Kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 21.3.2006
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi Kauris ja toki muutkin kermittäret!

Kiva kuulla Kauriin kuulumisia (oltu parissakin ketjussa hengenheimolaisina) ja etenkin nuo mukavat uutiset! Minä se vain kasvattelen tuota vatsaa ja oikein alkaa jo ahdistaa tämä kankeus... Kolmisen kuukautta on vielä laskettuun aikaan ja ihan ok on mennyt tähän asti. Vaavi vain sen verran iso, että pönkää koko ajan samaan kylkeen, sattuu.

Plussatuulia tänne kaikille sitä kuumeisesti odottaville! Toivottavasti pitenevät päivät tuovat mukanaan positiivisia uutisia ja sankoin joukoin teitä tuonne ex-kermeihin =)

Moi!

Sannalle rutkasti peukkuja, et olisit raskaana ja kaikki menisi hyvin. Kohtu(ullista) vointia myös muille odottajille, jotka täällä vierailevat.

Mulla on jotain 9 vrk testi aamuun. Sitten kyllä masentaa jos nega. Mun luomu mahikset on niin olemattomat, jos ei ovista edes joka kierrossa, enkä jaksa tikuttaakaan jatkuvasti. Hoitokertojakaan ei ole kuin yksi enää, jossa taas kaikki alkioiden kasvatukset kropassa ja hormonipiikitykset ja syönnit lähtee rullaamaan alusta asti. Siihen on puolen vuoden jonot ja kaikkiaan se hoito kestää pari kk ja kukkaro vaan kevenee. Ja mikä on tulos---> nega tai km. Kiitos! #XXz??#.
No, tähän ollaan omasta aloitteesta lähdetty. Sitä toivon kipinää kun hakee vaikka mistä.

Jaahas, tulipa sitten taas purkautuma. Täytyy elää päivä kerrallaan.

Maanantaita kaikille!

Voi kurjuus, mikä keli.. Ei uskois, et huhtikuussa mennään kun ikkunasta vilkaisee ulos =( Sais jo se kevät tulla vähän isommin harppauksin!

Sanna, suuren suuret onnittelut haamusta! Toivotaan, että se lähtisi vahvistumaan! Plussatuulia siis puhaltelen sulle ja tietysti myös tatille!

Una76, tervetuloa takaisin koti-Suomeen! Ja onnittelut kosinnasta =)

Kauris, kiva kuulla myös sinun kuulumisiasi! Hienoa, että olet saanut elämää mallilleen, opiskelun ja keventymisen myötä =)

Sallille toivottelen onnea ja jaksamista odotukseen!

ON: En ole vielä luopunut toivosta tämän kierron (32/34)suhteen.. Nyt on parina aamuna lämmöt olleet taas koholla.. Ja rinnat on arat ja painavat... Kiitos kaikille tsempeistä =) Odottelu jatkuu..

Ja mukavaa illan jatkoa kaikille,
toivoo Tiuhti

Maanantai-iltaa kermeille,
onpa inha keli! Joo, 'joka päivä' -strategia on kangistanut minut tuonne sängyn pohjalle, en ole kerta kaikkiaan kyennyt kirjoittelemaan :-) No ei sentään, töissä on ollut älytön hoppu, että meni sunnuntaikin niitä vähän tehdessä ja miettiessä.

Onnittelut Sanna haamusta ja Kaurikselle pudotetuista kiloista. Kyllä me muistetaan sut :-) Ja tuu sit Sanna kertomaan, mitä verikokeen tulos paljasti.

Tiuhtille ja tatille edelleen jännätään. Mä olen ihmeissäni täällä lämpöjen ja tikkujen kanssa. Lämmöt olivat viikonloppuna koholla 36.1 ja 35.9, mutta tikut näytti miinusta. Tänään sain tikkuun plussan (ovis 24-36 h päästä), mutta lämmöt romahti 34.4. Onko mussa kenties vikaa? No varuiksi on kylvetty siemeniä joka päivä :-)

Tervetuloa una76 takaisin ja onnea kosinnasta. Oli vatsataudista huolimatta ihan kivan kuuloinen loma. Sallille tsemppiä loppuodotukseen.

Hyvää illanjatkoa!

Tiistai aamua naiset!

Tuli eilen selostettua omaa napaa niin,että unohtu onnitella Una75 kosinnasta ja kyllä mä ainakin muistan Kauriksen. Kiva, kun ""vanhatkin"" käy moikkaamassa.

Sannalle peukkuja tämän aamuiseen verikokeeseen!

Moikka kaikki!

Ensinnäkin onnea Unalle kihlauksesta!
Onnittelut myös Sannalle haamusta, toivotaan Tiuhti, että sullekin se plussa tulee...

Itse olen myös löytävinäni kaikki mahdolliset raskausoireet... tänään kp 22 - mies yrittää vähän rauhoitella, mutta minkäs teet :)
Aina saa kuitenkin toivoa.

Kevättä odotellessa, täällä NIIN harmaata ja märkää, että voisi kuvitella kevään sijasta olevan syksy...

Kiitos kaikille haamu tsemppaajille.. Ponkaisin tänään arvauskeskukseen verikokeeseen ja vastausta odotin kun kuuta nousevaa.. Soittihan se neuvolantäti plussauutisineen!!! Kyllä, olen raskaana ja iloinen kuin pieni hevonen, joskin kammottava km:n varjo väijyy taustalla.. :-[! Mutta rakkaat kanssasisaret, saanhan roikkua seurassanne ainakin sinne asti kun pitäisi olla turvallisimmilla vesillä?! Jos sinne selvitään edes..! Tämä oli muuten eka greippikierto.. Onko vaikutusta, en tiedä. Tosin ryystän mehua yhä, valion greippiin on jo niin tottunut et vaikee olla ilman! Muumimukin päivässä olen juonut! Palataan.

Huippu hienoja uutisia sulla Sanna!

Lähetän virtuaalisti ison läjän tarrasukkia ja vauvaliimaa, jotta pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti ja saatte sen todellisen joululahjan =) Toivottavasti nuo plussasäteet saavuttaa meidät muutkin!
Mukavaa tiistai-iltaa kaikille,
toivoo Tiuhti

Kiitos onnitteluista, pää on vieläkin pyörällä kosinnasta =)

Ihana uutinen Sanna. Oikein paljon onnea ja paljon tarrasukkia. Toivottavasti roikut pitkään täällä tai käyt ainakin moikkailemassa ja kerrot miten raskautesi etenee.
Itse join viime kierrossa ekan kerran joka päivä greippimehua ja en huomannut koko ovislimaa. Yleensä ilman mehua olen limat bongannut. Mehua on kyllä jääkaapissa ja taidanpa nyt sitten Sannan uutisten kuultuani mennä juomaan lasillisen ja ovista odotellessa juoda sitä tiuhaan tahtiin.

Upeaa Sanna :-) Rutkasti onnea ja kyllä saat täällä kirjoitella minun puolestani. Kiva kuulla miten raskaus edistyy. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja jos menee, niin eikös se ehdi vielä tämän vuoden puolella vielä syntyä. Teille tulee uuden vuoden vauva :-)

Toivottavasti Sannan plussauutiset antaa vauhtia seuraavillekin jännättäville, taitavat olla Tiuhti ja tatti. Minä, Anu ja Maaria tullaan myöhemmin perästä. Odottelen ukkoa kotiin, jotta voidaan saattaa tämän kierron strategia päätökseen. Huomenna lähdenkin työreissuun taas ja olen paikalla to iltana.

Kiitos kaikille ilooni yhtyneille.. Voi kun tätä nyt kestäisikin loppuun asti. Sämpy: hyvin ehtii tämän vuoden puolella syntyä, lask.Aika oman kiekon mukaan 5.12! Pari vkoa melkein kyllä nuo 2 olleet myöhässä..! Una: onnea sormuksista! Toivon saavani odotusseuraa tatista ja tiuhtista, toki muistakin mutta tatti ja tiuhti ajottuisivat samoille viivoille kun minä.. :)! Päivänjatkoja!

Huomenia!

Ilman muuta Sanna voit pysytellä kermiteissä, jos niin haluat. Kiva kuulla, miten kaikki etenee. Toivottavasti saisimme Tiuhtin kanssa, tosiaan liittyä seuraasi; samalle lähtöviivalle.
JOS olen raskaana, kiekon mukaan ajankohta olisi muutamaa pv ennen jouluaattoa, mutta yleensä nämä hoidoilla aikaan saadut syntyvät ennemmin; jopa keskosina.

Kauheen piinaavaa tää odottelu. Kuinkas sulla Tiuhti, joko olet testaillut?

Plussatuulia kaikille!

Anu: Kirjoittelehan, kun ehdit!

Heippa naiset,

ei tullut jouluvauvaa tänne ei, vaan tulikin kutsumattomalle vierailulle tuo inhottava täti punaisissa vaatteissaan =(
Matti Näsän sanoin, nyt mua ei kylä huvita mikään!
Iloisempaa päivää teille muille,
toivoo Tiuhti *menee peiton alle suremaan*

Tulin vaan nostamaan tätä ketjuamme, kun ei kukaan ole vielä tänään kirjoittanut... Ja on TAAS Lost-ilta, tosin viime viikolla katsoin kyllä Teho-osastoa, ja välillä aina Lostia, joka muuten loppuikin aika jännään paikkaan...

Täällä edelleen jännäilen, josko ensi viikolla tulisi plussaa... toivottavasti :)

Huhuu naiset!

Mitäs kaikki puuhailevat? Täällä vain päivät vähenevät ja rinnatkin ovat hellät toista pv, mutta katsotaan, kuinka tään tytön käy.

Maarialle myös peukkuja!

Maaria: yritän puhallella plussatuulia sulle ja toki muillekin..! Tatti on plussan syrjässä vahvasti kiinni jo..! Tiuhtille pahoittelut kutsumattomasta vieraasta. :-[! Olipa toimintarikas lost, tuskin maltan odottaa viikon päähän. Öitä.

Huomenia,
Pahoittelut Tiuhti tädeistä. Tule kuitenkin pois sieltä peiton alta. Me tsempataan sua tulevaan kiertoon. Kuinkas mones yrityskierto tämä olikaan km:n jälkeen? Mä laskin, että meillä tämä meneillään oleva kierto on 2, kun annettiin yhtien tätien tulla ennen yrittämistä.

Olipa jännittävä LOST taaskin. Kaupoissa on ensimmäinen tuotantokausi myynnissä ja melkein tekisi mieleni se ostaa ja katsoa kaikki loput jaksot, mutta eiköhän tässä malta sen verran. Ensi viikolla LOSTin jälkeen alkaakin pääsiäinen :-) Jee, muutama päivä vapaata.

Sanna, monesko viikko sulla on nyt meneillänsä ja milloin testasit plussan? Tässä rupeaa jännittämään pian tatin puolesta. Sinulle, jos jollekin toivon, että nyt tärppää!

Anu, mikäs meidän tilanne on. Strategiat haudattu toistaiseksi ja katsotaan tuottaako tulosta :-)
Hyvää perjantaita kermeille!

Perjantai aamupäivää!

Tää on nyt vaan tätä omaa napaa, mutta olo on kuin kissa pistoksissa. ; ) Siis kaikki vielä hyvin, jännittää vain mahdottomasti. Reilu viisi vrk aikaa testaukseen. Miehellä on alkuviikosta syntymäpäivä ja tekisi mieli jo testailla silloin, mutta toisaalta tunnelman voi pilatakin epäonnisella tuloksella.

Kyllä nyt oli Lost`issa säpinää. Tällaista lisää... kuinka sitä malttaa odottaa seuraavaan kertaan.

Mukavaa päivän jatkista!

Perjantaita kaikille!

Ai niin, unohdin koko Lostin... no, onneksi se on nauhalla - ja hyvä tietää, että se jopa kannattaa katsoa :)
Mä katoin vaan Teho-osastoa.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Toivottavasti saat tatti ensi viikolla sitten hyviä uutisia!!!