Minä näen enneunia. Yleensä ne koskee ystäviäni ja perhettäni. Ja useasti enneunet ovat hyviä. Ainoastaan kerran olen nähnyt pahan enneunen ja sekin koski ystävääni.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
Mun mies sano kans et siinähän on iso papukaijan pääAlkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 16:49 Vieras kirjoitti:Mä näin siinä kuvassa suuren papukaijan seisovan oviaukossa,mietin itsekseni,että onpa kaijalla kokoa
Miten te saatte siitä papukaijan pään? Minen saa mitenkään vaikka oma kuva onkin...Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:40 Sankkuli kirjoitti:\Mun mies sano kans et siinähän on iso papukaijan pääAlkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 16:49 Vieras kirjoitti:Mä näin siinä kuvassa suuren papukaijan seisovan oviaukossa,mietin itsekseni,että onpa kaijalla kokoa
Siis missä sellanen kuva on?Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Hui..karmivaa...aloin tässä miettimän,niin mieheni isän hautajaisissa odotti mieheni sisko,eli vainajan tyttö lastaan...tai oli juuri alkanut odottamaan,kun saimme kuulle appiukkoni pois menosta...ja meidän poikammekin oli vasta pari viikkoa vanha,ku pappa kuoli...Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 10:32 sanna-78 kirjoitti:seuraava uneni tuosta. olen mustalainen ja katson itseäni peilistä, minulla on samanlainen ruusuhuivi harteilla jonka mummonikin omisti aikanaan. peilistä oikealla, näen ympyränmuotoisen salin jossa lautalattiat ja paljon pöytiä. sinne näyttäisi kerääntyneen luokkatoverini ala-asteelta sekä pari vanhaa ystävääni. katson takaisin peiliin ja heiluttelen vasenta yläkakkosta ja vasenta yläkolmosta. kakkonen irtoaa ja putoaa ja kolmoshammas heiluu vaarallisen näköisesti, mutta näyttää sittenkin jäävän jollain säikeellä kiinni ikeneeni.
herään kun tätini soittaa minut hereille. kerron heti uneni ja kysyn mitä tarkoittaa kun oli vielä ennustajaeukon vaatteet itselläni siinä päällä. hän oli nähnyt saman unen oman tätinsä miehestä. hautajaiskutsuhan se irronnutta hammasta seuraa. kaikista surullisinta on se,että tämä sama täti kuoli itse pian tuon unen jälkeen. heiluva hammas -> mieheni mummokin sai sydänkohtauksen ja nukkuessaan teholla, oli ilmoittanut valosta tulleelle edesmenneelle ystävälleen, ettei tahdo vielä tulla, että miten se pappakaan sitten pärjäisi. siispä hampaani jäi heilumaan.
tätimme oli myös serkkuni unessa toinen, joka mehupönikästä joi.
odotin tuolloin kaksosia, ja ajattelin että jouduin "vaihtamaan" tätini ja toisen tätini miehen kaksosiini (eikös hautajaisissa joku ole aina maha pystyssä?). tätini hautajaiset pidettiin samana viikonloppuna ala-asteen luokkakokouksen kanssa, myös pari vanhaa ystävää (jotka unessa esiintyivät) soittivat minulle piiiiitkästä aikaa.
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpgAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:\Siis missä sellanen kuva on?Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 10:35 maijon kirjoitti:Suomi voitti euroviisut
Sorry nyt vaan. En voinut vatustaa kiusausta
Voi että nää tämmöset itkettää ja koskettaa mua! :'( :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 12:54 Jessu85 kirjoitti:Minulla äiti on nähnyt sen äitin(minun mummo) mustassa kaavussa unessa tai no ei se oikein tiennyt että oliko se unta vai ei kun se "heräsi" niin se istui sängyn reunalla....No kumminkin äitinäiti oli seisonut äitini edessa ja sanonut että "koita pärjätä" ja lähtenyt sitten kävelemään ja äiti oli katsonut sitä niin pitkään kun siitä oli näkynyt enää pieni piste...Se oli sitten havahtunut kun puhelin oli soinut ja äitin veli oli soittanut ja sanonut että "äiti on nyt mennyt rajan taakse"...Eli mummu oli käynyt jättämässä viimeiset hyvästit vielä äitille....