KESÄ 2010 hoidot

Voi Gabiiii :heart: ihanaa kun kaikki näyttää niin hyvältä kaikkien huolien jälkeen! Hihkuin onnesta täällä kun luin sun kirjoituksen!! Niin IHANAA !!!
Susu Pikkukyytiläisille paljon tarrasukkia matkaan, mulla on sellainen tunne, että parin viikon päästä teillä on tiedossa ilon kyyneliä :heart: Kaikki näyttää niin hyvältä ja pakkasessakin on mahtava määrä palleroisia =)
kielovanamo mulla on jostain syystä nyt ihan sama fiilis, mä en tajua mistä tämä synkistely nyt johtuu......mut mitä jos oon se ainut joka ei ikinä plussaa :'( Niin harmittaa tuo simppatulos, oon niin pahoillani :hug: Mihin ihmeeseen ne simpat on voinut kadota.... Mut ehei, me ei luovuta toivosta kuitenkaan, niin kauan on toivoa kun on piinapäiviä jäljellä! Mutta kyllä jotenkin tunnen tuon saman epätoivoisen fiiliksen vaikka oma hoito on vielä pahasti vaiheessa. Se varmaan ongelma onkin, kun on vielä niin monta jos-sanaa ennen maalia... Usko meinaa loppua :( Sinäkin olet ihana, musta tuntuu että tunnen sut vaikka en tunnekaan :heart:
eina Huippua kun olet pystynyt piinailla niin rennoin mielin =) Sun tarvii kertoa salaisuus tuohon, jos joskus piinailemaan pääsen niin oon varmaan aivan hermona koko ajan. Oot mun idoli :D
desperate Voi hui älä nyt laita liikaa paineita! Mua just pelottaa että olen ainut jolla menee ihan pieleen :/ Mutta oot kyllä oikeessa, niin monella tapahtuu ja piinailijoiden joukko kasvaa! Ihanaa ja niin toiveita antavaa, kohta plussataan joukolla :) :heart:
barbapörrö miten sulla menee? Onko hyvä olo ja rento mieli =) ?
baby20xx Ethän ole kadonnut? Kerrohan pian kuulumisia!
Sera Ethän ole kadonnut? Millainen mieli ja mitä kuuluu? Ikävä :heart:

Mulla on huomenna ultra vol2. Ja kyllä, on mahdollista hermoilla vielä enemmän kuin keskiviikkona. Keskiviikkona vaan meinasin oksentaa niin nyt voi toteutua sekin skenaario.... Voi ahdistus. On kyllä painontunne iskenyt alamahaan, jotain siellä on meneillään. Huomenna nähdään...
 
Eina ja Shayna,kiitos kysymästä,ihan mä lepposin mielin piinailen =)
Ihme kyllä,kun aina aikasemmin oon tarkkaillu hullunlailla kaikkia oireita ja kaikki tottahan toki myös on löytynyt :p

Ainut mikä mättää,on se et välillä iskee ihan hirveä epätoivo :'(
Tulee tosiaan noi mietteet ettei ehkä kuitenkaan koskaan sitä plussaa itse saa ja kaikki nää kamalat kärsimyshoidot on ollu turhia.Välillä mieli positiivisempi,mut pelottaa,pelottaa :attn:

Shaynalle toivotan hyviä ultrakuulumisia,piinailijoille lepposia piinailupäiviä ja kaikille kaikkea hyvää :heart:
 
Toka ultra takana. Ihan hyvältä näytti. Oikealla n.8 ja vasemmalla n.10 follia, ihan hyvin on kasvellut. Limis myös n.7mm, eli kait ihan hyvä. Punktio on ensi viikolla todennäköisimmin ke tai to. Mutta meen vielä maanantaina varmistelu-ultraan, niin punktoidaan sitten varmasti oikeana päivänä. Tänään alkaa kummiski jo jarrupiikit, ja puregonia vähän ylöspäin 150:stä 175:een nostettiin.
Nyt käskettiin sitten ottaa rauhassa, enkä saa edes pelata golffia, mitä olin suunnitellu mun leppoisaksi ajanvietteeksi viikonlopulle :headwall: Tulee kuulemma liian voimakkaita kiertoja ja repäiseviä liikkeitä svingissä, mikä kyllä on ihan totta kun alkaa ajattelemaan tarkemmin. Tyydyn kohtalooni.
Alkaa kyllä jännittää että miten tässä käy ja saadaanko me alkioita. Tai siis "alkaa", tarkemmin sanottuna varmaan jännittää ja hermostuttaa koko ajan enemmän.
barbapörrö Hienoa jos on leppoisa mieli, toivottavasti leppoisana pysyykin =) Tuolta oireiden tarkkailulta ei varmaan voi kukaan välttyä, se meille sallittakoon :D Musta tuntuu ihan samalta kuin susta, positiivisuus ja pelko vaihtelee. Se pelko on jotenkin välillä aivan lamaannuttavaa. Olis helpompaa jos tämä asia ei olisi itselle niin valtavan tärkeä, ainoastaan silloin pelottaisi vähemmän. Mut toisaalta emmänyttiiä haluisinko sitäkään... äh kun tää on tämmöstä...
 
Shayna, jeee, tilanne vaikuttaa toosi hyvältä, kyllä se kuule siitä, mut tää ON ihan äärettömän jännittävää, niin itelle kuin seurata vierestä teiän muiden tilanteita. Ollaanhan tässä pieniä suloisia ihmeitä tekemässä, joten ihmekös se =)

Pienenä kevennyksenä pitää väliin kertoa, että siinä määrin tehokasta tekemistä tai ainakin yrittämistä tää taitaa olla, että meillä alkaa sängyn tukijalat pettää.. tuossa yks ilta jäi hommat ihan puolitiehen, kun sänky alko uhkaavasti natisemaan ja huomattiin, että tukijalat on ihan miten sattuu :LOL:

Mulla eilisilta meni ihan itkemiseks, mutta tänään on onneks taas jonkinlainen pieni "taistelumieliala" päällä, periksi ei anneta, en suostu antamaan.
 
Heippa kaikille! Ihan hurrrjasti tapahtunut teille, kun oon pari päivää ollu pois täältä!! Kaikkien tilanteet vaikuttaa niin hyville, että taidan jäädä tänne ihan yksikseni, kun kaikki muut plussaa, ja mä vaan oottelen, että pääsisin alkuun tässä ivf- hommassa! :) En meinaa pysyä millään kärryillä teidän kaikkien tapahtumissa, joten toivotan tasapuolisesti onnea, tsemppiä ja kaikkea mahdollista hyvää kaikille piinailuihin!! :heart:

Shayna: Ehei, en ole kadonnut, täällä ollaan :) Me taidetaan vuorotellen nyt sit pillittää, nyt mä taas pillitän täällä, kun oot nii kivasti taas kirjottanu, ja kannustanu kaikkia! Oot kyl ihan huippu! <3
Olo mulla on ihan ok, lähinnä turhautunut, kun mitään ei vielä tapahdu. Myöskin pelokas ja jännittyny olo, että miten selviin kaikista pistelyistä ja muista SITTEN KUN ne VIHDOIN alkaa... ois kamalaa, jos möhlis itte niitten kanssa jotenki niin, että kaikki menis pieleen!! :'(

Susulle ihan huippupaljon onnea!! Kaksi kyytiläistä, ihanaa!!! Nyt sitten vaan toivotaan, että kaverit tarraa tiukasti kiinni! :heart:

Einalle tsemppiä piinailuun! Ja tiedän niin ton sun tunteen, kun oottelee viimeisen inssin tulosta ja toivoo, ettei tarttis rankempiin hoitoihin lähteä... :hug: Tosin mä itse olin jo aikalailla luovuttanu tossa vaiheessa, kun aattelin, että mulla sitten varmaan on ne röörit tukossa, joten pettymys ei ollut ihan hirvee, kun olin osannu varautua vähän. Mutta sulle pidetään kovasti peukkuja, että nyt tärppää!!

Gabi: Oiiih, tosi hienoa, että kaikkien huolien ja pelkojen jälkeen tilanne onkin noin hyvin!! Nyt vaan onnea maanantaille inssiin, ja sitten plussaa ootellaan!! :heart:
 
Shayna,tosi hyvältä kuulostaa sun ultra kuulumiset =)

Sera2010 tiedän kyl hyvin ton tunteen et odottavan aika on pitkä,mut kyl se kuitenkin kuluu sit yllättävän nopeasti ja pääset tosi toimiin =)

Kielovanamo,täällä myös tosi itkuherkkänä,plääh...

Väsyttäääääää vaan,onneks vknloppu,saa nukkua :D
 
desperate, oon samaa mieltä että tosiaan...kellään ei ainakaan täysin päin honkia ole mennyt hoidot nyt!

Toivottavasti se plussaputki avautuis sitten samantien ja jatkuisi loppuun saakka. Olis kyllä niin kiva koko tämän porukan kesken jatkaa jutustelua sitten odotuksesta! Ketään ei haluaisi jättää pois siitä plussajunasta!

barbapörrö: Täällä ailahtelee kyllä juurikin laidasta laitaan mielialat.. Välillä on niin seesteinen ja rauhallinen olo piinaillessa ja toisinaan tulee niin epäuskon puuska ettei tosikaan!

Mahtavaa Shayna! :flower: Hyvältä vaikuttaa sun tilanteesi! Varmasti kaikki menee loppuun saakka oikein hyvin! Ja hyvä että varmistelevat punktiopäivää vielä maanantaina.. harmillista olisi jos ei hoidettaisi perusteellisesti näitä juttuja!

:LOL: kielovanamo :LOL: Ei sen nyt niin pitäis mennä että sänky hajoo ennen ko lapsi tulee! Ei tää nyt niin vaikeeta ja epätoivosta voi olla :LOL:

Ja totta! Periksi ei kielovanamo anneta! Ei vaikka mikä tulis! Aivan oikea asenne :hug:

Voi kun Serakin pääsisi mahdollisimman nopeasti aloittelemaan omaa hoitoaan! Minusta odottaminen ja tietämättömyys ovat kamalimpia asioita näissä hoidoissa! :heart: Mutta kiva kun jaksat kaikesta huolimatta pysyä meidän seuranamme täällä :hug:


Miten jaksaa piinata vielä koko ensi viikonkin?!?!?!?!? Argh kun tämäkin on niin inhottavaa aikaa kun mieliala hyppii vähän väliä edestakaisin! Välillä on toiveikas - välillä ei sitten yhtään - välillä taas yrittää huijata itseään psyykkaamalla ajatusta että ei se niin kauheaa ole jos tästä ei tärppää, hoidot vaan jatkuu ja raskaana ollaan sitten myöhemmin.... Kunpa voisi nukkua viikon putkeen :LOL:


Eina pp4
 
Kielovanamo :LOL: :LOL: Siis ehkä repesin! Aivan loistavaa, monesta asiasta meitä ehkä voi syyttää, mutta yrityksen puute ei ole yksi niistä :D Jatkakaa samaan malliin vaan :D

Siis voi juma. Vähän meno eilen hermo kun pistin Orgalutranin! Kenen mielestä on hyvä idea laittaa lääkeruiskuihin vaan semi-terävät neulat :kieh: Siis oikeesti, piti oikeen runnoo vatsanahan läpi! No, onneksi on vaan neljä niitä enää.

Muoks!
Hei ootteko kuullu Jenni Vartiaisen Missä muruseni on-kappaleen? En ole mikään JV fani, mutta itkettämään alkoi tuo laulu, aivan ihana! Ei ehkä alunperin tähän tilanteeseen tehty, mutta kyllä kolahti!
 
Huomenta tyttöset!

Muokkailin vähän aamutuimaan meidän listaa :D Sivulta 1 löytyy tästä lähtien se esittelylista. Ja tähän kokoan vain tällaisen lyhyemmän aikataululistan! Korjailkaa itse tai pyytäkää mua päivittämään, jos olen jotain laittanut väärin.


Nimimerkki.........Hoito.........Hoitopaikka............Aikataulu

Gabi77---------------2.IUI-------TAYS------------------IUI 23.8.

Shayna-------------1.ICSI (lyhyt)------VL-------------3. ultra 23.8

Eina-----------------4.IUI--------Pohjois-Suomi-------IUI 16.8

kielovanamo-------2.IUI---------K-SKS----------------IUI 19.8

barbapörrö13.......2.IVF/ICSI (lyhyt).....Kys............1 siirretty 18.8

Sera2010----------1.IVF (pitkä )----- tyks -----------Punktio lokakuu

desperate----------1.IVF - 3.PAS----Fertinova-------vko 34

Susu75...........3.ICSI (pitkä )........AVA Turku....... 2 siirretty 19.8

Elli82------------1.IVF-----------------------------------loka-marraskuu

Pieni tiikeri------IVF---------------NKL-----------------Punktio vko 35

Miimii-75----------1.IVF - 1.PAS----Ovumia---------Ultra 23.8

Baby20xx
 
Shayna: Mulla on muutaman kerran ollut pregnylin pistämisessä sellanen neula ettei ole ilman kunnon painamista mennyt vatsanahkasta läpi! :kieh: Se on niin rasittavaa kun sen joutuu kunnolla painamaan ihosta läpi :|

Gabille suuret kiitokset listan laittamisesta! Just eilen illalla sängyssä mietin että pitäskö se lista missä on noi pitkät esittelyt laittaa etusivulle ja sit tuota "toista" päivitellä tässä keskustelujen välillä! :D Ei mullakaan näköjään parempaa miettimistä.. No ainakaan en sillä hetkellä miettinyt että olisiko tärpännyt-ei kuitenkaan-jos sittenkin :LOL:


Täällä alkaisi tänään laminaattien asennus :) Kiva, kiva, kiva, kiva.........


*Muoks* Ai niin sen verran vielä Gabille että mun tiedot ovat ainakin oikein :flower:

Ja vielä kerran *muoks* :headwall: En ole kuullut shayna kyseistä biisiä.. Pitääpä kuunnella jossain välissä!
 
On se hyvä et meidän joukossa on tollanen fiksu,kun Gabi :flower: Toi lista on tosi hyvä,tiedot munkin kohdalla muuten ok,mut hoitonahan olikin ICSI,vaik eipä se niin tarkkaa ole =)

Shayna, täytyypä heti lähtee ettii tota kappaletta,ei nimittäin ole tuttu mullekkaan!

Mites piinailijoilla sujuu,onks jo jo
tain oireita :flower:

Itselläni ollu tänään tosi outoja tuntemuksia tuolla ihan alamahassa,sellasta outoo kipuilua,ei mitään menkkamaista vaan jotain ihan muuta,kääk,mitäpä sit liene :/ Ja väsyttäähän mua myös,mut se ei oo mitenkään uutta ja kai sitä nyt nukkuu sitä henkistä väsymystään pois ja lugethan ne aiheuttaa jos jonkinlaisia oireiluja :kieh:

Mut mukavaa vknlopun jatkoa kaikille ihanaiset ihmiset :heart:


Barba pp3
 
Kylläpä kolahti tuo Jenni Vartiaisen biisi.. en mäkään ollu sitä kuullu. On niin hirveen ikävä sitä omaa lasta, syli tuntuu niin konkreettisesti tyhjälle, että välillä ihan sattuu. Kun silmät laittaa kiinni, voi melkein nähdä silmissään, miltä lapsi näyttää, miltä tuntuu, miltä tuoksuu. Välillä tuntuu, että pakahtuu tähän rakkauteen lasta kohtaan, jota ei vielä oo. Joskus musta tuntuu, että mä rakastan mun miestäkin niin äärettömästi, että en meinaa kestää sen tunteen voimaa. Mitä sitten kun on toinen tai kolmaskin jota rakastaa niin paljon, että ihan sattuu.
 
barbapörrö: Tällä piinailijalla sujuu aika ailahtelevasti :LOL: Välillä ei jaksaisi odottaa tulosta enää yhtään ja välillä on ihan sessteinen olo!

Oireita ei juuri ole.. Ehkä olen hieman väsynyt.... mutta se voi todellakin vain johtua lääkkeellisestä kierrosta että olen tavanomaista väsyneempi (luomukierroissakin olen aina selvästi väsyneempi tämän loppupuolen kiertoa) ja sitten toisekseen väsymykseni voi johtua hyvinkin myös töistäni! Mulla on nyt sellanen omahoidettava tyttö töissä, joka imee totaalisesti minusta mehut pihalle!! Monta kertaa päivän aikana joudumme jäähylle istumaan koska tyttö ei usko mitään mitä hänelle sanoo ja jäähyllä sitten potkii, lyö, yrittää purra ja raapii minua (kädessäni onkin yksi raapimishaava)! Ihan hiki tulee tytön kanssa! Lisäksi hän juoksee samantien karkuun jos minulla hiukankin silmä välttää... saan olla kokoajan silmäkovana hänen kanssaan, yhtään ei saa herpaantua vahtiminen :kieh:

huonoa-oloa/palaa kurkussa on ollut muutaman päivän, mutta tähän pätee sama juttu kuin väsymyksen ekaan syyhyn.. lääkkeellinen kierto ja yleisestikin loppukierto on mulla sellainen!


kielovanamo :hug: Oli niin ihanasti kirjoitettu! Ihan meinas tippa tulla linssiin! (Ja se ei oo mulla oire :LOL: , paljon olen herkistynyt tämän odotuksen odottamisen aikana, ihan ilman mitään raskautta)


Eina ja :attn: pp6
 
kielovanamo :heart: Kirjoitit niin ihanasti! Mä tunnen usein itseni niin pieneksi näiden tunteiden edessä. Ja kuinka voi rakastaa niin loputtomasti sellaista jota ei vielä ole. Ja toivoa sen olemassaoloa niin paljon että pakahtuu. Onneksi rakkautta on elämässä jo nyt niin paljon :heart:
barba, eiksu teillä alkaa kohta niiin piinallinen loppusuoran piinailu! Ootte niin ihania kun osaatte ottaa rennosti =) Eina aika haastavalta kuulostaa tuo tyttö! Mutta sä selviät varmasti hyvin!

Mulla on huomenna kolmas ultra. Ei varmaan tarvi ees sanoa......aaaarhg mä oon hermona :ashamed: Välillä on tukala olo ja välillä on ihan normaali ja silloin normaalina hetkenä oon aina ihan varma, että nyt ne munasolut on karannu ja ultrassa näkyy tyhjää vaan :headwall: Viime yön onneksi nukuin hyvin, mutta on kyllä ollu päänsärkyä ja pahoinvointia ja mieli maassa, epäilen puregonia syylliseksi. Jos kaikki on hyvin niin sitten huomenna päätetään punktiopäivä.
 
Tuntuuko teistä, että välillä koko elämä ja ajatukset ja kaikki pyörii tän lapsettomuuden ja lapsitoiveen ympärillä? Musta tuntuu, että mä oon nyt ihan jumissa tän asian keskellä. Oikeesti mun elämässä on paljon muutakin, mutta mikään muu ei just nyt tunnu oikein koskettavan ja innostavan. Oli tilanne mikä hyvänsä, ni ajatukset kiertyy aina takaisin tähän. Äh.. voi kun tästä pääsis pois.. Tai ehkä pitäis ajatella, että tää on nyt asia, johon mun kuuluu ja mä saan satsata energiaa näin paljon. Ehkä tulee vielä aika, jolloin on voimia ajatella muutakin..

Tsemppihalit :hug: piinailijoille, Gabille inssiin, Shaynalle ja Miimiille ultraan, Desperatelle PAS:iin (eikös se sulla lähene?) ja muillekin ketä en muista mainita!
 
Huomenta!

Tänään inseminaatio. Kumma kyllä ei jännitä juurikaan. Mies menee aamulla ja minä sitten iltapäivällä töiden jälkeen. Kai tämä ei-jännitys johtuu siitä, että viimeisen parin vkon aikana on elämässä tapahtunut NIIN paljon (taas), ettei ehdi/pysty/halua jännittää kaikkea uutta. Ja just eilen illalla nukkumaan mennessä sanoin miehelleni, että huomisesta eteenpäin ei ainakaan 2 vkoon tartte popsia yhtään pilleriä, ei pistää yhtään piikkiä eikä mennä levittelemään jalkojaan lääkärin pöydälle. Ja se jos jokin on hienoa se!

Ja tämä koko hoitotouhu on nyt NIIN erilaista kuin silloin aikaisemmin. Lääkäri on täysin erilainen, samoin mieheni on täysin erilainen. Joten mikäs mun on ollessa, kun on kaksi huolehtivaa ja keskustelevaa ja välittävää ihmistä ympärillä!

Shaynalle ja Miimiille :hug: t ultraan! Kuulumiset iltapäivällä, eiks jeh.
 
Shaynalle ja Miimiille peukutukset ultraan ja Gabille inssiin,pääset siis piinailijaksi :heart:

Mitäs kuuluu Susun piinapäiviin?

Oli kyl aika koskettavat sanat siinä jenni vartiaisen biisissä...

Kielovanamo,ihan on samat aatokset täälläkin,tuntuu tosiaan ettei päähän ja elämään mahdu nyt mitään muuta ja ymmärrettäväähän se on,on tämä sen verran raskas ja suuri asia.Mut ainakin omaa tilannettani ajatellen olis hyvä jos jaksais/pystyis miettimään muutakin,ei ehkä pettymykset tuntus ihan niin kamalalta,jos olis jotain muutakin mistä innostua...Vai ei muka tuntus,toiveajattelua :attn:

On tää piinailu kyl välillä tosi hermoja raastavaa touhua,välillä on ihan varma,että vauvahan nyt saadaan ja välillä taas tekis mieli jo lugetkin lopettaa,koska turhaahan se on :headwall:
Sit välillä haluais pysäyttää ajan kulun täysin,ei tarttes koskaan tietää lopputulosta ja aina vaan piinailis hyvillä fiiliksillä ja sit taas välillä haluais jo tietää heti tuloksen :p

Joopa joo,ei auta kun jatkaa piinailuja,tsemppiä taas kaikille alkavaan viikkoon :heart:

Barba pp5
 
Gabi Ihanaa, vihdoin tänään on inssipäivä! Saisitpa tartutettua muhun vähän tuota levollisuutta, olis tarvetta =) Mä peukutan täällä ja toivon että kaikki menee superhyvin! Sinäkin pääset jännäilemään, ihanaa :hug:
Miimii Joko kävit? Miten meni?
kielovanamo Olet niin oikeassa. Musta tuntuu kuin oisin jossain sokkelossa. Ajatukset kiertää kehää, enkä saa tätä asiaa sekunniksikaan mielestä. Toisaalta nyt kun hoito on kesken niin olen antanut siihen itselleni luvan, mutta silti olisi välillä ihanaa nähdä kaiken tämän ulkopuolelle. Mutta kaikki muistuttaa itseä lapsettomuudesta. Ja siitä kuinka kipeästi lasta kaipaan. Mun elämässä ei edes ole nyt ihan kauheesti muuta. Tämä on aina ollut ykkössuunnitelma. Ja nyt kun sen toteutuminen on enemmän kuin epävarmaa, niin olen täysin tuuliajolla. Hukassa labyrintissä niin kuin joku laboratoriorotta. Olisi ihanaa löytää elämään jokin asia, mikä antaisi itselle niin paljon ettei tämä asia tuntuisi enää täyttävän kaikkea... Mikähän se vain olisi...huoh...
barba kiitos tsempityksistä :hug: Kauheasti jaksamista piinapäiviin, en osaa edes kuvitella millaista vuoristorataa se on kun tämä pre-piinailukin pistää jo pään sekaisin! Mulla on sama fiilis että välillä tuntuu etten edes halua tietää miten tämä päättyy.. ja välillä sitten tuntuu etten kestä tätä tietämättömyyttä enää! Tää on semmoinen sekasoppa, oikeesti, fyysinen puoli on lastenleikkiää verrattuna siihen mitä pään sisällä tapahtuu!

Ultrakuulumsia sitten =) Tällä kertaa ylitin jopa itseni panikoinnissa. Hyperentiloin tuntia ennen lähtöä kotona ja sydän hakkasi kahta sataa. Ja olin ihan varma että nyt on kaikki pielessä ja munikset karannu ja tämä loppuu tähän! Mut ei se ihan niin mennyt, lääkärikin kyllä huomasi mun mielentilan ja yritti kovasti rauhoittaa. Ne on siellä niin ihania :heart: Mut siis, limis näytti oikein hyvältä ja paksulta. Follit oli kasvanu hyvin, 16-20mm välillä taisi olla yhteensä n.15 kpl. Tai yli kymmenen, alle kakskymmentä, ei osannu ihan tarkkaa lukua sanoa. Ja punktio on keskiviikkona klo. 10.30. Perjantaina siirto jos saadaan siirrettävää. Sain esilääkkeet jo valmiiksi. Oon kyllä onnellinen että on jo ylihuomenna (torstai oli myös vaihtoehto), ompahan edes yksi päivä vähemmän odottelua =) Pitää ottaa voitot sieltä mistä ne saa :D Mut siis nyt ihan hyvillä mielin, ei se taas auta kuin jatkaa odottelua ja toivoa parasta.
 
Shayna,hui kun kuulosti hurjalta toi sun panikointi,mut onneks tilanne rauhottu ja sait viel loistavia uutisia :heart:
nyt vaan odottelee keskiviikkoa ja sit perjantaista siirtoa,jaksuja!!!

Millonkahan sen alkion pitäis kiinnittyä siirron jälkeen ja millonkahan jo uskaltaisi testailla?
Taas menossa se vaihe et haluun tietää ja heti :kieh:
En siis vielä aio testailla,menossa vasta pp5,enkä tosin tiedä testaanko ikinä :attn:

Lisää uutisia odotellaan...Gabi,Miimii...ja tietysti kaikki muutkin :heart:
 
hellou!
täällä päässä ollut hieman hiljasta..oltiin viikonloppu mökkeilemässä missä tietty vilustuin j any kauhees nuhas ja kuumees.Eilen alotin lekurin ohjeen mukaan taas sen ovistestailun ja näyttää siltä, että mulla menee Pas.si ens viikolle aargh :headwall: alkaa jo kans tympimään tää kropan tarkkailu ja testailu kun koko ajan muuttuu tilnateet.te muut ootte jo kohta plussapalstalla ja mä venailen sitä säälittävää ovista varmaan viel enskin viikolla!!
Eli viitikkö Gabi muuttaa mun kohtaa listalla ja ens viikolle siis Pas?Mites meni muuten Gabin ja Miimiin raskautumisyritykset tänään:))?? tulkaahan pian kertomaan!!
Shaynalla mahtava saldo tulossa ja hienoa, että pääset Punktioon ja mahd.siirtoon pian!!
Mulla on nii tukkonen olo että toivotan nyt sitten kaikille piinailijoille voimia ja ennenkaikkea kärsivällisyyttä, ootte jo kuitenkin puolessa välissä meihin muihin verrattuna :heart:
palaan pidemmälti teitin joukkoon taas jahka saan ees yhen selväjärkisen ajatuksen irti tästä pääkopasta!! haleja kaikille :hug:
 
Shayna, hyvältä näyttää siellä! :)

Mulla muuten kaikki kai ihan ok, mut limis 6mm eli vielä joutuu kasvattelemaan. Ultrannut lääkäri oli sitä mieltä että ensi viikkoon menee siirto ja hän nostaisi Zumenonin annostusta. Mut saa nyt nähdä mitä omalääkäri Ovumiasta sanoo. Hänen pitäis soitella viimeistään huomenna, on kuulemma hyvin kiireinen. Ihan niinku mä jaksaisin ootella päiväkausia!! (Tai ees tuntikausia..)
 
Shayna: Ihanaa, kun sun ultrakuulumiset on noin hyviä!! :heart: :heart: Oon ihan varma, että kaikki menee hyvin, ja perjantaina saat kyytiläisen! :heart: Rauhassa nyt vaan siellä :)

Mites Gabilla inssi meni?

Barbapörrö13: Huiiih, pian saat jo tietää, miten kävi!! Peukkuja oikein kovasti täältä! :heart:

Mitäs Einan piinailuun kuuluu? :heart:

).( Meinaa mennä hermo täällä, kun aika tuntuu matelevan... kauheesti oon koittanu olla kokoajan menossa ja liikkeessä, että päivät kuluis nopeemmin, mutta ei! :( Oon ihan varma, että oon pian täällä yksin kirjottelemassa, kun kaikki muut plussaa ennen, ku mä ehin ees alkuun, huoh! :) Oottelen tässä menkkoja viimeistään sunnuntaiks, mut toiveissa olis joku superlyhyt kierto tälle kuulle, "säästää" siinäki muutaman päivän aikaa, jos hoidot pääsee alkaa pari päivää aikasemmin :LOL: Epätoivoista?? Mutta mähän olen ;)

Tsemppiä kaikille!! :flower:
 

Yhteistyössä