Olen pistänyt merkille sellaisen jännän jutun.. nimittäin lasten vaatetukseen ja ulkonäköön panostetaan ihan älyttömästi, mutta sitten kun katsoo vähän ylöspäin ja vilkaisee lapsen mammaa, niin HOH HOH, mikä petolinnun perse sieltä paljastuukaan! Lapsella on viimeisen päälle merkkivaatteet päällä ja merkit esillä ja viimeisimmän mallin mukaisilla kolmipyöräisillä rattailla kuljetaan. Ja sitten se rattaitten työntäjä.. Mauttomat vaatteet, ei meikkiä, hiuksia ei laitettu millään muulla tavalla kuin nopealle ponnarille. Hiukset huomattavan usein myös likaiset
YÖK! Menekkö niiden lasten pukemiseen ja laittamiseen ja stailaamiseen niin kauan aikaa ja kaikki rahat, ettei itse ehdi pestä tukkaa ja sipaista meikkiä? Itselläni ei ole rahaa ostaa älyttömiä kasoja uusia ja hienoja merkkivaatteita, mutta minusta ne eivät tee ihmisestä automaattisesti tyylikästä ja hyvännäköistä. Olen tyytyväinen ettei minulla roiku rumaa elintaso röllykkää vatsan paikalla, ja että omaan edes jonkinlaisen tyylitajun ja osaan pukeutua nätisti ja luonnollisesti myös halvemmalla. Jännää, että jos lapsen ulkoiseen olemukseen tuhlataan älyttömiä summia, niin ei itsellä ei ole varaa mennä kampaajalle ja liittyä painonvartijoihin. Vai eikö vaan kertakaikkiaan kiinnosta?!?
Yleistäähän ei tietty saa...