KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa ovispähkäilijöiden omituiseen kerhoon :-D
Ihan jäsenhakemuksen voi laittaa osoitteeseen: ovispähkäilijät@hiivatti.com ;-)

Hitsi, mun piti ottaa pienet elbajongit soffalla, kun talo hiljeni, mutta eiköhän isäntä keksiny mulle munan- ja takanvahtihommia. Siis kananmunia kiehumassa vahdin, ei hän jättäny omia vehkeitään mulle sentään :-)

Isäntä tuumas, ettei hän taida sentään vielä kukkia uskaltaa ostaa, vaikka vahva plussa olikin. Heh, mä oon niin nainen, että totesin siihen: Pöh, kukkia, minkä ihmeen takia, ei semmosia tarvita! Munhan pitäis isäntää jotenkin muistaa, kun on taas kiltisti siemenensä antanut ;-)

Jepulis, lähden tekemään kotitöitä. Moikkelista!
Helmikuulle tosiaan vähintään yhtä paljon plussia kuin tammikuulle!!!!!!!!!!!!!!!

Joo, ei tästä oikein ota selvää. Oliko jo, oli kait, onko varmaa, ei, onkohan sittenki vielä edessä, pitäiskö toimia varalta. Tuossapa oli muutama päässä pyörivä lause. Taidan suosiolla tilata tikkuja ens kiertoon :o

Huomenta!

Mulla soi päässä Rölli-peikon biisi: omituisten otusten kerho, omituisten otusten kerho. Hihii. Siihen pitäisi vaan otusten tilalle vaihtaa ovisbongarit.

Toivotaan että ovis nyt kuitenkin tulee sekä Peetulle, Kaprikselle että Safiirille. On se kumma miten niin luonnollinen asia, jota ei ole aikaisemmin miettinyt lainkaan, muuttuu yht'äkkiä erittäin monimutkaiseksi. Sen lisäksi että sitä on vaikea bongata, mysteerinen Oili saapuu aika usein juuri väärään aikaan. Kuten samaa sarjaa oleva täti punainen. Grh.
Mun mielestä pitäisi säätää joku EU-direktiivi, että kierron pitää olla tismalleen 28 päivää pitkä jolloin ovis olisi aina 14 päivää ennen menkkoja. Helpottaisi kummasti elämää. Mutta sitten pitäisi vastapainoksi tukea jollain tavalla kaikkia ovistikkumyyjiä, joiden tulot romahtaisivat...

Ai Tehis on ollut munavahtina eilen, et kuitenkaan ihan munahaukkana kuten monet Kermitit tiettynä kierron aikana... minä mukaan lukien. =)

Antzillahan on samaa pesänrakennusviettiä ilmassa kuin Tehikselläkin.... hmmmmmm, kuulostaapa lupaavalta. Ihanan uuden ilmeen on teidän koti saanut!
Mistäköhän sitä saisi itselleen voimia, edes siihen siivoamiseen. Musta tuntuu että olen zombie, unissakävelijä. Ihan pelottaa tuolla liikenteessä kun ei millään jaksa keskittyä mihinkään. Tänäänkin ajoin aamulla parkkihallissa kanttariin, onneksi ei vanteet vääntyneet.

Vai Antzi meinaa ryhtyä yrittäjäksi. Hienoa! Mulla olis kanssa hirveät himpat yrittää jotain, mutta ensi pitäisi keksiä joku loisto yritysidea... Toisaalta, eiköhän meidän perheessä yksi yrittäjä ole tarpeeksi... aika pitkää päivää tekee tuo mun mieheni. Nauttii toki työstään ja innolla menee töihin joka aamu, toisin kuin eräät.

Kapris on ilmeisesti jo paremmalla tuulella. Ainakin jutut ovat yhtä lennokkaita kuin ennenkin. =) Se on kiva kuulla! Tosiaan, nyt on jo helmikuu ja tätä vauhtia kesä tulee todella nopsasti. Ja eihän teidän raskautumismahdollisuuksia täysin tyrmätty.

Onko Tuulilla muotoutunut jo jokin päätös tutkimusten, clomien ja oviksen tikuttamisen suhteen? Toivottavasti mieli on edelleen yhtä hyvä kuin gynekäynnin jälkeen!

Enää seitsemän yötä ultraan... odotan sitä enemmän kuin joulua! Asia on koko ajan mun mielessä, mutta silti yritän olla aktiivisesti ajattelematta asiaa. Voi kunpa pääsisin nyt oikeasti alkuraskauden ultraan enkä tarkistuttamaan että kohtu on kunnolla tyhjentynyt. Mulla on jotenkin todella ristiriitaiset tunteet. Mä olen posiitivinen, ihan eri fiiliksillä kuin aikaisemmin, mutta en uskalla kuitenkaan ajatella liian positiivisesti sillä mä vaivun Kiinaan asti jos nyt sieltä pilvilinnoistani putoan.

Arvatkaa muuten mitä mä tein... laitoin meidän vaunut vauva-lehden sivuille myyntiin. Uskomattoman suuren kiinnostuksen herätti. Nyt niitä tulee joku mukavalta kuulostanut iltatähteä odottava nainen katsomaan.
Tiedän, te ajattelette nyt että mä oon ihan pähkähullu... mutta fatalisti minussa ajattelee, että tällä raskaudella on paremmat mahdollisuudet onnistua kun elän jossittelematta. Sitä paitsi plussa pärähti heti tikkuun kun olin ottanut kuvat vaunuista ja jollain tasolla päättänyt, että nyt annan elämän ohjata enkä yritä itse sitä niin kovasti tehdä. Nyt on hyvä aika myydä kun on takuuta vielä jäljellä...

Mutta se mun omista jutuistani.

Oikein ihanaa päivää, plussapuhalluksia tasapuolisesti kaikille! Haleja ja pusuja!

Huomenia täältäkin.

Mulle tuli tuosta Jazzin vaunujenmyynnistä mieleen oma "taikausko". Oon huomannu että jos jännäilypäiviä ennen käyn kurkkaamassa tulevan lasketun, niin takuuvarmasti täti tulee. Viimeksiki "uskalsin" katsastaa lasketun sillon perjantaina ja eiköhän lauantaiaamuna tullu vessareissulla se ylläri. Tässä kierrossa siis en katso. Paitsi että ku tekee merkintöjä tuonne yoursdayn sivuille, kone ilmottaa siinä sivun vieressä lauseen "jos hedelmöityt tänään vauvasi syntymäaika on...". Eli se siitä. Vaikka toisaalta nythän mää en oo itte käyny laskurilla laskemassa.

Mitähän sitä piti vielä. Älytön pakkanen. Mittari näytti miinus kahtakymmentä kuutta. Normaali Suomen talvihan tosin on tällanen. Vaan tuntuu tosi kylmältä ku ei oo tottunu. Ai niin, lämmöistä. Eilen oli mun mielestä ihan normaalit. Katotaan, mitä näyttää tänään. Aamulla en kerenny mitata, mutta mulla on aina myös illalla ollu kolmenkymmenenseitsemän pinnassa oviksen jälkeen. Eli pystyn kyllä illalla mittaileen kans.

Ja koopee on (hetkonen, täytyy oikein laskea) 18/29. Mää laitoin sunnuntain mukaan tuon kierron pituuden. Jos se ovis kuitenki oli sillon. Pitääpä muuten käydä päivittämässä jännäyslistaa vielä yks päivä eteenpäin. Tuo lista on mun kohdalta 28 päivän mukaan laskettu.

Vielä täällä, heipä hei. Lämpökysymys. Kuinka nopeasti lämmöt nousee oviksen jälkeen? Jos mulla oli normaalit vielä eilen, onko ovis voinu olla sunnuntaina???

hyrr, kun on tosiaan kylmä. Pääsin onneksi aamulla miehen kyydissä töihin, kun sille sattui työkeikka tänne samaan suuntaan : ). Nää pakkaset todellakin yllättää, kun ei ole niihin vähään aikaan tottunut.

Antzi: Kovasti peukkuja sulle. Josko tämä olisi SE kierto : )

Kiitos rakkaat kermitit kannustuksesta. dbdbdb... Vielähän tässä ollis piinattavaa, kun en sitä ovistakaan tarkoituksella yrittänyt tikuttaa. Ensi viikon alussa sitten selviää. Jos nyt tärppäis menis LA suunnilleen samoihin päivämääriin, kun syksyllä tm huomattiin np-ultrassa. Tuo ajatus vähän minua ahdistaa. No toisaalta voisin saada myös oman synttärikaiman... Mutta katsellaan nyt vielä...

Ovisbongareille kovasti peukkuja!

Ruusa

Huomenet!

Vai on Jazz laittanut vaunut myyntiin??? No, noilla puuhilla taitaa olla positiivisia vaikutuksia. Minäkin syksyllä -04 laitoin tosi paljon pieniä vaatteita pois, myin ja lahjoitin. Eikä mennyt pitkä aika plussaan :-)
Nytkin muuten jatkoin sitä pesänrakennusviettiä yläkerran vaatehuoneessa, joka pitäisi olla mun ns. pukeutumishuone. Se on aivan täynnä pahvilaatikoita, jotka täynnä lasten vaatteita. Niihin hukkuu! Kovakouraisesti laitoin niitä taas pois ja Uffen pussit tuossa odottelee kyytiä :-)

Jazz lauleskelee Seitsemän yötä ultraan on, laskin aivan itse...
Ja minä jatkan toista säkeistöä: Yhdeksän yötä ultraan on...
Se on kyllä merkittävä etappi, eikä sitä ennen kauhean raskaana uskalla vielä olla.

Tsemppiä ovisbongauksiin! Täältä onneksi saa tosiaan sitä vertaistukea, jos on vaikeuksia :-)

Naureskelin itsekseni täällä eilen, kun olin tuon munavahtihomman kirjoittanut. Mietin vain mielessäni tilanteen, että isäntä iskee munat pöytään ja pyytää: Vahdi näitä! :-D Hähää, kuinkahan tuo vahtihomma onnistuisi??? Ehkä tässä vaiheessa koulutusta kuitenkin suhtkoht hyvin.

Plussia plussia, paljon plussia!!!

Tehis rv 5

Safiiri: mulla on lämmöt nousseet tokana päivänä ovisplussasta, eli ilmeisesti heti oviksen jälkeen.

Meilläkin on kylmä, mutta vaan 17 astetta pakkasta... siihen kun lisää kylmän tuulen on pakkaslukemat samaa luokkaa kuin Safiirin kotopuolessa.

Ruusalle kovasti plussapeukutuksia! Voi kääk täällä on kyllä jännät hetket kohta käsillä.

Niin Tehis, en tiedä onko järjen häivää myydä vaunut. Mutta nyt sitä ei enää saa tekemättömäksi. No, toisaalta mulla olisi kova hinku ostaa ihan uudet ja kivemman väriset vaunut... ehkä tässä oli sekin taustalla. Olen myös miettinyt sitä, että pärjätäänkö me yksillä vaunuilla ja seisomalaudalla vai pitäisikö hommata tuplat? Comments anyone... ikäeroa tulee TOIVON mukaan 2v ja 2kk.
Minäkään en uskalla olla raskaana ennen sitä ultraa, siitä syystä tässä eletäänkin ihan niin kuin tuolla masussa ei mahdollisesti mitään olisikaan... raskasta.

Plussia toivon minäkin kaikille! Pitäisikö pyytää Meiramia piirtämään meillekin hieno plussajuna odottamaan helmikuun kyytiläisiä. =)

Huomenta

Äsken tulin labrasta ja nyt sitten odottelen huomista puolta päivää. Eli silloin aika sinne polille. Toivon niin kovasti ettei ainakaan ole mitään pielessä.

Nyt olisi tehtävä vissiin töitäkin välillä :)

Eiköhän homma ole vaan niin että elimistösi on palautumassa ennalleen elikkä kaikki on kunnossa. Palautumiset ym. on niin yksilöllisiä ja tapauskohtaisia, ettei niitä etukäteen voi tietää. Nyt tuntuu varmasti aika piinaavalta ja pitkältä ja sitä laskee päiviä ja tunteja. Semmoisia me olemme kaikki.

Kirpsakkaa pakkas-huomenta.. mittari näyttää 25 ja nousee vaan.. Nousispa joku muukin, mutta nyt ei uskalla.. Hyi, levottomalla tuulella.. Uunissa tulet ja vaatehuoneen siivous jatkuu..

Vain hieman kade niille onnellisille, jotka ovat siellä etelän lämmössä.. osasivatpas sopivan ajankohdan valita.. Tai eiköhän ne kohta ala tulla kotimaata kohti..?

ON: Masu arka.. täysin selällään ei voi oikein nukkua.. vasemmalta puolelta koskee.. siellä tais olla niitä munarakkuloita enemmän.. Lugesteroneja työntelen aamuin illoin kaksi "alakautta".. ällöttävää puuhaa.. varsinkin kun jonkin ajan kuluttua lurahtavat pikkuhousunsuojaan..

Nyt pitää mennä laittamaan kanapaisti ja pihkamaitopannari valmiiksi.. on sitten mitä laittaa uuniin kun on lämmin.. Olen kummallinen luonnonoikku kun minun on aina saatava uuniin jotain kun sen lämmitän.. se on niin kuin hyvän lämmön hukkaan heittämistä, jos jää lämmityksen jälkeen tyhjäksi..

Palaillaan päivän mittaan..

Kylläpäs on kylmä! Ajatelkaas sitä Senoraa, joka vaan köllii siellä auringonpaisteessa :) ja työstää uusia senoreita ja senoritoja.

Katzulle paljon haleja!!!Sydämestäni toivon, että sinulla on kaikki hyvin. Koita jaksaa odottaa vielä huomiseen.

Kyllä tosiaan tammikuu oli hieno kuukausi, ajatelkaa 4 plussaa!!! Voi kun tahti jatkuisi samana! Toivottavasti kaikki taustailijat ja ohikulkijatkin saavat tästä uskoa siihen, että keskenmenosta voi selviytyä. Ja vaikka täällä viime aikoina on hehkutettu plussia niin se ei tarkoita sitä, etteikö täällä osattaisi puhua myös vakavasti. Tämä rohkaisuksi niille, jotka taustailevat meidän kirjoituksia ja miettivät, uskaltautuisiko mukaan. Keskenmenosta selviää ajan mittaan, välillä tulee valitettavia alamäkiä, mutta onneksi myös niitä riemun hetkiäkin.

Eli minä varmaan liityn sitten Kapriksen, Safiirin ja Peetun omituisten ovisbongailijoiden kerhoon ja kerhon vetäjänä ja limaexperttinä voi toimia Tehis :) Uskalsin tänään laskea kiertopäiväni eli se näyttää olevan jo 16...minä en ole kyllä huomannut vielä merkkejäkään lähestyvästä oviksesta, ei limoja, ei mitään. Ai niin olen alkanut "harrastamaan" tuota lämpöjen mittausta. Olen mitannut aamulla ennen ylösnousua; lämmöt ovat olleet 35,9 - 36,1. Tikkutilanteen katsoin eilen; neljä tikkua on tähteellä viime kierrosta. Enpä tiedä... Mutta summa summarum ovista ei varmastikaan ole vielä ollut. Voi, kun se nyt vaan tulis! Kuten Kapris totesikin, ei auta vaikka kuinka innokakasti hommmailis, jos sitä ovista ei ole. Mutta yritän olla toistaiseksi vielä rauhallisin ja positiivisin mielin. Ja Kapris kyllä se kesä tulee ihan pian! Kannatan muuten tuota Jazzin EU-direktiivi ehdotusta, täytyis varmaan alkaa ajamaan asiaa :)

Vai laitoit sinä Jazz vaunut myytiin? ! Joku tosiaan voisi sanoa, ettei siinä ole järjen hiventäkään...mutta toisaalta... paras on tehdä niin kuin sisimmässään tuntee. Ja kiitos muuten, kun kurkistit kristallipalloon:) tuolla edellisellä sivulla sanoit, että sinulla on sellainen tuntuma, ettei me jouduta pitkään odottelemaan. Tiedä häntä, mutta ainakin minulle tuli hyvä mieli. En ole vielä tehnyt mitään päätöstä noista clomeista ja tutkimuksista, täytyy vähän sulatella asiaa ja odottaa vielä parisen kuukautta, josko ihme tapahtuisi.

Tehis tosiaan olet ollut nimesi veroinen; ei teillä kauaa mennyt, kun tärppäsi (kun ottaa huomioon vielä sen km:n). Luin muuten jostain, että keskimääräinen yritysaika ennen tärppiä on 5kk. Meillähän meni viimeksi tuo reilut 5kk, muta yritys ei ollut kyllä ollenakan tätä luokkaa kuin nyt. Meillä oli silloin sitä remonttia ja asuttiin aina välillä ties missä, joten ei siinä oviksia ehtinyt bongailla eikä aina kehdannut peittoja pöllytellä. Sit kun remontti oli tehty ja päästiin taas normaalirytmiin tärppäsi melko pian. Nyt vaikka ei ole mitään häiriötekijöitä on mennyt jo yli neljä kuukautta.

Antzille ja Ruusalle edelleen peukkuja! Antzi on ollut kanssa tosi ahkera, mistä te ihmiset ammenatte kaiken energianne??? Kertokaa nyt ihmeessä minullekin! Ja tuo yrittäjyys on vaativaa, mutta niin tavattoman palkitsevaa nim. yrittäjäperheen lapsi. On aivan upeaa, että on omia ideoita ja niitä pääsee toteuttamaan. Työnteko on aivan erilaista, kun tämä meikäläisen paperien pyörittely, kun ei ole työhön kutsumusta eikä palavaa innostusta.

Päivä kerrallaan, mutta toivotaan silti, että ensi viikko tulisi pian, että päästäisiin kuulemaan Jazzin ja Tehiksen ultrakuulumiset.

Kai niitä papereita tarvis taas pyörittää,

Tuuli

Katzulle kovasti tsemppiä! Odottavan aika on pitkä. Uskon kyllä että kaikki on ok. Sulla oli kuitenkin hcg-arvo jo todella alhainen ja oli hyvin laskenut siitä edellisestä mittauksesta.

Mullahan arvojen lasku kesti todella pitkään viime keskenmenon jälkeen. Silloin kohtuun oli jäänyt jokin pieni palanen, joka sitten vuoti onneksi pois ihan itsekseen ilman toimenpiteitä. Menkat alkoivat vasta kahdeksan viikon päästä keskenmenosta. Siinä välissä oli vuotoa, joka edelleen liittyi keskenmenoon vaikka luulin itse niitä menkoiksi. Tämän välivuodon jälkeen arvot olivat vielä koholla, arvo oli mulla yli satasen muistaakseni.

Kaksi normaalia kiertoa myöhemmin tuli sitten plussa, toivottavasti pysyvä.

Haleja ja tsemppiä, kyllä kaikki on kunnossa ja pääset pian uudelleen yrittämään!

Täällä taas... heheh, töitäkin pitäisi tehdä, mutta ei yhtään huvita.

Pikku2:lle tsemppiä kipuiluihin ja lugejen kestämiseen. Minäkin käytän niitä ah niin ihania lugeja, yöks. Mieli tekisi myös puuhastella miehen kanssa, mutta en uskalla. En ennen sitä ultraa.
Voi vitsit, voisin tulla teille lounaalle. Pannari ja kanapaisti ihka oikeassa uunissa valmistettuina kuulostavat kerta kaikkiaan houkuttelevilta! Nam ja maiskis.

Tuuli, ihanaa kun osaat ajatella myös meidän taustailijoita. Tosi kauniisti kirjoitit! Kaikille taustailijoille minunkin puolestani tervetuloa joukkoon, täällä on aivan ihanan kannustava ja positiivinen henki vaikka me kaikki olemme kokeneet kovia. Elämä jatkuu ja aika parantaa haavat! Viime syksynä en olisi itse uskonut vielä jaksavani yrittää, mutta tässä sitä nyt ollaan. =)

Mutta, nyt lähden minäkin pyörittelemään niitä papereita. Ainakin hetkeksi... =)

Ihanaa pakkaspäivää kaikille teille!

Pikakurkkaus taas töiden keskeltä.
En muista enää (!) onnittelinko jo Tehistä vahvasta plussasta, joten ONNEA!!

Tuuli, mä pääsin julkiselta puolelta sairaalajonoon. Eka aika olis tosiaan ollut kuukausi sitten, mutta ilmoitin sinne, että tammikuu ei käy ja sain siis lisäaikaa miehen taivutteluun. Ja ens viikollahan se sit olis.. aamulla sanoin, että nyt pitäis sitten sanoa, lähdetkö vai ei, että tiedän perua. Täytyy kattoa pääseekö töistä, sanoi.. Se aika on vähän hölmöön aikaan, 9.30 että ukko ei oikein kunnolla ehtis töissä edes kääntymään..no, pitää nyt kattoo. Kai mä sit ainakin menen, vaikka yksin. Ihan mielenkiinnosta ja avoimin mielin.

Äh, täytyy lopettaa..älkäähän paleltuko!

Voi ihanaa kun on palsta taas piristynyt. :)

Kova on pakkanen tosiaan, nauratti meidän nuorempi koira kun nosteli tassujaan koko ajan kun paleli. Ei siinä muuten mitään mutta kun neidillä oli tossutkin jalassa ettei kovin palelisi! :D Ei olisi meidän hauvasta ulkokoiraksi..! :)

Vai jazz myy vaunut! Ymmärrän täysin logiikkasi... Se menee muuten pelottavan usein niin että kun jostain innostuu tai on malttamaton (esim. raskauden testaus) niin aina menee pieleen... En tällä tarkoita etteikö saisi olla innostunut raskaudesta, ymmärsitte varmaan .:)

Tuuli kyseli mistä saa energiaa. Mulla tällähetkellä sitä antaa laihdutus! :) On jotenkin pirtämpi mieli kun saa jotain kerrankin aikaan. Tosin sitä energiaa on kaikkeen "turhaan" muttei tosiaan siihen mitä pitäisi tehdä. Tänään taas sitä yritystä olen vatkannut ja veivannut joka suuntaan ja en nyt sitten tiedä. Vanhainkodin tai päiväkodin perustaminen kiinnostaisi mutta olisiko musta sitten siihen..? Ja sitten jos konkka tulisi niin auts..! Ja miten sitä saisi edes niin isoa lainaa jos yksin sen perustaisin..?

Täällä oireettomuus jatkuu. Tai oikeastaan oireet tuli, mutta ne viittaavat tädin tulosta. Rinnat tulivat araoiksi kuten aina pari pv ennen tätiä. perskule..! Mutta nyt oikeesti teen vähän niitä kouluhommiakin..! :D

antzi 27/28

Joo Jazz täytyyhän minun värvätä tänne lisää porukkaa, kun kaikki muut katoaa ex-kermitteihin :) Itsehän taustailin melko pitkään, kunnes Senoran kirjoituksen rohkaisemana uskaltauduin mukaan.

Pikku2:lle terkkuja! Tässä olisi yksi lounasseuralainen lisää.! Kuulostaapa maukkaalta!

Ompulle vielä; anteeksi tyhmä kysymys (ja älä vastaa, jos tuntuu liian tunkeilevalta), mutta kuinka teille annettiin jo aika julkiselta puolelta, jos teillä tulee yritystä täyteen vuosi nyt huhtikuussa? Eikö se näin ollut vai sekoitanko nyt jotekin? Siis ihan omaa tilannettani ajatellen kysyn, kun olen ajatellut, että en viitsi edes kysyä julkiselta puolelta, kun vuosi tuli just täyteen ja siinä on kumminkin ollut tuo keskenmeno (10+ viikolla) eli koko vuotta ei olla päästy täysillä yrittämään. Ja toinen tyhmä kysymys; mihin täytyy ottaa yhteyttä, että semmosen lähetteen tutkimuksiin saisi?

Tuuli

Tuuli, ehkä siks pääsin jonoon, kun mainitsin, että olin pannut lyhyen luteaalivaiheen merkille jo syksyllä 05. Ja aikaisemmin sitä ei ollut, siis ennen ekaa raskautta. Ja ehkä mä vähän päästin valkoista valhettakin siinä tuon yrityksen aloitusajankohdan suhteen.. :). Tai siis eihän meillä mitään ehkäisyä ole ollut kohta kahteen vuoteen... Saat kysyä, ihan mitä vaan! Ja yhteyttä terveyskeskuksen gyneen, näin ainakin meillä.

Heippa hei ja ihanan lämmintä tiistaita...
juu ei ole lämmin, täälläkin -20, mut en voi valittaa, kun sitä talvea niin toivoin tänne!
Nyt ei tosin pääse ulos, mut peuhaillaan sit sisällä.

Olipa taas tullut tekstiä.
Tosta yritysajasta, niin olin jotenkin ajatellut, että yksityisillä eivät ole NIIN tarkkoja sen yritysajan kanssa, mutta mulle tämä gyne sano, et jos ei kesällä ole uutta tärppiä tullut, niin sitten voi tulla takaisin tarkempiin tutkimuksiin kun on vuosi täys?!?! luulis niille rahan kelpaavan...

hyvä katzu, että kaikki näyttää selkiintyvän.
Mulla (varmaan 1000 kertaa sanonu) alko ekat menkat melkein 8vk km:sta vaikka arvot laski suht nopeesti.
Eli on kovin yksilöllistä tämäkin.

Täällä ollaan bongailtu ovista näemmä ihan kerhoissa asti :)))
Täällä se on joko ollut jo viimeviikolla tai sitten skippaa mut tässä kierrossa kokonaan...
tikkuun sain suht vahvan viivan joskus alkuviikosta, mutta en edes kuvitellut että olisi voinut olla jo niin aikaisin kierrosta. sen jälkeen olin paripäivää tikuttelematta joten ei tietoa..
limoja oli - hmmm- en muista, mut sen gynen jälkeen ja himoja PÄIVÄN?!?! aikas vähän!
Ja nyt on sit lämmöt 37?! Yleensä mulla on ollut reilusti yli 37 eli tuntuupi, että ovis on jäänyt tässä kierrossa pois. Mikä ei kyllä ole niin ihmeellistä, kun eihän joka kierrossa tämän ikäinenkään enää ovuloi...
Ja täällä hommailtiin VAAN lauantaina?? Eka alkuviikosta mies niin väsy, ettei jaksanut, sit päivä ennen gyneä en halunnut jottei miehen simpat sit hyökkää gynen kimppuun :) ja sit oltiin la... joten aika surkeeta.
Kyl me nyt otetaan vahinkoa takasin, mut silti..

Safiiri, jos tilaat niitä ovistikkuja, niin muista kattoa säätiedotus jos teillä on postilaatikko. Mähän tilailin silloin viimeks kovilla pakkasilla ja siellä postilaatikossa noi tikut hengaili monta tuntia... :/

Ai Jazz on laittanu vaunut myyntiin... :))) No, pääsette ainakin ostelemaan sit uusia vaunuja/tuplia hyvällä omallatunnolla!!
Ei ole enää montaa yötä sulla tai tehiksellä ultraan. JÄNNÄÄ!!

Voi iiks! Antzilla tosi jännät päivä! nyt vimmattua bdbdbdbdbdbd varpaat mukana - kramppaa jo...
Voi kun nyt tosiaan tärppäis tällästä 4 kermittiä / kk, niin kohtahan kaikki oltais tuolla exissä kirjottelemassa.

Tuli tosta mieleen, niin Tuuli, usko pois, kyllä mä täällä höpöttelen vielä paljon pidempään kuin sinä!! :)) ihan oikeesti ja nyt ei oo mitään heittoa vaan, vaan ihan aikuisten oikeesti, kun ollaan miehen kanssa näin "vajaavaisia" lisääntymään tällä hetkellä...

Mites muuten Niksu? Onko isä jo parempi? Ja oletko saanut nimen vakkarisoppariin jotte voit heittää pillerit poiiiiiiiiiiis...??

Ja onko Tiuhti(muistinkohan nimen oikein?) käynyt siellä hoitosuunnitelmassa jo?
Tulkaahan ilmoittautumaan välilä jotta tiedetään, että kunnossa ootte.

PIkku2 siellä toivoo jonkun nousevan... ;) malttia malttia! Kyllä te taas kohta pääsette nostattelemaan ihan urakalla! Ja muutakin kuin sinun vatsaa :)) bdbdbdbdbd sinnekin hirmuisesti

Mites Ruusa, kun eiks sulla ollu jo "päivät täys" kohtapuolin?! Meinaatko kuitenkin odotella sinne ystävänpäivään asti?
Mä en pysty nyt laittaa nimeä tohon jännäyslistaan, kun jos sitä ovista ei ole ollut, niin kierto saattaa venyä 39 (ollu max kierto). Mut jos ovis suhahti ohi viime viikon loppupuolella, niin kohtahan se täti jo hyökkää...

Nyt täytyy mennä kattomaan mitä tyttö häärää tuolla... on ollut niin hiljaista pitkään...

Ai niin ja tervetuloa takaisin Suomeen TI!!!

Kapris

Tosi fiksua Tuuli tosiaankin huomioida nuo taustailijat!
Olen kans usein miettinyt, että uskaltaako tänne enää uudet tulla, kun meillä kuitenkin täällä aika rentoa ja riehakasta välillä :-) Toivottavasti uskaltautuisivat, koska tämä on ollut todella loistava tuki ja turva! <3 Erityisesti silloin ihan akuutissa suruvaiheessa tästä oli todella paljon apua.

Safiiri pähkäili noita lämpöjä. Minäpäs otin taas ovisbongarin päiväkirjan esiin :-)
Itse en ole mittaillut oikein, aamulämpöä, joten on vain suuntaa antava. Tosin aikas hyvin mun mielestä on aina kertonut päivämittauskin. Mulla vahva viiva ovistikussa kp 15 ja arvelin oviksen olleen kp 17, koska silloin limaili ja kipuili vielä. Kp 18 on lämmöt nousseet sinne päälle 37 asteen.
Samalla muuten huomasin päiväkirjamerkinnän kp 14; kovaa vihlontaa molemmin puolin :-o
Ja jännää muuten, että kaikki ne kierrot, kun lämmöt huiteli korkeuksissa, ei ollut raskaana. Nyt olen huvikseni pari kertaa mitannut sen plussan jälkeen ja lämmöt vain 36,8-36,9.

Jazz, onko sulla vielä niitä kipuiluja?
Musta tuntuu, että itselläni kohtu kasvaa kovaa vauhtia. Mulla aina ollut kasvu nopeata alussa (paitsi ekasta), vaikka sitten loppujen lopuksi vatsa on ollut tosi pieni viimeisillä viikoilla. Oisko nyt taas sama homma? Siltä ainakin tuntuu.
Juu, vaunu-&ratasasiat aika aikaisia, mutta kyllä itse olen tällä ikäerolla 2v3kk ajatellut hankkia kaksostenrattaat. Pehmeä kantokoppa vauvalle, joka jo meillä onkin. On just pahimmat loskakelit heti edessä ja lenkille on päästävä! :-) Meillä a-sarjalaisilla ikäero 2v4kk. Sillon meillä oli Emmaljungan yhdistelmät ja niihin sisarusistuin. Toimi hyvin! Mutta näitäpä ehtii vielä miettiä, TOIVOTTAVASTI! :-D

Ampukaa meidät, jos alkaa liikaa olla näitä raskausjuttuja ;-) Mutta jos suinkin jaksatte, niin yrittäkää kestää meitä viikko!

uskoisin, että kunnon kananmunavalkkari on hyvä merkki oviksesta, mutta eiköhän kaikki ole mahdollista...

onkos sulla nyt sitä limaa??!! Oletko varma ettei ole miehen tuotoksia ;) oletko haistellut??
Ja onko sun lämmöt noussu vai onko vielä samoissa?

bdbd sinne oviksen bongaukseen ja kellistähän se mies varoilta vielä tänään ... :))))

tosta tehiksen lämmöistä, niin mulla oli tässä keskenmenneessä myös alhaisen-korkeita mun lämmöt. siis alle 37, mut kuitenkin vähän enemmän ku normaalisti....
eli onkos sitten raskaana ollessa noi pienemmät korotukset?!

Ai kun nauratti tehiksen munavahdin hommat eilen :DD

Ootteko muuten käynyt lukemassa tota tiukkapipojen ketjua? Siellä välillä NIIN hauskaa juttua että vedet silmissä nauran !!

ja taas mennään... jotta voi hetken päästä palata..

Tosta vuoden maagisesta rajasta. Mulle yksityisgyne sanoi, että toukokuussa kun tulee vuosi yritystä täyteen, katotaan tilannetta uudelleen, jollei lugeista ole ollut toivottua apua. Sitten MIETITÄÄN sitä Clomihommaa tms. (julkisellahan on jo siinä vaiheessa toivon mukaan simpat ja paikat tutkittu, ei tarvi niistä maksaa yksityiselle). Hänelle siis mainitsin, että varsinainen yritys alkanut huhtikuussa. Heh, sekoon kohta itekin näissä, että kenelle lääkärille olen mitäkin vedättänyt :)

Ääh, taidan luovuttaa. Nyt tuli just sellanen tunne, että fuck it. ESKO.