Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
Riesen harmaana
No, mä nyt kuitenki lisään oman "oudon" sattuman jonon jatkoks...
Ennen kuin edes tiesin odottavani keskimmäistä niin näin unen jossa sanottiin että "teille syntyy poika leijonan-merkissä". Mä olin jotenki huvittunu aamulla koko jutusta mutta kun plussasin ja alettiin kattoa la joka todellakin oli ko. merkin alla. Poika synty viis päivää yli la:n mutta jäi vielä silti leijonaks ;)

Ja joskus oon jotain tummia hahmoja nähny käppäilevän ed. asunnon olkkarista eteiseen, mut en sit tiiä oliko vain varjoja tms. Ite uskon kyl nähneeni jotain yliluonnollista...

Ai nii.. Sitte kuopuksen raskauden aikaan oltiin anoppilassa kylässä ja siellä selkeesti näin ku istuin tuvassa että takaovelta tuli joku sisään, mutta ei siellä ketään kyllä ollut :whistle: Vielä keskellä kirkasta päivää. Sitä sitten mietittiin että jos tän lapsen sielu tuli sillon. Ku joskus kuullu jutun että ne lapset jotka ei ole saaneet sielua kuolevat kätkytkuoleman.. :/
 
Kyllähän sitä tapahtuu jos jonkinlaista juttua itse kellekin. Jotkut on yliluonnollisia ja jotkut taas ei. Tämä sattui siskolleni. Hän käveli huoneestaan olohuoneen läpi keittiöön ja kysyi isältäni, joka istui olohuoneessa, ottaako hänkin kahvia. Huomasi vasta kysyttyään että mitä kummaa. Isämme oli silloin ollut kuolleena jo pari vuotta.
 
Meillä yhesti koira oli olkkarissa nukkumassa,kun se ampas äkkiä häntä vatkaten keittiöön.Keittiössä se hänttä vatkaten nuuhki jotain ja kiersi ympäri aivan kuin siinä joku olisi seissyt.Istuipa vielä kuoputettavaksikin..
Minä en nähnyt ketään/mitään..


Kun esikoinen oli n. vuoden ikänen,heräsin yöllä kymlään,ohueen viimaan..Avasin silmät ja näin tytön sängyn vieressä vaalean hahmon.Teki mieli huutaa ja kiljua,mutta ääntä ei tullut.Koitin nykiä ukkoakin hereille,mutta ei se herännyt..
 
Chelina
Kerran yöllä esikon ollessa noin 2v heräsin hänen itkuun. Nousin sängystä ja käpsin lapsen huoneeseen. Tyttö oli ollut kovassa kuumeessa pari päivää, noin 39,6 astetta. No, näin hänen sängyn äärellä enkelin!
Oikeesti mä aloin kiljumaan :ashamed: Mies tuli paikalle ja hän ei mitään nähnyt.. Mä sit heti menin mittaamaan vauvalta kuumeen ja ihan terve tyttö oli :)

Poikamme ollessa 3v kävimme mummoni haudalla.Poika ei ollut ennen käynyt mummon haudalla ja hautausmaa oli aivan vieras.Eikä poika tiennyt mummostani mitään. Poika kumminkin juoksi juuri oikean haudan kohdalle,osoitti sitä ja sanoi ''Alina!''. Mummoni nimi oli Alina ja hänet tosiaankin oli haudattu siihen.

Lisäksi sellaiset, kun olin 2:n lapseni kanssa kotona ja mies töissä tapahtui outoja. Kävimme kaupassa ja ostin punaisen kukkaruukun. Asetin sen kirjahyllyyn kukkineen. Hetken päästä lähdimme ulos ja tää kukkaruukku oli lastenvaunuissa! Kävin tarkistamassa,ei ollut enään kirjahyllyssä tämä samainen vaan se oli ''teleportattu'' lastenvaunuihin.
Ton tapaista sattui useimminkin ollessani lasten kanssa kotona.

Kerran laitoin kuolleen mummoni kuvan kehyksineen kirjahyllyyni. Kuvassa siis ei ollut mummoni kuolleena vaan kuva oli otettu silloin kun hän oli vielä elossa =) No kumminkin, käännyin lähtemään pois ja kuulin lasinsirujen ääniä. No käännyin ja kuva oli tippunut lattialle. Ja tämä ei ollut mitenkään mahdollista! Valokuva ei ollut mitenkään kirjahyllyn ''reunalla'' vaan ihan siinä kirjojen vieressä..

Onhan niitä muitakin outoja tapahtunut,mutta ei noin kamalia! :eek: <br><br>
 
Piusma
Mulla on kanssa yksi ystävä, joka on lapsena muutaman vuoden ikäisenä tavannut enkelin. Hän kertoi, että hänen äitinsä oli yöllä herännyt siihen, että hän oli puhunut jollekulle ja kysynyt, että kenelle juttelet. Ystäväni oli sanonut, että enkeli on tässä, mutta ei hänen äitinsä ollut mitään nähnyt.
 
kerronpa minäkin
Tää tapahtui kun olin teini-ikäinen. Poikakaverini oli ollut meillä yötä ja lähti aamulla autollaan kotiinsa, mulla oli työharjoitteluun meno vasta myöhemmin joten jäin vielä laittamaan aamupalaa.

Siinä puuroa keitellessäni mieleeni tuli ihan selvä kuva: meille johtavan tien varressa peltoaukean kohdalla on yksi isompi puu, siihen on törmännyt tän poikakaverini auto joka on tuhannen rutussa... Tuhahdin itsekseni että äläs nyt akka hullujas siinä horise ja keskityin taas aamupuuhiin.

No, sitten isäni lähti viemään mua työharjoitteluun. Arvatkaas iskikö kuin lekalla otsaan kun sitten ajettiin sen peltoaukean läpi ja puuhun ruttaantuneena oli se auto juuri niinkuin olin sen nähnyt!

Pojalle ei ollut käynyt mitään, auto vaan oli pahan näköisesti rutussa. En muistaakseni kertonut tätä "näkemääni" hänelle, hän sanoi kuitenkin autonromusta noustuaan ajatelleensa että mitähän mä ajattelen kun ohi ajetaan ja näen sen romun.

terveiset vaan Ylöjärvelle jos joku tunnistaa :)
 
Piusma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 17:09 Riesen harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2006 klo 15:21 LionMum kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg

No löytyskö tuolta paremmin...

Mäkin haluisin nähä, mut ei aukee mitään kuvaa :( ;)
Huh kävin taas kattoon tota kuvaa ja on se kyllä kauhee... Ihan selvästi siin on joku vanha ihminen... :eek: :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 11:31 Riesen harmaana kirjoitti:
Nyt näky se LionMom(?) kuva... Kyllä siinä jonku vanhan ihmisen hahmo on mun mielestä. :\| Aikas jännää... Ei kuitenkaan pahanilkiseltä näytä. =)
hyi, mä en uskalla ees katsoo sitä kuvaa! mä oon ihan mielettömän säikky tollasissa asioissa, silti oli pakko lukea näitä =) !
 
Ajattelin kertoa eteenpäin tämän siskoni jutun.
Hän oli töissä yökkönä kroonikkojen osastolla. Yhdessä huoneessa mummo selosti vähän väliä miehestä joka tuo valkeat kumisaappaansa hänen huoneeseensa naulakon alle. Ihmetteli, että miksi se ne saappaat tuo, kun ei hän pysty kävelemäänkään. (kukaan ei nähnyt mitään saappaita)
Siihen asiaan ei niin kauheasti kiinnitetty huomiota. Mummeli oli vähän harhainen muutenkin ja söi vielä lääkkeitä jotka aiheuttivat lisää harhoja.

Mummelin kuoltua huoneeseen tuli muutamaksi viikoksi mies joka oli toipumassa leikkauksesta. Alkoi sitten ihmetellä sitä samaa kumisaappaiden tuojaa. Mies oli tyytyväinen, kun parani siihen kuntoon, että sai lähteä kotiin. Oli kuulemma niin vaikea nukkua kun öisin kulki niin paljon porukkaa huoneessa.
 
Lumirinsessa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 19:48 Chelina kirjoitti:
Kerran yöllä esikon ollessa noin 2v heräsin hänen itkuun. Nousin sängystä ja käpsin lapsen huoneeseen. Tyttö oli ollut kovassa kuumeessa pari päivää, noin 39,6 astetta. No, näin hänen sängyn äärellä enkelin!
Oikeesti mä aloin kiljumaan :ashamed: Mies tuli paikalle ja hän ei mitään nähnyt.. Mä sit heti menin mittaamaan vauvalta kuumeen ja ihan terve tyttö oli :)

Poikamme ollessa 3v kävimme mummoni haudalla.Poika ei ollut ennen käynyt mummon haudalla ja hautausmaa oli aivan vieras.Eikä poika tiennyt mummostani mitään. Poika kumminkin juoksi juuri oikean haudan kohdalle,osoitti sitä ja sanoi ''Alina!''. Mummoni nimi oli Alina ja hänet tosiaankin oli haudattu siihen.

Lisäksi sellaiset, kun olin 2:n lapseni kanssa kotona ja mies töissä tapahtui outoja. Kävimme kaupassa ja ostin punaisen kukkaruukun. Asetin sen kirjahyllyyn kukkineen. Hetken päästä lähdimme ulos ja tää kukkaruukku oli lastenvaunuissa! Kävin tarkistamassa,ei ollut enään kirjahyllyssä tämä samainen vaan se oli ''teleportattu'' lastenvaunuihin.
Ton tapaista sattui useimminkin ollessani lasten kanssa kotona.

Kerran laitoin kuolleen mummoni kuvan kehyksineen kirjahyllyyni. Kuvassa siis ei ollut mummoni kuolleena vaan kuva oli otettu silloin kun hän oli vielä elossa =) No kumminkin, käännyin lähtemään pois ja kuulin lasinsirujen ääniä. No käännyin ja kuva oli tippunut lattialle. Ja tämä ei ollut mitenkään mahdollista! Valokuva ei ollut mitenkään kirjahyllyn ''reunalla'' vaan ihan siinä kirjojen vieressä..

Onhan niitä muitakin outoja tapahtunut,mutta ei noin kamalia! :eek:
Tuli kylmiäväreitä lukeessani noit.. . :eek: :D
 
olen kahdesta hyvästä ystävästä nähnyt unen, että ovat raskaana. ja molemmat oli! toinen ei itsekään vielä tiennyt, kun kerroin unesta, teki sitten testin ja nyt lapsi on 2v ja toinen ei ollu viel kertonu mulle.
 
LionMum
Unestani voisin kertoa vielä, nyt kun tuli mieleen...

Se oli jotain lokakuun alkua ja odotin kuopusta silloin (kuopus syntys 31.10). Näin unen, että olin mein vanhalla mökillä ja siellä sitten mulle tehtiin sektio tuosta noin vaan leipäveitsellä, mutta ei se siinä sattunut yhtään. Poika syntyi siinä unessa, ja tää pieni poikavauva, just syntynyt, sano mulle, että serkku jatkaa enkelinä.

Mä heräsin ja mietin kauan sitä unta. Mutta mä olin varma että tää vauva syntyy sektiolla syystä tai toisesta, ja että poika tulee. Tuota enkeli-juttua mä mietin pitkään kunnes sain puhelun isältäni ihan pari päivää tuosta unesta; siskon pieni tyttövauva oli kuollut juuri ennen syntymää... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 12:22 anski77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 11:31 Riesen harmaana kirjoitti:
Nyt näky se LionMom(?) kuva... Kyllä siinä jonku vanhan ihmisen hahmo on mun mielestä. :\| Aikas jännää... Ei kuitenkaan pahanilkiseltä näytä. =)
hyi, mä en uskalla ees katsoo sitä kuvaa! mä oon ihan mielettömän säikky tollasissa asioissa, silti oli pakko lukea näitä =) !
nyt pakko lisätä et tulin takas palstalle ja uteliaisuus voitti, oli pakko kurkata se kuva! hyi, mikä ihme se voi olla???! mä olisin saanu sätkyn jos tollanen näkyis valokuvassa....
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 14:57 anski77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 12:22 anski77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 11:31 Riesen harmaana kirjoitti:
Nyt näky se LionMom(?) kuva... Kyllä siinä jonku vanhan ihmisen hahmo on mun mielestä. :\| Aikas jännää... Ei kuitenkaan pahanilkiseltä näytä. =)
hyi, mä en uskalla ees katsoo sitä kuvaa! mä oon ihan mielettömän säikky tollasissa asioissa, silti oli pakko lukea näitä =) !
nyt pakko lisätä et tulin takas palstalle ja uteliaisuus voitti, oli pakko kurkata se kuva! hyi, mikä ihme se voi olla???! mä olisin saanu sätkyn jos tollanen näkyis valokuvassa....
Pakko myöntää, että karvat nous pystyyn kun kotona huomasin tuon otuksen. :x ukollekin näytin ja se oli kans että mikä ihme tuo voi olla... Nousi kuulemma hänelläkin iho kananlihalle..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 14:59 LionMum kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 14:57 anski77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 12:22 anski77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 11:31 Riesen harmaana kirjoitti:
Nyt näky se LionMom(?) kuva... Kyllä siinä jonku vanhan ihmisen hahmo on mun mielestä. :\| Aikas jännää... Ei kuitenkaan pahanilkiseltä näytä. =)
hyi, mä en uskalla ees katsoo sitä kuvaa! mä oon ihan mielettömän säikky tollasissa asioissa, silti oli pakko lukea näitä =) !
nyt pakko lisätä et tulin takas palstalle ja uteliaisuus voitti, oli pakko kurkata se kuva! hyi, mikä ihme se voi olla???! mä olisin saanu sätkyn jos tollanen näkyis valokuvassa....
Pakko myöntää, että karvat nous pystyyn kun kotona huomasin tuon otuksen. :x ukollekin näytin ja se oli kans että mikä ihme tuo voi olla... Nousi kuulemma hänelläkin iho kananlihalle..
Mä en jotenki saanut siitä kuvasta pelko-fiilistä... Niinku jo aiemmin kirjuutin niin mun mielestä ei pahanilkisen näkönen :ashamed:
 

Yhteistyössä