Heippis vaan naiset kuumeiset!
Täällä voi että, niin vauvakuumeinen ikää 24 oleva uusimaalainen, uuden ihanan suhteen aloittanut nainen!
Mahtuneeko mukaan jännäilemään?
Yritän kertoa itsestäni jotakin mahdollisimman lyhykäisesti (minulle kuin on tässä tämän vuoden puolella sattunut yhtä sun toista).
Uudella suhteella tarkoitan sitä, että aloimme tammikuussa seurustelemaan, edellisen seitsämän- vuoden suhteen päätyttyä. (ex-mies ei ollut valmis mihinkään ja halusi vielä mamman helmoissa pyöriä, joten päätin sanoa heipat, kun en onnellinen ollut enään aikoihin). Tämä uusi mies on maailman ihanin, ymmärtäväisin ja tärkein HALUAA LAPSEN, nyt ja heti ja äkkiä! Jee! Olen löytänyt jotain niin ihanaa
)
Päätimme tuolloin Tammikuussa, ettei ehkäisyä tarvita, koska kummatkin tunsimme toisiamme kohtaa niin palavaa rakautta, että nyytti saa tulla
! (olimme kuitenkin tunteneet toisemme jo aika kauan). Varasin ajan gynekologille ihan vain varmuuden vuoksi, että tarkastaa paikat ja ottaa tautitestit, nekin vain varmuuden vuoksi
Tuolilla kuitenkin selvisi, että vasemmalta puolelta munasarjassa oli jotakin pattia ja se oli ultrattava heti... Ultrassa selvisi, että kystahan siellä oli... Ei siinä mitään, onneksi menin! Tähystykseen pääsin n. 2kk päästä löydöstä ja kummaltakin puolelta tehtiin löydöksiä, vasemmalta rypäs(3kpl) ja oikealta puolelta, noin nyrkinkokoinen yksi..
Lääkärit vakuuttelivat nopeaa toipumista ja, että munasarjat selvisivät. vauvakuumeilustakin uskalsin kysyä, ja Sanoivat vaan, että heti ensimmäisen kierron jälkeen saa alkaa yrittämään ja tässä sitä ollaan!
Kierrostani en ole varma, kun kystat sitä aikasemmin ovat häirinneet ja tiputtelua oli tullut melkein puolenvuoden ajan, joka päivä (miksi en silloin mennyt lääkäriin?? ). Tikutin kuitenkin oviksen 18pvä ja pupuilimme juuri niihin aikoihin, ennen ja jälkeen ja nyt tuntuu vahvasti siltä että on tärpänny.. Luultavasti, toiveajattelua kun lueskellut kaikkia oireita, kiinnittymisestä ja blaah..
Huomenna/ylihuomenna/tai viimeistään sunnuntaina pitäisi kaikenjärjen mukaan tädin siis tulla kyläilemään, jaiks! tosin, tosin.. tein tänään aamulla testin ja meinasin kattoon pompata, koska kaksi viivaahan siihen tuli, niin ainakin luulin.... Näytössä oli naarmu ja vessan huono valaistus, teki varjon...... Että mua ottaa päähän! Oireita on jos minkäkinlaisia, nännien arkuudesta, kohdun seudulle säteilevään kipuun ei menkkamaisia kuitenkaan, tissit hieman turvonneet, mutta se nega....
Kylläpäs tekstiä tulisi paljon, en vain saa järkevästi sanoja toistensa perään, olen niin innoissani!
Tämä ensimmäinen viesti on nyt vähän tälläinen itsensä kertoileminen- viesti, mutta kunhan alkulöpinät ja esittelyt on ohi, tulen varmasti kommentoimaan ja olemaan kaikkien mukana kuumeilemassa!