Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
Samana päivänä, kun mun mummo haudattiin, tulin raskaaksi. Tämä raskaus meni kuitenkin kesken. Paria kuukautta myöhemmin kuoli elämässäni paljon mukana ollut nuori nainen. Tulin jälleen samana päivänä raskaaksi ja nyt minulla on ihana pieni tytär.

Kaverini osti vanhan talon ja kyläiltiin siellä vauvani ollessa 3kk vanha. Muuten erittäin vähäitkuinen vauva huusi paniikinomaista huutoa kyläreissun ajan niin, että meidän oli pakko lähteä yöksi kotiin, vaikka oli tarkoitus olla yötä. Lopetti itkun, kun pääsi talosta ulos. Sama juttu kävi pari kk myöhemmin; huuto ei loppunut ennenkuin lähdettiin pois. Eikä lapsi ollut koskaan aiemmin huutanut moista huutoa. Tuli mieleen, että talossa elää joku henki.

Kolmannen kerran lapsi huusi taukoamatta yöllä ollessaan 1v1kk:n ikäinen. Joka ikinen kerta siihen asti ja sen jälkeen tyttö oli rauhoittunut viimeistään maitoa saadessaan, mutta nyt ei mikään auttanut vaan huusi tunnin. Ja kaiken lisäksi heräsi jo n. klo 23 eikä yleensä herännyt vielä silloin. Seuraavana päivänä kuulin, että mies, joka itseään kutsui tyttäreni varapapaksikin, oli kuollut edellisenä yönä. Kukaan ei tiedä, mihin aikaan, mutta lääkärin mukaan edellisen vuorokauden puolella...
 
PiiaPiiaPiia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 16:23 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Siis missä sellanen kuva on?
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg
No nyt mäkin näin sen,oisko mahollist et siin on kaks kuvaa menny päällekäin,meille on käyny sillee kerran ja on aika metkan näkönen kuva,kuvassa ollaan mieheni kanssa ja taustalle ilmestyny meidän hauvan kuva
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 15:44 PiiaPiiaPiia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 16:23 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Siis missä sellanen kuva on?
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg
No nyt mäkin näin sen,oisko mahollist et siin on kaks kuvaa menny päällekäin,meille on käyny sillee kerran ja on aika metkan näkönen kuva,kuvassa ollaan mieheni kanssa ja taustalle ilmestyny meidän hauvan kuva
Sehän on kännyllä otettu kuva, joten ei kait se oo oikeen mahollista.
 
PiiaPiiaPiia
En tiiä voiko tätä nyt yliluonnolliseks sanoo,mut isäni kuolemasta tulee kuluneeksi tällä viikolla 5v ja tästä on mutamia vuosia aikaa k näihin aikoihin heräsin useana yönä klo:03.05 jäi niin hyvin mieleen vielä kun heräämiseen ei ollut mitään syytä,niin olen miettinyt että onkohan isäni kuollut juuri tuohon aikaan,kun on aamulla löydetty kuolleena wc:n lattialta ja asutaan nyt talossa johon isäni on kuollut.

Mieheni näki unta että häneltä irtosi hammas ja kertoi vielä aamulla miettineensä että toivottavasti kukaan ei kuole ja illalla äiti soitti ja kertoi isän löytyneen kuolleena autonsa vierestä :'(
 
PiiaPiiaPiia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 15:44 PiiaPiiaPiia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 16:23 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Siis missä sellanen kuva on?
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg
No nyt mäkin näin sen,oisko mahollist et siin on kaks kuvaa menny päällekäin,meille on käyny sillee kerran ja on aika metkan näkönen kuva,kuvassa ollaan mieheni kanssa ja taustalle ilmestyny meidän hauvan kuva
Sehän on kännyllä otettu kuva, joten ei kait se oo oikeen mahollista.
nii joo,oli kyl tosi häijyn näkynen kuva
 
Mulla on taipumusta asettua asumaan kummitustaloihin...tai kummitusasuntoihin. Lapsuuden kodissani eteisen pitkällä seinällä oli taulu,joka esitti jotain miestä 1800-luvulta,se oli metkaa,että katsoi taulua kummasta suunnasta tahansa,aina se katsoi silmiin...niin väitetään
Sieltä perheemme muutti uuteen lähiöön jonka talot oli vastavalmistuneita,eikä luulisi sellaisessa paikassa kummittelevan mutta vielä mitä! Meillä oli 5 henkinen perhe,mutta huushollissa näytti asuvan enemmänkin nuorisoa,tummahiuksinen poika joka käveli aina kylppärin seinän läpi ja vaalea tyttö joka käveli varpaillaan ns.tyttöjen huoneen läpi,jonkinlainen lyhyt yöpaita päällä.aluksi emme hiiskuneet kellekkään,mutta kun meillä oli kavereita yökylässä(oltiin siis kaikki murrosikäisiä) niin hekin näkivät ja pelästyivät tietysti ja kertoivat meille kauhuissaan.Luulivat ettemme tiedä...
Nykyisessä kodissanikin kummittelee,mieheni on usein valittanut kuinka joku tulee yöllä tuuppaamaan hänen puoleltaan sänkyä ja vetää peittoa alaspäin ja minä nukun toisella puolen ihan rauhallisena. Minäkin olen joskus tuntenut tuuppauksen ja kylmän puhalluksen jalassa.Hyvin usein käy niin,että kuulostaa siltä että joku tulee sisään,mutta ketään ei tule,lapset ovat puhuneet että heillä on sellainen tunne kuin joku tuijottaisi...heille emme ole puhuneet yötuuppijasta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 16:07 merianna kirjoitti:
Mulla on taipumusta asettua asumaan kummitustaloihin...tai kummitusasuntoihin. Lapsuuden kodissani eteisen pitkällä seinällä oli taulu,joka esitti jotain miestä 1800-luvulta,se oli metkaa,että katsoi taulua kummasta suunnasta tahansa,aina se katsoi silmiin...niin väitetään
Sieltä perheemme muutti uuteen lähiöön jonka talot oli vastavalmistuneita,eikä luulisi sellaisessa paikassa kummittelevan mutta vielä mitä! Meillä oli 5 henkinen perhe,mutta huushollissa näytti asuvan enemmänkin nuorisoa,tummahiuksinen poika joka käveli aina kylppärin seinän läpi ja vaalea tyttö joka käveli varpaillaan ns.tyttöjen huoneen läpi,jonkinlainen lyhyt yöpaita päällä.aluksi emme hiiskuneet kellekkään,mutta kun meillä oli kavereita yökylässä(oltiin siis kaikki murrosikäisiä) niin hekin näkivät ja pelästyivät tietysti ja kertoivat meille kauhuissaan.Luulivat ettemme tiedä...
Nykyisessä kodissanikin kummittelee,mieheni on usein valittanut kuinka joku tulee yöllä tuuppaamaan hänen puoleltaan sänkyä ja vetää peittoa alaspäin ja minä nukun toisella puolen ihan rauhallisena. Minäkin olen joskus tuntenut tuuppauksen ja kylmän puhalluksen jalassa
.Hyvin usein käy niin,että kuulostaa siltä että joku tulee sisään,mutta ketään ei tule,lapset ovat puhuneet että heillä on sellainen tunne kuin joku tuijottaisi...heille emme ole puhuneet yötuuppijasta.
'
Siis kuinka voit puhua noista asioista ihan coolina :eek: hyi saakeli!!!!!! Ihan järkkyä. :eek: :eek: :eek:
 
Fang-Ann kyseli miksi joku voi kertoa henkimaailman juttuja ihan tuosta noin vain.
Vastaan varmaan kaikkien puolesta jotka henkiä näkevät,että se on jotenkin niin luonnollista,että siihen ei sen enempää kiinnitä huomiota.
Itse ainakin olen jo turtunut henkiolentojen näkemiseen,että ei siihen en enempää kiinnitä huomiota. Niin kuin ei kiinnitä sen enempää esim.kaupungilla käveleviin ihmisiin=)
 
hyvästejä
Minun äidillä on taipumusta olla kosketuksissa henkisesti kuolleiden sukulaisten kanssa.
Pappa(äitin isä) kuoli reilu kuukausi takaperin. Äiti oli silloin paikalla ja kuolema oli rauhallinen nukahtaminen. Pappa ei kuitenkaan ehtinyt hyvästellä äitiäni, ainoastaan mummun, kun nukahti.
Äiti sanoi että seuraavana yönä pappa oli sitten käynyt sanomassa hyvästit. Herättänyt äidin "töpöttämällä" tämän nenää, niinkuin hänellä tapana oli, hei hei...
Äiti on aina ottanut nuo vierailut todella levollisesti, ja minä olen karvat pystyssä niitä kuunnellut kauhusta kankeana. Vasta kun itse koin saman, tajusin ettei siinä ole mitään pelottavaa.
Olin kotipuolessa käymässä papan hautajaisissa ja illalla hipsin hämärässä ulkosaunalta sisälle. Yhtäkkiä talvella kuollut minulle hyvin rakas ja tärkeä isäni koira tepsutteli ohitseni häntää heiluttaen kadoten pimentyvään pihaan. Katsoin hetken koiran perään ja sanoin sisälle mentyäni äidille että näin Josun vilahtavan ohitseni.
"Se kävi sanomassa sinulle hyvästit kun et ehtinyt talvella enää nähdä", äiti sanoi tyynenä nostamatta katstta lehdestään...
 
A shadieeyah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 13:11 Jessu85 kirjoitti:
No aika karmivaa toi on...ja äiti on muutenkin aikamoinen "noita" tavallaan kun on nähnyt niin paljon kaikkea pahaa unissa.... :x Ja se on tarttunut jo minun siskooni kun se on nähnyt niiden asunnossa mihen jolla on ollut salkku mukana...Että hiukan karmiva ajatus että näen itsekkin näitä unia joskus... :( Vielä ei kyllä ole näkynyt....
sanoppa muuta..mein suvussa on samaa..miun isänäiti oli "noita" ..samoin kuin isä,minä,sisko..ja nyt myös siskon tyttö on alkanut kans huomaamaan niitä kykyjä..ite en sen takia ennee omista edes tarot kortteja.. :x

Nähny etiäisiä, enneunia,kuolemaa nähnyt unissa..kortilla ennustetut käyneet toteen. Nähnyt kummituksia.. jne jne..sama on suvussa..<br><br>
 
tämä
oli pelottavaa koska tuli pienen lapsen suusta, jolla ei vielä ole mielikuviyusta keksiä juttuja.
Serkkuni oli illalla pojan kanssa yksin kotona ja lueskeli makuuhuoneessa lehteä. Poika leikki omiaan oven edessä käytävällä ja yhtäkkiä oli alkanut osoittamaan olohuoneeseen silmät pyöreänä "setä... setä on tuolla"
Silloin oli alkanut serkulla sydän hakata aikalailla. Äkkiä poika makuuhuoneeseen ja ovi kiinni. Ei eletty vielä kännykkä aikaa eikä serkku parka uskaltanut eteiseen soittamaan miehelleen.... hrrr

Nyt vain lisää näitä. Meikäläisellä alkoi tänään sairasloma joten aamuherätystä ei ole :kieh:
Ja ukko kultakin on vielä turvana tämän yön ennenkuin alkaa yövuoro :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 17:32 nokkapokka kirjoitti:
Fang-Ann kyseli miksi joku voi kertoa henkimaailman juttuja ihan tuosta noin vain.
Vastaan varmaan kaikkien puolesta jotka henkiä näkevät,että se on jotenkin niin luonnollista,että siihen ei sen enempää kiinnitä huomiota.
Itse ainakin olen jo turtunut henkiolentojen näkemiseen,että ei siihen en enempää kiinnitä huomiota. Niin kuin ei kiinnitä sen enempää esim.kaupungilla käveleviin ihmisiin=)
Mä itse olen kokenut sellaisten läsnäolon, kuten mun jutuista tuol aiempana näkee mutten ole NÄHNYT henkiolentoa. Ja noiden omien kokemusten jälkeen jos näkisin, saisin hirveen slaagin! Että en mä ainakaan olis niin kuin jokapäiväistä leipää söis :eek:
 
mama19
Moi,

Lisää näitä, niin saadaan täällä koko illan täristä, eikö vaan!!

olen eilen ja tänään lukenut koko ketjun läpi ja nyt tänään sain kuulla että mummini (isoätini äiti) on kuollut 90 vuotiaana, on ollut jo kauan odotettavissa.
Se on jollain tavalla hyvä, koska on itse toivonut tätä jo kauan, vaikka kauheaa onkin :'( !!

no joka tapauksessa eilen koko illan luin näitä ja yllä näin unta että jouduin tappelemaan viittä vierasta miestä vastaan, jonka jälkeen sai mennä aluelle jossa oli todella kaunis luonto, ihmettelin untani aamulla miehelleni ja päivällä kuulin mummini kuolleen sydänkohtaukseen (oli jo kolmas kohtaus hänen elämässään) :'(

no, haluaisin kuulla samantyyppisistä kokemuksista muilta, kun toi jäi mietityttämään mua.. ja jos joku osaa tulkita unia, ni voisiko kertoa tuosta unesta jotain kiitos!!!! :D

olen joskus murkkuna nähnyt enneunia, mutta niitä ei ole muutamaan vuoteen ollut, mutta kummasti muistin unen heti kun kuulin kuolemasta :/
 
Olin jotain 10-vuotias ja nukuin omassa huoneessa. Huoneeseen mennään käytävää pitkin, jonka lattia narisee.
Olin nukkunut jo muutaman tunnin kun käytävän lattia alkoi narista, en pystynyt aukaseen silmiä, mut tunsin että joku lähestyy, pelkäsin hirveesti. Sit se jokin oli sängyn vieressä ja otti mua kädestä kiinni, kertoi oman nimensä ja jotain muutakin, en vain muista enää.. kun se otti kädestä kiinni, ei pelottanut enää yhtään..

siinä yks kokemus.. meidänkin suvussa on ihmisiä, jotka aistivat henget ja näkevät enneunia.. samaa oon huomannu itsessänikin..
 
hillitön
ei hyvänen aika... taasko tää nostettiin kun eilen sattui taas jotain... tää on jo yliluonnollista ja samoin tehtiin viimeksikin kun tapahtui,tää ketju nostettiin etusivulle!

no eilen siivoilin nuohoojan käynnin jälkeen ja imuroin... joku ei vaan tykännyt imuroinnistani... yhtäkkiä imurin johto kelattiin täysiä imuriin sisälle ja johtoa oli siinä vieressä lattialla se 5m kun olin just pistokkeen kohdalla... meillä imurissa kela joka kelaa kun johdosta nykäisee ja se ei voinut vahingossakaan tehdä sitä... no vedin johdon ulos kokonaan taas ja laitoin imurin taas käyntiin niin johto nykäistiin pistokkeesta irti niin että lensi pitkälle!!!! :eek: vähän lähti imuri käsistä vähäks aikaa... äidilleni menin keittiöön kertomaan! kylmät väreet meni todellakin! ei tuollaista tapahdu vahingossa!!! tunnin päästä rohkenin jatkaa imurointia!!! :/


toinen mitä nyt pelkään kun mulle linnut (käki, tikka, talitintti) tietää ikäviä asioita... miehen mummu, minulle kuin oma mummu on nyt sairaalassa, käki on kukkunut tämän sairaalassa olon ajan meidän pihapuussa lähes lakkaamatta..ainakin aina kun pihalle menen niin se kukkuu, nyt kävin anopilla (mummun tyttö) niin siellä kun mentiin pihalle alkoi käki kukkua viereisessä puussa! menee niin kylmät väreet...mummu on vieraassa kaupungissa sairaalassa ja huomenna pitäis siirtää omaan sairaalaan! toivon vain hyvää!!!

ja taas yks yö meiän portaissa joku asteli.... \|O
 
mulan
Kun mä olin pieni 7 vuotias tyttönen, heräsin aamun hyvinvarhaisina tunteina (nukuin yläsängyssä) ja näin kuinka joku nainen meni ohitseni ja meni isosiskoni sängyn luo kuin peittelemään tai paijaamaan häntä. silloin kyllä säikähdin.

Sitten joskus 10 vuotiaana heräsin yöllä ja aloin puhua jollekkin olennolle joka silloinkin oli isosiskoni sängyllä, tämä olento yritti ottaa siskolta peittoa :\| ??

Olen myös kaverillani nähnyt jonkun tytön menevän heidän huoneeseensa ja pian vielä huusin että kävitkö sä siellä äsken. Eipä ollut kun oli keittiössä ja huonekin oli pimeä.

Siskoni on nähnyt enkelin bussin ikkunasta ja vilkuttanut.

Ja myös nähnyt jo ennen syntymäänsä kuolleen isoisänkin, kuvaili hahmoa äitipuolelleen ja sopi täysin isoisään. (Isoisä oli tappanut itsensä metsään.)

Myös pikkuveljeni on nähnyt enkelin, katseli sitteristä keittiön katon nurkkaan ja hymyillyt ja nauranut iloisesti.

Kuollut ystäväni taisi vierailla, kun kuuntelin yhtä cd:tä jota olimme yhdessä kuunnelleet ja yhtäkkiä oli laulut alkaneet vaihtua tosi nopeasti ja sitten sanoin ettei se ole tällä levyllä ja vaihdoin niin loppui.

Ja tämä ystävä kävi hyvästelemässä minut vielä erikseen.

Mummille tulee pikkulintu joka kerta istumaan pihatuolille kun joku on kuollut, tullut jo kolmesti.

Onhan näitä vaikka mitä sattunut. Joskus myös enneunia, mutta tiedän useasti milloin puhelin alkaa soida ja kuka soittaa. Tiedän mitä saan vastaukseksi kysymykseeni tai reaktioksi tekemiseeni tms. On se jännää joka kerta.


 
Työkaveri näki vuosia sitten entisen työpaikkansa pihan autiotalon ikkunassa vanhan naisen seurailemassa hänen puuhiaan. Ajatteli että isännän sisko perheineen oli jo tullut kesälomalle, yöpyivät aina kesäisin tässä vanhassa talossa.
Otti asian sitten puheeksi illalla ja isäntä sanoi ettei tänne ketään ole tullut vielä. Kysyi minkälaiset vaatteet naisella oli ja kuultuaan pallomekosta oli sanonut että se oli hänen äitinsä.
Tosin äiti oli kuollut jo useita vuosia aiemmin...
hrrr
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 00:32 Säkkipilli kirjoitti:
Sitten tulee niitä kun melkein on nukahtanut kuulen ihan selvästi jonkun kutsuvan minua. Useimmiten se on äiti, joskus isäkin tai joku elossa oleva tuttu. Aina siis elossa olevan ääni. Ihan mysteeri mistä se tulee...
Mulle kans on käyny näin, hereillä ollessanikin.
 
tytsykkä
tämä tapahtui tädilleni...olivat ostaneet vanhan omakotitalon ja asuneet jo siinä jonkun aikaa kun täti heräsi yöllä että ihan kun tuoksuisi pulla! makuhuoneesta näkee suoraan keittiöön ja siinä oli työpöydän äärellä vanha mummo leiponut pullaa!
Samaisessa talossa olin vahtimassa heidän 5 vuotiasta poikaa..olimme etupihalla leikkimässä kun poika kysyi: kuka vilkuttaa sisältä? ullakon ikkunasta näkyi joku vanha nainen..olin niin paniikissa että lähdimme meille loppupäiväksi.
 

Yhteistyössä