Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
hipposka
Heräsin tässä pari kuukautta sitten keskellä yötä siihen että jalka meni pahasti kramppiin. Putosin sängystä lattialle ja lähdin vetämään itseäni kohti wc:tä, sillä samalla hetkellä minun tuli todella paha olla. Oksetti ja pyörrytti. Makailin vähän aikaa Wc:n lattialla ja kramppi ja huono olo menivät ohi. Menin takaisin sänkyyn. katsoin keittiön suuntaan ja näin ihan selvästi tumman hahmon tiskipöydän edessä. (Kotona ei muita kun minä ja tyttäreni) Yritin huutaa mutta ääntä ei tullut, vaan pihinää. Tuntui että jalka alkaa uudestaan kramppaamaan, ja olo taas paheni. Samalla näin kun tumma hahmo hävisi oven taakse, ja kipu lakkasi kuin seinään. Sen jälkeen ei oikein uni tullut silmään ja pelotti niin vietävästi!! :eek: voi olla että liittyi jotenkin krampin tuomaan tuskaan ja "sekavuuteen" mutta hereillä olin, ja se on varma.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:
onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
Minä näen enneunia. Yleensä ne koskee ystäviäni ja perhettäni. Ja useasti enneunet ovat hyviä. Ainoastaan kerran olen nähnyt pahan enneunen ja sekin koski ystävääni.
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:40 Sankkuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2006 klo 16:49 Vieras kirjoitti:
Mä näin siinä kuvassa suuren papukaijan seisovan oviaukossa,mietin itsekseni,että onpa kaijalla kokoa :D
Mun mies sano kans et siinähän on iso papukaijan pää :LOL: :LOL:
Miten te saatte siitä papukaijan pään? :LOL: Minen saa mitenkään vaikka oma kuva onkin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Siis missä sellanen kuva on?
 
hups
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2006 klo 10:32 sanna-78 kirjoitti:
seuraava uneni tuosta. olen mustalainen ja katson itseäni peilistä, minulla on samanlainen ruusuhuivi harteilla jonka mummonikin omisti aikanaan. peilistä oikealla, näen ympyränmuotoisen salin jossa lautalattiat ja paljon pöytiä. sinne näyttäisi kerääntyneen luokkatoverini ala-asteelta sekä pari vanhaa ystävääni. katson takaisin peiliin ja heiluttelen vasenta yläkakkosta ja vasenta yläkolmosta. kakkonen irtoaa ja putoaa ja kolmoshammas heiluu vaarallisen näköisesti, mutta näyttää sittenkin jäävän jollain säikeellä kiinni ikeneeni.
herään kun tätini soittaa minut hereille. kerron heti uneni ja kysyn mitä tarkoittaa kun oli vielä ennustajaeukon vaatteet itselläni siinä päällä. hän oli nähnyt saman unen oman tätinsä miehestä. hautajaiskutsuhan se irronnutta hammasta seuraa. kaikista surullisinta on se,että tämä sama täti kuoli itse pian tuon unen jälkeen. heiluva hammas -> mieheni mummokin sai sydänkohtauksen ja nukkuessaan teholla, oli ilmoittanut valosta tulleelle edesmenneelle ystävälleen, ettei tahdo vielä tulla, että miten se pappakaan sitten pärjäisi. siispä hampaani jäi heilumaan.
tätimme oli myös serkkuni unessa toinen, joka mehupönikästä joi.
odotin tuolloin kaksosia, ja ajattelin että jouduin "vaihtamaan" tätini ja toisen tätini miehen kaksosiini (eikös hautajaisissa joku ole aina maha pystyssä?). tätini hautajaiset pidettiin samana viikonloppuna ala-asteen luokkakokouksen kanssa, myös pari vanhaa ystävää (jotka unessa esiintyivät) soittivat minulle piiiiitkästä aikaa.
Hui..karmivaa...aloin tässä miettimän,niin mieheni isän hautajaisissa odotti mieheni sisko,eli vainajan tyttö lastaan...tai oli juuri alkanut odottamaan,kun saimme kuulle appiukkoni pois menosta...ja meidän poikammekin oli vasta pari viikkoa vanha,ku pappa kuoli...
 
LionMum
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 15:49 Sankkuli kirjoitti:
No nyt mä näin sen kuvan niinkun te muutkin. Sain selkoa ja hyi v*ttu mun sydän oikeen muljahti. Taisi sillon viimeks tieks se piirretty ympyrä hämätä niin paljon. Hyi olkoon!!! \|O \|O \|O \|O
Siis missä sellanen kuva on?
http://personal.inet.fi/koti/tmiettinen/kummitus.jpg
 
Itse olen ratsastanut sataluotettavalla hevosella uuden tallin ennestään tuntemattomilla metsäteillä ja ihmetellyt hevosen outoa käytöstä joka kerta ohittaessamme erään metsäpolun ja suuren kuusen. Hevonen kun normaalisti on tosiaan pomminvarma eikä pöhköile esim. metsäneläimistä, autoista tms. Tällä tietyllä pätkällä kuitenkin hihhuloi miten sattui joka kerta.
Myöhemmin sain kuulla että sinne metsään ja puuhun oli aikoinaan hirttäytynyt joku mies.
Onneksi hevonen ei enää asu kyseisellä tallilla, vaikka ei sen puoleen, en kyllä siellä metsässä enää ratsastais vaikka asuisikin....
 
minnie2
olen itse nähnyt demonin tai jonkin kummituksen,musta pitkä hahmo en nähnyt kasvoja ns. lensi huoneen toisesta päästä toiseen ja ikkunasta ulos.
mun yksi kaveri on nähnyt pitkän aikaa milloin missäkin sen ihme nuken,sen chucky vai mikä elävä nukke onkaan niissä kauhuelokuvissa,ei ole ikinä edes nähnyt niitä elokuvia, mutta tää nukke ns.ihmisen hahmossa tosin nuken kokoisena pelottelee häntä usein,esim jos hän jättää jonku kaapin oven raolleen ym. niin se kurkkaa jostain,tai imuroidessa sohvan alta ym. heillä on aina kaikki kaappien,komeroiden ym. ovet lukossa tai kiinni. aikas karmivaa.¨
kerran sen poika oli vauvana itkenyt yöllä ja oli ottanut syliin hänet ja keinutellu pimeässä huoneessa, yx kax tän vauvan kasvot oli muuttunut sen kamalan nuken kasvoiksi,kaveri säikähti niin paljon et meinas tiputtaa vauvan lattialle (2kk) silloin,oli kuitenkin kiljunut niin että hänen miehensä oli herännyt ja kaikki ol ihan normaalisti sitten..
 
Bona
Äidinäitini oli mulle aina kovin rakas ja hän kuoli, kun olin 8-vuotias. Mummulla oli aina tiettyä hajuvettä ja samana päivänä, kun tultiin esikoisen kans synnäriltä kotiin, niin se hajuvesi tuoksui meillä koko illan tuuletuksesta huolimatta!
Itse en käytä tuoksuja, eikä se voinut tulla mistään järjellisestä lähteestä. Tulin siihen tulokseen, että mummu siunasi pienen poikani omalla tavallaan. Ei siis pelottanut vaan tuli lähinnä turvallinen olo.
 
sipuli
Siirrän tänne.......


No täällä on yksi paikka missä ei voi käydä ilman että sattuu jotain outoa.
Kerran soramontusta kuului ihan sellainen ääni kun joku raahautuisi sitä mäkeä ylös*kylmät väreet*
No oli varmaan ihan vaan sortuma,mut tämä olikin pienin juttu.
Kaveri heitti kerran tupakan talvella joka tyssäsi kuin seinään ja tipahti alas,ihan siis kuin olisi osunut seinään aukealla paikalla.

Me kerran toisen kaverin kanssa seisoskeltiin auton luona ja kuunneltiin kuin kuului aivan selvät askeleet jotka tulivat lähemmäs(aukea paikka)ja yhtäkkiä se kuuluikin ihan selän takaa.

Yksi kaveri katseli metsäänpäin siellä ja hoksasi et ei hitsi,ihan kun valvoiset housut olisi siinä ilmassa.Sytytti tupakan ja katsoi uudelleen ja näytti kun ne tulisivat pikakelauksella kohti.

Kerran kuului ihan kuin aseen pamauksia ja kaverit lähtivät katsomaan mistä kuuluu ja huomasivat että ihan kuin joku olisikin siinä ampumaasennossa.

Kerran murun kanssa käytiin siellä ja kun lähdettiin niin luulin että se silitti mua niskasta,vaikkei edes koskenut muhun ja samaan aikaan se näki jonkun hahmon takapenkillä,ajettiin tosi kovaa kotiin.
Tän jälkeen meidän neiti kerran tokaisi kun herätin hänet kotipihassa että jääkö se pikkuinen tyttö nyt yksin tuonne autoon, toisella kerralla sanoi että pikkuista tyttöä pelottaa yksin autossa.
Vilkas mielikuvitus varmasti mutta nää kaikki on tosta yhdestä ja samasta paikasta ja näitä ois vielä kymmeniä lisää
 
No kaverini asui vielä kotonaan vanhassa omakoti talossa. Olimme kahdestaan olohuoneessa illalla ja katsottiin joku kauhuelokuva. Kun leffa loppui aloimme jutella niitä näitä kunnes kaverin koira sai jonkun ihme hepulin...Koira makoili kaverini jalkopäädyssä sohvalla, yhtäkkiä koira ulvaisi ihan kun joku olis satuttanut sitä. Mikään ei kuitenkaan osunut koiraan, kaveri kysyi että mikä sille tuli....Kaverini äiti (jonka luulimme nukkuvan) tokasi toisesta huoneesta : poltergaist....pieni kiljahdus pääsi...

Toinen tapahtuma oli tässä kaksi vuotta sitten kun olin auttamassa samaa kaveria pihatalkoissa. Eli kaverini osti oman kotitalonsa, olimme kaikki omissa askareissa pihalla. Minä olin muista aika kaukana trimmerin kanssa siistimässä yli kasvanutta nurmikkoa. Olin selin talolle kun kuulin selvästi että joku vihelsi siinä vieressäni, ajattelin että kaveri tuli pyytämään tulta...Kännyin ympäri mutta ketään ei näkynyt ja jatkoin nurmen siistimistä, ja taas sama juttu. Sammutin trimmerin ja käännyin eikä taaskaan ketään näkynyt, päätin siirtyä lähemmäs muita jotka oli pihalla...kerroin myöhemmin kaverille tapahtuneesta, hän sanoi että hänen mies on myös kuullut jonkun viheltelevän sauna nurkalla....

 
Eräs tuttuni odotti vauvaa. Eräänä aamuna heräsin ja kerroin vanhemmilleni, että hän on saanut tyttövauvan viime yönä. Isäni siihen, että sinähän kerroit tuon jo. Minä siihen, että no en kyllä varmasti kertonut, kun juuri heräsin!! Soitin tutulleni ja hän sanoi synnyttäneensä tyttö vauvan edellisenä yönä. Olin nähnyt unta, että tutun mies tuli meille kylään ja sanoi vaimonsa mennen synnyttämään. Isäni oli taas nähnyt unta, että minä olin kertonut tämän tutun synnytäneen.

Kun tulin raskaaksi näin unta, että veljeni vaimo tuli sanomaan minun olevan raskaana. Seuraavana päivänä kun tein testin, en jännittänyt ollenkaan koska tiesin olevani raskaana.

Ennen raskauttani näin unta, että sain vauvan syliini. Itkin aivan tolkuttomasti ja hoin miehelleni, että tämä on meidän vauva tämä on meidän vauva. Vaikka olin iloinen vauvasta olin kuitenkin surullinen. En itkenyt ilosta vaan surusta. Jälkeenpäin mietin, että unessa minulle tapahtui samoin kun oikeassa elämässä sain iloita hetken vauvasta, mutta jouduin suremaan sen menettämistä.

Pari päivää ennen ensimmäistä ultraa näin unta, että sain keskenmenon vuosin todella paljon verta ja itkin. Aamulla oli olo, että kaikki ei ole hyvin. Kun menin ultraan olin rauhallisin mielin, vaikka tiesin ettei ultrassa näy mitään. Ei myöskään näkynyt, vauva oli kuollut muutama viikko aikaisemmin.

Keskenmenon jälkeen näin unta, että minulla oli poikavauva. Vauva kuitenkin hukkui, mutta kun otin vauvan kuolleena syliin se sanoi, että minulla on hyvä olla. Tuon jälkeen minulle tuli olo, että vauvamme olisi ollut poika, mutta nyt sillä on hyvä olla.

Itse uskon unien kertovan meille, jotein alitajuisesti ja jopa varoittavan tulevasta. Eri asia on miten niitä pystyy tulkitsemaan ja "käyttämään" hyväksi.
 
Minulla äiti on nähnyt sen äitin(minun mummo) mustassa kaavussa unessa tai no ei se oikein tiennyt että oliko se unta vai ei kun se "heräsi" niin se istui sängyn reunalla....No kumminkin äitinäiti oli seisonut äitini edessa ja sanonut että "koita pärjätä" ja lähtenyt sitten kävelemään ja äiti oli katsonut sitä niin pitkään kun siitä oli näkynyt enää pieni piste...Se oli sitten havahtunut kun puhelin oli soinut ja äitin veli oli soittanut ja sanonut että "äiti on nyt mennyt rajan taakse"...Eli mummu oli käynyt jättämässä viimeiset hyvästit vielä äitille.... :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2006 klo 12:54 Jessu85 kirjoitti:
Minulla äiti on nähnyt sen äitin(minun mummo) mustassa kaavussa unessa tai no ei se oikein tiennyt että oliko se unta vai ei kun se "heräsi" niin se istui sängyn reunalla....No kumminkin äitinäiti oli seisonut äitini edessa ja sanonut että "koita pärjätä" ja lähtenyt sitten kävelemään ja äiti oli katsonut sitä niin pitkään kun siitä oli näkynyt enää pieni piste...Se oli sitten havahtunut kun puhelin oli soinut ja äitin veli oli soittanut ja sanonut että "äiti on nyt mennyt rajan taakse"...Eli mummu oli käynyt jättämässä viimeiset hyvästit vielä äitille.... :)
Voi että nää tämmöset itkettää ja koskettaa mua! :'( :flower:
 
No aika karmivaa toi on...ja äiti on muutenkin aikamoinen "noita" tavallaan kun on nähnyt niin paljon kaikkea pahaa unissa.... :x Ja se on tarttunut jo minun siskooni kun se on nähnyt niiden asunnossa mihen jolla on ollut salkku mukana...Että hiukan karmiva ajatus että näen itsekkin näitä unia joskus... :( Vielä ei kyllä ole näkynyt....
 
tytsykkä
laitan tänne nyt sen mun eilisen jutun...
eli oltiin muuttamassa uuteen taloon (kerrostalo) ja olin yksin siivoomassa asuntoa, niin meidän koira rupes yht äkkiä tuijottamaan valkosta seinää eikä siinä näkyny mitään, istu vaan siinä. sitte rupes murisemaa, haukkumaa ja hyppimää seinää vasten! lähettiin äkkiä pois sieltä ja vielä täällä asustellaan eikä koira ole sen jälkeen seinää tuijotellu. mitäköhän se siinä näki... :/
 

Yhteistyössä