meidän suvussa naiset näkevät enneunia, kuten myös minä muutamia kertoja vuodessa. esim näin unta että kaukainen serkkuni odotti poikaa enkä ollut hänen kanssaa yhteyksissä, no kappas soitin ja kysyin häneltä ja hän sanoi ettei ole, mutta viikon päästä soitti oli hä vaan ei tiennyt sitäAlkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
No just joo. Tuo nyt oli jo niin paksua puppua että...Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 19:01 minnie2 kirjoitti:olen itse nähnyt demonin tai jonkin kummituksen,musta pitkä hahmo en nähnyt kasvoja ns. lensi huoneen toisesta päästä toiseen ja ikkunasta ulos.
mun yksi kaveri on nähnyt pitkän aikaa milloin missäkin sen ihme nuken,sen chucky vai mikä elävä nukke onkaan niissä kauhuelokuvissa,ei ole ikinä edes nähnyt niitä elokuvia, mutta tää nukke ns.ihmisen hahmossa tosin nuken kokoisena pelottelee häntä usein,esim jos hän jättää jonku kaapin oven raolleen ym. niin se kurkkaa jostain,tai imuroidessa sohvan alta ym. heillä on aina kaikki kaappien,komeroiden ym. ovet lukossa tai kiinni. aikas karmivaa.¨
kerran sen poika oli vauvana itkenyt yöllä ja oli ottanut syliin hänet ja keinutellu pimeässä huoneessa, yx kax tän vauvan kasvot oli muuttunut sen kamalan nuken kasvoiksi,kaveri säikähti niin paljon et meinas tiputtaa vauvan lattialle (2kk) silloin,oli kuitenkin kiljunut niin että hänen miehensä oli herännyt ja kaikki ol ihan normaalisti sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:48 Pia81 kirjoitti:onko kellekkään tullu sellasta et ihan kun olis eläny joskus sen hetken?tai siis sellanen tyhmä et aivan kuin olis niinku ollu siinä hetkessä aikasemmin ja kaikki mitää tekee tuntuu et tekee uudestaa..no en tiiä tajusko tosta selityksestä mitään mut kuitenkin itellä ollu tommosia tyhmiä hetkiä joskus..
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 19:56 vieras kirjoitti:ja näitähän riittää..
Nään unissa ihmisiä joita en ole hetkeen tavannu ja seuraavan viikon sisällä näen kyseisen ihmisen.
Neljän ystävän kohdalla olen nähnyt heistä raskaana olon vaikka eivät vielä itse ole sitä tieneet.
Ystävä alko seurustelee uuden miehen kaa,vaistosin tän henkilön tulon aina ennalta ihan fyysisellä pahoinvoinnilla,huonoolo ym.Myöhemmin selvis että oli jonkun tappanut.
Ja vielä vaikka mitä,joskus ihan itseänsä ärsyttää nää ja kun ei kukaan niihin usko,vaikka moni kyl homannu sit jälkikäteen et hei tos jotain perää,hulluna lienee pitävät...
Surullisia ja hyytäviä tarinoita mutta jotenkin lohduttavia...Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 20:36 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 19:56 vieras kirjoitti:ja näitähän riittää..
Nään unissa ihmisiä joita en ole hetkeen tavannu ja seuraavan viikon sisällä näen kyseisen ihmisen.
Neljän ystävän kohdalla olen nähnyt heistä raskaana olon vaikka eivät vielä itse ole sitä tieneet.
Ystävä alko seurustelee uuden miehen kaa,vaistosin tän henkilön tulon aina ennalta ihan fyysisellä pahoinvoinnilla,huonoolo ym.Myöhemmin selvis että oli jonkun tappanut.
Ja vielä vaikka mitä,joskus ihan itseänsä ärsyttää nää ja kun ei kukaan niihin usko,vaikka moni kyl homannu sit jälkikäteen et hei tos jotain perää,hulluna lienee pitävät...
Ja jatkoa edelliseen.
Mulla kanssa noita että kuulee jonkun kutsuvan,ja joskus tuntenut myös että joku koskettaa olkapäähän.
Pienenä tyttönä myös näin enkelin.
Kaverin kanssa kävi niin että olin siellä yötä kun miehensä oli reissussa ja yöllä molemmat heräs siihen että huoneessa olin tosi kylmä,niin kylmä et melkein höyry nous hengittäessä,sitä kesti hetken aikaan.Tämän kaverin mies kuoli reissussa samana yönä,tämä samainen kaveri oli raskaana ja jonkin aikaa miehensä kuoleman jälkeen kaveri tuli kotiin ja kaverilla sellainen taulu eteisessä mihin keränny kortteja ja yksi näistä korteista(kuvassa vauvan kuva)oli aseteltu(ei siis pudonnu)peilipöydälle ja nasta siististi siinä vieressä,ja tän taulun ja päydän välissä oli matkaa parisen metriä.
Äitienpäivänä otetiin meidän mummulla kuvia sukulaisista ja kaikki muut kuvat onnistu hyvin paitsi kuvat joissa oli kolme serkkuani ja enoni,serkkuni oli äitinsä muutama vuosi sitten väkivaltaiseti menettäneet(jokaisessa kuvassa jossa kyseiset henkilöt on vaalea valo kulmassa).
Tämä on mulle hyvin lohdullinen viesti..menetin koirani juhannuksen jälkeen ja uskon, että se juoksee jossain koirien taivaassa. eikä lakkaa vain olemasta, kuten ystäväni uskovainen sanoi. :/Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 20:46 hyvästejä kirjoitti:Minun äidillä on taipumusta olla kosketuksissa henkisesti kuolleiden sukulaisten kanssa.
Pappa(äitin isä) kuoli reilu kuukausi takaperin. Äiti oli silloin paikalla ja kuolema oli rauhallinen nukahtaminen. Pappa ei kuitenkaan ehtinyt hyvästellä äitiäni, ainoastaan mummun, kun nukahti.
Äiti sanoi että seuraavana yönä pappa oli sitten käynyt sanomassa hyvästit. Herättänyt äidin "töpöttämällä" tämän nenää, niinkuin hänellä tapana oli, hei hei...
Äiti on aina ottanut nuo vierailut todella levollisesti, ja minä olen karvat pystyssä niitä kuunnellut kauhusta kankeana. Vasta kun itse koin saman, tajusin ettei siinä ole mitään pelottavaa.
Olin kotipuolessa käymässä papan hautajaisissa ja illalla hipsin hämärässä ulkosaunalta sisälle. Yhtäkkiä talvella kuollut minulle hyvin rakas ja tärkeä isäni koira tepsutteli ohitseni häntää heiluttaen kadoten pimentyvään pihaan. Katsoin hetken koiran perään ja sanoin sisälle mentyäni äidille että näin Josun vilahtavan ohitseni.
"Se kävi sanomassa sinulle hyvästit kun et ehtinyt talvella enää nähdä", äiti sanoi tyynenä nostamatta katstta lehdestään...
Et ehkä tähän on joku jo vastannut - se on se dejavu-ilmiö. Aivonpuoliskojen välillä pieni viive tiedossa tai joku sellainen, kuitenkin varsin luonnollinen ja lääketieteellisesti todistettu juttu - ei yliluonnollista.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:48 Pia81 kirjoitti:onko kellekkään tullu sellasta et ihan kun olis eläny joskus sen hetken?tai siis sellanen tyhmä et aivan kuin olis niinku ollu siinä hetkessä aikasemmin ja kaikki mitää tekee tuntuu et tekee uudestaa..no en tiiä tajusko tosta selityksestä mitään mut kuitenkin itellä ollu tommosia tyhmiä hetkiä joskus..
Näin erään lapsen syntymän. Kyseessä oli rakastamani mies joka kuitenkin asui toisessa maassa eikä oltu oltu yhteydessä vuoteen (yksipuolinen rakkaus). Kuulin vasta yli puolen vuoden päästä, että lapsi oli syntynyt unen aikoihin.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
Skitsofrenikoksi diagnosoitu lähimmäiseni tiesi asioita minusta joita en koskaan kertonut kellekään.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:46 muumimamma harmaana kirjoitti:mun yks mieleltään sairas sukulainen oli kerran hokenut illalla että mummu on tuolla pihalla, päästäkää mummu sisään, no kukaan ei ollut nähnyt mitään ja olettanut että omiaan höpisee. Aamulla oli tullut suruviesti että tämä mummo oli yöllä kuollut. Asui siis ihan eri taloudessa.