kauniit lapset, rumat mammat.

• Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Ei nyt enää jaksa luke koko ketjua, mut pakko vähän kommentoida.

Mua ei kiinnosta kakan vertaa miltä yleensäkkään kukaan näyttää, saatikka sitte oma naama. Hygieniasta pidän huolta, koska pahanhajusuus on musta kuvottavaa, mut atopian takia en voi hiuksia ihan joka päivä pestä. Enkä kyllä pesis, vaikka voisinki. Ootteks koskaan miettiny, paljon puhasta vettä menee hukkaan ja kuinka paljon kemikaaleja luontoon pistätte, ku joka päivä suihkuttelette?

Ja jostain ensivaikutelmasta on turha selittää. Mun mielestä sellanen luononlapsen näkönen, vähän omanlaiselta vaikuttava antaa paljon paremman "ensivaikutelman", ku joku viimesimpiin muotivermeisiin tälläytyny pinnallinen diiva. Ja oikeestaan ensivaikutelma on ihan bull shittiä, jos joku ihminen on oikeesti kiinnostava. Mulla meni esim miehen kanssa aikoinaan monet treffit, enneku osasin kertoa kavereille, oliko sillä edes tukkaa päässä vai ei (ja ei muuten ollu).

Alkuperäseen viestiin sen verran, et mun mielestä sellanen tällätty äiti tällättyine lapsineen on jotenki pelottava näky. Ei yhtään äidin näkönen. :x
peesi.
:LOL: :LOL:
tässä taas näkee tämän yleistyksen.

mun mielestä jokainen voi näyttää miltä haluaa mutta toivoisin että mukakaan ja mun laittautumista ei komentoida tai arvostella. Mikä on sallittua?

Mutta en voi kieltää ettenkö huomaisi kadulla miten ihmiset pukeutuu tai hoitaa itseään. En katsos kulje laput silmillä.
Tykkään myös katsella komeita miehiä sekä kauniita naisia.
Komeus tai kauneus ei tarkoita että pitää olla kalleimmat ja muodikkaimmat vermeet ja pakkelia 10cm naamalla.

Itsestään voi huolehtia ja pitää ulkmoutonsa siistinä ja raikkaana ilman että on diiva tai ei olisi luonnonlapsi ja omallatavallaan kaunis.

ei tarvitse antaa itsensä ja ulkonäkönsä, fyysisen ja henkisen puolen rapistua jos haluaa olla luonnollinen ja luonnon kaunis.
ja vielä jankkaus että jos huolehtii omasta ulkonäöstää (mikä ei tarkoita meikausta ja merkkivaatteita) ei tarvi olla diiva.

Yhteistyössä