Sera, et sä tänne yksin jää, mä oon valitettavan varma siitä.. mutta täytyy myöntää, että itelläkin on käyny sama mielessä, että mitä jos kaikki muut.. Toi odottaminen ilman, että pystyy mitään asialle ite tekemään on tosi tuskaista. Mutta kyllä te pian pääsette tositoimiin!! Tänään miehen kanssa tossa juteltiin, että jos hoitoja joudutaan jatkamaan eli seuraavaks todnäk ICSI ja jos sitä jouduttais jonottamaan, niin ootellessa vois pyytää, että tehtäis kuitenkin vielä kolmas inssi, kun on jotenkin paljon helpompi, kun tietää, että edes jotain yritystä kuitenkin on meneillään. Mutta ehkä meen taas hiukka asioiden eelle.. Katotaan nyt vielä pari piinallista viikkoa eteenpäin..
Voi kärsivällisyyttä
Miimii ja
Desperate!!
Desperate, mäkin oon ollu kuumeessa, mutta nyt onneks näyttää helpottavan. Oli niin virkistävää aamulla päästä useamman neljän seinän sisällä vietetyn päivän jälkeen haistelemaan hetkeksi raitista ilmaa ulos koiran kanssa
Paranemisia sulle!!
Shayna, ihanan lupaavalta vaikuttaa sun tilanne
Barba, eikös se kiinnittyminen tapahdu yleensä n. viikko ovulaation jälkeen (?) eli oisko sulla "ne" hetket nyt ihan käsillä
huihui, voi kun siellä nyt olis oikein sitkeä sissi kyydissä, tarttuis vimmatusti suhun kiinni, eikä suostuis päästään irti =)
Ja samoin
Einalla ja
Susulla ja oliko teitä muitakin!!
Barba, ei kai sitä kauheen aikasin kantsi alkaa testailemaan, oisko pp10-12 aikaisintaan, en tiiä? Mä ite en halua alkaa testailemaan vasta kun sitten kun menkat olis myöhässä, mut mulla onkin aika täsmällinen kierto, joten se ei yleensä paljon jätä arvailujen varaan. Mitä muuten ootte siitä mieltä, että jos menkat alkaa, niin kantsiiks silti tehtä testi, kun joillakinhan menkat vissiin tulee jonkin aikaa vaikka ois raskaana..? Ite en oo koskaan tehny. Tai no myönnettäköön sillon ku oli just ehkäisy jätetty ja alettu "yrittämään" niin testasin kerran vaikka menkat olikin, kun mulla oli mukamas niin selkeät raskausoireet.. ja pah.. senkin jälkeen lähes joka kierron yhteydessä oon kuvitellu kaiken maailman oireet.. että en ehkä enää usko yhtään mihinkään oireisiin paitsi siihen että menkat jää pois.
Iiiso hali kaikille :hug: