kermit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei siskot,

mulla tulee km:sta myös jo yli neljä viikkoa ja vuotoa edelleen.. Rasittavaa!! Tosin ihan pientä, mutta kuitenkin. Viime viikolla oli päivä-pari kun luulin jo kokonaan loppuneen, mutta jatkuikin. Ajattelinkin, että oliskohan vaihtuneet kuukautisiksi?

En ole koskaan tuntenut ovista, joten sen mukaan en osaa päätellä mitään. Jos nää on menkat, niin normaalia niukemmat kyllä.

Harmittavaa kyllä kun ei ole nyt kierrosta mitään tietoa, kun haluaisi NIIIN kovin raskautua uudelleen...

Ultraako lääkäri muuten jälkitarkastuksessa vai tekeekö ihan ""basic"" sisätutkimuksen..? Pitäisi siihenkin varata aika.

Hei kaikki!

Mahtuuko mukaan?
Meillä sellainen tilanne että, minulla ennestään tyttö kohta 5v. yksi keskenmeno vuonna 2002.sikiö oli kuollut viikolla 9.Kaavinta.
Ollaan nykyisen miehen kanssa yritetty vaavia toukokuusta 2003...
Tulin raskaaksi, joka oli todella meille taivaallinen lahja, olimme todella onnellisia molemmat ja suunnittelimme jo melkein kaikki valmiiksi...nimetkin jopa:(
Sitten oli ultra viikolla 9+4 ja se oli meille kuin isku suoraan sydämmiimme.. sikiö oli kuollut viikolla 6-7. Taas ei ollut lähtenyt itsestään tulemaan pois...
Viime viikon keskiviikkona sitten olin sairaalaassa ja laitettiin lääkkeiden avulla kohtu tyhjäksi... Näin tyhjeni kohtu ja minun mieleni...
Koko viime viikon olin kuin olisi ollut pohjaton kuilu, olo tuntui niin tyhjältä...
Nyt alan vasta pääsemään tästä ylite. Onneksi minulla on jo ennestään tyttö joka jo pikkuinen muka osaa niin ihanasti lohduttaa... ja mieheni on ollut aivan ihana tuki.

Nyt sitten täällä odotellaan että tämä vuoto loppuisi niin pääsisimme taas kovaan yritykseen...

Kauanko teillä vuoto kesti?

Minkälaisia kokemuksia teillä on ollut?
En ole ennen lukenut teidän kirjoituksianne?
Onko jollakulla tärpännyt nopeastikkin uudestaan?
Olisi kiva tutustua ja jakaa murheet ja ilot!
Olen 27v. ja mies kolme vuotta nuorempi...