KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hyvää loppiaisen jälkeistä elämää =)
Täällä vielä tämä päivä aikaa syödä ja syödä ja syödä, mutta huomenna aloitan jonkin asteen dietin!!!!

Sohvillahan jännät paikat on!!
Eikös ensiviikolla ole muutenkin Antzi ja Safiiri?! En muistanut käydä jännäilylistaa katsomassa...

Eläing: pidän koirista hirveästi (ja muistakin eläimistä) mutta olen hiukan allerginen, enkä sit haluaisi luopua koirasta allergian mahdollisesti pahentuessa... eli meidän perheeseen ei eläintä tule jos ei joskus saada ISOA omakotitaloa jossa koiralle oisi "oma" huone ja iso piha jossa telmiä.
ja nimimerkkig: ei hajuakaan mistä tulee... Ei mitenkään liity minuun. en muista miten siihen päädyin... katselin vissiin pizzalistaa samalla ja sieltä iski silmään kaprsi..

Täällähän on monta rakennusintoista naista =)
Mekin haaveilemme omakotitalosta (uudesta) mutta itse emme sitä rakentaisi vaan rakennutettaisiin!
Mutta tässä asunnossa viihdytään vielä varmasti pitkään. Kun ei ole edes käymässä pieneksi... =(

Tulisitko katzu meillekin siivoomaan.... minun piti myös tänään siivoilla kotona oikein kunnolla, mut laiskuus iski. Jos tänään vielä ois vaan ja löhöis ja huomenna sit dietin myötä siivoilis.

NIksulle iski paha sitten paha vauvakuume. Toivottavasti saat vakipaikan työpaikallasi mahd.pian jotta voit nakata pillerit roskiin ja yritystä päälle!!!!
Ja samaa selvyyttä/uutta kivempaa työpaikkaa toivon kaikille sitä hakeville.

Noista ilmavaivoista, niin itselle tuli ihan mielettömät paukutukset viimeksi kun olin raskautunut.. joten ihan hyvältä merkiltä vaikuttavat =) vaikka tietty vähän ikäviä ovat muiden ihmisten seurassa...

Tsemppiä mamalle vatsapöpön taltuttamiseen.
Oksennustauti on mun mielestä kaikista järkyttävin!

omaa napaa, niin ei uutta. Pe valahti hirmuiset limaklöntit/"nauhat" hetkeks, mut sit loppu taas ku seinään ja kuiva olen ku sahara.
lämpö koholla - taas... ?!
Ja ovistikkuun ei ole tullut viivaa. Ollaan kuitenkin koitettu jotenkuten hoidella hommia makkarissa, mut ei kyllä joka toinen päivä =(
Ja ne ihme menkkakivut vaan on ja jatkuu.... ihan syvältä.
olenkin ihan varma, että tässä kierrossa ei ovista ole/tule ja odotan nyt vain tädin ilmestymistä jotta pääsen varaamaan ajan gynelle.
Joten ne jotka ovat häätämässä tätiä niin lähettäkää se meikäläisen luokse. (omituinen pyyntö...)

kapris 18/????????

Heipä hei!

Pikaisesti tulin morjestamaan, juuri töistä tulin ja ihan poikki.

Täällä alkaa taas menkkaoireet iskemään, joten tuntuu tulevan kivuliaat taas. Auts! No toivottavasti nyt alkaisi sitten tasaantumaan... Pääsisi yritykseen! :) Eli siis kuuluun jännmäilijöihin ensi viikolla mutta tuskin tarvitsee testailla, alamahaa kivistänyt koko päivän, rinnat on vähän arat ja pierettää! :D Omaa napaa ja pikaisesti, mutta ehkä myöhemmin paremmalla ajalla. Mukavaa sunnuntaita

Sohvilla siis huomenna piinaviikon eka päivä. Jännäää jännää!!

Mullaki tänään vähä nipisteli alamahaa liianki tutun oloisesti. Tällä kertaa pidän kunnolla ja visusti jalat maassa etten putoa sitte lauantaina liian korkealta. Eli ei missään nimessä mitään ennen aikasia testauksia. Ei oo onneks kaapissakaan yhtään "vara"testiä. No näyttää siellä olevan yks ovistikku jääny viime kierrosta. Mutta sillä en kyllä tikuta :)

Jahas, mies hihkaisi että telkassa menee Poirot. Sitä siis tuijottamaan. Tsau!

23/28

Eläingalluppiin: Meillä ei ole mitään eläintä :( Rakastan koiria yli kaiken ja tykkään kovasti myös kaikista muistakin eläimistä! Mutta ukko on allerginen! Eikä kyllä kerrostalo kaksioon muutenkaan koira sopis. Ollaan kyllä puhuttu, et joskus sitten omakotitaloon koira tulee! Loputtoman vauvakuumeen lisäksi poden ainaista koirakuumetta. Silloin kun olin nyt viimeeksi raskaana, enkä vielä ollut tehnyt testiä, itkin kahtena iltana sitä etten voi saada edes koiraa..ikävöin etenkin silloin kovasti edesmenneitä koiriani. Mun vanhemmilla on kaksi koiraa, toinen on tavallaan mun, hankittiin se ennen kuin muutin pois kotoa, eikä äitini antanut mun ottaa sitä mukaani silloin. Nyt saisin sen vaik heti, ja ottaisinkin jos ei toi yks olis allerginen. Jotenkin on kamala hoivavietti ja tuntuu väärältä, ettei sitä voi purkaa mihinkään. Tytär on jo niin iso, pian 3 ettei sitä voi kokoaikaa paapoa...

Nimimerkki tulee Saaristonlapsista, ilman suurempaa syytä. ja loppu on tietysti syntymävuosi.

Niin,mulla oli kans etenkin alkupuoliskolla raskautta kamalat ilmavaivat!

Rinnat on tutun arat, ovis siis joko mennyt tai parhaillaan. Mutta ei vielä yritystä! Odotan ne menkat ja sitten vasta.

Mulle iski pari päivää sitten kamala ällötys omiin läskireisiin, painoa kuitenkin pudonnut puolessa vuodessa muutama kilo, mut tuntuu että reidet vaan levähtännyt. Päätinm, että niille on tehtävä jotain. Karkkihimo on mulla aina kamala, yritetään pitää karkkipäivä kerran viikkoon, ihan lapsenkin takia.

Mutta eiköhän tässä ollutkin aika paljon..

Huomenna taas kouluun, blääh..

Huomenta rakkaat nettikaverit!

Joulu on nyt siivottu kotoa pois ja uusi vuosi voi alkaa!

Kapris oli suunnitellut aloittavansa dieetin. Minä voisin liittyä kaveriksi. Karkkilakon aloitin jo viime viikolla, mutta nyt voisin ruveta katselemaan tarkemmin mitä suuhuni pistän. Painonvartijoiden pisteitä en kuitenkaan ole ihan vielä valmis laskemaan, siihen täytyy olla kunnon motivaatio...

Oliko se niin ettet Kapris ollut saanut haamua vahvempaa viivaa ovistikkuun? Mihin aikaan olet testaillut? Mä olen nimittäin tehnyt pientä tutkimusta ja testaillut eri vuorokauden aikoina. Mammaksin testien ohjeissa sanotaan, ettei aamun ekaa pisua kannata käyttää koska lutenisoiva hormoni on syntetisoitunut (whatever that means?) eikä näin ollen näy testeissä. Viikonloppuna tuli päivällä haamulaiset, mutta tänä aamuna ei tullut mitään viivaa. Olen aikaisemminkin testaillut aamusta, mutta en toki näin aikaisin, ja silloin onnistunut testailussa ihan hyvin. Paras testiaika on ohjeiden mukaan klo 10-20. Noh, eihän toisaalta tikuilla ole mitään merkitystä jos makuukammarin puolella on muutenkin ollut säpinää. Peliä ei siis Kapris ole vielä menetetty!

Nimimerkkig: mun nimimerkki oli tyyliin eka joka juolahti mieleen. Ei liity omaan nimeen mitenkään. Mutta pidän kyllä musiikista ja tanssimisesta, eli taitaa se jotain kertoa minusta. =)

Eläing: kaikki eläinrakkausgeenit meni mun siskolle, joka ottaisi koiran hyppien ja huutaen, mutta on allerginen. Musta koirat on söpöjä, mutta en ottaisi itselleni. Kissoja mä jotenkin pelkään ja olen myös TODELLA allerginen niille. Meidän tyttö aivan rakastaa koiria, joten voi olla että meidän perheessä tullaan kyllä vielä käymään tiukkoja keskusteluja koiran hankkimisesta.

Mamalle pikaista paranemista vatsataudista! Miten Safiirin lapsukaiset? Onko uusia vesirokkopotilaita ilmaantunut?

Antzilla on ilmeisesti eka työviikonloppu mennyt ihan hyvin kun täälläkin kerkisit pyörähtämään. Mun täytyy myös tunnustaa kadehtivani sua ja kaikkia muita kenellä on kutsumus johonkin työhön. Tehis ilmeisesti viihtyy myös hyvin työssään kun se taitaa liittyä itselle kivaan asiaan. Mun mies on myös aivan innoissaan omasta ammatistaan ja sitä saakin toppuutella, ettei koko ajan töitä tekisi.

Tuuli, kyllä mekin vielä löydetään meille hyvät työpaikat! Sä olet jo hienosti ryhtynyt tekemään töitä sen eteen. Itse ajattelin kontaktoida esim. Adeccoa ja muita työnvälitysfirmoja, jonne voi jättää oman CV:n. Sullekin tämä vinkkinä kun aika monet työpaikat ei ihan nettiin ja lehtiin asti edes mene.

Mä tykkään myös kirjoittaa ja viestit tuppaa aina venyä pitkiksi. Olen siis myös SORMIKAS. Hihiii, tosi hauskan termin keksit Tehis! Mulla ei ole koskaan ollut kirjekaveria, mutta päiväkirjaa kyllä kirjoittelin teininä. Niitä ei ole ollut hirveän hauska lukea jälkikäteen. Mä olen jostain syystä ollut tosi angstinen nuori ja kaikki kirjoitukset oli hirvittävän ahdistuneita. Mutta onneksi nyt on parempi olla, ainakin ajoittain.

Peetulle tsemppiä tämän päivän kontrolliultraan! Toivotaan että kohtu on tyhjentynyt kunnolla ja voitte pian aloittaa uuden yrityksen.

Positiivista Senoraa haluan kiittää positiivareiden ajatuksen aamiasvinkistä! Pistin sen heti tilaukseen. Se tuli mulle ennen äippälomaa ja on kyllä tosi hauska juttu. Vitsit, teillä muuten reissuun lähtö lähenee. Täällä kateudesta vihreänä kirjoittelen. Taidan minäkin tunkea teidän matkalaukkuun mukaan.

Täällä on paljon jännättäviä joten lähetän plussatuulia teille kaikille!! bd bd bd bd bd bd Toivotaan että uusi vuosi alkaa plussarikkaasti.

Nyt täytynee vissiin ruveta hommiin, yöks.

Mukavaa päivää teille kaikille!

Johan täällä taas on sormikkaat ollu liikenteessä. ei muista puoliakaan - ja kun täällä töissä on taas kaikenlaista häiritsijää, puolet unohtuu, ennen kuin kerkiää kirjoittaa.
Mulla on ollu nuorempana kirjekamuja Saksasta Sveitsistä ja Ruotsista. Ja parhaan likkakaverin kanssa kesät kirjoiteltiin, kun ei koulussa nähty. Ja pisin kirje tais olla 14 arkkia molemminpuolin tekstiä. Mistähän sitä juttua riittikin?? Mutta siihen aikaan tapahtui paljon ja muutenkin filosofioitiin maailmanmenoa. Ja niitä runojahan piti väsätä. ja totta kait hengentuotokset kamulle jaettiin.

Kotieläimistä... ei meillä oo kun villakoiria sängyn alla. Naapurin koírat käy pihalla ja jonkun kissa. Niitä oon yrittäny kesyttää, mutta huonolla tuloksella. Kavereilla oli koira ja se oli meillä silloin tällöin yökylässä / hoidossa kun itse olivat reisussa. Taittiinpa koira hakea joskus hoitoon, kun tiedettiin, että kavereilla on pitkät päivät töissä ja meillä oli vapaata. Se sakemanni oli kyllä ihana.

Pikku2 on katellu urheilua. Meillä mieskin katseli monta tuntia urheilua... kääk - en voi ymmärtää moista. Ei se käyny ulkona koko päivänä. makas vaan ja tuijotti... Sen verran katsoin, että oli aikas rankannäköinen hiihtokisa. Joku vimpulan mutkamäki piti hiihtää ylös. Ei sellainen ole enää hiihtoa!

Jokos sohvi on testannut? *puuuuuuhhhhhhhhh* +++-puhallus

Laihdutusrinkiin ilmoittautuu myös Senora... Kaivoin jo komeron perukoilta sellaisen ihmevekottimen, jonka kans voi tehdä jalkaliikkeitä. Anttilasta joskus tilasin, samanlainen mitä joitakin vuosia sitten mainostettiin ostoskanavalla.

Peetulle tsempitykset ultraan

Plussatuulia puhaltelen täältä sohville ja muillekin piinailijoille ++++++++++++++++

tekstiä on taas niin paljon ettei meinaa perässä pysyä : )

Rakentaminen taitaa tosiaan olla monella mielessä. Meillä tuo ah niin ihana ja raivostuttava projekti mennä puksuttaa eteenpäin. Hitaasti, mutta toivottavasti varmasti. Nyt on kosteiden tilojen väliseinät muurattu. Niin tuo meidän talo on sellainen nykyaikainen "rintamamiestalo" eli puolitoista kerrosta ja tavallinen harjakatto. Minkäslaisia taloja te muut olette rakentaneet/rakennuttaneet: 1 vai 2 krs jne?

Nimestä: Lastenkirjasta on nimi Ruusa ja 07 nyt tästä vuodesta. Otin sen silloin käyttöön kun alkoi tämä km-raskaus.

Lemmikkejä ei ole tällä hetkellä kun tätä tilaakaan ei ole liiemmalti. Haaveissa olisi kissa. Toivottavasti joku päivä saan vielä miehen kissan hankinnan kannalle. Lapsena mulla oli parikin kissaa ja jotenkin mä vain tykästyin niiden luonteeseen ja siihen "itsenäisyyteen".

Karoliinalle vielä hurjan paljon onnea!!!!!

Ruusa

Huomenet hyvät.

Talosta. Meillä on perinteinen yhdessä tasossa oleva talo. 5h+k+khh ja tietenkin sauna, puusellainen =). Meillä on tämä talon toinen pääty, missä ovat keittiö ja olohuone, vinolla sisäkatolla. Antaa ihanasti avaruutta ja mahtuu iiiiisoooo joulukuusi, hih! Anoppikin antoi yhden kukan, koska ei enää mahdu heillä kasvamaan vaan on siellä jo katossa, meillä siis lattian ja katon hieman puolessa välissä.
Meillä on vielä piha kokonaan laittamatta ja autokatokset tekemättä, tämä kesä meni lorvaillessa, mutt ensi kesänä on pakko ryhdistäytyä!!!

Tämä hätähousu siis tänä aamuna kusas tikkuun, vaikka ei tietoa kierrosta ja voisi olla sen 35 päivääkin, tänään siis 29, mutta ku oireitakin oli niin ajattelin testata. Kiitos paljon plussapuhalluksista, ne taisivat tulla perille, sillä PUHDAS PLUSSA! Kyllä taas kyyneleet saivat kyytiä! Ihan uskomaton olo. Pistäkääs nyt sitten sitä vauvaliimaa jakoon, ettei käy huonosti.

HipHipHurraa

Nyt muut tämän viikon jänskärit perässä ja muut kans!!!

Sohvi-niin-ihmeissään

Vautsi vaude Sohvi! Mahdottomasti onnitteluja. Mua niin ällöttää nää tarrasukka- ja vauvaliimailmaukset, mutta enkeleitä voisin lähetellä minäkin :-)
Imussa lähtee nyt monta mukaan, eikö???

Talosta; meillä tämä toinen talo mansardikattoinen eli 1,5-kerroksinen. Alhaalla keittiö, ruokailuhuone, olkkari, khh, 1 mh ja pesutilat. Ylhäällä 4 mh:ta, aula, pukeutumistila ja pieni kylppäri. Parvekkeet ja terassit molemmin puolin. On tää aika unelma, mutta silti... ;-) Talli&katos&varasto on vielä kesken. Tallista tarkoitus tehdä meidän bändilä.

Lemmikkeinä meillä vain nuo omat apinat ja yksi sika :-D Meni meidän perheessä kans ne geenit toiselle siskolle kaikki!

Nyt ei kerkiä enempiä, palaillaan.

Tehis kp 9/?

Sohville OIKEEEEEEEEEEIN paljon onnea! Aivan ihanaa!! :D Pidetään peukut pystyssä! Voi että kun joskus itsekin vielä saisi kokea sen kun siihe tikkuun tulee plussa...

Tällä pitäisi myös täti tulla lähipäivinä kylään ja sen mukaiset on oireetkin. Vaan minäpä hätähousuna jo tein testin kun piti saada mielenrauha. Ja negahan se olikin. :( Kyllä itku tuli vaikka TIESTI että nega sieltä tulee! Taas pitää jaksaa kk odotella. Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa niin pitää odotella yli 12kk... EIIIIII!

No mutta, sohville edelleen paljon onnea ja muille jännääjille parempaa tuuria! Menen nyt ahdistumaan lisää ja purkamaan vitutusta. Ajattelin lukkiutua timeään huoneeseen ja kuullella musiikkia lujaa. Se joskus auttaa.

Onnittelut Sohville, perässä tullaan, vakaa on aikomus nimittäin vielä syyskuun junaan ehtiä!!

Minäkin katselin eilen hiihtoa, olihan se vähän outo kilpailu vetää laskettelurinnettä välillä lähes kävellen ja välillä sivusuunnassa... mutta toivottavasti paras voitti. Ainakin naisten puolella taisi käydä niin!! Hyvä Virpi!

Talogalluppi, oliko sellainen. Me asustelemme 1 1/2 kerroksisessa omakotitalossa jossa ihanan isot makkarit, yli 20 neliöö. Mahtuu pikkutenavakin levittämään lelunsa.

Tsemppiä Antzille!!

Onnittelut Sohville ja samaan hengenvetoon pahoittelut Antzille..jospa kuitenkin testasit liian aikaisin...? bd!

Huisin ahkeria sormeilijoita olette taas olleet, hyvä niin! Olen taas ihan pudonnut, kun pikaisesti tossa aikasemmin lukasin läpi.. Mäkin olen muuten aina tykännyt kirjoittamisesta.

Kp 12 ja merkkejä lähestyvästä oviksesta havaittavissa. Tosin niin tais olla viime kierrossakin, että oireet alkoi hyvissä ajoin ja ite ovis oli kp 23...no, ei auta ku tikutella, pakko, että osaa aloittaa ne luget oikeeseen aikaan.

Nimimerkkig: jaa-a, jostain tuo Omppu vaan pälkähti päähän, kun jotain piti äkkiä keksiä. Kaipa se tuli siitä olo on kuin omenalla -lausahduksesta mieleen :). Ja ollaan rakennettu paritalo, yhdessä appivanhempien kanssa. (he siis asuvat toista puolta). Tässä asumismuodossa on hyvät ja huonot puolensa..toistaiseksi enempi niitä hyviä puolia, esim. poika osaa jo ite vetää kumpparit jalkaan ja lähteä mummolaan :). Meillä on 114 neliötä ihan peruspuutaloa yhdessä kerroksessa.

Muistatteko ystäväni, joka raskautui heti mun keskenmenon jälkeen, ja sitten hehkutteli sillä? No, hänellä todettiin tuulimunaraskaudeksi torstaina... olen tietysti pahoillani hänen puolestaan ihan aidosti, mutta toisaalta en voi olla ajattelematta, että siitäs sait, kun olit niin tökerö mua kohtaan. Tunnen itseni vähän alhaiseksi näitten ajatusteni kanssa...mutta minkäs sitä tunteilleen voi.

Ei hitto, pakko jatkaa taas hommia.. perjantain kun olin taas pois, niin kyllä saa tänään painaa. Mukavaa päivänjatkoa!

Tarrasukkia ja vauvaliimaa Sohville !!!!!!!!!!!!!
Aikamoisen tempun teit! Nyt sitten rauhallisesti etiäpäin.. Noita sun aikaisempia juttuja lukiessa tuli mieleen, että varmaankin plussaat, mutten puhunu mitää.

Rakennusprojekteista. Meillä on vain remppasuunnitelmia. Pitäis maalata eteinen ja siivota+siivota. On eteisten komerot täynnä kaikenmaailman rompetta, ne pitäis raivata kaatiskalle ja järjestellä. Mutta saa ootella kesää. Joskus maininnutki että asutaan rintamamiestalossa. Ulkoetesessä on sellainen penkki, jossa on säilytystilaa, ja siellä on kyllä rompetta vaikka muille jakaa. rikkinäisistä pyörän sisukumeista alkaen.... Sen perkaan ekaksi ja sitten sisäeteisestä lähtee kaikenmaailman vanhat tavarat...

Heip vielä!

Täällä sormikkaalla&suulaalla jäi pahasti jutut kesken. Nyt pikkumies jo koisimassa, niin ehtii vielä tänne...

Antzi ei nyt vielä irrota otettaan kirveestä! Saatoithan tosiaan testata liian aikaisin.

Ruusalle tsemppiä rakentamiseen. Ei se niin hääppöstä hommaa ole, vaan aika kultaa muistot :-) Meillä tässä toisessa käytettiin ulkopuolisia tekijöitä pääasiassa, mutta se rakennuttaminen hoidettiin itse. Isäntä hoito projektin alkupään ja minä loppupään. Siellä lopussa oli isännällä jo vähän puhti pois ja aikaakin ihan liian vähän. Minä olin sopivasti opintovapaalla 2kk. Ekan kuukauden raadoin opintoja ja toisen hommasin matskuja&rakennutin&painostin. Mutta oishan se hullua siihen taas lähteä :-/ Jos joku avaimet käteen ratkaisu, niin ehkä sitten. Nämä molemmat talot on tehty ihan pitkästä tavarasta. Puutaloja siis molemmat. Eka oli 1,5-kerroksinen, josta vain alakerta oli tehty silloin,140neliötä. Ihana talo oli sekin.

Kapriksella on kyllä outo kierto. Minä näin äkkiseltään veikkaisin raskautta, mutta jos kerran testannutkin olet niin ei kai sitten.
Ärsyttäviä nuo epämääräiset kierrot. Nimim. Kokemusta on ja rutkasti :-D

Mä ajattelin tässä kierrossa ottaa tuohon oviksen bongauksen yhtä coolin asenteen kuin siihen r-testaamiseenkin. Eilen alkoi jo ihmeellisen kovia jomotuksia, mutta olen nyt aivan kuin ei mitään olisikaan. Antaapahan jomotella vain. Ovis on kuitenkin vielä kaukana! Ovistikutuksia oli tarkoitus tässä kierrossa ottaa, mutta en tiedä viitsinkö sittenkään.

Jazz veikkaili minun viihtyvän työssäni. Metsään meni, tavallaan... Ala on kyllä oikea ja toisaalta tykkäänkin, mutta ongelma on se, että se ei riitä mulle! Lähinnä siis haasteellisuuden kannalta. Mä tarvisin enemmän aivotyöskentelyä, heh. Siksi mulla noi jatko- ym. opinnot olleet nyt tässä viime vuosina työn alla. Olen avoimessa tehnyt kahdet perusopinnot ja yhdet aineopinnot tuon oman alan jatko-opintojen ohella. Mulla on kyllä tarkat suunnitelmat siitä, mitä mä haluan! Siis niiden lasten lisäksi :-)

Mitäs meidän muut jännärit tuumailee??? Ropiseeko plussia nyt oikein vauhdilla?

Tehis kp 9/?

Ai niin, vielä unohtui.

Ompulle piti sanomani, että ei ole mikään ihme nuo sinun tunteet. Hienoa, että ne itsessäsi tunnistat ja uskallat sanoa uloskin :-) Toivottavasti myös ystäväsi tästä oppi jotakin...

tyttö eskarissa, poika kerhossa... kun muuta ei ollut, tulin kiusaamaan kirjaston konetta...! vieläkään ei ole konetta saati yhteyttä kotona mutta eiköhän se kohta puoliin järjesty... kävin jälkitarkastuksessa viime viikolla ja todellakaan mitään ei ole löytynyt miksi niin kävi kun kävi. uuden yrityksen käynnistimme jo kun lääkäri luvan antoi. kai se on parasta mitä tässä voi tapahtua, valoa elämään vaikka mahdollinen odotusaika olisikin jatkuvaa kyttäämistä ja itsensä tutkiskelua... kiitos kaikille suureen suruumme osaa ottaneille, kaikki lohtu, lämpimät ajatukset ja kanssaeläminen tuntuu hyvältä. jos joku voisi mut tohon listaan lisätä, itse kun olen tämän vehkeen kanssa aika keltanokka vielä... kunhan saan laitteen kotiin, harjoitus tekee mestarin... toivottavasti! eli sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006. palaan tänne heti kun mahdollista. haleja sanna m

Ja vieläkin unohtui. Huoh, olenpas sormikkaalla tuulella, todella :-D

Laihdutuskuurilaisilla piti vielä kovasti tsemppejä lähetellä! Ei oo hääppöstä hommaa sekään.
Mulla tulee nyt tätä sokeritonta dieettiä kohta 3kk täyteen (jouluna relasin). Nyt vielä kiristin sitä eli ei edes kuivattuja hedelmiä. Viikonloppuna vähän herkuttelin, muutama rusina :-( Mutta mä en siis laihduta, vaan yritän sitä kiertoa lyhyemmäksi. MÄ KAIPAAN SUKLAATA JA SALMIAKKIA, sniif... :-( Olen tilannut plussalahjaksi isännältä Fazerin sinisen, Marianne-maulla, slurps. Tulispa plussa pian :-D

Sannalle lähettelen kans kovasti tsemppejä uuteen yritykseen ja vielä voimia kestää tuo suru!

Tehis taas

ONNEA sohvi!!!!!!
Aivan ihanaa =)=)=)=)

Älä antzi vielä luovuta, vaikka tiedän tunteen vähän liiankin hyvin NIIN monta negaa tehneenä...

nyt ei ehdi enempää mut myöhemmin palailen..

kapris 19/???????

Kiitos kannustuksesta, vaikka kyllä tämä kierto oli tässä, ihan selvät oireet tadin tulemiseen...

Nimimerkkigalluppia: Antzi tulee ihan vaan mun lempinimestä. :) Entinen nimimerkki al, oli etu ja sukunimen yhdistelmä, mutten jaksanut kuulla ainaita v***uilua siitä että al on alkoholisti...

Alusuntogalluppia: Meillä on tällainen 200 neliöinen, yhdessä kerroksessa oleva omakotitalo. Varsinaista asuintilaa on 130 neliötä, toinen puoli asunnosta on tällähetkellä kuntolaitteiden, nikkaroinnin ja kodinhoidon tila. Alakerta on myös 200 neliötä, mutta sinne on siis ihan oma sisäänkäynti ja se on ihan vaan betonia. Kylmä varasto toisin sanoen. On tarkoituksena joskus ehkä laittaa se asuttavaksi, vaikka lasten peuhapaikaksi tai aerobic/kuntosali..? Jos siis pystymme nyt asunnon pitämään näinä tiukkoina aikoina.

Lemmikkigalluppi: Meillä on kaksi seropi koiraa, reilu 2 vuotias narttu ja kohta 5-vuotias uros. Peppi-tyttö on sirompi ja pienempi versio mustasta labradodorista ja Manu-uros on hyvin paljon alaskan malamuutin ja huskyn näköinen ja todella iso. Oikea vahti. :) Manun me haimme viron koiratarhalta pari vuotta sitten ja Peppi tuli meille ihan pentuna.

No niin, nyt tuli galluppeihinkin vastattua. :)

Omppu, ihan saat ajatella noin.Itseasiassa mun mielestä saa ajatella ihan mitä vaan, on eriasia mitä päästää suustaan. Kyllä mä voin rehellisesti sanoa että joskus on vaikea esittää vilpittömästi onnellista jonkun plussanneen tutun puolesta, kun itselle tämä raskautuminen ja sen onnellisesti loppuun päättäminen on niin takkuista. Eihän sekään oikein ole, mutta tunteilleen ei voi mitään. Tottakai silti olen iloinen heidän puolestaan jollain tasolla! Olipas sekavaa...

antzi 26/26-?

Sanna m: halauksia. Kovia asioita olet joutunut kokemaan. Kirjoittelehan jälleen lisää kunhan ehdit.

Sohvi: WAU ja ONNEA!

Antzi: Jopas on talolla kokoa. Meillä tosiaan tällä hetkellä 51m2 tehoneliötä, tulevassa talossa sitten reilu 150m2 ja siinäkin tuntuu olevan meille tarpeeksi.

R