Alkuperäinen kirjoittaja ballo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täyttä paskaa. Yhden illan juttu, ja tiedät noin paljon miehen liitosta. I dont think so.
voi jestas, olemme puheväeissä, soitellut monet kerrat ja puhuttu monet tunnit. mutta tavattu ei olla vaikkakin asutaan 3km päässä toisistamme.
Soiteltu ja puhuttu monet tunnit? Toisaalla puhut, että hädin tuskin tunnet miestä?
Lopeta jo, huono provo.
no kuule, kun olisinkin provo.. mulle sama uskotko sinä, mun elämää tämä on. ollaan puhuttu kyllä monet kerrt ja tunnit jne. mut en miestä silti sano hyvin tuntevani. hän kertonut heidän vaikeuksistaa ja siitä että kauan yrittänyt vauvaa.
Ei voi sanoa, että tuntee hädin tuskin, jos puhuu usein puhelimessa. Piste.
Ja mitä sinä täällä kitiset, moni sinua neuvonut, mikään neuvo ei kelpaa. Ole nyt äiti lapsillesi ja lopeta ininä. Taidat olla teini, samoin se "mies"
olen 25v, mies synt-77. kyllä hyviä neuvoja on tullut, jos sinua haittaa kirjoitteluni niin älä lue.voi jestas, no jos voi sanoa että tuntee ihmisen jonka kanssa samoista asioista puhuu puhelimessa niin eipä... tiedän heidän nimensä, lapsen iän, kauan ollut naimisissa, sen mitä hän kertonut minulle. mutta on erittäin paljon asioita mitä en tiiä hänestä.. j sehän tässä ei ollut kyseessä, vain se että mitä tallasessa tilanteesa muut tekisi.. lapsi kuitenkin olemas ja hänellä oikeus isään, mutta kun edelleen en halua muiden perheitä rikkoa.