Kakskymppiset yrittäjät 2012

täällä oli jotain lomista puhetta :) me lähdetään vihdoin häämatkalle Heinäkuussa Kreetalle :) saas nähä millanen loma tulee jos on pahoinvointia ;) nyt kun muutto on tehty ja työkiireiltäni ehdin katsomaan mikä kp on menossa :D ei minkään näköisiä oloja enää.. rinnat ei arista enää :) katsotaan, olen luvannut itselleni etten enää stressaa plussaanko vai enkö :) päivä kerrallaan :)
ihanaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Äääääh! :D Pakko kai se sitten on aamulla testata... :p Olen ollut kyllä niin omissa maailmoissa koko päivän ja vähän surullinenkin, en vain tahdo uskoa että mitään kyydissä olisi. Mutta vain yksi keino tarkistaa! :)

es: Hyvä jos pystyt lupaamaan itsellesi tuollaista! :) Minäkin aina lupaan, mutta en pidä siitä kiinni. :D
 
  • Tykkää
Reactions: -es-
Grill Että silleen, hiiva se on täälläkin. :D Eilen tuntu jo, mutta tänään varmistu oireitten perusteella sitte! Ei ehtiny apteekkiin, niin huomenna sitte HETI aamusta. On tämä vaan inhottava vaiva.. |O (Mulla on koko päivän soinu päässä se " Hiivan hoitaa Diflucan!") :LOL:

Amalia Mää en oo vieläkään koskaan tikuttanu ovista, vaikka on monesti pitäny. Meidän opiskelija-taloutta horjutti melkoiseti auton korjaus-lasku, että jäi hitsi vieköön taas ne tikkuset kauppaan. :kieh: Olis nyt kyllä niiiiiin mielenkiintosta tehä sellanen tikku ja kurkkia, saisko kaks real-viivaa ees sellaseen. :LOL:

ON: Mää tosiaan kärvistelen tän perkuleen hiivan kans! Polttelee, tykyttää ja kutkuttaa niin, että ärrrr. :mad: Mullei oo koskaan ollu ilman antibiootti-kuuria tätä vaivaa. Muutenkin tämä on ollukki vaan kahdesti ja viimeisin yli vuosi sitten. Osaapa tulla ihanasti viikonlopun riesaksi. :headwall: "Hiivatti!" :kieh:
 
Grill: ouu, mutta onneks on toivoa siihen saakka, kunnes täti kurvaile paikalle - toivottavasti jättää tulematta! ;)

ja pahoittelut Lindulle, jolla tätstä kurvaili paikalle. :( :hug:

Onnee Naspula ovis+sta! :heart: Nyt vaan peitonheilutusta kehiiiiiiiin :) Se on hauskaa puuhaa!!

omaa napaa; ei edelleenkään mitään mainittavia oireita, vattaa tuvottaa vaan - niinku aina ennen menkkoja.. Tänään muutaman kerran vihlas alavatsasta töiden temmellyksessä, himot pilvissä.. eipä muuta!
Ainiin, se piti kertoa, että olen laihtunut 4kg ihan tekemättä mitään..??!

Täällä ollaan maattu auringossa aina, kun ei töitä ole, eli joko aamulla tai illalla. :D
Rrrrrrakastan kesää ja rakastan aurinkoa ja sitä kuumuutta ja hikieä. namii! :heart:
Kovasti ens kesän häät mielessä - joka päivä saan aina jotain uutta mieleen ja nyt päällimäisenä ajatuksena on tuo hääpuvun ostaminen.. Kiinnostuneet voivat käydä kurkkaamassa kuvia hääpuvusta blogissa. ;)
Keskusteltiin miehen kanssa vakavasti siitä, että pitäskö meidän jättää yritys tauolle nyt elokuusta ens vuoden maaliskuuhun, sillä en halua olla viimeisilläni raskaana häiden aikaan... Enkä liioin haluaisi sitäkään, että olisi hurjan pieni vauva... Nyt jos tärppäisi, niin vauva olisi juuri ja juuri sen 4kk häiden aikaan - se on todella pieni silloin....
Mies ilmaisi mielipiteensä hyvin selvästi, että ei haluaisi jättää tauolle tätä, sillä ollaan toiveiltu jo niin kauan, niin kovin, että se saa hänen mielestään tulla kyllä silloin, kun haluaa. Ja menisihän nämä 8kk yritystä suorastaan hukkaan...
Tämä kuulosti ihanalta miehen suusta sanottuna, joten kyllä me vaan jaketaan yritystä.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Pamsku Joo, peitot heiluu ahkeraan ;)

Mä kans aikasemmin mietin häiden ja vauvan yhdistelmää, ettei menis "päällekkäin" mutta nykyään kun tietää että ei olekaan niin yksinkertaista tuo vauvan aikaansaaminen, mieluummin siirrän häitä kuin vauvantuloa :) Meillä mieskin samaa mieltä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 27.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp43/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Miramei...........kp40/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
memsie............kp35/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi

Kp 21-30


Taru_..............kp29/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp27/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp26/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 11->20


Naspula............kp19/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp15/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp13/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp13/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp12/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp11/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi

Kp 1-10


miuku9............kp10/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp7/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp4/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp3/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp2/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
Marpa..............kp1/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi


Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91)



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Naspula onnittelut ovisplussasta :) Mäkin haluan!!

Grill ja Lindu pahoittelut :(

Pamsku kauniin hääpuvun olit löytänyt :)
Muoks. Nyt vasta luinkin kommenttiboxista ettet ollut siis ostanut ainakaan vielä sitä pukua. Noh, onhan tässä kyllä aikaakin ja varmasti sitä tosiaan haluaa olla ihan täysin varma ennen noin isoa hankintaa!

Muoks.nro 2; kävin pitkästä aikaa vähän (kiusaamassa itseäni) kurkkimassa tuolla plussanneiden puolella ja Miitt oli nyt vuorostaan saanut huonoja uutisia (Miitt, jos luet tämän, niin pahoittelut, tosi ikävä juttu!!), eli päivitelläänpäs ne sulkuviivat nyt sinnekin. On tuo vaan kyllä vähän karun näköinen tuo meidän plussanneiden lista : /
 
Viimeksi muokattu:
Joo, kamalaa miten noita sattuukin :( Toivottavasti jatkossa menis kaikilla asiat paremmin :heart:

Muoks. Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :|

ON, täällä meinaa flussaa pukata, mutta peittoja heiluteltu ahkeraan.. Onneks ei oo ukolle tullut, se ei jaksa flunssaisena samalla lailla kuin minä :D Jo nyt jännittää tää erilailla kuin pitkästä aikaa, alkoi jo toivo hiljalleen hiipua..

Lääkäristäkin muuten soittivat perjantaina. Hiisi mää sanon, menee hermot niiden kanssa! Siis mulle soitettiin, että lääkäri on nyt selvittänyt asian ja miehen täytyy käydä se siemennesteanalyysi hoitamassa ja sitten kun tulokset tulleet, soitellaan uutta aikaa... Ja tämän tiedon välittämiseen meille asti kesti 5 vkoa?! Ajattelin jo, että siellä oikeasti selvitellään jotain, kun kestää ja kestää... nyt sitten mennyt "hukkaan" tämäkin aika... :kieh: Ois pitäny vaan uskoa itteään ja teettää se analyysi omin nokkineen, vaikka lääkäri sanoi käynnin jälkeen että odottakaa soittoa...

Että semmonen seuraavaksi!
 
Viimeksi muokattu:
Syvä huokaus... :ashamed: Uskoisin että eilen lähti käyntiin yk9 eli mulle saapi laittaa kp2. Hiivalääkkeet häiritsee tulkintaa, mut jotain verta ainakin tulee. Särkyjä ei kyllä ole mutta niin... Ota tästä nyt selvää. Alkaa pikku hiljaa jo pelottaa sekin, että mikä mua vaivaa kun ei tunnut tuo kutina loppuvan vaikka mitä lääkkeitä käyttäisi. : /
 
voi Grill ja marpa pahoittelut :hug:

Minäpä päätin, että huomen aamulla kiikutan pissanäytteen terveyskeskukseen. Ainahin, jos kahtovat sen hcg:n ja en sitte tiiä, pystyyks lh:ta määrittään sillä, jos ei niin sitte vaadin pääsyä verikokeeseen, jotta tiietään, mitä tehdä.. Ja aion sanoa ihan selkeesti, että menkat myöhässä sen 18pvää..
No ens viikon perjantainahan mulla on se lääkäri, jossa ultrataan ym, mutta nyt alkaa hermo pettämään, ettei voi enää oottaa....
 
Marpa Pahoittelut. :( :hug:

Grill Onpas ikävää, jos kutisee vaan. :/ Kannattaa harkita gynellä käyntiä, jos ei mene ohi. Sehän saattaa olla muukin tulehdus, johon auttaa vaan tietty lääke. Ja pahoittelut uudesta kierrosta. Olisin kyllä toivonut sulle plussaa.. :hug:

Pamsku Ihana puku! :heart: Onpas sulla tilanne.. Ootko testannu ovista millon? Siis jos olet.. Ku mietin, että olisko voinu käydä niin, että olis jääny vuoto välistä ja menisit jo seiska-kierron puolella? :O Tuli vaan mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pahoittelut Grill ja Marpa :hug:

Pamsku: Tsemppiä tilanteeseen, toivottavasti selviää missä mennään!
Mulla on kyl itellä joskus ollu viikkooki ennen ovista oireita, mut testit vaan negaa, sit ku ei ollu mitn oireita ni oli plussa, siis ovistesti.
 
Nostelen päätä täält risukasasta pikkasen! Menkat kun alko, olo oli maailman kamalin! Koski niin paljon, mikään ei ollu hyvä ja burana+panadol ei edes auttanu. Sitten aloin oksentamaan ja olinki ihan kuollu! Nyt pitäs jaksaa uuteen kiertoon. Vuotokin mitä epämääräsempi, täysin kirkasta verta. Huomaan että pelkään kamalasti kohdun ulkosta, huomenna siis varmaan lampsin kauppaan ja ostan testin ja varmistan asian.
Kerroinko että pojan neuvolatätin kanssa juttelin myös omasta tilanteesta, se sano et 2vuotta sitten oon vasta saannu pojan, se voi siis vaikuttaa uudelleen raskautumiseen. Mutta kehotteli pari kiertoa vielä yrittämään ja sitten soitella neuvolaan ja kysellä ohjeita, sitten ollaan tarpeeks odoteltu.

Pahoittelen pudonneille ja pahoittelen kaikille etten oo vielä jaksanu niin paljoa, että jaksaisin panostaa kaikille kommentoimaan! Tää kierto kyllä veti matalaks, olo oli varma ja haamukin testissä!
 
Pakko purkaa, kun sain taas olla "olkapäänä" miehen raskaana olevalle siskolle.. :headwall:

Siis miksei ihminen tajua olla avautumatta just mulle, tietää tasan mitä käydään läpi.. :(

Sain siis nyt kuulla, kuinka kamalaa on olla raskaana ja kun joutuu kävellä, että mun mies "saa toimia mun hovikuskina nyt kun sen työt loppu *hihihii*" ja kuinka kamalaa tulee olemaan sitten vauvan kanssa kun pitäis opiskelut jaksaa käydä loppuun ja kun niin ja näin paljon menee rahaa ja ei se oo helppoa selälle eikä muutenkaan jne..

Meinaa mennä järki ton(kin) kanssa
 
No helvata, eihän se täti tullutkaan! :D Olen kai vaan perjantaina vähän rajusti pistänyt sitä hiivalääkettä... :whistle: Ja kun vielä kuulun näihin "helposti kolhiintuviin" niin ta-daa! :D Ja soitin äsken myös ehkäisyneuvolaan ja sanoi ettei vielä oo mitään huolta. On ollut kai vaan tosi ärhäkkä tapaus mulla ja onhan se jo jonkun verran helpottanutkin. :)

Naspula: No just joo! : / Tosi tyhmää käytöstä mun mielestä, varsinkin kun tietävät mitä te käytte läpi... Toki jos hän ei oikein ajatellut, mutta muistaakseni tää ei oo eka kerta kun näin käy?

KyyneltenHymy: No mutta hyvä että otit asian kuitenkin puheeksi! :) Saatte sitten tarvittaessa apuja.

Tsempit vielä Pamskulle! =)

Ja vielä jos vähän jatkan omaa napaa... Nyt kai sitten tarttis alkaa miettiä uutta testausta...? :O Olin kyllä lauantaina jo niin maani myynyt! Koskahan sitä sitten viitsis, ehkä keskiviikkona.
 
Sunflower11
Grill Vaikka heti :D Peukut pystyssä sulle :)

Naspula Tiedän tunteen. On myös tosi ärsyttävää kuunnella kuinka on tyyliin rv 30 ja "en jaksais olla raskaana, tään on niin tätä kun ei voi tehdä sitä tätä ja tota.." (mä kun ihan mielelläni olisin..
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Sunflower: Oon töissä jo! :D Ja pitää käydä ostaa kaupasta pregcheckejä... Ainoot kotona olevat testit on yksi Apteekin oma (mitä säästän vahvistamaan pregcheckiä) ja yksi Davidin puikko (mihin en luota). Kieltämättä tässä taas toiveet nousi, maha ja selkäkin on olleet vähän oudon tuntuiset koko aamun (ja takaraivossa joku huutaa että se enteilisi tätiä). Tietty onhan se varmaan hauskaa päästä kokemaan se kaksinkertainen pettymys yhteen kiertoon... :ashamed: Kuitenkin nyt eletään jo kp 31 (jos oikein muistan) ja näin pitkäksi kierto on venynyt vaan kerran, sitten ekan kierron.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 28.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp44/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Miramei...........kp41/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
memsie............kp36/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Grill................kp31/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi

Kp 21-30


Taru_..............kp30/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp28/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi

Kp 11->20


Naspula............kp20/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp16/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp14/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp14/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp13/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp12/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp11/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi

Kp 1-10


Amore.............kp8/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp6/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp4/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Marpa..............kp2/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp1/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91)



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill hyvä täti, pysyiskin poissa ja saisit plussan! :)

ja tosiaan miehen siskosta, ei tosiaankaan oo eka kerta. Tuntuu että se tahallaan tekee tota, koska tarkasti tietää meidän menot? En vaan ymmärrä sitten, että miksi.. voihan olla että sitä taitaa harmittaa jollaintapaa, kun meillä ois parempi tilanne vauvalle, voisin jäädä kotiin niin pitkäksaikaa kun haluan ja olen nuorempi mutta varmempi (mä asuin kotona pikkusisarusten vauva-ajat, eikä vauvanhoidossa oo mitään uutta tai epävarmaa, hän ei oo ees sylissä pitänyt vastasyntynyttä) jne.. Hän täytti vasta 30, ja ajatuksissa ollutkin miehen kanssa että taisivat kokeilla sitä vauvaa vaan ikäkriisin seurauksena ja onnistuivat tottakai... Mielellään oon tukena, kun on oikeasti joku hätä, suru tai todellinen huoli, vaikka se liittyis raskauteen.. Silloin ei itseä niin ajattele. Mutta tommoset turhanpäiväset ininät vois jättää pois, tai ainakin lopettaa niiden kohalla jotka kärsii lapsettomuudesta.. :headwall:

Teki kyllä mieli sanoa, että jos tuntuu että se vauva tulee heille kalliiks, että laskee huvikseen paljonko se on meille tullut jo nyt maksamaan, vaikka tutkimuksissa ei oo päästy pitkälle, saati hoitoon asti.. :O Tai selälle, itellä selkä huonona muutenkin (sukurasite) ja odotettavissa kauheaa aikaa selälle kun raskaaksi asti päästään.. Äiti joutunut viimesillään olemaan vain selän takia pyörätuolissa! ..kiva tuommosella ennusteella sitten kuunnella toisen valittamista selästä, kun se on vähän jumissa tms..

Eeh, huomaa että ärsyttävät asiat saa mut puheliaalle tuulelle? :D Mikä siinäkin on, että negatiivista ja ärsyttävää juttua tulee jaettua herkemmin kuin positiivista ja iloista..
 

Yhteistyössä