Viikon 10 jännääjät osa 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heissan hei!

Täällä eletään yhä epäselvyydessä... kp 38/30-34 ja tuhruilua vielä havaittavissa, kolmatta päivää nyt jo. Ja kuten jo aiemmin kertoilin, ei tää ole mitenkään tavanomaista meikäläiselle, tai ainakaan en ole vielä kertaakaan kuluneen 11 vuoden aikana selvinnyt menkoista pelkillä pikkuhousunsuojilla... Ota tästä nyt sit selvää?? Mut en siis tulkitse näitä vielä menkoiksi, joten odotellaan. Tästä kaikesta ärsyyntyneenä, varasin jo ajan kaverin suosittelemalle yksityiselle gynelle, ja varmistin vielä, että siinä on aikaa samalla ultrata jos niikseen on. Toivo on siis jo mennyt, mut päätin silti, että jos ei menkat lähipäivinä ala ""ihan kunnolla"", testailen varmuudeks vielä viikonloppuna. Ei tuu sit mitään ylläreitä...

Mä ainakin liityn ""outokiertolaisiin"" jos sellainen ketju perustetaan. Hyvä idea Kerttu! Nyt tää menee nauttimaan päivän ekasta lämpimästä ruuasta... Palailen kunhan jotain käännettä suuntaan tai toiseen tapahtuu.:)

Onnea vielä kerran plussanneille!

Juu, täältä ilmottaudutaan outokiertolaisiin!!!

Eli oma ongelmani on n. kp 24 aikoihin alkava rusertava tuhru, joka voi tosin vaatia jopa kunnon siteen. Sitten kp 28-30 välillä tulee ehkä päivän tai kaks kunnon vuotoa. Sitten taas ei ehkä ollenkaan tai tuhruilua. Sitten taas ehkä päivä vähän punasempaa ja vielä päälle 3-5pv tuhruilua. Tätä on nyt jatkunut muutaman kierron ajan. Rasittavaa tuo jatkuva siteen pitäminen sen vuoksi, että jos vaikka sattus jotain tulemaan...Ja menkkaoireet on yhtä kirjavia kuin itse menkat. Että näin täällä.

Kertoilkaahan lisää plussauutisia :D!

Kyllä tämä pahasti melkoilta vaikuttaa, vaikkakin on vielä enemmän tuhrun tyyppistä (mulle tyypillistä tässä vaiheessa). En kuitenkaan ajatellut testata, paitsi siinä tilanteessa jos tuhrukin loppuu.
Oon aina ajatellu että säännölliset kunnon menkat tarkoittais ainakin sitä että olisi ovuloinut, ja vähäiset vuodot pitkittyneillä kierroilla sitä, että ovuloinnissa häikkää. Silti epäilen että olenko itsekään ovuloinut, tai siis jossainhan vika täytyy olla...

Masentaa.

En ole vielä tehnyt päätöstä siitä lähdenkö yrittämään jouluaattovauvaa.... Itse olen joulukuun lapsi, ja pidän sitä huonona, mutta tottakai jos yritystä on jo takana, on ihan sama missä kuussa vauva syntyy. Onko teillä ollut sen tyyppisiä pohdintoja?

Jaa-a...Mies sai ylipuhuttua lauantaina että ootettais alkuviikkoon, joten testi jäi tekemättä...Ja sieltähän ne menkat sitt tuliki eilen...Olin jo niin varma että nyt tärppäis, oireetkin oli sellaset että huh huh. Taas uutta yritystä kehiin,höh...ja jännäys jatkuu taas viikolla 15!

Jään nyt taka-alalle kun nuo menkatkin on jo jonkin aikaa vaivanneet menossa siis kp 4/24-27 tsemiä kaikille jotka vielä piinailee ja onnittelut suurenmoiset plussanneille.

Palataan asiaan kun jotain ilmenee varmasti viikolla 14. kun piinailu taas täällä päässä alkaa

jännitys jatkuu. Menkkamaisia selkäkipuja sekä mahaoireita ollut jo kaksi viikkoa. nyt on taas viluttanut ja vessassa täytyy ravata usein. Ei tästä ota selvää. yksi nega testattu, nyt menossa kp43/35-52. Täytyy varmaan siirtyä tonne viikon 11 jännääjiin. Tulis nyt täti jos on tullakseen...

No eipä tarvi enää jännätä. Täti tuli kuitenkin eilen illalla kylään.
Nyt siis kp2 menossa. Seuraavan kerran jännitystä luvassa viikolla 15 ja 16, erityisesti pääsiäisen pyhinä. Nyt yritetään sit jouluvauvaa, se oliskin paras joululahja ikinä. :)

Täällä ei vieläkään menkkoja, mutta ei myöskään suuria toiveita. Kahdesta negasta alkaa jo uskoa. Alkais ne menkat niin päästäis sitä jouluvauvaa koittamaan meilläkin. 33/28 nyt..

Joku tuolla kysyi, kannattaako jouluvauvaa yrittää..
Meillä oli kaksi vuotta sitten se tilanne, että olimme yrittäneet lasta muutaman kuukauden ja aikaisemmin olimme puhuneet, että ehkä ei loppuvuodesta syntymää, juuri lapsen itsensä takia.
Silloin maaliskuussa ei kuitenkaan enää olisi käynyt mielessäkään jättää yritystä taka-alalle ja sitten huhtikuussa tein positiivisen testin.
Ei kai se maailma ole synttäreistä kiinni, siskoni on joulun lapsi, eikä kovin siitä ole kärsinyt. Olen ite syksyn lapsi ja yhtä tyhmältä silloin nuorempana tuntui iän karttumisen odottelu kuin joulunkin lapsista..

Ja sen, minkä maailman ihanin lapsi on meille opettanut on se, että jos hänen suhteensa jotain suunnitelee, se ei näin toteudu! Itse en jättäisi tämän vuoksi yritystä pois..

Ajattelin vielä tulla kertoilemaan kuulumisia, ennen kuin siirryn mahdollisesti uuteen jännäilyketjuun. Täällä tuhruilu jatkuu viidettä vai kuudetta päivää (menkat ei oo siis iskeneet päälle kunnolla vieläkään) ja ajattelinkin varmuudeks tehdä testin vielä huomen aamulla. Oletettavasti se tietenkin on nega, mut eipähän tuu yllätyksiä sit myöhemmin... Reilun viikon päästä mulla on se lekuri, joten ehkä tulee jotain apua näihin outoihin kiertoihin ja varmuus että kaikki on niin kuin pitääkin. Ilmoittelen huomenna jos testi oliskin jotain muuta kuin se nega... ;)

Ilmoittelen tässä kummissani tilanteestani jossa menossa kp54/33-?. 3 negatestiä tehty, joten en siis voi olla tiine. Mutta koskaan aikaisemmin ei ole menkat kokonaan pois jääneet. Katsotaan nyt mikä on vikana. Kovasti odotan että täti tulis pian...:(

Päivitän omaa tilannetta: menkat tulivat lopulta viikon myöhässä. Veikkaan että liika jännäily pidentää kiertoja, kun alkoivat heti venyä kun kumit jätettiin pois. Nyt yritän keskittyä muihin asioihin ensi kierrolla, jospa kierto tasaantuisi kun liika jännäily jää pois.

No onpas Tertulla kummallinen tilanne päällä, toivotaan että saisit pian jonkinmoisen vastauksen tilanteeseesi.

Kovasti tsemppiä täältä

ps. systerini käyttää aina myös sanaa tiine, mulla se nostaa vähän karvat pystyyn, mutta kaitpa tuo vaan on sana muitten mukana

Tosiaan rankat menkat taas takana. En kylläkään missään vaiheessa testannu, mutta eiköhän vuoto puhunu puolestaan. Onko teistä kenelläkään sellaiset vuodot että tulee oikein monta euron kokoista klimppiä vuodon mukana? Mulla on ollu sellaista jo pitkään.

Ajattelin jäädä nyt vähän taustalle, eikä yritetä niin täysillä, jos se vaikka auttais.

Onnea yrityksiin!

Kp2/33-? menossa. Uskomattoman pitkä kierto takana ja nyt sitten taas uutta kiertoa jännämään. Tilasin nyt ovistikut ja aion kokeilla greippimehut ja kaikki. Katsotaan miten käy.