kauniit lapset, rumat mammat.

• Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä kanssa ymmärrä, että kun saa lapsia niin ei enää jaksa, tai vielä pahempi; EI MUKA TARVII panostaa itseensä |O
Mä en käsitä miksi se oma pärstä ja vaatetus ei enää lasten syntymän jälkeen kiinnosta :headwall:

Eri asia tietty jos ei oo koskaan kiinnostanutkaan, mut en tiedä onko sekään hyvä juttu..

vieras
Joo, mä olen juuri sellainen, eli en meikkaa ja hiuksetkin on aina ponnarilla. Vaatteenikin ostan nykyään suurimmaksi osaksi käytettynä. Lapseni puen ihanasti (joskaan en välttämättä kalliisti), koska lasten vaatteet on niin älyttömän söpöjä. Silti multa kysellään, olenko malli sen sijaan, että petolinnun perseeksi haukuttaisiin...

Iiksis
Ei tämä nyt niin typerä avaus ollut:) Itse tykkään kulkea ihmisten ilmoilla nättinä ja siistinä...lapselle laitan myös päälle siistimmät vaatteet ja katson, ettei esim. nassu ole täynnä ruokatahroja:D Ei se hirmuisesti aikaa tai vaivaa vie, jos edes vähän yrittäisi panostaa omaankin ulkonäköönsä! Ja kohta tietenkin joku kysyy, että "Miksi pitäisi panostaa?"... Noh, eihän se tietenkään pakollista ole, mutta uskoisin, että siitä ihan itsellekin tulee parempi olo ja mieli, jos ei näytä aina siltä sotkuhikiklimppihius-Ullalta:)

Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mutta siis muiden ihmisten ulkonäköhän on maailman tärkein asia. Etenkin vikojen etsiminen ja löytäminen siitä ;) :xmas: :kieh:
Pah :D Mä tuijotan vain omaa ulkonäköäni.
Joo, se on myös erittäin kannattavaa.

Mistähän muuten löytyisi pyörälliseen kokovartalopeiliin talvirenkaita? Nuo pienet pyörät on hiukan hankalat tällaisilla keleillä, jokaiseen katukiveen jää peili aina jumiin kauppareissuilla |O :attn: :xmas:

Ei nyt enää jaksa luke koko ketjua, mut pakko vähän kommentoida.

Mua ei kiinnosta kakan vertaa miltä yleensäkkään kukaan näyttää, saatikka sitte oma naama. Hygieniasta pidän huolta, koska pahanhajusuus on musta kuvottavaa, mut atopian takia en voi hiuksia ihan joka päivä pestä. Enkä kyllä pesis, vaikka voisinki. Ootteks koskaan miettiny, paljon puhasta vettä menee hukkaan ja kuinka paljon kemikaaleja luontoon pistätte, ku joka päivä suihkuttelette?

Ja jostain ensivaikutelmasta on turha selittää. Mun mielestä sellanen luononlapsen näkönen, vähän omanlaiselta vaikuttava antaa paljon paremman "ensivaikutelman", ku joku viimesimpiin muotivermeisiin tälläytyny pinnallinen diiva. Ja oikeestaan ensivaikutelma on ihan bull shittiä, jos joku ihminen on oikeesti kiinnostava. Mulla meni esim miehen kanssa aikoinaan monet treffit, enneku osasin kertoa kavereille, oliko sillä edes tukkaa päässä vai ei (ja ei muuten ollu).

Alkuperäseen viestiin sen verran, et mun mielestä sellanen tällätty äiti tällättyine lapsineen on jotenki pelottava näky. Ei yhtään äidin näkönen. :x

Mistähän muuten löytyisi pyörälliseen kokovartalopeiliin talvirenkaita? Nuo pienet pyörät on hiukan hankalat tällaisilla keleillä, jokaiseen katukiveen jää peili aina jumiin kauppareissuilla |O :attn: :xmas:
:LOL: Olisko K-Rautakaupassa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en meikkaa. olen kaunis ilmankin :D
jos se on yksi siiteyden kuva..
joskus hiukset on likaisena ponnarilla,voin lähteä kauppaan niikin ,kuin että rupeisin kiirrellä niitä pesee,pesen sitten illalla.
ei kyllä lapsetkaa oo missään merkki vaatteissa,normaaleissa. yritän kattoa ettei ruokalistaa olis paidaassa,mutta jotain hiekkaa ja tomua voi olla ulkoa pyörimisestä
tämmönen perhetyyli meilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:

:LOL: Olisko K-Rautakaupassa? :D
*lähtee katsomaan raahaten pienipyöräistä peiliä kiroillen mukanaan*

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Ei nyt enää jaksa luke koko ketjua, mut pakko vähän kommentoida.

Mua ei kiinnosta kakan vertaa miltä yleensäkkään kukaan näyttää, saatikka sitte oma naama. Hygieniasta pidän huolta, koska pahanhajusuus on musta kuvottavaa, mut atopian takia en voi hiuksia ihan joka päivä pestä. Enkä kyllä pesis, vaikka voisinki. Ootteks koskaan miettiny, paljon puhasta vettä menee hukkaan ja kuinka paljon kemikaaleja luontoon pistätte, ku joka päivä suihkuttelette?

Ja jostain ensivaikutelmasta on turha selittää. Mun mielestä sellanen luononlapsen näkönen, vähän omanlaiselta vaikuttava antaa paljon paremman "ensivaikutelman", ku joku viimesimpiin muotivermeisiin tälläytyny pinnallinen diiva. Ja oikeestaan ensivaikutelma on ihan bull shittiä, jos joku ihminen on oikeesti kiinnostava. Mulla meni esim miehen kanssa aikoinaan monet treffit, enneku osasin kertoa kavereille, oliko sillä edes tukkaa päässä vai ei (ja ei muuten ollu).

Alkuperäseen viestiin sen verran, et mun mielestä sellanen tällätty äiti tällättyine lapsineen on jotenki pelottava näky. Ei yhtään äidin näkönen. :x

Kerro mulle minkä näköinen äidin pitäisi olla?

Iiksis
Kyllä aika moneen ihmiseen tuo ensivaikutelma vaikuttaa... Ja mielestäni ei tarvitse olla mikään pinnallinen diiva, jotta voi pitää ulkonäöstään huolta:) Itse pidän huolta ulkonäöstäni huolta ihan jo vain itsenikin vuoksi...tulee heti parempi, pirteämpi ja itsevarmempi olo, kun ei näytä sotkuiselta/räjähtäneeltä!

Ihmetyttää vaan välillä, kun monet naiset (ja tietty myös miehet) eivät panosta itseensä yhtään:/ Mielestäni se on itsensä rakastamista ja hemmottelua, jos pitää itsestään huolta myös...niin ulkoisesti kuin sisäisestikin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Iiksis:
Kyllä aika moneen ihmiseen tuo ensivaikutelma vaikuttaa... Ja mielestäni ei tarvitse olla mikään pinnallinen diiva, jotta voi pitää ulkonäöstään huolta:) Itse pidän huolta ulkonäöstäni huolta ihan jo vain itsenikin vuoksi...tulee heti parempi, pirteämpi ja itsevarmempi olo, kun ei näytä sotkuiselta/räjähtäneeltä!

Ihmetyttää vaan välillä, kun monet naiset (ja tietty myös miehet) eivät panosta itseensä yhtään:/ Mielestäni se on itsensä rakastamista ja hemmottelua, jos pitää itsestään huolta myös...niin ulkoisesti kuin sisäisestikin:)

Näin juuri :)

Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
en meikkaa. olen kaunis ilmankin :D
jos se on yksi siiteyden kuva..
joskus hiukset on likaisena ponnarilla,voin lähteä kauppaan niikin ,kuin että rupeisin kiirrellä niitä pesee,pesen sitten illalla.
ei kyllä lapsetkaa oo missään merkki vaatteissa,normaaleissa. yritän kattoa ettei ruokalistaa olis paidaassa,mutta jotain hiekkaa ja tomua voi olla ulkoa pyörimisestä
tämmönen perhetyyli meilläkin.
Niin meilläkin, paitsi että lasten ulkovaatteissa mä olen merkkiuskollinen. Jos teen johonkin ihmiseen ulkonäölläni niin huonon ensivaikutelman ettei tuo ihminen tahdo muhun tutustua, hän on varmasti sellainen ihminen johon mäkään en tahtoisi tutustua...

PahaSilmä
Kyllä mä ainakin haluan näyttää hyvältä ja haluan, että mies kunnioitaa minua olemalla puhdas ja käyttämällä puhtaita vaatteita. haluan myös, että lapset ovat siistejä ja näyttävät hoidetuilta, en halua, että he ovat säälin kohteina.

joskus lapset vaan sotkee vaatteensa, joskus niillä on takkuinen tukka, mutta suurimmaksi osaksi ovat siistin näköisiä.

Mä näen itse asiassa tässä avauksessa pienenpienen totuuden siemenen. Itsekin tiedän äitejä (perhekerhoajoilta), jotka ostaa alle yksivuotiaille lapsilleen haalareiksi upouudet Reimatecit ja kakkoshaalariksi jotkut Remut tms, kalliit kengät vaikkei lapsi edes koskaan kävele ulkona (jos osaa edes kävelläkään), sisävaatteissakin on oltava joku laatumerkki, ja sitten rutistaan kun pitäis kampaajallekin päästä muttei oo koskaan niin isoja rahoja.
Ja aika moni sellainen, joka ennen näytti ihan kivalta, on lasten saannin myötä muuttunut ulkonäöltään tosi paljon. Siis vaatetukseltaan, en puhu liikakiloista.
Ja tunnistan kyllä samaa vikaa myös itsessäni....tosin viime aikoina olen opetellut jälleen shoppaamaan myös itselleni.

No yritän pukea tytön siisteihin vaatteisiin, mutten merkki sellaisiin kuitenkaan.
Pesen hiukset joka toinen päivä(joskus päivittäinki...), polkkatyylinen tukka, jonk föönaan pesun jälkeen.
Meikkaamisesta EN OLE ikinä sillee välittänyt.

Kippuravarvas
No meillä pojalla on laadukkaat (ja kalliit) ulkovaatteet..mut mun omat ei oo. Mutta en kyllä kulje valittamassa ettei omiin ole rahaa, ostan mielummin lapselle hyviä ja kunnollisia vaatteita ja itselle niitä halvempia.

Yhteistyössä