Eka ultra takana. Olin niin hermona että meinasin itkeä jo menomatkalla. Ja niin hermona, etten panikoimiseltani nyt edes tiedä millaisia uutisia sain. Kait ihan hyviä, mutta mitä jos olikin huonoja? Tai semi-hyviä. En mä tiedä. Anturit on jotenkin ylivirittyneet huomioimaan kaiken, mikä saattaisi tarkoittaa että jotain on pielessä. Anyway. Kp6, tänään 5.piikki vielä laittamatta. Molemmilla puolilla n.7-8 rakkulaa, n.14 yhteensä. Tosi eri kokosia, 11-6mm mikä jäi mua jotenkin hulluna vaivaamaan, vaikkei lääkäri sen kummemmin siihen tarttunut, kunhan mittaili. Ei kai niiden noin eri kokoisia kuulu olla? Ehtiikö ne muka kasvaa? No, ne on mitä on, eikä tässä kitinä auta. Sitten hän mietti jatkoja aika pitkän tovin, mistä huolestuin tietty entisestään, kun eihän kukaan mieti jos kaikki on hyvin ja selvää? No, perjantaina menen uuteen ultraan, puregon jatkuu 150IU ja pe suunnitellaan ensi viikkoa. Hermoilu jatkuu... :headwall: Saisipa aivot hiljennettyä niin että voisi hetkeksi rentoutua hiljaisuudessa...
barbapörrö JEI =)!!! Neljä on tosi hyvin, toivotavasti lisää hyvää on tulossa ja kohta on tiitiäinen matkassa :heart:
Susu Onko jo parempi olo? Onko tullut jo soittoa? Mä niin toivon hyviä uutisia!! Jännittää teidän puolesta! Toivottavasti kivut on jo helpottanut että työpäivä sujuu :hug:
desperate Joo mäkin kysyin siitä PASista tänään, kannattaa kuulemma yhdet omat kuukautiset odottaa ja sitten vasta PAS. Eli kuukauden verran taukoa, jos kroppa on ajallaan. Ihana kun oot niin valoisalla tuulella, valoisuutta tarvitaan :heart:
Muuten tuli mieleen tuosta positiivisuudesta. En tiedä tuntuuko teistä samalta, mutta mä en kestä sitä keneltäkään, paitsi teiltä. Kun muut "normaalit" ihmiset on optimistisia, niin mun reaktio on että "hel##tistäkö sinä voit mitään tietää, ei kaikki aina järjesty ja anna mun olla". Mutta kun positiivisuus ja optimismi tulee teiltä niin se valaisee mun päivän ja saan siitä juuri sitä uskoa mitä tarvitaan tämän läpikäymiseen. En selviäisi ilman sitä, ja teitä :heart: Sama viesti, täysin vastakkaiset reaktiot. Ihmismieli on kumma juttu =)