KESÄ 2010 hoidot

Sera, nyt mä sitten pillitän täällä kun kirjoitit niin ihanasti :heart: :hug: Kiitos! En edes osaa sanoa mitään järkevää sinulle, muuta kuin että oot ihana ja pelastit mun päivän :heart: Ja ihanaa kun et sittenkään kadonnut minnekään taustailemaan! Eiei, sinne me ei sua päästetä =) Tää itkeminen on jo ihan holtitonta, siis en mä ennenkään pitäny itseäni maailman tasapainoisimpana ihmisenä mut nyt ollaan tytöt aivan uusissa sfääreissä... Meidän lääkäri sanoi että lamauttamisesta tulee isoimmat sivuvaikutukset joten lyhyessä pääsee yleensä tosi vähällä kun lamauttamista ei tehdä. Mitä tohon nyt sanois... en menis vannomaan :D
Susu aivan mahtava saalis!!! Onnea :hug: Toivotaan että kaikki jatkuu vähintään yhtä mallikkaasti ja varmasti jatkuu! Nyt vain lepäilemään ja me täällä odotetaan lisää hyviä uutisia =)
 
Mieletöntä susu,aivan mahtava saalis,ONNEA!!! :heart:
Ja kyllähän ne hyvät uutiset huomenna jatkuu,siihen me uskotaan =)

baby20xx tervetuloa!

Ja kaikille piinailijoille jaksuja ja lepposia piinailuhermoja :p

Gabille tsemppiä piikkipäiviin ja peukut pystyssä et siel alkaa nyt tapahtua :)

Ja tänään aamulla sain itse niin ihanan puhelun,ICSI:llä tehdyt 4 kpl soluja oli hedelmöittynyt!!!!Tää on aivan mahtavaa!!!Tosin 4 menetettiin,eivät hedelmöittyneet,mut oon tosi tyytyväinen silti tulokseen =)
Nyt sit viel jännätään huomiseen ja haetaan sit kyytiläinen mukaan,näin mä uskon ja toivon :heart:

Kaikille mukavaa tiistai päivän jatkoa ja niitä hyviä uutisia odotellaan lisää!!!
 
Hurjasti taas hyviä uutisia täällä teiltä.Ihan ekaksi onnea Susullehienosta punktio saaaliista, hyvältä näyttääpi :heart:
Ja toivotaan että Barbapörrön saaliista olisi edes yksi se uuden elämän alku.Mulla sellai fiilis, että plussia tulossa tältä porukalta piakkoin :heart: :heart:
Shayna kyselit tossa, että voiko passin tehdä heti seuraavaan kiertoon ICSI.stä niin varmaan aikalailla klinikka kohtainen juttu.Mulla lekuri tietää jo tasan tarkkaan että oon maailman kärsimättömin tyyppi ja asiasta ei sen kummemmin ees keskusteltu heh, oon kyllä lukenu muiden juttuja siitä, että monet lekurit antaa ropan tavallaan levätä sen yhden välikuukauden.Itse meinaan sen kanssa pitää jos ja kun varmaan vielä IVF.n joutunen käymään läpi.
On muuten tosi monella täällä ja muillakin palstoilla toi kilpparin vajis..uskon et kyllä silläkin siis pakko olla osuutta asiaan kun ei mitään tapahdu!!
Gabille myöhästyneet onnittelut uudesta työpaikasta ja koitahan jaksaa kärsivällisesti piikitellä!! Pidän peukkuja,että reijät masussa vielä palkitaan ja uskon tytöt , että kaikki nää tuskaiset odottelut ja piinikset jne vielä tuovat meille kaikille sen pienen ja toivotun käärön kotiin..tavalla tai toisella!! Zemppiä kaikille ja koittakaa jaksaa kohti parempaa ja valosampaa tulevaisuutta :heart: (Mitkähän napit multa ny on jääny ostamatta kun jaksan ladella näin valosia ajatuksia heh)
 
Huikeeta huikeeta, ihanan jännittynyttä mutta toiveikasta tunnelmaa täällä =)

Susu ja Barbapörrö, mahtavaa, että punktio ym. tähän mennessä menneet hyvin. Mulla kans on Desperaten tavoin erittäin toiveikas olo tän porukan onnistumisten suhteen :) Sitä paitsi oli lopputulos tällä kertaa mikä tahansa, niin otetaan ilolla vastaan nää kaikki pienetkin onnen ja toivon muruset odottaessa sitä todellista kultaista Murujen Murusta :heart:

Voi Shayna eläydyn niin sun "holtittomiin" itkukohtauksiin, vaikka viimiset viikot ite oonkin ollu kummallisen tyyni.. Tosin sellanen "kissa pistoksissa"-fiilis meinaa kyllä olla, levoton olo, ei meinaa pystyy keskittymään mihinkään, unikaan ei oikein tuu, kun on jotenki kaikki aistit valppaina ja odottavina.

Desperate, se on ehkä tää vertaistuen voima, joka saa aikaan ajatusten valoisuutta :) Tai toivotaan ainakin, että ei kohta vajota kaikki synkistelemään.. ja jos vajotaan, niin toinen toistamme tukien sittenkin ;)

:hug: Haleja kaikille!!
 
Shayna, tsemppiä huomiseen ultraan! Kerrohan sitten että miten meni, uskon että siellä follit kasvaa! Tuo Puregon annos kuulostaa aika normaalilta, mulla silloin ekassa hoidossa aloitettiin kanssa tuolla 125 annoksella ja viimeiset päivät pistin varmaan 275. Tässä hoidossa oli nyt sitten annos koko matkan 200, ja se näytti toimivan hyvin.

Gabille tsemppiä pistelyyn!! Kovasti on nyt peukut pystyssä että ne follit kasvaisi!

Baby20xx tervetuloa myös minun puolesta!

Sera2010, kannattaa säästää viimeisin lääkekuitti jossa tuo Kelan kattosumma meni yli, ja se pitää lähettää sitten Kelalle niin maksavat ylimenevän osan takaisin. Kelalta tulee automaattisesti lappu kun tuo summa ylittyy, ja sen kanssa kun menee apteekkiin niin saa korvattavat lääkkeet sitten loppuvuoden 1,5 ?. Itse muistinkin väärin, Lugesteronit eivät siis ole korvattavia, joten ne joutuu itse maksamaan.

Barbapörrö, loistavaa että 4 oli hedelmöittynyt!! =) Meillä oli ekassa hoidossa samoja lukuja, saimme siirtoon 2 ja pakkaseen 2, on se vaan aina hieno tunne kun kuulee että omilla soluilla hedelmöittyminen onnistuu!! Oikein paljon tsemppiä huomiselle, uskon että varmasti pääsette siirtoon ja saatte kyytiläisen matkaan!!

Omalta osalta, mä olen todella onnellinen jos edes 1/3 ois hedelmöittynyt, ja että saataisiin 2 alkiota siirtoon ja kenties jotain pakkaseen, mutta sitäkin enemmän toivon että saataisiin edes muutama hyvälaatuinen, eikä pelkkiä heikkoja.. Huh, kädet varmaan tärisee ja sydän hyppää kurkkuun kun huomenna soitto tulee.. On muuten olo ollut tänään todella kipeä, sitten kun heräilin päiväunilta oli kipulääkkeiden vaikutus loppunut, ja piti vauhdilla ottaa lisää. Toivottavasti nyt yön aikana alkaa helpottaa, mun on pakko mennä huomenna töihin...

Hyvää yötä kaikki ihanat naiset ja palataan huomenna! =)
 
Eka ultra takana. Olin niin hermona että meinasin itkeä jo menomatkalla. Ja niin hermona, etten panikoimiseltani nyt edes tiedä millaisia uutisia sain. Kait ihan hyviä, mutta mitä jos olikin huonoja? Tai semi-hyviä. En mä tiedä. Anturit on jotenkin ylivirittyneet huomioimaan kaiken, mikä saattaisi tarkoittaa että jotain on pielessä. Anyway. Kp6, tänään 5.piikki vielä laittamatta. Molemmilla puolilla n.7-8 rakkulaa, n.14 yhteensä. Tosi eri kokosia, 11-6mm mikä jäi mua jotenkin hulluna vaivaamaan, vaikkei lääkäri sen kummemmin siihen tarttunut, kunhan mittaili. Ei kai niiden noin eri kokoisia kuulu olla? Ehtiikö ne muka kasvaa? No, ne on mitä on, eikä tässä kitinä auta. Sitten hän mietti jatkoja aika pitkän tovin, mistä huolestuin tietty entisestään, kun eihän kukaan mieti jos kaikki on hyvin ja selvää? No, perjantaina menen uuteen ultraan, puregon jatkuu 150IU ja pe suunnitellaan ensi viikkoa. Hermoilu jatkuu... :headwall: Saisipa aivot hiljennettyä niin että voisi hetkeksi rentoutua hiljaisuudessa...

barbapörrö JEI =)!!! Neljä on tosi hyvin, toivotavasti lisää hyvää on tulossa ja kohta on tiitiäinen matkassa :heart:
Susu Onko jo parempi olo? Onko tullut jo soittoa? Mä niin toivon hyviä uutisia!! Jännittää teidän puolesta! Toivottavasti kivut on jo helpottanut että työpäivä sujuu :hug:
desperate Joo mäkin kysyin siitä PASista tänään, kannattaa kuulemma yhdet omat kuukautiset odottaa ja sitten vasta PAS. Eli kuukauden verran taukoa, jos kroppa on ajallaan. Ihana kun oot niin valoisalla tuulella, valoisuutta tarvitaan :heart:

Muuten tuli mieleen tuosta positiivisuudesta. En tiedä tuntuuko teistä samalta, mutta mä en kestä sitä keneltäkään, paitsi teiltä. Kun muut "normaalit" ihmiset on optimistisia, niin mun reaktio on että "hel##tistäkö sinä voit mitään tietää, ei kaikki aina järjesty ja anna mun olla". Mutta kun positiivisuus ja optimismi tulee teiltä niin se valaisee mun päivän ja saan siitä juuri sitä uskoa mitä tarvitaan tämän läpikäymiseen. En selviäisi ilman sitä, ja teitä :heart: Sama viesti, täysin vastakkaiset reaktiot. Ihmismieli on kumma juttu =)
 
Shayna, älä huoli, kaikki on juuri niin kuin pitää!! :hug: Koitan sepustaa lyhyesti että mistä on kyse: hoidossa on tietyssä kierrossa mukana aina tietty määrä soluja, jotka luonto on sinne valikoinut. Pistoksilla määrää ei voi lisätä, mutta niiden kokoa ja kypsymistä koitetaan säädellä. Siinä mielessä tuo n. 14 kpl kuulostaa todella hyvältä (vrt. mun 19). Koot todellakin vaihtelevat, minulla viimeisessä ultrassa oli kaikkea 10 mm ja 17 mm väliltä, mikä tarkoitti sitä että kaikki eivät ehdi kypsyä punktioon mennessä, mutta sitähän se lääkäri juurikin koittaa laskea, että saadaan mahdollisimman hyvä otos punktioon, että eivät ole solut "raakoja" mutta eivät myöskään "ylikypsiä". Paras koko jolloin solu käsittääkseni on kypsä on 18 - 22 mm. Lääkäri tietää täsmälleen että kuinka paljon suurinpiirtein solut kasvaa päivässä tietyllä puregon annoksella, ja irrotuspiikki Pregnylkin vielä kypsyttää niitä. Tää on tämmöistä kemiaa ja matematiikkaa.. =)

Mun olo on jo suht ok, ihan hyvin mennyt päivä töissä, aamulla oli aika tokkurainen olo vielä lääkkeistä. Sain soiton klinikalta, 13 solua oli kypsiä, joista 10 oli hedelmöittynyt!!! :heart:

Nyt sitten jännätään huomista, mulla on huomenna siirto jo aamulla klo 9:15, ja jännätään että ehtiikö solut jakaantua vähintään nelisoluisiksi siihen mennessä. Jos ehtii, niin sitten siirtoon, 2 siirretään ja loput pakkaseen, taikka sitten osaa lopuista viljellään vielä perjantaille. Hyvältä kuulemma näyttää, vahvojakin joukossa, joten hyvä mieli on nyt.. :) Jos jostain syystä solut ei olisi vielä aamulla jakaantuneet kunnolla niin sitten voidaan siirto siirtää perjantaille.

ja Shayna, mulla on ihan samoja fiiliksiä, ärsyttää jos joku "ulkopuolinen" sanoo että "kyllä te vielä sen vauvan saatte", kun ko. ihmisellä ei ole mitään käsitystä mitä se vaatii tai miten lähellä se edes on. Täällä kuitenkin vertaistuessa kaikki tietävät mistä puhutaan, ja se on ihan eri asia kun täällä saa tsemppiä..
 
Shayna,kyl siel on kaikki ihan ok ja hyvältä "saaliilta"kuulostaa =)

Susu vautsi miten hyviä uutisia,onneeeeeee ja tottahan toki saat kyytiläisen ja pakkasenkin pullolleen :LOL:

J a nyt on sit yksi top-luokan alkio matkassa mukana,tää on niin huimaa :heart:
Kaksi toppia ja yksi vähemmän top odottelee pakkasessa :heart:

Piinailu alkakoon... :kieh:

Jaksuja taas kaikille tasapuolisesti,ootte ihania :flower:
 
Kun on pari päivää ollut kommentoimatta muiden juttuja, niin tuntuu että asiaa olisi ihan mahdottomasti! Koetan kuitenkin tiivistää asiani ihan lyhyesti :D


Mäkin oon kielovanamo miettiny tuota onnistumisprosenttia... Ja sitä että mitä se meidänkin keskuudessamme tarkoittaa. Elikkäs tosiaan luulisi että muutama plussa tänne täytyy napsahtaa tässäkin kuussa (tai pikemminkin ne taitaa mennä melkeinpä syyskuun puolelle). Mutta siis kuitenkin =)

Nauttikaa Miimii miehen lomasta! Ja kyllä se siirtoon pääseminen tulee loppuje lopuksi pikemmin kuin arvaakaan! :heart: Toivottavsti mahakin olisi jo parempana!

barbapörrö! Toivottavasti pallero tarraa oikein tiukasti kiinni! Paljon jaksuja piinailuun!!!!

Sera: Odottaminen tuntuu aina niin pitkältä ajalta :( Mutta kyllä se päivä vielä koittaa että saatte hoidot alulle! Etkä sä mitään taustailemaan ala!! Pysyt täällä meidän kanssa :hug:

shaynalle tsemppiä viimemetreillä oleviin pistoksiin! Kyllä te varmaan saatte hyvän saaliin!

susulle onnittelut mahtavasta saaliista! Ja kiitos Shaynalle kirjoittamastasi tietopläjäyksestä! uutta juttua oli minullekkin.. Ja tsemppiä huomiselle!

baby20xx: Kiva kun rohkaistuit kirjoittamaan tänne! :heart: Tulet vaan aina avautuun meille kun siltä tuntuu! Sitä varten me kaikki täällä todennäköisesti pyöritään että vertaistukea saadaan ja annetaan :hug:

desperate: Toivotaan toivotaan että se PAS onnistuisi ensi viikolle ja pääsisit sinäkin tähän "ihanaan" piinailuun!

Voi Gabi kun ne sun munikset nyt lähtis kasvaan sieltä :hug: Niin toivoisin ettei mene tämä kierto harakoille! Tsemppiä huomiseen ultraan!


Mullla on onneksi nämä kaksi ensimmäistä piinapäivää menneet vauhdilla.. Eilen tein pientä pintaremppaa (ja se projekti jatkuu vielä useamman päivän, onneksi) ja tänään olikin työpäivän jälkeen vielä uudelleen töihin meno iltapalaveriin... jossa sitten hujahtikin koko tämä ilta! Että vielä toistaiseksi on ollut melkoisen helppoa tämä piinailuaika :)

-Eina ja pp2
 
Shayna, sun ultrakuulumiset ON hyviä!! Jes. Lääkärihän ois muuttanut annostusta jos jotain epäkohtaa ois ollut, mutta nyt siis kaikki etenee ok! Ja siis niiiiiin samat ajatukset tuosta 'maallikoiden' positiivisuudesta.. Se suorastaan LOUKKAA, niin monesti olen ollut lähellä räjähtää tai purskahtaa itkuun tai ajatellut että kuinka helvetissä tuo voi olla noin karkea ja ajattelematon ja välinpitämätön ja TYHMÄ että laukoo tuollaista. Vaikka toki varmasti tarkoittavat hyvää viattomat raukat, mutta silti.. uskomatonta joskus. Sanoisivat sitten vaikka että 'en tiedä mitä sanoa, mutta olet ajatuksissa, tai toivotan voimia..' tai jotain vastaavaa. Kun ei kukaan voi tietää! Paitsi ihmiset täällä :heart:

Susullakin loistouutiset, tsempit vaan huomiseen siirtoon! Ja barbapörröllä ja Einalla jo on taimi paikallaan siellä, toivotaan että juurtuu sinne! :heart:

Omassa navassa edelleen vääntää ja kouristaa :( Soittelin nyt sekä terv.aseman hoitsulle että Ovumiaan, ja eiköhän tää oo sitä ärtyvän paksusuolen oirehtimista.. on niin tyypilliset oireet, kaikki täsmää. Suosittelivat Visibliniä ja Gefilus- ja Actimel- ym tuotteita, ovat kuulemma viimeaikaisissa tutkimuksissa todettu tehokkaammiksi kuin apteekin pillerit, mistä olin kyllä oikeastaan yllättynyt. Noh, kaikkia noita nyt löytyy ja myös maitohappobakteerit, mutta ikävämpi juttu on se että vaikutus alkaa näkyä ehkä vasta viikkojen/kuukausien päästä. Ja mistä sen sitten tietää oliko se niiden ansiota vai vain luonnollista paranemista.. Toivottavasti vähän edes hellittäis jo aikaisemmin. On melko tukala ja hankala olo, ja maha on oikeastaan koko ajan ainakin jonkin verran kipuileva vuorokauden ympäri.
 
Kyllä on aktiivista porukkaa täällä , hieno homma, kiva lukee ja kuulla, että kaikilla niin positiivinen zemppi päällä ja jokainen elää niin hengessä mukana :heart:
Ihan ekaksi tarttee sanoo et samaa mieltä oon minäkin muiden ns kannustavista kommenteista, loukkaavia ja ja todella ajattelematonta touhua.No mutta mitäs me tytöt niistä!! Pääasia, että me ymmärretään mitä täällä kukin tarkottaa ja kirjottaa !!
Olen samaa mieltä Miimiin ja barbapörrön kans että voit Shayna olla oikein tyytyväinen tohon ultra tilanteeseen.Mulla oli ihan samaa myös , osa isompia ja osa pienempiä.Hyperin uhkan takia ne valitettavasti kerättiin ns hyvissä ajoin ja jäivät hieman raakileiksi.mulla kun kuulemma yliaktiiviset munasarjat lekurin mukaan (tarttuspa se aktiivisuus niihin alkioihinkin)
Susulla ihan mieletön tulos, hienoa ja zemppiä siirtoon :hug:
Kertokaahan tytsyt onko teillä ovis testit näyttäny väärää plussaa?? Meikä on yleensä ostanu ja käyttäny niitä sikahintasia clearbluen digitaalisia ja tänään tikutin plussan koska olotila mahassa jne oli ihan prikulleen kun yleensä oviksen aikaan.ihmettelin kyllä et miten näin aikaisin näyttää ja ultrakin oli varattuna vasta perjantaille..nooh klinikalta sitten pyydettiin ultraan jo tänään ja sielläpä ei ollu kun säälittäviä 8 mm folleja ja limis 4 mm..että silleen..lekurikin "hieman" ihmetteli ja pyysi antamaan apteekkiin pienoista palautetta.No joo ens viikon lopulle siis menee Pas,,argh, ei jaksais millään oottaa ja te muut ootte jo piinailemassa.No me Miimiin kanssa sitten tullaan perässä viikon päästä (toivottavasti)
piinailijoille siis ressittömiä hetkiä ja mua rupes oikeen pelottaa noi Kielovanamon ja Einan kommentit prosenteista HUI!!
Mihinkäs baby20xx on kadonnut? tuuppa tänne vaan rohkeasti taas kirjottelemaan se jeesaa aina kummasti :heart:
 
Ovistestit roskikseen!!!!!! En enää IKINÄ testaan yhelläkään ovistestillä yhtään mitään! Edellisissä raskauksissani ov-testi on näyttänyt plussan, joten arvelin nytkin viime kuun 1.IVF:n tuoresiirrossa voivani vähän tyydyttää kärsimättömyttäni ja tuhlata jäljelle jääneitä ovistestejä.. PASKAT!!! Tottakai ne näytti haamuplussaa monta päivää, mutta vuoto alkoi pp11 ja varsinaiset raskaustestit kaikki puhdasta negaa :'( Siitä kamalasta sokista teki vielä hirveämmän se, että olin jo varovasti luullut ehkä mahdollisesti olevani raskaana noitten helvetin viivojen takia, ja sitten PAM järkyttävä pudotus. Tästä lähtien menen vasta testauspäivänä ostamaan apteekista oikean raskaustestin.

Ikinä en myöskään saanut vahvaa plussaa ovulaation tikuttamisessa, vaikka oireet oviksesta oli kouriintuntuvat ja selkeät. Eikös tuo ole melkoista hakuammuntaa tuo luonnolliseen kiertoon tehtävä PAS?? Tuntuu jotenkin pelottavalta, ettei oviksen paikannuksen tai ajankohdan takia onnistuisikaan ja siirtyisi seuraavaan kiertoon, ihan turhaan. Mä en ainakaan kestäis enää yhdenkään turhan päivän tai viikon odotusta. Vaikka eipä tuo hyvältä tunnu myöskään tämmönen lääkkeitten hirveä pumppaaminen elimistöön.. :/
 
Voi onnea kaikille teille, joilla tilanne näyttää etenevän hyvin, Susu, barbapörrö, Shayna.. muutkin!!

Meillä huomenna inssi :D ..odotan innolla ja vähän jännityksellä että mikä on follitilanne ja siittiötilanne.. Meillä edettän insseissä luonnollisen kierron ja ovistestien perusteella, joten vähän pakko niihin ollut luottaa..

Oon samaa mieltä noista kannustuskommenteista.. Mun anoppi jopa varmaankin kaikella rakkaudella on myös todennut, että ei hänen mielestään lapsettomia oo kuin ne jotka ei sit hoitojenkaan avulla saa lapsia.. Jaa että ei, mitä tää tuska ja suru ja ahdistus sitten on??!!?

Nyt en ehdi enempää, mut tsemppiä kaikille ja kaun iita unia :heart:
 
Barbapörrö, loistavaa, oikein paljon tarrasukkia, liimaa, klemmareita yms yms että varmasti kyytiläinen pysyy vauhdissa mukana seuraavat 9 kk! =)

Kiitos kaikille tsempeistä, niitä tarvitaan!! Miimii, voi harmi tuota sinun vatsaa, toivottavasti alkaisi nopeasti helpottamaan.. :hug:

Einalla on jo jänniä piinapäiviä, varmaan ihan hyvä että jotain muuta ajateltavaa, mä tiedän että omalla kohdalla tulee ainakin 2 todella piiiiitkäää viikkoa..

Desperate, aika outoa tuo Clearbluen käyttäytyminen, mä olen joskus 1,5 v sitten käyttänyt noita, ja mulla ainakin hyvin antoi tuloksen kp 17-18, mikä varmaan on mun ovulaatiopäivä kun kierto normisti 32 pv. Koitahan malttaa vielä odotella sinne ensi viikolle, se tulee nopeammin kuin huomaatkaan!

Kielovanamolle isot tsempit inssiin!!
 
Heippa tytöt :heart:
Kiitos kun valoitte taas muhun uskoa, on kyllä parempi fiilis kuin aamulla. Kävin jopa joogassa ja näin rakasta vanhaa ystävää, juteltiin oikein piiiiitkästi kaikesta. Nyt on niin lähelle zen-olo kuin tässä tilanteessa voi päästä =)
Muuten noista ovistesteistä, hmmmmm... onpas kumma jos ei ole toiminut. Mä käytin koko kevään niitä clearbluen digitaalisia ja ne toimi tosi hyvin. Alkuun testailin tunnollisemmin, ja 2 plussapäivää tuli, siitä kaks viikkoa niin alko menkat. Sitten siirryin varmistustestailuun tuntemusten mukaan ja plussa löytyi joka kuukausi. Eiks paketissa lue et on tosi tarkkoja? Niin on kyl väärä posi TOSI outoa, todellakin palautteen paikka! Kait väärä nega olis jotenkin todennäköisempi.
Desperate, mä liityn (toivottavasti) sun ja Miimiin seuraan myöhäisempiin piinailijoihin =) Sitten jännätään yhdessä jos ja kun kaikki piinailemaan päästään =) Ja siis kyllähän me päästään!
Kielovanamo hirrrrmuisesti tsemppiä huomiseen inssiin!!! :hug: Tule heti kertomaan miten meni, me peukutetaan täällä kaikin voimin! Paljon innokkaita simppoja ja täydellinen follitilanne! Jes, sellainen teillä on huomenna luvassa =)
Miimii toi on oikeesti yllättävää että jugurtit ym toimii tabuja paremmin :eek: Oon ihan äimänä! Mä oon niin kuvitellu että esim.Actimel ei ole muuta kuin tehokasta mainontaa! Täytynee muuttaa käsityksiä (ennakkoluuloja) :D Kaikki keinot vaan kehiin että rauhoittuisi maha, tosta Vi-Siblinistä mäkin olen kuullut että olis hyvä.
Susu Siis WOW, aivan mahtavalta näyttää!!! Oon niin valtavan iloinen teidän huimasta alkiomäärästä että halkean :heart: Toivotaan että ne pienet siellä lähtee jakaantumaan ja saatte pakkaseenkin ihania ihmisenalkuja! Niitä tarvitaan kun haluatte sille tulevalle nyytille pikkusisaruksia ;) Teidän uutisista sai taas uskoa itsellekin!

Tsemppiä ja jaksuja kaikille kaikkeen mitä on meneillään :heart: Mä muuten kuulin varsin luotettavasta lähteestä, että täällä toisiaan tukevilla kaikilla mahtavilla tyypeillä onnistumisprossa hoidoissa huitelee 60-80 prossassa ;) Me vielä onnistutaan kaikki :heart:
 
Inssi takana ja fiilikset aika mietteliäät... Siittiöiden määrä oli jälleen niin alhainen, että oikeesti ei kannattais niillä määrillä inssiä edes tehdä. 1,5 miljoonaa kaveria saatiin matkaan. Erikoista tässä on se, että reilu vuosi sitten analyysissä tulos oli 124 milj./ml, nyt ainoastaan 8milj/ml ja pesun jälkeen siis tuo 1,5 milj. :'( Lääkärikin oli ihan ihmeissään.. mitään elämäntapamuutoksia ei oo tapahtunu, eikä mitään sairauksia ollut, mitkä vois asiaa selittää. Sanoi, että jos halutaan, niin voidaan tietysti vielä inssiäkin kokeilla tän jälkeen (koska tulokset on niin paljon vaihdellut), mutta suosittelis mikrohedelmöitystä, kun nuo määrät on niin alhaiset.

No iloinen asia oli se, että tuntemusten mukaan ovuloin mitä ilmeisimmin lääkärin odotushuoneessa :) eli aika täsmäajoitus inssille ;) Ultran perusteellakin ovulaatio oli just tapahtunut. Kohdun limakalvo oli 9mm, ymmärsin, että se on ihan hyvä?
Toinen iloinen asia oli se, että vasemmassa munasarjassa oleva endometriooma oli edelleen ihan pieni, ja lääkäri totesi että sen suhteen hyvältä näyttää. Eli nyt vois toivoa, että laparoskopiaa ei tarvittais, vaan päästäis sit suoraan alottamaan eka IVF tai ICSI, jos ei nyt ihmeitä tapahdu. Lääkäri totes peukkuja ylhäällä pidellen, että tuuria tässä tarvitaan, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että ne kuukautiset ei alkais. Eli ei aiota heittää toivoa menemään, vaikka ymmärränkin, että tarvittaisiin jo pieniä ihmeitä.

Ihmeitä toivon teillekin!!
 
Kielovanamo, hienoa että inssi onnistui ja loistava ajoitus ovulaation kanssa! =) Ja limiskin kuulostaa hyvältä, Avalla tänään sanoivat että 7 mm on minimi millä he yleensä siirtää noita alkioita, en tiedä mikä sitten inssissä olisi hyvä.

Mulla on nyt sitten 2 palleroa matkassa, ja 6 meni pakkaseen. =) Limis oli kuulemma todella hyvännäköinen ja"muheva", joten nyt sitten vaan odotetaan ja laitellaan lugesteroneja.. Jännää...
 
Kielovanamo,toihan on ollut ihan loistava ajoitus =)

Susu onnee kyytiläisistä ja huippumäärä viel pakkaseenkin =) Mistähän se johtuu et toisille siirretään yksi ja toisille kaksi,siis onks siihen joku erityinen syy :/

Minnekkähän meidän baby20xx on kadonnut,tänne vaan rohkeasti mukaan

Gabilla huomen ultra,eikö,tuuhan kertomaan kuulumisia!

Meitä piinailijoita alkaa jo olla useita,jänskää ;) =)
 
Heippa kultapallerot =)

Mulla kuulkaa on mahoton limakalvo ja kolme 14-15mm pulleaa follia munasarjoissani, joista yks oli lääkärin mielestä jotenkin erityisen hieno, joten inssi tehdään kuin tehdäänkin maanantaina! Vielä kahtena iltana menopuria, lauantaina pregnyl ja sitten ma inssi. Ihana lääkärinikin oli ihan onnessaan, ja sanoi, että kyllä kannatti kärsivällisesti piikitellä pieniä annoksia. Ja järjesti sen maanantain ajankin mulle taas niin kuin mulle on paras tulla sieltä kaukaa töistä, ja siirsi jonkun uuden tapauksen toiselle lääkärille, jotta pääsee itse tekemään inseminaation. Nyt on kuulkaa hyvä mieli! ...vaikka aamulla meinasin jo kirjoitella ahdistusposteja, kun taas kaksi kaveria on tällä viikolla julkaissut raskausuutisensa... Grrrrr...

Onnea susu palleroista matkassasi! Kielovanamolle onnea ajoituksen nappiin menemisestä. Tosi ikävä kuulla miehesi simpoista :( Eihän siihen hedelmöittymiseen tarvita kuin se yksi, mutta tiedän tunteesi... Meillä oli sama tilanne silloin edellisessä. Pesun jälkeen siirrettävää oli vain 2milj, ja lääkäri piti raskautumista jotenkin tosi epätodennäköisenä. Mutta toivotaan, että juuri se yksi löytää tiensä oikeaan paikkaan!
 
Voi ihanaa Gabi, että koettelemusten ja odottelujen jälkeen kaikki näyttää hyvältä!! =)

Mulla iski pitkästä aikaa oikein iso suru ja pelko päälle... itkettäis vaan, ja tuntuu, että oikein iso taakka painaa harteilla, pelottaa niin kovasti, että jos ei tuukaan ikinä saamaan omaa lasta.. :'( ..en tiiä, miten sitä nyt jaksais vaan pitää toivoa ja luottamusta yllä. Kai sitä kuitenkin oli aika paljon toiveita tätä inssiä varten kertyny. Nyt mulla on vaan sellanen olo, et menis nää seuraavat viikot nopeesti, alkais menkat ja pääsisin soittaa polille ja varaan taas uutta aikaa, että päästäis eteenpäin.

..piinaillaan yhdessä näitä viikkoja, toivoen ja peläten.. mua jotenkin tosi paljon lohduttaa ja auttaa, kun tiiän, että teiän kaa saan jakaa täällä tätä aikaa.. Ootte ihania, vaikken teitä oikeesti tunnekaan :)
 
Voi miimii :( Toivotaan totisesti tuon vatsan helpottumista!

desperate: Noh kylläpä kummallisesti näytti cb! Itsellä ei cb:n ovistesteistä kokemusta, mutta olen kuvitellut niiden olevan luotettavia!

kielovanamolle :hug: Silloin kun kaikki muu on kohdillaan niin aina jonkin pitää mennä hiukan "pieleen"! Oviskin niin hyvin sattui kohdilleen ja sit prkl... Ärsyttää sun puolesta!

Susulle onnittelut kahdesta pallerosta! Sun pitää käskeä niitä ottaan nyt tosi tiukasti kiinni!!!!! :heart:

Ihanaa kun Gabilla on vihdoin ja viimein hyviä uutisia! Hyvältä vaikuttais tilanne nyt!


Omiin piinapäiviin ei mitään uutta! Kauheasti koko ajan mielessäni toivon että tällä kertaa olisi tärpännyt.. eikä meidän tarvitsisi lähteä IVF:ään! Inhottavaa kun tämä kerta on vähän tälleen kaikki tai ei mitään! Vaikka siis hyvähän se on että päästään sitten hoidoissa eteenpäin, mutta tiedätte varmaan mitä haen takaa!


Eina pp3
 
Kiirusta pikkasen pitää ja sorry kun en kommentoi jokaisen tilanteita ny erikseen.Lueskelin noi viimesimmät kirjotukset niin täytyy sanoa, että tää on varmaan ainoo ketju missä suht kaikilla näyttäs menevän ( joitain kompastuskiviä luk.ottamatta) todella putkeen nyt hoidot.Ja toivon tod teille jotka ootte jo alottanu piinistelyn , että alotatte samalla sen plussaputken johon me muut sitten liitytään perässä. :heart:
Haleja kaikille ja tuun kommentoimaan teijän jutskia paremmalla ajalla!! ihanaa että ootte kans olemassa, mitäpä piinistelyt ja hoitojen läpikäymiset ois ilman teitä :hug:
 

Yhteistyössä