Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
hillitön
jeps näitähän on taas viime aikoina sattunu:

tossa pari kuukautta sitten olin imuroimassa ja kun olin eteisen käytävässä pistokkeen kohdalla ja se johto kerällä siinä maassa, sammui imuri itsestään yhtäkkiä, no ihmettelin ja laitoin imurin uudelleen käyntiin, no samantien vedettiin johto imurin sisään... säikähdin aivan hirveesti.. no vedin johdon uudelleen ulos imurista kokonaisuudessaan lattialle kerälle ja jatkoin imurointia, samalla repästiin johto seinän pistokkeesta kauas pois! :eek: :whistle: jäi sitte imurointi siltä päivältä siihen!!!

....

no täs oltiin kuukausi sitten lomareissulla etelä suomessa vuokrattiin asunto-auto, mieheni osti reissulta palatessa itselleen auton ja tuli sillä samaa matkaa kotiin niin että minä ajoin asunto-autoa. no ajoimme myöhään illalla porista ylöspäin ja pysähdyimme välipalalle alkoi jo pimetä, laitoimme poikamme asunto-autoon nukkumaan ja päätimme vielä jatkaa matkaa vaasaan asti.. no mieheni jatkoi omalla autolla ja minä a.autolla... hetken päästä tunsin että joku potkaisi kuskin penkkiä selkään... katsoin taakse että onko poika herännyt ja tullut eteen, ei näkynyt mitään... tuo potkiminen jatkui pitkään, se ei ollut mitään tärinää tai vastaavaa vaan aivan kuin jalka olisi työnnetty sen penkin selkämyksen läpi minun selkääni, otti oikein kipeää, hiljensin vauhtia ja kokeilin taakseni että mikä sinne painaa tai hakkaa... oli aivan pimeää ulkona ja autossa! kokeilin selkämystä ja huomasin että kuskin penkin tausta oli paksua vaneria josta ei voinut läpi mikään hakata tai painaa! alkoi pikkasen kauhistuttaa mikä se voisi olla, tuota jatkui 5min. jatkuvana! en tiedä tuolle selitystä.. autolla oli ajettu 1000 km siihen mennessä eikä vastaavaa ollut tuntunut aiemmin! selkäpiitä karmii vieläkin! hyi!!! \|O :eek: :x
 
hehheh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 23:56 nessu kirjoitti:
no okei pikku juttu tähän väliin:

meillä esineitä lentelee toiseen päähän huonetta välillä... varsinkin kun joku on vasta kuollut... tai välillä huudan että mitä haluatte meistä niin silloin joku tavara lentää.. :kieh:

onks muilla samanlaisia juttuja...?
meilläkin lentelee tavarat välillä huoneen päästä päähän.. yleensä silloin on joku riita ukon kanssa... onkohan näillä jokin yhteys??!! :LOL: :LOL: :D
 
Taidanpa nyt minäkin kertoa jotain, tämä taas nostettiin.. Minulle on sattunut paljon kaikenlaista, pieniä juttuja, ja muutama isompikin. Kerronpa niistä nyt yhden.

Tämä on ensimmäinen kokemus, jonka muistan ja pelottavin, joka sattui kun olin muistaakseni joku 12v. Olin meidän mummolassa yökylässä, ja päivällä mummoni oli lähtenyt jo aikaisemmin käymään jossakin, ja pappani oli lähdössä myös jonnekin.

Olin yläkerrassa kuuntelemassa musiikkia, kun yht"äkkiä kuulin sellaisen omituisen äänen, kuin joku olisi "maiskutellut". Ääni kiersi todella nopeasti huoneen seinät, ja kuului niinkuin seinän sisältä. Sammutin soittimen, ja kuuntelin vähän aikaa, mutta mitään ei enää kuulunut. Vähän ajan kuluttua lähdin alakertaan, kai hakemaan jotain juotavaa. Rappusissa kuulin kun joku laski vettä hanasta.. Mummoni talossa oli tuohon aikaan vesipumppu kellarissa, joten aina kun vettä laskettiin, pumppu käynnistyi, ja ääni kuului ylös asti. Lisäksi kuulin radion ääntä.
Ilahduin kovasti,koska minulla oli papalle jotakin asiaa ja ajattelin, että hän ei ollutkaan vielä kerennyt lähteä. Kun pääsin keittiön ovelle, aloin kertoa asiaani, kun huomasin, että ketään ei ollutkaan kotona! Ensin ajattelin vielä, että ehkä pappa oli juuri kerennyt lähteä ovesta ulos, ja juoksin katsomaan, mutta ketään ei ollut eteisessä, eikä pihallakaan! Muistan, että jouduin todella suuren pelon valtaan, ja soitin ystävälleni, että tulen heille siksi aikaa, kun isovanhemmat tulevat takaisin kotiin.<br><br>
 
Kerronpa minäkin oman tarinani:
Keväällä tai no,alkukesästä 2004 eräs kaveri kuoli. Hän oli eläessään ihminen, joka ain oli hyvällä tuulella eikä koskaan halunnut kenellekään pahaa mieltä.
Hän oli pari päivää ennen kuolemaansa sanonut, että jos hän jollain tästä maailmasta lähtee,niin prätkällä sitten. No, kuoli tosiaan prätkäonnettomudessa johon hän itse ei ollut millään tavalla syyllinen, eli ei siis itsemurha tms.
Sinä päivänä, kun hän kuoli, oli ihanan aurinkoinen ilma. Olin junassa just Pasilan ja Helsingin välillä kun sisko soitti ja kertoi että tämä kaveri oli joutunut onnettomuuteen eikä kukaan vielä siinä vaiheessa tiennyt oliko hän enää hengissä.
Aurinko paistoi vielä kun junasta nousin. Peruin sovitun tapaamisen ja lähdin kävelemään bussille, että menisin siskoni luokse. Puhelin soi, sisko soitti kertoakseen että tämä ihana kavi oli kuollut. Samalla Synkät pilvet peitti helsingin taivan ja vettä tuli kun esterin pee´stä.

Pari päivää tämän jälkeen erään ystäväni kanssa olimme menossa viemään kukkia onnettomuuspaiklle.
Taas oli ihana kesäinen ja aurinkoinen ilma. Hyppäsimme junaan ja matkustimme sen 10min kun matka kesti.
Mitä lähemmäksi onnettomusspaikkaa tulimme, sitä enemmän taivas synkistyi ja alkoi satamaan. Kun nousimme junasta satoi aivan kaatamalla ja taivas oli ihan tumma, ei rakoa pilvissä missään. Kun tulimme onnettomuuspaikalle, sade hellitti ja loppui kokonaan, todella iso ja kaunis sateenkaari näyttäytyi onnettomusspaikan yllä ja aurinko paistoi.
Ihmettelimme asiaa, mutta tässä vaiheessa kumpikaan ei sanonut mitään.
Kun onnettomuuspaikalta lähdimme poispäin, tuli taas sade, joka yltyi ja yltyi mitä kauemmaksi menimme.
Satoi koko yön.

Tämän jälkeen koko sen kesän saimme outuoja merkkejä.. Sateenkaari näyttäytyi mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä ja ilman sadetta.

Joka kerta, kun haudalla kävimme, näkyi sateenkaari ja joka kerta näimme myös medihelin siinä samassa.
Mediheli tosiaan oli käynyt onnettomuuspaikalla, mutta ei edes laskeutunut kun tuli jo tieto että kundi menehtyi.


Ja tämä sateenkaari-juttu ei ole mikään keksitty juttu, meistä moni on kokenut sen saman ja useaan otteeseen, ei voi olla mielikuvituksen tuotosta.
 
Joskus pienenä tyttönä lähdin serkkuni kanssa pyörällä katsomaan onko tuttavamme kesämökillä. Siis matkaa meiltä kotoa noin kilsa. Ajelimme pihaan ja huomasimme, että ei näy autoa eikä mitään mikä näyttäisi vanhan pariskunnan olevan paikalla. No, pyöräilimme siihen kesämökin eteen. Oli kesä ja aurinko paistoi. Katsoimme molemmat sinne mökkiin ja ihan yhtäkkiä ilmestyi siihen ovelle ISO MUSTA ihmisen mallinen olento, jonka kasvoja ei näkynyt ollenkaan. Oli vain mustaa kasvojen kohdalla. Katsoimme aivan ihmeissään, että onko se mies sitten siellä, mut tuo tyyppi ei voinut olla kukaan oikea ihminen, koska se oli niiiiin kookas ja aika muodoton, vaikka olikin ihmisen muotoinen silleen. Ajattelin heti, et onko se joku varjo ja katsoin taakseni, mut ei se voinut olla ihan mikään varjo, kun pihassa ei ollut kuin iso puu, joka ei tosiaan voi olla ihmisen näköinen.

Tämä kun huomattiin, että voi tsyykkeri mikä tuol seisoo, niin tuli kiire kotia. Muistan sen kun molemmat itkua vääntäen pyöräiltiin kotia semmoista vauhtia, et huh huh!!
 
Takkupallo
No eri tää nyt oo niin kummitus juttu mutta jotain outoa kuitenkin..
Näin pari kesää sitten unta porukoitteni luona että minua janottaa ihan hirveesti! Lähdin keittiöön ja siellä on semmonen kylmä komero.. siis semmonen jääkaappi minne mennään sisälle.. noh, avasin sen oven.ja oven pielessä seisoi 2 metrinen musta kaapuinen mies..hirmu iso ja harteikas... :eek: huusin unessa ja käännyt mennäkseni pakoon.. ja musta kaapuinen mies juoksi ohitseni ja meni meidän ns. vierashuoneen nurkkaan ja katosi sinne! Sit äiti tuli siihen ja katsoin parketti lattiaan johon heijastui valo kaihtimien läpi.. ja näin kuinka askeleet painautui siis jalanjäljet siihen..ja tuumasin äidille että tiiätsä kun täällä kummittelee..niin äiti sanoi mulle kylmän rauhallisesti että tiedän, en vain ole sitä sinulle kertonut.. :eek: yäk..se äitin kommentti jäi mietityttämään!
eipä oikein saanut unen päästä kiinni sinä yönä enää... :D
Noh, samalla viikolla oli sitten isä nähnyt unta että minun huoneesta oli se ukko lähtenyt juoksemaan ja isä oli yrittänyt ottaa sitä kiinni ja se oli se sama kaapu ukko juossut sinne nurkkaan ja hävinnyt sinne.. :/
Aika hassu homma..
meillä on suvussa näitä unen jatko juttuja ja myös enne unia!
Itse en hirveämmin ole nähnyt niitä.onneksi!
Mut vaistoan ihmisistä eriasioita..se on välillä aika inhottavaa!!
Ja jos olen vaikka jossain isossa hallissa ja siellä on paljon ihmisiä ja tulee tunne että joku tuijottaa minua pystyn sen erittelemään siitä ihmis massasta! :x

Vielä tuohon minun koti juttuun.. että en osaa nukkua siinä minun entisessä huoneessa.. eli en saa unta kunnolla..jokin valvottaa siellä minua! Jos menen johonkin muuhun huoneeseen nukkumaan saan unen päästä kiinni tosi nopeasti.. outoa!<br><br>
 
harmaana
ihme ettei tämä ketju ollut taas etu sivulla kuten aina kun minulle sattuu jotain outoa!

no justiin tulin kotiin, tapasin miesystäväni ja istuttiin hänen autossaan ja ajettiin taajaman ulkopuolelle ihan kaupungin likelle suht vilkkaasti liikennöidylle tielle (soratie) mutta erittäin hiljainen näin pyhä iltana.. istuimme siinä pimeässä ja juttelimme, yhtäkkiä huomasin auton edestä menevän vaalean noin ihmisen kokoisen hahmon/haamun.. ja vilahti todella nopeaa noin 20m matkan ja katosi... sanoin miehelleni että näitkö sen.. hän pelkää kummitus juttuja ja ihmetteli ettei nähnyt mutta sanoi aistivansa jotain kummallista :eek: no jatkoimme jutustelua ja yhtäkkiä mies nosti katseensa eteenpäin kumartuen ja samalla minä näin taas valkean hahmon tiellä siinä meidän edessämme! mies ei nähnyt mitään mutta sanoi että ikään kuin tunsi jotain outoa siinä edessämme! laitoimme auton ikkunan kiinni... sanoin että minua ahdistaa ja jotenkin todella levoton olo ja paikka! lähdimme noin puoli kilometriä eteenpäin ja pysähdyimme keskelle tietä pimeään, tälllä kertaa aavalle paikalle äsken olimme metsän keskellä... koko ajan tuntui kuin olisi joku seurannut tai kulkenut siitä auton ohitse mutta mitään ei tällä kertaa näkynyt... mieheni sanoi vihdoin kun oli itsekkin jatkuvasti vilkuillut ympärilleen että nyt lähdetään täältä! kun pääsimme taajamaan loppui kuin seinään tuo ahdistus, tuntui kuin joku olisi yrittänyt hengittää eri tahtia omassa kropassani! todella epämiellyttävä paikka mutta haluan sinne uudestaan päivän valolla! nyt mieheni sanoi että kun tuli minua hakemaan oli hänen auton edestä juossut ensin valkoinen kissa ja perässä musta! jotain outoa ilmassa! ! :eek: :whistle:
 
Rouva-K
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 22:41 martsa kirjoitti:
onko kukaan tavallaan ennustanu tulevaa tapahtumaa tai tuntenu,että jotain pahaa esim.tapahtuu?näättekö enneunia?
Näin ke-to välisenä yönä unta jossa "heräsin aamulla iloisena ja tietoisena kun mieheni pääsee silloin intistä lomille. menin vessaan ja samassa kauhea kipu viilsi vatsaa ja verta valui pitkin jalkoja. soitin kaverille että tulee viivana luokseni. sain keskenmenon"
Tuon unen siis näin ke-to yönä ja pe aamuna kun heräsin uni kävi toteen. herätessä hymyilin tiesin miehen pääsevän lomille ja siitä menin vessaan jolloin verta alkoi vuota.

toinen enneuni mikä saanut kylmätväreet on anopin näkemä. uni ei kuitenkaan ollut paha mutta anoppi sai unensa kautta tietää vauvan sukupuolen ja tulevan nimen.
olin tuolloin rv 10 tai jotain sinne päin, ei oltu edes np-ultrassa viel käyty.
ei tietoa kumpaa sukupuolta vauva oli mutta pojalle oli nimi valmiina. nimi oli vallannut molempien sydämen ja yhtä mieltä oltiin että jos poika tulee niin se nimi annetaan. nimestä ei kuitenkaan minun ja mieheni lisäksi tiennyt kukaan muu.
eräänä iltana sitten tuli tälläinen viesti "olen kahtena yönä nähnyt untä tummatukkaisesta poikavauvasta. Ekalla kertaa hänellä ei ollut nimeä mutta toisella kertaa hän oli Topias. Mitähän tämä uni tarkoittaa?" Luin tuota viestiä monta kertaa läpi ja hoin päässäni Topias! Tuli todella outo olo ja jollain tapaa tiesin anopin unen tarkoituksen. Soitin sitten anopille ja kyselin unesta ja varsinkin tuosta nimestä. Lopulta vain sanoin "Taisi Topias ilmoittaa itsestään sinulle" Anoppi oli hetken hiljaa ja kerroin että niin olemme jo aikaa sitten päättäneet et jos pojan saamme niin hänen nimekseen tulee Topias.

Ehkei nämä unet niin yliluonnollisia ole mutta kyllä ne pistänyt asioita miettimään.
 
Harmaana
Tää ei ole mikään kummitusjuttu, mutta kerronpas sen kuitenkin.

Mä kävin tässä vasta meediolla, ihan uteliaisuuttani :) en oikeestaan uskonut koko hommaan ennen tätä mun käyntiä. Mut niin se meedio vain kertoi asioita, mitä kukaan muu ei tiennyt (meediohan siis välittää tietoa hengiltä, esim. mun mummo oli siellä).

Tässä esimerkkejä, mitä meedio tiesi:
-isäni harvinaisen sairauden
-mun ja miehen suunnitelmat ja yrityksen perheenlisäyksestä
-lapseni ja heidän iät
näiden lisäksi paljon muutakin :)

Käynnistä jäi todella ihana olo :)
 
Jonsered
Asuimme kerran asunnossa, tai oikaemmin huoneessa, jossa oli tapettu transvestiitti. Asiakas oli huomannut, että täti ei olekaan täti vaan setä ja suuttunut.
Keksit katoilivat yöllä kummasti ja roskat löytyivät roskiksesta. Mies syytti minua, kunnes huomasi, että enhän minä olisi yöllä roskia roskikseen laittanut. :LOL: Yksikään paikallisista ei suostunut nukkumaan kyseisessä huoneessa ja eräs turisti oli kuullut munkkien laulavan, kun hän nukkui. Alas mentyään, hän kysyi, että joko munkit lähtivät, eikä kukaan ollut nähnyt tai kuullut mitään.

Isoäitini kävi kuolinyönään hyvästelemässä meidät, mieheniin heräsi siihen, että ystävällinen käsi koski olkapäähän.

Meillä on suvussa paljon "näkijöitä"...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 12:41 Harmaana kirjoitti:
Tää ei ole mikään kummitusjuttu, mutta kerronpas sen kuitenkin.

Mä kävin tässä vasta meediolla, ihan uteliaisuuttani :) en oikeestaan uskonut koko hommaan ennen tätä mun käyntiä. Mut niin se meedio vain kertoi asioita, mitä kukaan muu ei tiennyt (meediohan siis välittää tietoa hengiltä, esim. mun mummo oli siellä).

Tässä esimerkkejä, mitä meedio tiesi:
-isäni harvinaisen sairauden
-mun ja miehen suunnitelmat ja yrityksen perheenlisäyksestä
-lapseni ja heidän iät
näiden lisäksi paljon muutakin :)

Käynnistä jäi todella ihana olo :)

:eek: Hui! Tuollaiseen ihmiseen en luottaisi, joka ronkkisi tietoja asiakkaasta etukäteen :eek:
 
harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 00:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 12:41 Harmaana kirjoitti:
Tää ei ole mikään kummitusjuttu, mutta kerronpas sen kuitenkin.

Mä kävin tässä vasta meediolla, ihan uteliaisuuttani :) en oikeestaan uskonut koko hommaan ennen tätä mun käyntiä. Mut niin se meedio vain kertoi asioita, mitä kukaan muu ei tiennyt (meediohan siis välittää tietoa hengiltä, esim. mun mummo oli siellä).

Tässä esimerkkejä, mitä meedio tiesi:
-isäni harvinaisen sairauden
-mun ja miehen suunnitelmat ja yrityksen perheenlisäyksestä
-lapseni ja heidän iät
näiden lisäksi paljon muutakin :)

Käynnistä jäi todella ihana olo :)

:eek: Hui! Tuollaiseen ihmiseen en luottaisi, joka ronkkisi tietoja asiakkaasta etukäteen :eek:
Ei voinut mitenkään saada tietoja, koska ei tiennyt edes mun nimeä.
 
Mata Hari
Mulla nyt on edelleen se mökkijuttu aika luonnoton hommeli (se kuva siis), ja nyt tossa kuumehoureissani viime to-pe yönä olin näkevinäni, että mein neidin sängyllä istu joku vaalee hahmo. :$
 
en nyt tiedä liittyykö nämä mitenkään mihinkään, ovatko edes yliluonnollisia, mutta pakko jakaa!
kotipaikkakunnallani, (pieni maalaiskunta) näkyy jatkuvasti "ufoja", niin hullulta kun se kuulostaakin. aina talvisin, pimeällä säällä näkyy pieni valopilkku liikkuvan taivaalla, kuin tähdenlento, paitsi että hetken kuluttua siitä pallosta eroaa toinen pienempi tähden näköinen juttu, joka lentelee hetken aikaa sen isomman pallon lähellä. sitten se pienempi lentää taas "kiinni" siihen isompaan, ja se katoaa. Tämän ilmiön on nähnyt ainakin 12 tuttavaani, mukaanlukien vanhempani. tiedä sitten mikä selitys sille löytyy..
toinen juttu on se, kun näin tuossa viitisen vuotta sitten painajaisunen, josta en muista muutakuin sen, että kaikki hampaani hajosi suuhuni, murenivat pois. verta oli valtavasti, ja heräsinkin ihan varmana että hampaita ei enää ole, itkin vielä herätessäni. kun rauhoituin hiukan, äitini soitti, että täysin terve 60v. pappani oli kuollut sinä aamuna syöpään, josta kukaan ei tiennyt (ei myöskään hän). minulla on vahva tunne että pappani "vartioi" minua jossain, sillä edelleenkin hän tulee uniini lohduttamaan minua jos oloni on paha.... vai liekö vain omaa kuvitelmaa?
Yksi pelottava juttu on myös, joka on kylläkin vain sattuman kauppaa, mutta pelottavaa silti! joskus ylä-asteella olessani seurasin tiiviisti F1-kisoja, ja kannatin tietenkin ainoaa suomalaista kuskia.. kun katsoin yhtä osakilpailua, sanoin ääneen että "johtava kuljettaja ajaa seuraavasta mutkasta ulos ja kuolee", ja näinhän tapahtui.... tavallaan tunnen vieläkin olevani jollain tavalla vastuussa tapahtuneesta, mikä on ihan hullua...
 

Yhteistyössä