Heippa hei ja ihanan lämmintä tiistaita...
juu ei ole lämmin, täälläkin -20, mut en voi valittaa, kun sitä talvea niin toivoin tänne!
Nyt ei tosin pääse ulos, mut peuhaillaan sit sisällä.
Olipa taas tullut tekstiä.
Tosta yritysajasta, niin olin jotenkin ajatellut, että yksityisillä eivät ole NIIN tarkkoja sen yritysajan kanssa, mutta mulle tämä gyne sano, et jos ei kesällä ole uutta tärppiä tullut, niin sitten voi tulla takaisin tarkempiin tutkimuksiin kun on vuosi täys?!?! luulis niille rahan kelpaavan...
hyvä katzu, että kaikki näyttää selkiintyvän.
Mulla (varmaan 1000 kertaa sanonu) alko ekat menkat melkein 8vk km:sta vaikka arvot laski suht nopeesti.
Eli on kovin yksilöllistä tämäkin.
Täällä ollaan bongailtu ovista näemmä ihan kerhoissa asti

))
Täällä se on joko ollut jo viimeviikolla tai sitten skippaa mut tässä kierrossa kokonaan...
tikkuun sain suht vahvan viivan joskus alkuviikosta, mutta en edes kuvitellut että olisi voinut olla jo niin aikaisin kierrosta. sen jälkeen olin paripäivää tikuttelematta joten ei tietoa..
limoja oli - hmmm- en muista, mut sen gynen jälkeen ja himoja PÄIVÄN?!?! aikas vähän!
Ja nyt on sit lämmöt 37?! Yleensä mulla on ollut reilusti yli 37 eli tuntuupi, että ovis on jäänyt tässä kierrossa pois. Mikä ei kyllä ole niin ihmeellistä, kun eihän joka kierrossa tämän ikäinenkään enää ovuloi...
Ja täällä hommailtiin VAAN lauantaina?? Eka alkuviikosta mies niin väsy, ettei jaksanut, sit päivä ennen gyneä en halunnut jottei miehen simpat sit hyökkää gynen kimppuun

ja sit oltiin la... joten aika surkeeta.
Kyl me nyt otetaan vahinkoa takasin, mut silti..
Safiiri, jos tilaat niitä ovistikkuja, niin muista kattoa säätiedotus jos teillä on postilaatikko. Mähän tilailin silloin viimeks kovilla pakkasilla ja siellä postilaatikossa noi tikut hengaili monta tuntia... :/
Ai Jazz on laittanu vaunut myyntiin...

)) No, pääsette ainakin ostelemaan sit uusia vaunuja/tuplia hyvällä omallatunnolla!!
Ei ole enää montaa yötä sulla tai tehiksellä ultraan. JÄNNÄÄ!!
Voi iiks! Antzilla tosi jännät päivä! nyt vimmattua bdbdbdbdbdbd varpaat mukana - kramppaa jo...
Voi kun nyt tosiaan tärppäis tällästä 4 kermittiä / kk, niin kohtahan kaikki oltais tuolla exissä kirjottelemassa.
Tuli tosta mieleen, niin Tuuli, usko pois, kyllä mä täällä höpöttelen vielä paljon pidempään kuin sinä!!

) ihan oikeesti ja nyt ei oo mitään heittoa vaan, vaan ihan aikuisten oikeesti, kun ollaan miehen kanssa näin "vajaavaisia" lisääntymään tällä hetkellä...
Mites muuten Niksu? Onko isä jo parempi? Ja oletko saanut nimen vakkarisoppariin jotte voit heittää pillerit poiiiiiiiiiiis...??
Ja onko Tiuhti(muistinkohan nimen oikein?) käynyt siellä hoitosuunnitelmassa jo?
Tulkaahan ilmoittautumaan välilä jotta tiedetään, että kunnossa ootte.
PIkku2 siellä toivoo jonkun nousevan...

malttia malttia! Kyllä te taas kohta pääsette nostattelemaan ihan urakalla! Ja muutakin kuin sinun vatsaa

) bdbdbdbdbd sinnekin hirmuisesti
Mites Ruusa, kun eiks sulla ollu jo "päivät täys" kohtapuolin?! Meinaatko kuitenkin odotella sinne ystävänpäivään asti?
Mä en pysty nyt laittaa nimeä tohon jännäyslistaan, kun jos sitä ovista ei ole ollut, niin kierto saattaa venyä 39 (ollu max kierto). Mut jos ovis suhahti ohi viime viikon loppupuolella, niin kohtahan se täti jo hyökkää...
Nyt täytyy mennä kattomaan mitä tyttö häärää tuolla... on ollut niin hiljaista pitkään...
Ai niin ja tervetuloa takaisin Suomeen TI!!!
Kapris