Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikalailla ihme olisi jos et ole jo luovuttanut suhteeni. Aikaa on kulunut niin paljon. Olen vanhentunut ja kaikki huonot puoleni ovat korostuneet ajan saatossa. Olen tavallinen ja hyvin tylsä ihminen enkä usko että kukaan jaksaisi kiinnostua minusta millään tavalla. Rakastan sinua edelleen ja toivon sinulle rauhallista joulua ja että nähdään pian. Minulla on ikävä sinua. ❤️

Hmp. Tiedäpä tuota. Vuosisadan olen ollut tekemisissä heidän kanssaan, jotka eivät huoli joukkoonsa tai heidän kanssaan, joiden joukkoon en koe kuuluvani tai heidän kanssaan, joiden joukkoon en halua kuulua. Mitäpä puhuminen siihen auttaa? Sivusta
Rentoa joulua vaan siullekin ainainen valittaja. Miten sinä jaksat joka päivä olettaa ja olla tyytymätön? Mikään ei ole siulle riittävä tai hyvin. Sen kuvan annat --> tyypillinen NAINEN. Hyvät joulut. mies sivulta

Rentoa joulua vaan siullekin ainainen valittaja. Miten sinä jaksat joka päivä olettaa ja olla tyytymätön? Mikään ei ole siulle riittävä tai hyvin. Sen kuvan annat --> tyypillinen NAINEN. Hyvät joulut. mies sivulta
Johtuisiko siitä, että yksikään todellinen toiveeni ei ole toteutunut vuosiin? Tänä vuonna joulu on pelkkä päivä muiden päivien joukossa.

Mitä ihaninta aattoiltaa r. Toivottavasti sulla oli kiva päivä. Perinteiset joulunvietot porukoilla ja nyt kotiin vällyjen väliin, suklaata ja heti sinulle viesti. Ikävöin sinua vaan edelleen!

Yhteistyössä