KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruusa, joo ei me näin paljon tilaa tarvittaisikaan... Mutta tuntui hassulta maksaa saman verran rivari kolmiosta, missä ennen asuttiin (72 neliöö) kun tästä nykyisestä! Saatiin tosiaan sukulaisalennuksella... Onhan tässä tosiaan sitten niin isot ylläpitokustannukset että tuntuu, vielä vanha talo... Mutta kovasti haluttaisiin pystyä tässä asumaan. :)

Ei ole totta miten paljon innokkaita sormikkaita täällä on taas käyny ja ihania uutisiakin on heti maanataina! Ja jännäilyviikko on vasta alussa... Lämpimät onnittelut minunkin puolestani Sohvi!

Ja miten meidän jännääjät Ässä ja Kirppu? Kirppu oli ainakin kovaa vauhtia menossa vielä syyskuun junaan...Peukkuja!

Antzi:lle paljon paljon halauksia!!! Minä olen kanssa ihan sillä mielellä, ettei tule tästäkään kierrosta tärppiä :( Ei ole Senoran positiivisuussäteet vielä tavoittaneet minua:) Mutta kaipa se päivä vielä meillekin Antzi koittaa, siihen uskotaan! Minä en ole pitänyt raskaustestejä kaapissa juuri sen takia, etten pystyisi olemaan testaamatta ja kun nuo kierrot ovat mitä ovat, saisin olla koko ajan testaamassa. Ja olenhan minä nyt saanut testata, kun tein ovistestestejä monta viikkoa joka päivä. Muuten viisaammat mitä mieltä? Eilen tein vielä "varmuuden vuoksi" yhden ovistestin. Lopetin alkuviikosta, oliskohan ollut tiistaina sen testauksen, kun viiva alkoi sen lh-huipun jälkeen himmenemään. Niin siis eilisessä testissä oli vieläkin tosi tosi himmeä toinen viiva kontrolliviivan lisäksi (siis tasan viikko siitä kaikkein vahvimmasta viivasta). Onko toi siis ihan normaalia, että se toinen viiva säilyy noinkin kauan?

Miten Peetun kontrolliulta tänään? Entä Pikku2:n lääkärikäynti?

Sannalle lämpöisiä halauksia, voimia ja onnea uuteen yritykseen!

Joko Mama:n tauti helpotti? Niksu kiva oli kuulla sinusta; vaikka välillä tuntuu, että aika matelee, niin kyllä ne kuukaudet ihmeen nopeasti menee. Toivottavasti se vakinaistaminen kuitenkin tapahtuisi PIAN!

Päivän jatkoja ja seuraavaa plussaa ++++++++++ odotellessa,

Tuuli

KERMIT
Tänne kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden kokeneet!
Muutkin tervetuloa

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Katzu. km 12/06
neitonen25, km 12/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki,
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006.

Mahatauti selätetty ja tässä jo töissä lusmuilen, ihan on onneksi hiljaista eikä mitään huvita tehdäkkään. Tätikin tekee tuloaan, plääh. En edes jännäysketjuun ilmottautunut kun niin selvät nuo oireet. Ei sille voi mittään että aina se täti kiukuttaa.
Tällein vanhemmiten kyllä tuntuu että aika menee kuin siivillä; nyt on maanantai ja seuraavaksi huomaa, että kas, kas onkin jo perjantai. Sitten vuodet vaihtuuu vaan ja huomaa että taas tuli ikää lisää.
Toivottavasti tämä jännäysviikko tuo paljon plussia tähän ketjuun!!!!

Sohville isonisot rutistukset ja onnentoivotukset hartaasti toivotun plussan johdosta!!! Ihania uutisia heti näin maanantain kunniaksi.

Huokaus... Voi kun meillekin kohta... Tää on ihan höhlää, miten joku vauvakuume voi iskeä ihan yhdessä päivässä mahdottomiin mittasuhteisiin?????

kylläpä ihmisillä on tosi isoja taloja.... *päivittelee kateellisena*

Koska sä Tuuli sait sen vahvan viivan ovistikkuun? Siis mikä kp?
Täällä oltiin jo heittämäs hanskat tiskiin, mut nyt laittelen varovasti takasin, kun lämmöt putos vähän ja limaakin ilmaantunut ja eilen sain tänä kierron vahvimman viivan ovistikkuun. Ei tosin vielä yhtävahva, mut enivei...
Jazz, testailen yleensä iltapäivällä. Aamulla/päivällä ei pysty pidätteleen 4 tuntia, kun juon kahvia niin kovin...

Hyvä kun maman vatsatauti helpottanut. Kurja olla vaan töissä puolikuntoisena!

Nyt laitetaan oikein + viikko kehiin! Tai ehkä mielummin alkutalvi..... päästäis kaikki pois täältä!!!
Tai ainakin tonne odottajien puolelle =)

Kapris 19/?

Sohville kovasti onnea ja peukkuja :)

Minä tänään soittelin sinne sairaalaan kysyäkseni siitä pad vastauksesta. Kaikki oli kunnossa, normaali raskauskudos jossa näkyi normaali keskenmeno. Eli onneksi ei mitään huonoja uutisia.

Täti ei ole kaahannut vielä tänne :)

Siinä pika kuulumiset, kohta lähden huristelemaan kotia kohti

Pikaisesti Kapris; siis silloin oli kp 27, kun minulle tuli se melkein yhtä vahva viiva siihen ovistikkuun. Sitä ennen jo useamman päivän oli haalea viiva ja nyt sit siis viikko sen jälkeen on vieläkin hailakka viiva. Mä joudun kohta jo epätoivoon :( Onkohan mussa jotain vikaa?

Tuuli kp 35

Nyt hiukkasen parempi aika.

Uudemman kerran suuren suuret onnittelut Sohville iloisesta uutisesta! Ai että, lämmittää vieläki. Kerta kaikkisen mahtavaa!

Sannalle myös uudemman kerran osanotto pienestä enkelipojastanne. Valtavasti voimia koko perheelle selvitä tästä!!!!

Antzi testas negan. Voi harmitus! Vaan niinku jotku jo mainitsi, jospa testasti liian aikasin. Älä vielä heitä toivoasi!

Tuuli, ootko käyny labrassa kattoon verikokeesta, onko ovista? Noiden tikkujen käyttäytymiseen ei mun mielestä välttämättä oo luottamista.

Täälläkään ei tätiä näy. Ei tosin pidäkään ennen ku lauantaina. Siihen asti täytyis kärvistellä. Huomenna on kulunu ne kymmenen päivää oviksesta. Viime kierrossa tuhru alko torstaina...

Peukkuja pidetään edelleen kaikille!!!

Safiiri kp 24/28

Taas lähti viesti liian aikasin.

Asuntogalluppiin: meikäläiset (viisi henkeä ja kaksi koiraa) kökötetään vielä toistaiseksi vuokrakolmiossa. Jepulis, luitte ihan oikein. Tarkotus siirtyä tilavampaan, mielellään omikseen, heti ku mää saan työpaikan. Joko ostetaan tai sitte rakennetaan. Aikasemmin asuttiin omassa kolmiossa, joka jouduttiin pikaisesti myymään paikkakunnalta muuton vuoksi.

Voe voe. Että sitä ei ikinä muista kaikkea. Vielä piti mainita, että onpa hyvä ku Maman tauti alkaa hellittään. Vatsatauti on kyllä yks maailman kamalimmista "tavistaudeista"...

no hei! eli kontrolliultrassa oli kaikki ihan hyvin, yksi pieni alle 1cm joku tumma näky, mutta lääkäri totes et kun ei mitään oireita eikä kipuja niin turha lähtee kaavintaan josta voi olla enempi haittaa kun hyötyä.
Ja uutta raskautta saa alkaa yrittää heti kun itestä tuntuu siltä.
kerrankin hyviä uutisia!!!=)=)=)

Mitä sanotte tytöt tästä? Toissayönä kun käännyin niin tunsin alavatsassa oikealla sellasen vihlasun. Siis ihan kun raskausaikana?? Häh, voiko sellaisia tulla muulloinkin? Rinnat on tuntunut kipeiltä. Hmm. Ja kylmyys oli eilen kova. Tänään vetelin kaikenlaista "ihme" pöperöä napaan kuten tonnikalaa ja raejuustoa... Mutta pidänpä pään kylmänä. Mielestäni ovis oli kp 13-15 välillä vaikka tikussa vain haaleat viivat. Eikös se niin ole että kun limat tulee niin silloin ovis on ollut? Vai tulossa? Mulla limat tuli 14-15 välisenä yönä.

Joo, mukavaa että Peetulla ok kaikki jutut.

Lähtipäs äkäisesti ;o) siis viesti...

Piti kommentoida maman vatsatautia. Tosi hyvä että on ohi, se nimittäin on aivan kamala tauti. Nyt vaan muistat syödä ja juoda riittävästi että olo paranee. Eikös niin?

Sannan surua olen joskus aikaisemmin kommentoinutkin, eli en voi edes kuvitella miltä tämmöinen "tragedia" tuntuu. Kenellekään ei sellaista saisi tapahtua.

Antzi taitaa olla yhtä hätäinen testailija kun meikäläinen. Eli uudestaan vaan...

Kirppu 22/28???

Ässällä jännä päivä huomenna. Mikä on tuntemus?

Kirppu, mulla kans tuntuu aina sillon tällön vihlasu tuolla jossain alavatsasas, jos liikahdan nopeasti. Tosin muistaakseni oon kiinnittäny tuohon samaan oireeseen huomiota melkein joka kierrossa. Samoin niitä ns. liitoskipuja tuntuu taas olevan välillä. Kuten aikaisemmissaki kierroissa. Ota tästä nyt selvää! Taitaa se ainut oire raskaudesta olla sitte viikon päästä toinen vahva viiva tikkuun. Jos siis sinne asti selvitään...

jokos kaikki on menny nukkumaan?

onko teistä kukaan raskautunu "heti" km jälkeen ilman ekoja menkkoja???
lekuri kun antoi meille luvan uuteen yritykseen, toivottavasti tärppää.

näin muuten viime yönä unta että meillä oli pieni tyttövauva =) mitähän mahtaa tarkoittaa??

tänään astutettiin meidän koira eli näillä näkymin maaliskuun alkupuolella tullee pentuja!

OU JEE!!!

Täällä se ovis tuli sit niin puun takaa että yllätti täysin...
Illalla kävin pissiin vikaan tikkuun ja pärähti samantien vahva viiva ja kun pyyhin sitten peppua niin sellaset limat tuli, et paparin läpi meni =)
sori yksityiskohdat, mut oon ihan täpinöissäni!!
piti sit äkkiä hätistää mies sänkyyn ja huomenna vielä hommaillaan.
Mulla tippu lämmöt (olen 3 kertaa !! tänään mitannut) tossa iltapäivällä, eli eiköhän ovis ole tän tulevan yön juttuja.
olen niin iloinen, että ovis tuli.

tehiksellä ilmeisesti samanlainen outo kierto kuin meikäläisellä ollut. Olen käynyt taustailemassa viilaajia =)
Mullakin alko se ihme juilina jo koo peinä alle 10...
tuntu ihan kuin menkat ois alkanu.
Ilmeisesti sellanen megamunis siellä sit kehitty, ku oireili näinkin pitkään.

täytyypä käydä laittaa jännäilylistaan omat päivät

Ja Tuulille piti laittaa, että ei sussa mitään vikaa mun mielestä ole. Mullakin oli niitä haamuja vaikka miten pitkään ja välillä ihan blancoa. Nyt sit pamahti vahva, enkä kyllä enää tikuttele.
Hyvin on sulla pullat uunissa, kun ovis selkeesti tuli =)

Kirpullahan on jännät paikat bdbdbdbdb
tosta limasta, niin eikös ne limat ennusta ovista. Eli pahimmat limat kun on käsillä, niin ovis meneillään ja kun ovis ohi, limat loppuu ku seinään. siis kärjistäen.

Täällä sit huomenna toivotaan ÄssÄltä yhtä ihania uutisia ku sohvilta tänään =)
ja sit onkin antzi ja safiiri vuorossa.
Toivottavasti Safiirin tuhrut pysyy poissa bdbdbdbddbdbbd

no, beedeetä vaan kaikilla hirmuisesti!!!

kapris 19/30-34?

Päivä alkaa olla pulkassa ja vihdoin kerkesin koneen ääreen..

Keskustelu on joo käyty.. Voi tulla pitkä tarina, mutta koettakaa kestää..

Meillä oli siis aika 9.00. Soittelin miehelle vähän ennen ja oli jo unohtanut koko jutun.. No kerettiin kyllä ihan hyvin.. Seksuaaliterapeutti vaikutti ihan mukavalta ja ammattitaitoiselta.. Saatiin kulumaan 1,5 tuntia asioiden puimiseen.. Kyllä minua helpotti ja sain aikamoneen epäselvään asiaan vastauksia sekä vahvistuksia omille tunteille ja ajatuksille.. Keskusteltiin laidasta laitaan.. parisuhteen hyvinvoinnista, keskenmenosta, jaksamisesta, raha-asioista(koeputkihedelmöitys) jne...

Suurin "möykky" meillä on tällä hetkellä yhteisen ajan puute.. Mies päivät töissä ja illat raksahommissa.. minä kaupassa töissä ja työpäivä on jotain 6.00-21.15 väliltä.. Minä olen iltaihminen ja mies aamu.. Terapeuttikin huomasi meidän ajan puutteen ja antoi meille ajattelemisen aihetta..

Illalla tulin töistä kotiin hyvillä mielin.. olo oli kevyt ja tuntui, että iso paha olo oli poissa.. Mies oli käynyt pojan kanssa jo saunassa ja minä laitoin pyykkikoneen ja astianpesukoneen päälle ja menin saunaan.. dippailtiin hetki porkkanoita ja siirryttiin makuuhuoneeseen.. Peiton alle päästyämme aloin kysellä mieheltä, että mitä mieltä hän oli keskustelusta.. Hän tuumasi: Häntähän siellä vaan syytettiin jne. Että se siitä hyvästä olosta.. nyt taas itkettää ja on tuskainen olla.. Ehkä tämä vielä joku päivä.. Onhan sen auringon joskus paistettava risukasaankin..

Valtavasti onnea Sohvi ! ! !

Plussia kehiin! Mama lähtee loppuviikoksi työmatkalle tuonne kylmään maailmaan! Eli kunhan palaan niin täällä pitäisi olla piiiiitkä plussajuna menossa ex-kermiteihin vai mitä siskot!!!!!!! Nyt on jo kiire......
Jännittävää viikkoa kaikille!
p.s. pikku2.lle, voi noita miehiä, heti ovat ottamassa nokkiinsa jos joku hiukan arvostelee, voimia sinne.

Jippitijii Kapris, OVIS! HURRAAHURRAAHURRAA!!! Beedeet tuli perille sinne :-)
Juu, aivan oudon tuntuinen kierto taas täällä tulossa. Mulla on alavatsa ihan ku ennen menkkoja, eikä niinku menkkojen jälkeen. Tilasin niitä tikkuja sit kuitenkin ison kasan ja aion tänään jo pissiä. Haluaisin nähdä tyhjän ruudun kerrankin!

Mamalla hyvää työreissua, vaikkei varmaan enää ehdi lukea.

Pikku2, voi harmi, että hyvä mieli pyyhkiytyi noin nopsasti. Ehkä miehesi tarvitsee vähän enemmän aikaa asian käsittelyyn. Yön yli nukkuminen monesti auttaa :-) Toivotaan, että hänkin sisäistäisi asiat ajan kuluessa.

Täällä herättiin tänään taas 5.15 :-/ Poju oli illalla niin väsy, että nukahti taas ennen kasia. Hän ollut koko pienen ikänsä illan torkku ja aamun virkku :-)

Nyt täytyy mennä herättämään vielä yksi lapsukainen. Hällä koulu alkaa vasta 9.45, joten käydään aina tiistaisin ja perjantaisin aamulla kauppareissu ennen kouluun menoa. Hän lykkii pikkuveljeä autokärryssä ja minä saan keskittyä ostoksiin, kätsyä ja mieleistä kaikille :-) Paitsi esikoiselle, joka menee aina yhdeksäksi kouluun eikä pääse näille reissuille mukaan. No, eipä tuo poika niin kauhean murheissaan asiasta ole ;-)

Tehis kp 10/?