KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07

Oottapa kirjoitelleet ... kahlasin tuossa edellisen ketjun lopun....... leikkaa liimaa paikkaa teippaa systeemi petti ja en muistanut kopioida ja sinne bittitaivaaseen häipyi tekstit....

*lohtuhalit* safiirille, tl:lle ja muille jotka lohtua tarvitsevat...
*tsemppiä* ainakin Anulle lopputyön tekoon ja muille jotka ovat tsempityksen ansainneet...
Onko täällä ollut joku häirikkö liikkeellä?? Vai onko perustettu Tehis Fun-club? En oo vielä kerennyt asiaa tutkia tarkemmin.

Eilen poskia kuumotteli ja tuntui olevan lämpöä. Mutta huomisetksi sitä tätiä meille odotellaan... Paremmalla ajalla myöhemmin lisää...

Huomenta!

Hui, melkein säikähdin että joku Tehiksen parjaaja on taas hyökännyt meidä ketjuun kun viimeisenä kirjoittajan oli tuutti täys... mutta onneksi se olitkin sinä Tehis.

Mun hataralla päällä on sellainen mielikuva, että Bellamariia olisi käynyt lisäämässä itsensä plussanneisiin tuohon listan jatkoksi. Mutta en kuitenkaan löytänyt kyseistä listaa, joten lisäsin sitten itse uudestaan. Mutta, mutta, en millään enää muista asuinpaikkaa tai tytön syntymäaikaa. Ja voi olla että sekoitan nyt johonkin toiseen Kermittäreen, mutta eikös se näin ollut että hänellä yksi vanhempi lapsi oli. Korjatkaa jos olen väärässä ja mikäli Bellamariia käyt täällä taustailemassa, voisit vaikka lisätä itsesi uudestaan. Tänks! =)

Safiiri: tuo limisteoria pitää hyvin todennäköisesti paikkansa. Keltarauhashormoni tekee limiksestä paksun ja hedelmöittyneelle muniksella vastaanottavaisen limiksen oviksen jälkeen. Mitä paksumpi limis, sitä runsaammat menkat näin maalaisjärjellä. Noh, mulla on pillereiden jälkeen menkat kestäneet max. kolme päivää ja vuoto on ollut todella niukkaa. Tamponia en voinut kuvitellakaan laittavani, kun sitä ei olisi enää kirveelläkään saanut sieltä pois tai koko värkki olisi tullut mukana. Ja sitähän me ei haluta... =) Keltarauhashormonivajaus todettiin verikokeella ja se selittää nuo niukat menkat, eli ehkä sulla on sama tilanne?
Mä kävin muuten vyöhyketerapiassa paljon keskenmenojen aikaan. Se oli psykologista vyöhyketerapiaa eli siellä myös puhuttiin paljon. Ennen onnistunutta raskautta sain pieniä metallinappeja korvanlehtiini tasapainottamaan hormoneja. Kerran kävin myös juuri plussattuani ja n. viikon kahden päästä se meni kesken. Terapeutti säikähti että hän oli aiheuttanut keskenmenon painelemalla vääriä akupisteitä. Jalkapohjia ei esim. saisi raskaana ollessa hierotuttaa koska siellä on paljon akupisteitä, jotka voivat käynnistää synnytyksen. Nämä ovat henkimaailman juttuja, mutta hauska niitä on yhdessä ihmetellä.

Vai että Tehis haaveilee lehmästä... =) Hihii, etkös sä ihan oikeasti jossain ketjussa jutellut että oma lehmä olisi kiva niin ei tarttis maitoa raahata litratolkulla kaupasta. Eli ei ihan hatusta tempastu esimerkki. Mulla oli myös tässä kierrossa sellaiset oviskivut etten oikein pystynyt kunnolla kivuiltani edes istumaan! Hurjaa, en muista koskaan kärsineeni moisesta, joskin en ennen vauvakuumeilua edes tunnistanut ovista...

Mä muuten Omppu luin lugen tuoteselosteesta sivuvaikutuksista sen raivokohtauksen jälkeen ja raivoamista ei kyllä löytynyt listalta... mistäköhän moinen johtuu? Mies on nyt ihan varma että olen raskaana. Sen mielestä mulla ei mielialat vaihtele yhtä tiuhaan muuta kuin raskaana ollessani. Lämmötkin oli eilen 37,5. Kumman herkkä olen kyllä ollut taas, eilen Idolsia katsoessani kyynelehdin niiden jatkoon päässeiden onnea seuratessani. Vielä pitäisi piinaavat 7 päivää jaksaa odottaa, huoh.

Senoralle PAAAAAAAAAAALJOOOOOOOOOOON plussapuhalluksia. Sinä taisit sanoa ettet meinaa ryhtyä oireita tutkailemaan, mutta millaiset fiilikset siellä nyt? Kurvaako täti vai onko teillä pieni salamatkustaja kyydissä reissuun lähtiessänne? Hui, jännää!

Tuulia huhuilen, HUHUUUUUU TUUULIIIIII! Mikä on tilanne? Koko viikonlopun olen malttanut odottaa tuloksia, mutta nyt ratkee kohta pää silkasta jännityksestä. Voi kunpa me nyt saataisiin pari iloista plussauutista tälle viikolle!

Mutta, jos sitä nyt vaikka hakis kupposen kahvia ja teeskentelis ahkeraa....

Ihanan kirpsakkaa pakkaspäivää teille kaikille! Työn iloa työssä ahertaville ja ihanaa kotipäivää muille!

Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07

Huomenia kaikille! Minua oli kai kaivattu... Nopsasti luin taas aivan älyttömän määrän viestejä, en ehdi nyt enempää kommentoimaan kuin, että TI olen älyttömän pahoillani puolestanne! Voimaa! Lisäksi haleja Safiirille! Ja joku häirikkökin täällä oli käynyt vai? Käsittämätöntä.

Joo ei ole minullakaan mitään hyviä uutisia eli kp 1 on tänään. Kierron pituudeksi tuli 48 päivää. Eilen alkoi tuhruttamaan päivällä ja täytyy myöntää, että koko ilta meni enmmän tai vähemmän itsesäälin syövereissä. Olisi kiva kuulla, onko kenelläkään mitään teoriaa aiheesta, että mitä on tapahtunut vai onko tapahtunut mitään? Eli minulla ei varmaankaan ollut sitten ovista ollenkaan? Sen melko vahvan toisen viivan sain ovistikkuun kp 27 ja sen jälkeen jatkoin tikuttelua ja viiva himmeni koko ajan, mutta oli näkyvissä vielä kp 34 (tutkailin eilen kalenteriani, kun olin sinne merkannut). Eli ei ymmärrä, missä mennään. Ensi kuussa (eli aivan kohta!) tulee vuosi siitä, kun lopetin pillerit. Harmittaa, itkettää, kiukuttaa ja ärsyttää. Pakko on minunkin lähteä sinne lekurille.

Nyt on mentävä, mutta palaan paremmalla ajalla kommentoimaan edesottamuksiamme.

Tuuli

zbee.gif

Voi Rähmä, Tuuli ........ Vai sinnekkin se täti kurvasi. *hali* Ja minä kun kerkesin olla jo aika varma... En tiijä mikä oli...ehkä kiinnittyminen ei sittenkään jostain syystä onnistunut. Me ollaan oltu kait pari vuotta ilman ehkäisyä ja yksi tärppi on ollut. En tiijä kummassa/missä vika. Onko sulla yleensä tuhrua ennen menkkoja?

Mulla oli ne kotitestien ovistikut ja niissä ei mitään haamuja ollut oli joko viiva tai ei ollut. Samalta tilattu r-testit, joita en kyllä käytä ennen kuin täti on kunnolla myöhässä, eli viikon tai kaksi. Ei niistä mitään haamuja tule, mutta en halua mitään blankoa testiä..

suuri lohtuhali sinulle! Kävin lukemassa fun-clubisi.... nyt se kyllä on hävitetty bittiavaruuteen. Että on ihmisillä aikaa ruveta toisia arvostelemaan. grrr.

Safiirille vaan taustailijan kommentti, käy lukemassa vaikka lapsettomien puolelta selittämättömien selitykset, tai muuten vaan tiedoksi, ettei aina ole mitään "todettua" vikaa, vaikkei tärppiä tulisikaan, ikäkin voi olla yksi kiinittymisen este. Anteeksi kun tunkeilen ketjuunne, itse en ole keskenmenoa koskaan kokenut, en kyllä plussaakaan, kun melekin 20 vuotta sitten, ja ikä hyvin lähelle sama kuin sinulla, ja nyt yritystä takana kolme vuotta, lapsettomuus tutkimukset takana, syy selittämätön. Tsemppiä kaikille tähän ketjuun, ja plussatuulia!

Senora, papu ja Jazz. ++++++++++++++++++++++++++++++ tuulia puhaltelen : )

Tätipahoittelut tädin yllättäneille ja lohtuhalit muille niitä tarvitseville.

Tän ketjun kirjoitusvauhti on niin valtava että tässä putoaa aina viikonloppuisin ihan pihalle. No onpahan ainakin alkuviikoksi tekemistä ; ).

ON: Ovista odotellaan loppuviikoksi. Katsotaan nyt jaksaako sitten vielä tikutella. On vähän ajatukset olleet mykkyrässä viime aikoina. Jotenkin vain tuntuu että tämä piinailu ei aina sovi mulle. Pitäis varmaan hankkia kunnollinen laskuvarjo että kestäis paremmin nää alas molskahdukset. Pettymyksen hyväksyminen tuntuu vievän edelleenkin yllättävän pitkään. No kaippa tämä vahvistaa, vaikka omasta mielestäni olen jo riittävän vahva : )

Aurinkoista pakkaspäivää toivottaen,
Ruusa

Voi harmilainen Tuuli, kun se täti sinnekin tuli =(
Nyt kyllä otat myös lekuriin yhteyttä ja menet sinne kyselemään, että mistä vois johtua.
Tai tietenkin mietitään sitä täällä ketjussa myös, mutta ihan ammatti-ihminen vois antaa jotain OIKEETA syytä... =)
Tsemppi- ja lohtuhalit sinne sylin täydeltä *halaaaaaaa*

Nyt siis Senoralla aika jännät paikat... ja noi lämmöt on HYVÄ merkki. Pysyis vaan ylhäällä, niin hyvä ois!! Niin ja tärkeintä, se tätönen poissa.
Täällä peukutellaan kovasti varpaat apuna bdbd

Ja Jazz:in mies veikkaa, että raskaana oisit.. hmm.. todella hyvälle kuullostaa siis sielläkin =)
KYllä se viikko nopeaan vierähtää täällä meidän seurana. jännäillään sit yhdessä!

Tohon Safiirin vuotoihin, niin mulla ollut ainakin runsaammat menkat nyt nämä 2 kertaa kun luteaalivaihe ollut lyhyt... siis ihan mielettömät vuodot ekat pari päivää. Tampax on ihan täys 1 tunnin jälkeen (super) ja vuotaa läpi?! ei ikinä ollut vastaavaa. Mutta ei myöskään kipuja yhtään.
no, kohta marssitaan tytön kanssa pakkaseen (ja ehkä suoraan autolle) ja huristan tonne lekuriin varaan aikaa.

Hei te öljynjuojat, tuleeko teille mitään sivuoireita? Mulla kyllä paukut lentää ja toi kakkokstuotekin on aikasen liukasta :)
ei pahemmin tartte pinnistellä, et ulos tulee... yök! nyt mentiin jo näihin eritteisiin.

ja en ole muuten uskaltanut sitä greippimehua juoda, kun tosiaan tossa yhdessä ketjussa kerrottiin sen jopa estävän raskautta, jos yhtäkkiä alkaa litkimään sitä hirmuisesti (elimistö ei ole tottunut)

nyt mentävä

kapris 4/?

Anteeksi huolimattomuuteni, viestini ja höpinäni oli tarkoitettu senoralle, ei safiirille, ja anteeksi vielä tunkeutumiseni ketjuuni, ei ole tarkoitus olla häirikkönä teille ;)

Voi hitsin hitsi Tuuli :-(
Oisko sulla voinut kuitenkin se ovis olla vasta sen tikutuksen jälkeen? Oliko sulla mitään limoja tai kipuja?
Jos yhtään vertaistuesta apua, niin kerron mitä mun päiväkirjassa (jonka siis tässä kierrossa tein) on merkintöjä ovistikutuksesta, kipuiluista ja limoista. Kun vähän vaikuttaa, että sulla samantapaisia ongelmia :-/
Kp 10 alkoi jo kovat menkkamaiset jomottelut ja ovistikku näytti hailakkaa.
Kp 12 limailut alkoi ja terävää jomotusta, edelleen tikku hailakkaa.
Kp 14 kunnon lima alkoi ja ovistikku vähän vahvempaa.
Kp 15 ovistikku näytti lälhes vahvaa viivaa ja limailut oli melkoisia.
Kp 18 limailut oli loppu, kipuilua vielä, ovistikku keskivahvaa.
Kp 19 limailut alko uudelleen, tikku ihan hailukkaa, kipuilua taasen.
Kp 21-22 ovistikussa taas vahva viiva, limaa PALJON, kipuja paljon vasemmalla.
Kp 23 eli tänään, limailua edelleen, kipuilua vielä oikealla, tikussa vaaleampi viiva.
Eli mulla oli selvästi oirehuippu tuossa kp 15 tienoilla, jonka jälkeen taas oireet vaimeni, kunnes kp 21 taas tuli uusi vielä vahvempi HUIPPU.
Ja tämä siis ilmeisesti johtuu siitä monirakkulaisuudesta. LH pysyy pitkään koholla ja aiheuttaa varmaan nuo oireetkin.
Mutta lääkärissä ainakin näkisi ultralla onko tuosta sullakin Tuuli tuo juttu kiinni?
Tähän vaivaan kait ne niitä clomejakin määrää??? Mutta mulle gyne sanoi, että ensimmäinen lääkitys on se sokeriton dieetti :-)

Senoralla vaikuttaa lupaavalta... Ois aika saada tosiaan taas hyviäkin uutisia! Papu ja Jazz sitten seuraavaksi. Lupaavaa on tosiaan tuo Jazzin esineiden heittely. Ja Papulla oireettomuus ;-)

Palaillaan.

Tehis

Isot pehmoiset lohtuhalit Safiirille ja Tuulille pöhlän sukulaisen tulosta!!
Täällä on taasen ollut sellainen kirjoitusrumbasamba,että huh huh!

Kiitos plussapuhalluksista, mutta luulempa että aikas paineilmapuhallus tarttis olla jotta meikäläiselle paukahtaisi. Positiivistä on se, että kerroin ukolle tilanneeni ovistikkuja ja niitä rupean käyttelemään, ei ainaskaan tyrmännyt heti. Kyllähän sen sitten huomaan jos ukko onkin pilkkihaalari päällä sitten Niinä Päivinä!!

Mutta mutta, minä yhdyn puhalluksiin; Jazz ja Senora, Teille IIIIIISO plussapuhku!

Tulihan se totuuskin sitten ihan suoraan tulla tiukkapipoisten ketjussa...
Toiset saa niitä lapsia tosta vaan ja useampia :-)
Taustailijat eivät tosiaankaan ole lukeneet kaikkia viestejäni tarkasti. Olen varmaan miljoona kertaa jauhanut sitä, ettei meilläkään ne lapset ole napista painamalla tulleet. Ekaa ja kolmatta "tehtiin" yli vuosi kumpaakin. Ja on kyllä ajatuksissa ollut silloin ekaa yrittäessä, että saadaanko oikeasti koskaan omaa... :-(
Mutta. Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Lehmästä vielä. Lehmät todella ovat olleet joskus lähellä sydäntäni ;-)
Mm. alle kouluikäisenä puhua pälpättelin yhden päivän poikivalle lehmälle, kun mamma oli sairaana. Lehmien kanssa touhuilin paljonkin silloin lapsena, hih. Että ei se ajatus kauhean kaukaa haettu ollut :-D Ja helpottais se tosiaan tuota selkää kauppareissuilla, kun ei tarttis niitä maitoja kanniskella.
Älkää myöskään unohtako Viilaajien ketjussa käytyjä keskusteluja (jos olette taustailleet) :-D :-D :-D

Jazzillakin vaikutta todella lupaavalta, jos kerran miehesikin on jotain aistinut :). Ite päätin, että EN ALA oireita tai oireettomuuttani tutkailemaan, mutta tän päivää on kyllä tasaseen nipistellyt kohdussa ja huippailee.. mutta satavarmasti johtuu lugeista, kun otan nyt sitä isompaa annosta. Mulla on nyt kyllä aika levollinen olo, kävi miten kävi.

Poika eilen oli tosi hellyyttävä, tippa linssissä yritin keskustella sen kanssa.. hän haluaa pikkusiskon ja mietti sitten, että voisko se tulla hänen masustaan tai mun masusta..Yritin sitte, että no toivottavasti sellainen joskus saadaan..

Voi Tuuli! Hirvittävän ikävää että täti päätti vierailla seuraavaksi sun luona. Suuren suuri lämpöinen halirutistus sulle.
Kyllä nyt kuulostaa, että olisi tosiaan syytä käydä siellä lekurissa vähän kartoittamassa kiertoa ja hormonitoimintaa. Mun käsittääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) kroppa saattaa tuottaa lutenisoivaa hormonia ja näyttää ovistikuilla LH-huipun. Mutta tästä huolimatta ovista ei tule, eli munasolu ei irtoa. Tähän on varmasti apua löydettävissä sekä siihen, että saisit kiertojasi hieman lyhennettyä. Haleja rutkasti!!

Nipsikselle myös plussatuulia puhaltelen! Asiallisilla kommenteilla ja vinkeillä saa tulla meidän ketjuumme jutskailemaan vaikka ei keskenmenoa olisi kokenutkaan, eli tervetuloa uudelleen vierailulle. =)

Kaprikselle kestämistä hyvin luistavan ja ilmaa päästävän suolen kanssa! Toivottavasti lekuri antaa sulle ajan pian ja toivon mukaan se ottaa sun huolesi vakavasti.

Ruusalle tsemppiä! Ymmärrän tunteesi ja ajatuksesi tuon haaveilun suhteen. Joka kierron alussa ja varsinkin jokaisen keskenmenon jälkeen on mennyt oma aikansa itsensä kasaan kursimisessa. Aina olen päättänyt että nyt vähän hillitsen kuumetta ja itseni tarkkailua. Mutta, mutta kuinka ollakaan löydän itseni täältä ihmettelemästä oireita/oireettomuutta uudelleen ja uudelleen. Heti kun pienikin toivon pilkahdus herää on taas pelko takapuolessa että koska taas tiputaan korkealta ja kovaa. Onneksi täällä on tämä vertaistuki joka sitten pehmittää sitä laskua. Toivotaan että tämä kierto olisi teillä se plussakierto!

Papulle plussatuulia puhaltelen, älä vielä menetä toivoasi tämän kierron suhteen. Toivotaan tosiaan että miehesi ei kaiva pilkkihaalaria kaapista oviksen aikoihin. =)

Senoralla on rautaisat hermot. Mulla on kaapissa KOLME mammaksin erittäin herkkää testiä kaapissa... ja arvatkaa huuteleeko ne sieltä kaapin uumenista "oviksesta on jo tovi, loppuviikosta voisit jo testataaaaaaaa". Apua! Toistaiseksi olen onnistunut blokkaamaan nuo huutelut ja meinaan yrittää kovasti sinnitellä ensi maanantaille ennen testiä. Onneksi viikot ovat tähän mennessä hurahtaneet nopsasti täällä hyvässä seurassa.

Mutta, nyt on ihan aikuisten oikeasti ryhdyttävä hommiin. plaah.

Päivän jatkoja!

Voi miten hellu Ompun poika on! Toivottavasti saisitte pian sen pikkusiskon tai -veljen hänelle. Tämä on yksi asia mikä mua niin tässä vauvahaaveilussa ahdistaa. Mä niin kovasti haluasin suoda mun rakkaalle lapselleni saman ilon mitä mulla on ollut mun siskosta. Toivottavasti se onnistuu joku päivä.

Minäkään en ole mitään oireita tässä etsiskellyt. En edes vihjannut miehelle tärpin mahdollisuudesta. Hän on autuaan tietämätön mun ovistikutteluista ja lugen käytöstä. Mä kun heikkona hetkenä menin lupaamaan sekä itselleni että hänelle, etten enää moisia harrastaisi.... =/ Se kuitenkin kuuli kun mä kävin digimittarilla lämpöjä mittailemassa ja yhdisti sitten pari asiaa ja veti siitä sitten omat johtopäätöksensä.

Täällä siis eletään edelleen siihen tyyliin ettei mitään tärppiä ole voinut käydä.

Heips!!!!

Tänne ei edelleenkään mitään uutta. En ole edes miettinyt raskaustestin tekoa, koska olen tällä hetkellä täysin oireeton :) Siis tissejä saa puristella melko kovasti (juuri testasin), yleensä on arat just menkkojen alla ja sit silloin kun olin raskaana (oli todella kipeät). Ja muutenkaan ei mitään erikoista voinnissa......

Nyt tuli töitä, täytyy siis mennä. Mukavaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti

Siis hitsit johonkin bittiavaruuten lensi minun tekeleeni...

Eli joo lyhkäsesti sitten; Kaprikselle pahoittelut tädistä *hali* Toivotaan nyt, että molemmat saadaan hyviä neuvoja lääkäriltä! Ompulle; ei ole meitä vielä tarkemmin tutkittu. Kävin lääkärissä ennen pillereiden lopettamista (reilu vuosi sitten), keskenmenon jälkeen syyskuussa, eikä mitään erikoista näkynyt. Gyne käski silloin syyskuussa tulla takaisin puolen vuoden päästä, jos ei ole tärpännyt. No se ei nyt ole vielä ihan kulunut, mutta eipä minulla ole kierrotkaan ennen olleet tämmöiset. Senora kyseli tuhruista; joo kyllä minulla on aina päivää ennen näkyvissä semmosta haaleeta vaaleanpunaista, josta arvaan asioiden oikean laidan...Tehis, kiitti paljon päiväkirjaotteesta; itselläni ei ole ihan noin hyvä, mutta olen huomannut kyllä, että on fiksua kirjoittaa, kaikki tuntemukset ylös. Ei niitä sit myöhemmin enää muista...Ei mulla ollut siis mitään kipuja koko kierron aikan kuin vasta nyt (aivan mielettömät alavatsakivut tällä hetkellä). Limoistakaan en tiedä, olen yrittänyt niitä tutkailla, mutta en ole huomannut niissä yhtään mitään muutosta.

Anulle heit ja kiva kuulla, että opinnäytetyösi alkaa olla kasassa!

Peetu: hyvä, että kaavinta on onnellisesti ohi!

Pikku2: tsemppiä hoitoihin, rankalta kuulostaa. Käyhän kertomassa huomenna, mitä sanoivat klinikalla.

Ja Jazz on saanut vauvakuumeen tartutettua mieheenkin :) Kyllä se viikko menee nopsaan täällä meidän kanssa! Ai niin muuten mä pääsin ekaan työhaastatteluun :) Jotain hyvääkin.

Senorallako ei muka ole mitään oireita :)? Peukkuja, kuten myös Pavulle.

Nyt lähetän tän ennen kuin tämäkin häviää! Sori, jos unohdin kommentoida jotakin! Paljon terkkuja kaikille kermiteille ja ex-kermiteillekin!Pakko se on täältä vain nousta taas ylöspäin.

Tuuli

ou jee!
Lekuri on varattu, mutta oli tilaa iltaan vasta ens viikon to... silloin kp14, mutta ei se haittaa. Jos ei ehi tähän kiertoon avut, niin sit on valmiina seuraavassa.
(hirveetä jos mulla oiskin ovis jo noihin aikoihin ja sit menisin sinne simpat valuen.... O-OU!! no tuskin huolta, kun ei ole ikinä noin aikaisin ollut.)
Halusin naisgynen ja tosiaan sen ilta-ajan niin siksi vasta oli tolloin aika.
Oli meinaan mieslääkäristä niin kauhea kertomus tuolla wab-ketjussa, että päätin haluta naisen.
On erikoistuva (eli ei vielä valmistunut?! ) joten toivottavasti on puhtia ja tarmoa saada kaikki potilaat tyytyväisiksi.. toivottavasti!

Kylläpä nyt hyvä mieli!
(Tosin pelkään, että odotan nyt varmaa tärppiä "kun on ihan yksityisellä gynellä käyty" ja sit putoan taivaista, jos/kun menkat alkaa. no se on sit sen ajan murhe)

Eli Tuulille suosittelen samaa, että menet sinne lukurille jo NYT!
Ja onnea paljon haastatteluun.

Ompulla ollu henkevät keskustelut poikansa kanssa. Toivottavasti poikasi saa sen kaipaamansa pikkusiskon/veljen vielä joskus. Mahdollisimman nopeasti tietenkin.
Minäkin haluan myöskin ihan mielettömästi sitä toista lasta ihan tyttönikin puolesta.
Haluan hänelle sisaruksen. Piste!!

Joo saa tänne tulla muutkin "ulkopuoliset" kirjoittelemaan ilman muuta!
Kuhan on asiallisia, eikä hyökätä ketään vastaan....muuten kyllä saa vihaisen ämmälauman kimppuunsa (jos ehdimme limoija tutkailemasta ja alapäätä haistelemasta :D )

Haleja kaikille

kapris

Joku tuolla kirjoiti, että ei todennäköisesti ole raskaana kun ei ole mitään tuntemuksia....Mutta, eiopä kannata luottaa...Raskaana voi olla hyvinkin vaikkei alussa mitään tuntemuksia olekaan. Itselläni on tästä kokemusta kolmen "yllätys"lapsen verran. Että ihaniakin yllätyksiä voi tulla!

Hyvä juttu Kapris!! Juu juu menossa olen minäkin nyt. Mies hermostui eilen niin kovin, että se kyllä pitää huolen, että menen. Ja tosiaan muutenkin, alkaa keinot loppuun...Mies rehvasteli eilen, että hän ainakin on valmis heiluttamaan peittoja aamuin illoin joka päivä. Joopa... (Jazzko se kirjoitti, että miehet ajattelee seksiä joka 15 minuutti) Yritin sille sitten selittää, että se nyt tuskin ratkaisee tätä asiaa eli jos ei ovulaatiota tapahdu niin ei auta vaikka lopetettaisiin kokonaan työnteko ja vietettäisiin kaikki aika sängyssä...Olishan sekin elämää ;) Mutta siis olen käynyt samalla miesgynellä (minulla taas itselläni on huono kokemus naisgynestä...) kauan ja hänen pitäisi kyllä olla hyvä. Soitan sinne vastaanotolle tänään tai huomenna. Haluaisin myös ilta-ajan eli saa kattoa, kuinka monta viikkoa joudun odottamaan.

Kiitos Senora, arvaat varmaan miten minua harmittaa :( Jeps työhaastattelu on myöhemmin tällä viikolla. Lohduttaahan se edes vähän.

Tuuli

moikka!
pahoittelut ensin heti TI:lle, en osaa muuta sanoa ja lähettää ison halin kaikille teille!

ON: sellasta ihmettelin kun siis kävin perjantaina lopulta sit siel kaavinnassa, sanoivat että vuoto saattaa kestää kaksikin viikkoa, ei siinä mitään mutta kun tuon perjantain jälkeen ei ole vuotoa näkynyt, mitäs tämä on????? ja sellaseen kiinnitin huomiota kun siellä kontrolliultrassa lekuri sanoi että uuteen yritykseen voi alkaa vaikka heti kun itestä siltä tuntuu ja nyt kaavinnan jälkeen sanoi toinen lekuri että yksien menkkojen jälkeen voi alkaa yrittämään eli vaikuttaako tuo kaavinta tähän asiaan vai onko lääkäri kohtaista??? mahtaako joku tietää...
nyt kahvin keittoon... moro

Heipä hei ahkerasti kirjoittavat leidit!

tuulille ISO pahoittelu tädin vierailusta. :( Onnea kuitenkin työhaastatteluun!

peetu, tuo vuoto on kai tosi yksilöllinen. Ihan vuodottomuus on kyllä aika outoa, mutta voihan se vielä alkaa. itselläni oli synnytyksen jälkeisen kaavinna jälkeen TOSi niukkaa vuotoa, muutama päivä tuli pari tippaa. Onhan olemassa sekin mahdollisuus että kaikki ei ole mennyt hyvin ja joudutaan uudestaan kaapimaan, silloin ei tule vuotoa yleensä juuri yhtään. Mutta toivotaan ettei näin kuitenkaan ole!!!

ON: Täällä yritetään ovista bongailla mutta ei... menee hermo!!! Eilen oli aika vahva viiva tikussa niin kun pitäisikin kun ke on kp 14. Mutta tänään.... EI MITÄÄN! Ei yhtikäs mitään, edes haaleeta viivaa... Joten ei kai mulla sitten tosiaan oli ovis kun kerran puolessatoista vuodessa ja sillon hyvällä tuurilla nappaa. Tai sitten nuo testit ei vaan toimi mulla. :( En jaksa uskoa että olisi ovis jo mennyt.

Muuten kuuluu ihan hyvää. Olen nyt saanut vajaa viikossa 2kg pois ja motivaatio on korkealla! En ota liian vakavasti ettei tähän kyllästy mutta tosissani olen. :)

Mutta nytten pukemaan, tulee hääpuvun ostaja kohta hakemaan mun puvun. Voi että, tuntuu haikealta luopua!

antzi 12/28