Kerran yöllä esikon ollessa noin 2v heräsin hänen itkuun. Nousin sängystä ja käpsin lapsen huoneeseen. Tyttö oli ollut kovassa kuumeessa pari päivää, noin 39,6 astetta. No, näin hänen sängyn äärellä
enkelin!
Oikeesti mä aloin kiljumaan :ashamed: Mies tuli paikalle ja hän ei mitään nähnyt.. Mä sit heti menin mittaamaan vauvalta kuumeen ja ihan terve tyttö oli
Poikamme ollessa 3v kävimme mummoni haudalla.Poika ei ollut ennen käynyt mummon haudalla ja hautausmaa oli aivan vieras.Eikä poika tiennyt mummostani mitään. Poika kumminkin juoksi juuri oikean haudan kohdalle,osoitti sitä ja sanoi ''Alina!''. Mummoni nimi oli Alina ja hänet tosiaankin oli haudattu siihen.
Lisäksi sellaiset, kun olin 2:n lapseni kanssa kotona ja mies töissä tapahtui outoja. Kävimme kaupassa ja ostin
punaisen kukkaruukun. Asetin sen kirjahyllyyn kukkineen. Hetken päästä lähdimme ulos ja tää kukkaruukku oli lastenvaunuissa! Kävin tarkistamassa,ei ollut enään kirjahyllyssä tämä samainen vaan se oli ''teleportattu'' lastenvaunuihin.
Ton tapaista sattui useimminkin ollessani lasten kanssa kotona.
Kerran laitoin kuolleen mummoni kuvan kehyksineen kirjahyllyyni. Kuvassa siis ei ollut mummoni kuolleena vaan kuva oli otettu silloin kun hän oli vielä elossa =) No kumminkin, käännyin lähtemään pois ja kuulin lasinsirujen ääniä. No käännyin ja kuva oli tippunut lattialle. Ja tämä ei ollut mitenkään mahdollista! Valokuva ei ollut mitenkään kirjahyllyn ''reunalla'' vaan ihan siinä kirjojen vieressä..
Onhan niitä muitakin outoja tapahtunut,mutta ei noin kamalia!