\
tuota minäkin olen miettinyt..voihan se olla että luku on vain "sattumaa" mutta itse ajattelen kuitenkin että tarkoitti isän ikää kun kuolee :/ mutta minusta ei tuntunut se kuitenkaan tylyltä.<br><br>
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 13:49 Aloekukka kirjoitti:\Mua ihmetyttää tässä lähinnä se, että mikähän ideä äidilläsi oli tuo 62 ilmoittaa etukäteen. Ethän sinä sitä tietänyt, mitä se tarkoittaa, mutta kuitenkin, mun mielestä aika tylyä :/Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 13:45 seniorita kirjoitti:äitini kuoli kun olin 14v.saman vuoden uuden vuoden aatto yönä näin unta jossa äiti käski muistamaan luvun 62..uni jäi hyvin mieleen ja tässä vuosien varrella olen miettinyt että mitä se mahtaa tarkoittaa vai tarkoittaako mitään..
2v sitten 22.9 laitoin lounasta tytölle niin yhtäkkiä tuli tunne että tuossa olkkarin keinutuolin vieressä on joku ja käännyin katsomaan.mitään ei näkynyt mutta se tunne! tiesin että se oli äitini..oloni ei ollut vaivautunut ollenkaan,päinvastoin tuli tosi hyvä mieli =) sitä kesti n.10min kun tuli tunne että siinä ei ole enään ketään.
samana iltana vähän ennen klo 23 katosin telkkaria ja odottelin että mies kotiutuisi kalareissulta. taas tuli tunne että jokin seisoo lähellä makkarin ovea :/ se tunne ei ollut niin "kiva" ja muistan sanoneeni ääneen että mene pois..ja se meni..
seuraava aamuna asia pyöri mielessä ja muistin silloin taas tuon luvun 62..illalla se varmistui mitä olin pelännyt..veli ilmoitti että isä on kuollut 62 vuotiaana..että sitä se äiti kävi ilmoittamassa ja illalla kävi sitten ilmeisesti isä ennenkuin nukkui pois :/
tuota minäkin olen miettinyt..voihan se olla että luku on vain "sattumaa" mutta itse ajattelen kuitenkin että tarkoitti isän ikää kun kuolee :/ mutta minusta ei tuntunut se kuitenkaan tylyltä.<br><br>