ken tietää, kun niissä lääkkeissäkin on vaikka mitä mahdollisia sivuoireita. Jalat syvällä maassa mennään. Huomiseksi 'kauhun päiväksi' olen varannut kampaajan, pääsen muutamaksi tunniksi hemmoteltavaksi. Mä kyllä romahdan jos ne taas alkaa.. :( Oon samaa mieltä kuin sinä desperate, että menkat on silti parempi kuin se yksi julma viiva! Käyn ostamassa torstaina testejä mikäli menkat ei ole alkaneet.

Kaikille kovasti jaksamisia!
 
:flower: Ainakin KIELOVANAMOLLE hurrrrrjan paljon onnea! :hug: Ihania uutisia sinulta tullut! :heart:

Gabille pahoittelut ja :hug: On se niin väärin kun me kaikki ei voida onnistua!

Niin ja Gabi.. muokkaatko mulle tuohon listaan et se on IVF-keskustelu (vaan), suunnittelukäynti meille tulee vielä erikseen sitten väestöliiton kautta kun tuo lääkäri ensin sen lähetteen sinne laittaa tän (hemmetin) keskustelun jälkeen! (Voi v***u että oikeasti niin vit***aa että pitää eka käydä erikseen toisessa paikassa keskustelemassa ja sitten erikseen vielä toisessa suunnittelemassa!!!! Aivan kun ei muutenkin tulis töistä oltua tarpeeksi poissa) Että silleen... :stick:

Onnea kyytiläisestä pieni tiikeri! Toivotaan että alkio tarraa lujasti kyytiin!! :heart:

Toivottavasti wilma pääsee ensi kiertoon inssiin!

desperate: Ei sun turhaan tartte purkautumisia pahoitella! :hug: sitä varten me täällä ollaan :heart:

Harmi baby20xx että ette päässeet viikonlopun vuoksi inssiin :hug: Toivotaan kuitenkin, vaikka mahdollisuudet onnistumiseen ovatkin pienemmät kotikonstein!

Tervetuloa joukkoon mukaan Eintel! :flower:

Shaynalle ja Miimiille paljon paljon tsemppiä loppupäivien piinailuun!!!


Tuosta yhdestä viivasta vs. menkat... Mulle on pahempi ne menkat. Mielummin varaudun niihin etukäteen. Tipun alaspäin ns. pikkuhiljaa, kun negan jälkeen kuitenkin on vielä hippusellinen toivoa, ettei vielä näkynytkään plussa. Mutta ei tartte niin kovasti järkyttyä kun ne menkat alkaakin, kun sen jo tietää että näin tulee melko varmasti tapahtumaan. Ottikohan tästä selityksestä nyt mitään selvää :LOL:

Omaan napaan ei mitään kummempia.. Olin reissussa viikonlopun kuusamossa.. Syötiin hyvin, käytiin kylpylässä ja koskenlaskussa (oli aivan huippua)! Sen vuoksi tässä ollut hiukan hiljaiseloa.. Pyrin taas aktivoitumaan!

Lokakuuta odotellessa! :kieh:
 
kuten niiiiin arvasin:menkat alko!!! ja Shayna:jos sullakin alkaa ( toivottavasti ei)niin sitten kyllä toteuteaan sen sun hyvä idea shushista pulloineen päivineen!!
Nyt on meinaan todella luovuttanut fiilis ja usko näihin hoitoihin aivan pohjalla!!!Aina se vaan jaksaa tuntuu yhtä pahalta vaikka itkut onkin joka kerta itkettu ns etukäteen:(
zemppiä kuitenkin Vielä Shaynalle ja Miimii:kuulostaa aika lupaavalta toi sun tilanne=)
tuun kommentoimaan taas jahka pääsen tästä itsesäälin syövereistä normaali? olotilaan!!
 
Heippa kaikille! Oon ollu kipeenä, ja oon vieläki, enkä oo jaksanu ees koneelle raahautua! Nyt pikaisesti jotai tulin kirjottelee... :)

Eli siis SUPERIIISOT onnittelut kielovanamolle!!:flower::heart::heart: Paljon tarrasukkia kyytiläiselle, että pysyy matkassa, ja puhaltelehan paljon plussatuulia myös näille muille piinailijoille =) :heart:

Nii ja sitte, tervetuloa Eintel :flower:

Shaynalle ja Miimiille tsemppiä piinailuun, Miimiillä kuulostaa oikee lupaavalta, jos sulla ennenki on ollu samat oireet, ku on plussa tullu =) Ja Shaynakin plussaa varmana, mä ainakin uskon nii!! :heart:

Eina: :hug: Ollaan nyt sit niiiin samassa tilanteessa, ootetaan ja ootetaan vaan, että päästäis oottaa ja oottaa ja jännittämään, et jotai jo OIKEESTI tapahtuis!! : / Jaksuja sullekkin, ahistavaa tää on : / :heart:

).( Me nyt sitten päätettiin kuitenki oottaa vielä sitä, että päästäis julkiselle hoitoon. Ja marraskuussa se sitten kai ois se punktio, mitenköhän sinnekki nyt sit jaksaa oottaa?? : / Ja pelko siitä pitkästä kaavasta pahenee vaan kokoajan, kun on enemmän aikaa miettiä...
 
Gabi, voi rähmä tuosta negasta, pahoittelut, koitahan jaksaa! :hug:

Desperate, voi ei!! Niin se vaan oli sitten sullakin että kropan oireet oli tiedossa.. =(

Eintel, tervetuloa mukaan vaan! =)

Barbapörrö, meillä menee tuo PAS näillä näkymin lokakuun puoliväliin, jos kierto on normaali (n. 32 pv). Lääkkeillä tehdään, Zumenon resepti on jo taskussa odottamassa. Mutta lääkärin reseptissä luki vaan että "ohjeen mukaan", ja kun katsoin vanhaa Zume pakettia jonka löysin niin olin aloittanut ne viimeksi kierron 1.päivänä. Mitenkäs teillä muilla on ollut? Mun pitää soittaa klinikalle ja kysästä että miten tehdään..

Eli Gabi, jos viitsit päivittää meidän kohdalla PAS:in lokakuulle? Kiitos!!

Miimiille tsemppiä kovasti, ja nautihan ihanasta hemmottelusta kampaajaalla! Ja joo, samaa mieltä, helpompaa on kokea se tuska niin että ensin vuoto ja sitten se testin viiva, kuin toisin päin..

Mä aion tänä viikonloppuna lähteä ihan perussuomalaiseen tapaan "nollauskeikalle" laivalle.. lähdetään ihanan lapsuudenystävän kanssa juhlimaan, mä en oo tuota alkoholia pitkään aikaan juonut kun näitä hoitoja tehty. Tarkoitus on nimenomaan pitää hauskaa, eikä juoda itseään mihinkän itkujurriin... :whistle:

Lämpöistä viikkoa kaikille, koittakaahan jaksaa beibet!
 
Nimimerkki.......Hoito...............Aik ataulu..............Testipva

Gabi77---------------1.IVF------------?------------

Shayna-------------1.ICSI -----------Punktio 25.8--------12.9

Eina-----------------1.IVF-------IVF-keskustelu 1.10----

barbapörrö13....2.IVF/ICSIn PAS---lokakuu------------

Sera2010----------1.IVF ---------Punktio marraskuu---

desperate-------1.IVF - 3.PAS--------------------------

Susu75...........3.ICSIn PAS---------lokakuu-----------

Elli82------------1.IVF------------loka-marraskuu------

Pieni tiikeri------IVF----------------Siirto 2.9--------------14.9

Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS--- Siirto 27.8-----------10.9

lakka83----------2.IUI--------------folliultra 9.9----------

wilma32---------IUI-----------suunnittelu 9.9-----------

Baby20xx-----kotipuuhat :) -----------------------------

Eintel----------1.IVF---------konsultaatio 6.9-----------


Plussat

kielovanamo-------2.IUI-------------IUI 19.8---------- + testattu 3.9.2010
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanat!

Eintel TERVETULOA JOUKKOON! Me ollaan sitten tosiaan menty edellinen hoito ihan samaa matkaa. Mulla on seuraavan hoidon aikataulu vielä vähän kysymysmerkki. En saanut eilen soitettua klinikalle, joten tänään (toivottavasti) vähän selkenee, että tuleeko välikierto ja sitten IVF lyhyellä kaavalla... Vai kuinka toimimme.

Desperate Eipä tähän taas muuta voi sanoa kuin että :hug:

Kiitos teille kaikille myötäelämisestä! Täytyy näin jälkikäteen sanoa, että yllättävän kivuttomasti on mennyt nämä sunnuntaiaamun jälkeiset ajat. Itkut ja ahdistukset taisi olla hoidettu jo etukäteen. Ja jotenkin tähän on niin tottunut, että paljon suurempi järkytys se olis ollut se plussa. Mutta kyllä kyyneleet nousee silmiin täällä junanvaunussa yksin istuskellessa, kun ajattelee sitä, että muutaman kk:n päästä tulee 8 vuotta siitä, kun ehkäisy on jätetty ja vauva on ollut tervetullut. Ei se ole ihme, että tähän tottuu. Mutta suurempi kysymys on, että miksi kenenkään pitää tottua tällaiseen??? Miksi pitää oppia tuntemaan kaikki hedelmöityshoidoissa käytetyt käsitteet ja keskustelemaan sujuvasti näin kipeästä aiheesta???

Näiden kipeiden asioiden äärellä sitä onneksi osaa tarttua välillä myös niihin asioihin, joista saa olla kiitollinen. Välillä on aika rypeä ja antaa ihan kaiken olla aivan päin helv**tiä. Ja välillä on aika muistaa niitä asioita, jotka on hyvin. Sanoinkin negatestipäivän iltana miehelleni, että tämän hetkinen tilanne on muutamiin viime vuosiin verrattuna taivas. Me saadaan kuitenkin olla yhdessä tämänkin kipeän asian kanssa, ja tukea toisiamme ja elää yhdessä tätä lapsettomuutta.

Nöyränä eteenpäin! Toivo se vaan aina nostaa päätänsä jostain. :)
 
Voi ei,Despe:hug: Voimia sinne hurjasti!!!

Missä hemmetissä meidän plussat viipyy:| Nyt on pakko piinailijat vetästä ne plussat:p

Ja onhan tietty Kielovanamon ihana plussa,mutta lisää kaivataan:heart:

Miimiillähän ainakin oireet kuulostaa tosi lupaavalta,eikä Shaynankaan kohdalla oo toivoa menetetty:)

Mites pienen tikrun piinailut sujuu?Plussapuhureita sinnekkin päin!!!

Ja kaikille muillekkin mukavaa syksyistä tiistai päivää ja voimia hoitojen odotteluun:flower:
Sitähän tää aina on,odotusta,odotusta,odotusta...Itse odottelen nyt ne seuraavat menkat syyskuun lopulla ja alan popsia zumenonia ( vai liekkö se ees suunkautta otettava vai kenties tonne toiseenpäähän:whistle:,no joka tapauksessa,reseptiä ootellaan...)
 
Voi Desperate, ei ei ei, ei tän näin pitäis mennä.. ja Gabin sanoin, että eipä tässä kai muuta voi kuin iso :hug:

Miimii, Shayna ja Pieni tiikeri, nyt on kuulkaas niin, että mulla tuntuu aika yksinäiseltä tuolla rivillä yksinäni, että äkkiä kavereita lisää!!

Mä jaksan nyt teiän kaikkien puolesta uskoa jopa luomuplussiin, että varokaa vaan, ainakin parhaani teen, että saisin täältä oikein plussapuhurin puhaltamaan :)

Mun pitäis kuulla täbnään verikokeen tulos ja oon ihan pissi sukassa jännityksestä. Mut ei se jännitys siihen lopu.. sit alan jännittää, että ettei vaan olis kohdunulkoinen. On tääkin älytöntä, että sitten kun se plussa tulee, ei meinaa osata rentoutua ja nauttia siitä, kun koko ajan takaraivossa on, että tää voidaan multa viedä pois minä hetkenä hyvänsä.. Yritän taas näihin tilastollisiin tosiasioihin luottaa eli että kohdunulkoisia on vaan 2-3/tuhat raskautta.

Toivottavasti teitä ei haittaa, että mä vuodatan vielä näitä omia tuntemuksiani tänne.. teistä on tullu niin tärkeitä, että en osaa täältä poistua. Mutta sanokaa ihan suoraan, jos alkaa vi--ttaa mun vuodatukset. Mut tietysti vaikka muuten hiljaa olisinkin, niin kaikkien teiän tilanteita sydän sykkyrällä seurailen ja aion kommentoida!!

:heart:
 
Unohdin tossa äskeisessä viestissä kommentoida Gabin ajatuksia...Niin usein olen itsekkin miettinyt et MIKSI pitää edes tietää kaikki puregonit,menopurit,IVF:t ja ICSI:t ja MIKSI hemmetissä pettyä joka ikinen kuukausi,useiden vuosien ajan ja kun ei ole edes mitään takeita onnistuuko nämä koskaan:'(

Itse ajattelin sillon ennen hoitoihin lähtöä,et onkohan musta pistämään itseeni joka ilta ja sekottamaan omat hormoonit ja voinko olla niin usein töistä poissa ja ninn edelleen,kuvittelin et suurin asia tosiaankin on,et JOS näihin hoitoihin lähden,niin vauva on sylissäni varmasti ja silti hieman mietin aloittamista...kuulostaa kamalalta,mut en tiennyt sillon mitään näistä asioista:ashamed:
No,eipä mennytkään ihan niin,ikävä kyllä ja tosiaan nykyisin yhä useammin miettii sitä,ettei meille sitä vauvaa ehkä koskaan annetakkaan:(
En tiedä mitä sitten,ei ole varasuunnitelmia,ei mitään...
Toki pitää aina yrittää kaivaa esiin niitäkin hyviä asioita,mutta eivät ne silti korvaa sitä omaa pientä tuhisevaa nyyttiä.Elämä osaa olla julmaa ja kovaa ja kyl me vaan olla aika sankareita,kun näitä hoitoja jaksetaan läpi käydä,pettymyksistä huolimatta.Nostan kaikille meille hattua:flower:

Ja sit oon myös ihmetelly tota facebookin mainosta,OLE KAVERI PIIRISI ENSIMMÄINEN;JOKA TYKKÄÄ TÄSTÄ???? Siis tä? Jos mä nyt painaisin tota tykkää nappulaa,niin sitkö se pamahtas mun profiiliin,et kesähoidot 2010?! Antaapahan olla :p
 
hei vaan kaikille..en nyt oikein tiedä,mistä noi piinapäivät lasketaan,punktiosta vaiko siirrosta? no, oli miten oli, ei ole juurikaan mitään oireita mihinkään suuntaan. Yöllä vähän sellaista juilintaa vatsassa, mutta ei mitään muuta.Testipäivään on viikko (siis veritestiin) ja päätin etten tee kotitestiä ennen sitä. Ehkä hieman omituinen tapa ajatella, mut olen koittanut tehdä ihan normaaleja juttuja ja olla miettimättä ensi tiistaita..

Onnittelut Kielovanamolle plussasta!

Gabi ja Despe..nenä pystyyn vaan!

Voimia kaikille piinailijoille ja tsemppiä hoitoja odottaville :hug:
 
Heippa kaikille, liityin tuohon kauan odottaneiden keskusteluun, mutta liitytään nyt tännekin :)
Meillä on yritetty 05/09 alkaen ja tässä kuussa on luvassa ensimmäinen lapsettomuuskäynti. Asia alkaa pyöriä mielessä enemmän ja enemmän ja malttamattomuus nostelee jo päätään :)
 
Kielovanamo ei todellakaan, et mihinkään katoa ja me HALUTAAN kuulla sun juttuja :heart: Jos sä katoot niin me vajotaan synkkyyteen kun oot meidän oma valonpilkahdusplussa =)
PieniTiikeri Mä oon laskenu niin, että siirrosta seuraava päivä on pp1. Eli siirtopäivä on pp0 =) Correct me if I´m wrong!
barba Mä oon myös niin ahdistuksissani, kun ei ole varasuunnitelmaa. Mitä sitten, jos tässä kaikesta tappelusta huolimatta käy huonosti.... En tiedä yhtään! Toi tykkää-nappi on vähän liikaa. Jos joku tykkää niin nirhaan sen! Ei tästä voi tykätä :/ Tai sitten meidän kaikkien pitäis tulla ulos kaapista oikein kertaheitolla fb:ssä :D
Gabi Sä olet ihana ja uskomaton :heart: Ja ihana kuulla, että olet jo noin hyvällä mielellä. Siis olosuhteisiin nähden niin kunnioitettavan hyvällä, että ansaitset maailman suurimman halauksen :hug: Toivo tosiaan nostaa kummasti päätään synkimmissäkin syvyyksissä. Ja me osataan ainakin olla kiitollisia kaikesta siitä, mitä meillä on! Tuntuu, että monet joilla tuntuu olevan kaikki, ei osaa kuin kitistä. Vaikka tietenkin sen kaiken meillekin soisi. Enemmän kuin kenellekään.
despe Voi itku :'( Miten jakselet? Tämä on niin väärin. Itkettää niin sun puolesta. Voimahalauksia täältä :hug: Tästä kyllä selvitään!
Miimii Kuulostaa niin lupaavalta sun oireet! Toivottavasti kohta saadaan meidän plussapinoon jatketta :whistle:
Sera Marraskuu tulee varmasti pian! Me yritetään puhaltaa aikaa eteenpäin!! Olet ihana ja kaikki meistä, ketkä odottaa vähän tai paljon, ansaitsee mitalin jaksamisesta!
Oikeesti kaikki täällä on niin vahvoja ja ihania ihmisiä, kaikki peilin eteen mars kehumaan itseä! Olette ihania :heart:
Susu Kiva kun PAS on jo niin pian! Uuteen yritykseen, sieltä se plussa tulee :heart: Ja nollausreissu kuulostaa huippuhyvältä!

Tänään on ollut parempi päivä =) Noudatin Sooloilua-leffan neuvoa; kun kaikki menee mönkään, leivo pannukakku! Yllättävän hyvä elämänohje! Sitten eilen ja tänään 6km juoksu (lue:töpsyttelyhölkkä)lenkit. Niin johan valoa on näkyvissä. En osaa yhtään sanoa miten tässä käy. Joko olen tai sitten en ole. Mutta nyt tuntuu siltä, että sunnuntai aamuna testaan. En siis vielä perjantaina. Ja taidan ostaa sellaisen viivatestin. En digitaalista. Se on musta julma. Teksti vaan lävähtää silmille ilman tulkinnanvaraa.
Mutta toivotaan toivotaan toivotaan niin perkuleesti!
 
Shayna <3 :) mäkin tilasin vaan ihan perustestejä, halvimpia! En todellakaan mitään viikkonäytöllisiä tai jotain ihme digitaalisia! Viimeset kerrat mulla on ollu jopa liuskatestejä mutta sain totaalisen tarpeeksi siitä purkkiin kusemisesta!!! Nyt on sentään puikkoja tulossa, nekin puolet halvempia netistä tilattuna kuin jos ostais marketista. Perjantaihin mennessä niitten pitäis tulla.

Ja että meinasit sitte sunnuntaihin asti odottaa!!! :eek: Emmäkään sitte uskalla testata.. Eihän sitä tiiä vaikka ne menkatkin tässä vielä alkais.. :( odotan sitä ihan koko ajan. Sentään nyt tää pahaenteinen pp11 alkaa olla takana (ei vielä kuitenkaan!!!) mut sitten on edessä pahaenteinen pp12 ja pahaenteinen pp13 ja pp14... Ei hitto. Pahaa oloa ja huimausta edelleen ja nännien nipistystä täällä. Mutta myöskin menkkakipua kohdussa ja lantiossa aika ajoin. (Plus mun erittäin sairas suolistoni) :( Otapa näistä selvää sitten. Mutta vuotoa ei tosiaan ole vielä näkynyt. Näin jo kyllä viime yönä unessani niiiiin selkeän ja kirkkaan YHDEN punaisen viivan tikussa..

Ja mitä se kielon hCG-testi sanoi??? Ja pysy täällä vaan niin kauan ku silta tuntuu, en mäkään uskaltais heti mihinkään odottajiin siirtyä tosiaankaan! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
..että te ootte ihania, en ees osaa eritellä sen enempää, mut ootte vaan. =) Jotenki tää rehellisyys pelkojen kanssa, toivon kanssa ja kaiken siltä väliltä. Mä oon ihan vaikuttunu siitä, miten hienoja ihmisiä ootte ja voin yhtyä tuohon shaynan ehdotukseen peilin eteen menemisestä ;) ..ja mä uskon, että minun, sinun, meidän ja teidän elämät tulee olemaan monella tavalla rikkaita.

Mun päivän saldo:
8h aktiivista ja tiukkaa puhelimen tuijottamista
8h epätoivoista ja epäonnistunutta yritystä tarttua päivän töihin
0 puhelua

..eli hcg-tuloksia edelleen odotellaan.. aion kyllä huomenaamulla heti puhelinajan alettua pommittaa poliklinikkaa.
Joka tapauksessa kahteenkymmeneenyhteen vuoteen ei oo ollu näin pitkää pätkää ilman menkkoja.. :)

Miimiille ja Shaynalle tsemppiä viimeisiin piinailuihin, hui hui, kun alkaa jännittää teiän puolesta!!
 

Yhteistyössä