Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....
Vakavasti: eihän ulkokuori kerro mitään ihmisen kyvystä olla äiti, tai mistään muustakaan.
Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....
Sä puhut vähän mutta täyttä asiaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksia Kauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä... Kaiken tuon lisäksi tarvitaan vain hymyilevä naama sen mörkönaamarin tilalle=) Kokeilkaapas...uskoisin, että tulee kanssaihmisille ja tietenkin myös itselle parempi mieli!
Eikö sen hymyn voi ottaa naamalle vaikka meikkiä ei olisi? Mä en leikkipuistoreissuille meikkaa mutta hymyilevä naama löytyy. Eikö se riitä?Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksia Kauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä... Kaiken tuon lisäksi tarvitaan vain hymyilevä naama sen mörkönaamarin tilalle=) Kokeilkaapas...uskoisin, että tulee kanssaihmisille ja tietenkin myös itselle parempi mieli!
Nimenomaan, ei kerro. Ja vaikka olisin miten ruma/kaunis vaan niin siitä huolimatta pidän sisäistä kauneutta kuitenkin ulkoista tärkeämpänä.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....
Vakavasti: eihän ulkokuori kerro mitään ihmisen kyvystä olla äiti, tai mistään muustakaan.
Tokitoki... Hymy on se tärkein noista luettelemistani asioista! Mutta aina vain parempi, jos muukin ulkoinen olemus on hymyilevä ja siisti Niin, ja jonkun mielestä tietenkin se kulahtanut tuulipuku ja rasvainen/takkuinen tukka on kaunista... Olkoot sitten Itse arvostan paljon ihmisiä, jotka jaksavat panostaa myös itseensä (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin), eivätkä rupsahda heti ensimmäisen lapsen saatuaan Jos pitää huolta itsestään, kunnioittaa ja rakastaa itseään...niin se ei tarkoita, etteikö pitäisi hyvää huolta myös muista, läheisistään!Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Eikö sen hymyn voi ottaa naamalle vaikka meikkiä ei olisi? Mä en leikkipuistoreissuille meikkaa mutta hymyilevä naama löytyy. Eikö se riitä?Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Niin...se piti vielä sanomani, että huoliteltu ulkonäkö ei usein vaadi mitenkään hirmuisia rahallisia panostuksia Kauniit, siistit vaatteet (ei tarvitse olla edes merkkivaatteita), hiusharja ja sipaisu puuteria sekä ripsiväriä... Kaiken tuon lisäksi tarvitaan vain hymyilevä naama sen mörkönaamarin tilalle=) Kokeilkaapas...uskoisin, että tulee kanssaihmisille ja tietenkin myös itselle parempi mieli!
Kuten myös.Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Nimenomaan, ei kerro. Ja vaikka olisin miten ruma/kaunis vaan niin siitä huolimatta pidän sisäistä kauneutta kuitenkin ulkoista tärkeämpänä.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....
Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös. Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Mutta ilmeisesti kuitenkin pidät ulkoista kauneutta jotenkin huonompana juttuna kuin ulkoista "rumuutta", koska käytit tuota sanontaa nauruhymiöiden kera...
Se on sinun olettamuksesi, ei minun mielipiteeni. Ap:n aloitus oli niin "hassu" yleistys ettei sitä nyt oikein voinut ottaa muutenkuin huumorin kannalta. Tietysti olisi ihan kiva olla kauniskin vielä, mutta täytyyhän sitä ruman itteään tosiaan jollain lohduttaa :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Nimenomaan, ei kerro. Ja vaikka olisin miten ruma/kaunis vaan niin siitä huolimatta pidän sisäistä kauneutta kuitenkin ulkoista tärkeämpänä.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Tuollahan ne rumat lohduttautuu :kieh: .Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS jne....
Mutta ilmeisesti kuitenkin pidät ulkoista kauneutta jotenkin huonompana juttuna kuin ulkoista "rumuutta", koska käytit tuota sanontaa nauruhymiöiden kera...
No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Ei niin. Mäkin olen valtavan kaunis, mun kauneuden ylittää vain mun luonteeni ihanuus. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kun ei se ole niin.
Niin mäkin olen, ja kehtaan kulkea ilman meikkiäkin, mutta ei se kevyt ehostus tai kampaajakäynti mua ainakaan rumenna =). Ja pukeudun kuten tykkään, jos joku ei tykkää niin se on sen ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös. Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Mä arvostan ihmisissä monia asioita mutta tuo ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on mun listalla siellä aika häntäpäässä.
Perushygienia on tietysti asia erikseen, mä olen puhunut kaiken aikaa vain meikkaamisesta ja hiusten laitosta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mielestä jokainen voisi kunnioittaa kanssaihmisiään sen verran, että kävisi suihkussa ja käyttäisi dödöä, harjaisi tukkansa ja pesisi hampaansa, ja katsoisi ettei vaatteet ole kovin likaiset. Muu ei ole tärkeää. Jos tahtoo meikata, niin meikatkoon, ja jos ei tahdo niin ei tietenkään meikkaa, mutta ei pidä myöskään väheksyä niitä jotka tahtoo meikata.
totta kai saa. Kun kauniit on automaattisesti kusipäirä jotka ajattelee vaan ulkonäköönsä. Sisäistä kauneutta ei ookkaan jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Juu, mutta kun niitäkin näkee jotka ei viitsi (tai omien sanojen mukaansa ehdi) edes suihkussa käydä ja tukkaansa pestä nyt, kun ovat Äitejä :saint: .Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Perushygienia on tietysti asia erikseen, mä olen puhunut kaiken aikaa vain meikkaamisesta ja hiusten laitosta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mielestä jokainen voisi kunnioittaa kanssaihmisiään sen verran, että kävisi suihkussa ja käyttäisi dödöä, harjaisi tukkansa ja pesisi hampaansa, ja katsoisi ettei vaatteet ole kovin likaiset. Muu ei ole tärkeää. Jos tahtoo meikata, niin meikatkoon, ja jos ei tahdo niin ei tietenkään meikkaa, mutta ei pidä myöskään väheksyä niitä jotka tahtoo meikata.
T: hammasharjariippuvainen
Kyllä kyllä. Ei minun mielestä ole olemassa niin rumaa ihmistä etteikö hänessä olisi jotain kaunistakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös. Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Mä arvostan ihmisissä monia asioita mutta tuo ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on mun listalla siellä aika häntäpäässä.
Koskee muuten myös painoa. Lihavia ei saa nimitellä, mutta laihoilta voi surutta mennä kysymään että syötkö sä koskaan mitään kun oot noin laiha. Tai sitten sanotaan että mielummin lihava kuin luuranko. Entäs se normaalipainoisuus, eikös sitä olekaan?Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:totta kai saa. Kun kauniit on automaattisesti kusipäirä jotka ajattelee vaan ulkonäköönsä. Sisäistä kauneutta ei ookkaan jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Ainahan se niin on et rumien haukkuminen on suorastaan järkyttävää mutta jos kauniita/komeita kritisoi tai haukkuu se on vaan hyviintappoihin kuuluvaa ja salittua
mutta loppujen lopux kauneus on katsoja silmissä.Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Kyllä kyllä. Ei minun mielestä ole olemassa niin rumaa ihmistä etteikö hänessä olisi jotain kaunistakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös. Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Ja lisäisin vielä senkin että kauneus on varsin usein katsojan silmissä. Nykyisessä yhteiskunnassamme arvostetaan ihan liikaa ulkoista kauneutta niin ihmisissä kuin eläimissä ja kodeissa. Kaiken pitäisi vaan olla kaunista ja kaunista :headwall: Myös ruma voi olla kaunista ja kaunis rumaa.
totta.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Koskee muuten myös painoa. Lihavia ei saa nimitellä, mutta laihoilta voi surutta mennä kysymään että syötkö sä koskaan mitään kun oot noin laiha. Tai sitten sanotaan että mielummin lihava kuin luuranko. Entäs se normaalipainoisuus, eikös sitä olekaan?Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:totta kai saa. Kun kauniit on automaattisesti kusipäirä jotka ajattelee vaan ulkonäköönsä. Sisäistä kauneutta ei ookkaan jne jne.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:No, mun mielestä vaan on aika hassua että kauniita saa "haukkua" mutta ns. rumia ei, koska perusolettamus on se että ns. rumat on sisäisesti kauniita ja ns. kauniit taas on sisäisesti rumia. Kun ei se ole niin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Miten musta nyt tuntuu että tuo sanonta tuossa otettiin vähän turhan vakavasti ja kirjaimellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kuten myös.
Ainahan se niin on et rumien haukkuminen on suorastaan järkyttävää mutta jos kauniita/komeita kritisoi tai haukkuu se on vaan hyviintappoihin kuuluvaa ja salittua
Totta. Kauneus kun on katsojan silmissä, ja makuja on niin monia.Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Kyllä kyllä. Ei minun mielestä ole olemassa niin rumaa ihmistä etteikö hänessä olisi jotain kaunistakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Tällä kommentilla saa paskaa niskaan mutta sanon sen kuitenkin. Mä olen mielestäni riittävän nätti ilman meikkiäkin, kehtaan siis mainiosti liikkua naturellina myös. Vaatteet mulla on omasta mielestäni kivat, joku muu voi olla mun tyylistä eri mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:Olemme kokonaisuuksia, johon kuuluuvat niin ulkoinen puoli kuin sisäinenkin! Miksi pitäisi jättää toinen kokonaan huomiotta?!
Ja lisäisin vielä senkin että kauneus on varsin usein katsojan silmissä. Nykyisessä yhteiskunnassamme arvostetaan ihan liikaa ulkoista kauneutta niin ihmisissä kuin eläimissä ja kodeissa. Kaiken pitäisi vaan olla kaunista ja kaunista :headwall: Myös ruma voi olla kaunista ja kaunis rumaa.