Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 23.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp39/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Miramei...........kp36/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
memsie............kp31/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp29/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp27/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp26/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp25/28-30.............22v.........yk3...............1.lapsi
Taru_..............kp25/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp23/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp22/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 11->20


Naspula............kp15/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp9/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp9/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Anlii................kp7/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp6/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp3/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi


Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill voiko sitä olla tässä vaiheessa kiertoa?

Nyt ei tullu enään mitään, mutta onhan nuo menkat ennenki tehny että aamulla tip-tip ja illalla loti-loti! :headwall:
Mut miehelle kun tilitin just.. Sit sytty lamppu päässä! Poikaa kun ootin, tuli vuotoa ja seuraavana päivänä menin ultraan ja mitään ei näkyny, eli se on varmaan tiputellu samalla lailla!
Päätin että haen r-testin jos ei vuoto ala kunnolla ennen pojan neuvolaa!
 
KyyneltenHymy: Siis mun ymmärtääkseni sen "pitäiskin" tulla just muutamaa päivää ennen kun menkkojen pitäis alkaa. Eli siis jos se on tullakseen. :) ....joo, löysinpä tämän sivun! Raskausoireet - Vau.fi

"Alkio kiinnittyy kohtuun noin viikko hedelmöityksen jälkeen. Useimmat eivät huomaa tapahtumaa lainkaan, mutta joillekin alkion kiinnittyminen saattaa aiheuttaa tiputteluvuotoa ja kuukautiskipujen kaltaisia tuntemuksia alavatsassa."
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Joko Pamsku on testannut? Täällä odotellaan innostuneena ja peukut pystyssä! :popcorn:

Miuku Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Mutta sulla on kyllä hyvä asenne :)

Täällä ollaan vähän kärsimättömällä päällä. Miehellä on kamalat siitepölyallergiat meneillään. On tuhannen tukossa ja nessuja kuluu montakymmentä päivässä. Arvatkaa vaan sitten, onko päästy peiton alle puuhaileen? No ei! Mutta tärkeintä tietenkin on miehen terveys, eihän se itestäkään olis kiva puuhailla, jos ei henki kulje. Tämän kierronhan me aiottiin ottaa rennosti, että siitä ei olekaan kyse, että olisi "pakko" puuhailla. Mutta kyllähän tässä halut alkaa jo hyrräämään, ku toista viikkoa saa olla ilman.. :D:whistle:
 
Sunflower teillä on kyllä ollut niin paljon vastoinkäymisiä teidän yrityksen aikana et tätä ei todellakaan ois enää kaivattu :( Koitahan jaksella :heart:

miuku ensinnäkin pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, ja toiseksi; mistä ihmeestä sä ammennat tuota positiivisuutta? :O Noin kovilla yk:illa harva pystyy ottamaan uuden kierron vastaan noin hyvillä mielin! Mut ei siinä mitään, pidä tuo :)

Lumihiutale! Sulta mä halusinkin kysyä (kun oot muistaakseni mun lisäks tän ketjun ainut joka on clomeja käyttänyt?) niin millä kiertopäivillä sä söit niitä ja milloin sulla oli ovulaatio?? :)

KyyneltenHymy tsemppiä tulevaan testailuun! :)
 
Lumihiutale ja muut kiinnostuneet, joita oon pitäny jännityksessä..... ääää, en mä mitään oo testannu.. :D En oo yksinkertasesti ehtiny apteekkiin ja se olo, että ei siellä mitään kuitenskaa oo.
Mulla on ollu nyt muutama päivä todella kostee olo, ja mietinkin, että jos en olekaan vielä edes ovuloinut - tällöin tämä kierto venyisi sinne 50kpn paikkeille.....

Niin ja ainiin, tänään on kp 39, (listassa 38)

kyyneltenhymy jännätään sun puolesta! ;) :popcorn:


sunflower paljon teitä nyt koetellaan! Mutta muista, että AINA saa purkaa sydäntään. Paljon haleja :hug: :heart:
Oliko lääkärin kanssa ollut puhetta, että kauanko tämä kysta on siellä kasvatellut itseään? Ja oliko sua ultrattu tämän yrityksen aikana? Olisko se voinu vaikuttaa kiertoihin ja lyhkäseen luteaalivaiheeseen?
 
Sori Pamsku! Korjasin päivän. :) En tajuu miten pystyt olee testaamatta!? Itse lasken aamuja, että koska pääsen testaamaan. :LOL:

Tuo on muuten todella petollinen tuo minun aikaisemmin jakama linkki! Olen sitä nyt varmaan viimeisen kolmen yk:n ajan toljottanut ja kehitellyt sitten vaikka ja mitä oireita sen mukaan. :p Toki se on hyvä linkki JOS on oikeita oireita. Plaah, mä lähden kahvitauolle... :whistle:
 
Amalia89 Mulla oli clomit kp 3-7 ( 2 tablettia/pvä). Gynekologi meinasi, että ne ei saanut mua ovuloimaan ollenkaan. Tosin sain kyllä muutamia kertoja ovisplussan, muistaakseni n. kp14/15. Mulla kun on PCO, niin se saattaa näyttää väärää plussaa ovistestissä. :)
 
Tein testin, katoin sitä ja ihan ku ois haamujen haamu ollu, huusin miehen kattomaan ja pesin käsiä samalla! Meillä viemäri vetää huonosti ja mies tiputti testin veteen ennenku ehti vilkastakkaan, joten tulkinta jäi siihen.. Pikkusen sapettaa! :headwall:
Onneks paketissa on kaks, pitää tehä perjantai aamulla uus..
Nyt tuli taas pyyhkiessä veristä limaa vähän, siteelle asti ei vielä mitään.. Eiköhän se sielt pian ala, joku kemiallinen on vaan jos on mikään..
 
Sunflower11
Kiitos teille! Ja anteeksi että kauhean omanapainen nyt vaan oon ollut!

Pamsku, ilmeisesti parissa kk kasvanut kun maaliskuun ultrassa kaikki näytti hyviltä.
Äkkiä ne kivutkin alkoi. Eli tuskin on vaikuttanut luteaalivaiheeseen.
Tää yritysaika on pisin aika ilman hormonaalista ehkäisyä, sillä ehkä joku osuus asiaan, tai kun 13v pillerit aloittanut ja syönyt kunnes olin raskaana ja melkein sen jälkeen taas alotellut.. sitten kakkosen jälkeen kun hää oli 2kk ni alotin ja lopetin kun alettiin yrittämään.

Kirjottelen taas enempi kun jaksan käydä täällä, tulee vaan niin jotenkin ahdistava olo näistä vauvajutuista niin oon koittanut olla miettimättä koko juttua hirveesti tai no sen mitä pystyy..
 
lumihiutale kiva kun vastasit mun kysymykseen, koitin joskus ettiä tietoa siitä oviksen ajankohdasta clomi-kuurin jälkeen, mut en oikein muistaakseni löytänyt mitään kovin selkeitä vastauksia, niin ihan sillä kyselin. Harmi et ne ei sulla toiminut, mut onneks on muitakin hoitokeinoja :)

KyyneltenHymy harmi ettette kunnolla ehtineet tulkita sitä tulosta, mut ilmeisesti aika nopeesti siihen kuitenkin jotain näkyviin tuli, mikä on tietenki hyvä asia! Toivotaan et vahvistuu perjantaihin mennessä :)
 
Amalia ehti se testi oleen siin pari minsaa, vierestä katottu mutta ei läheltä kyylätty!

Täällä vaan.. Tip... Tip... Tip-Tip....... Tip.. Jos se yöllä alkais lotisemaan..
Lämmöt on viel koholla! Ja koko päivä rääytty "miksi meillä ei tärppää".
 
Amalia Eipäs mitään! :) Tietenkin nuokin asiat ovat hyvin yksilöllisiä, että milloin ovulaatio on. Lääkäri antoi mulle ohjeeksi, että kp 3-7 syön clomeja. EI yhdyntöjä kp 8-13. Yhdynnät kp 14, 16, 18, 20 ja 22. Eli joka toinen päivä kp 14 lähtien. :)
Lääkäri perusteli tuota sillä, että yleensä ihmisillä, joille määrätään clomifen, ovulaatio tapahtuu myöhemmin, joten yhdynnätkin ajoitetaan "myöhempään vaiheeseen". Ja joka toinen päivä siksi, että siittiöitä ehtii kerääntyä seuraavaa kertaa varten, mutta myöskin siksi, että emättimessä on kokoajan siittiöitä, jotka voivat hedelmöittää munasolun, kun ovulaatio tapahtuu. :)

Hah, kuulostipa hassulta tuo viimeinen lause :D Mutta toivottavasti ymmärsit, mitä selitin. Voithan vaikka itse koittaa tuota menetelmää, jos haluat. Tsemppiä! :)
 
Kyyneltenhymy Huu :O Toivotaan parasta mahdollista tilaa, sitä siunattua siis. ;) Jännitän sun puolesta! :)

Sunflower Voimia ja jaksamista, koita tervehtyä. :/ :hug: Toisia koetellaan enemmän, mikä on väärin. Mutta muista, että vahvimmat meistä on tehty sirpaleista. Kaikki kääntyy vielä hyväksi. <3

Pamsku Ihailen sun hermoja! :D

Grill Hmm, voiskohan olla ihan The Oireita tuollaset jomotukset? ;)

Tänne ei kuulu sitten mitään. Sammaa vanhaa ja tuttua (tylsää) alkukiertoa. Plaah. Päivät, kulukaa jo! :rolleyes:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 24.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp40/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Miramei...........kp37/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
memsie............kp32/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi

Kp 21-30


Marpa..............kp28/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp27/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp26/28-30.............22v.........yk3...............1.lapsi
Taru_..............kp26/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp24/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 11->20


Naspula............kp16/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi

Kp 1-10


lumihiutale92.....kp10/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp10/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp9/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp8/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp7/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp4/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp1/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi


Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
KyyneltenHymy pahoittelut! :(

Lumihiutale olitpas sä saanutkin tarkat ohjeet :O Mulle ei kerrottu mitään tuollaisesta ns.yhdyntäkiellosta, ja nyt se ei enää onnistuiskaan. Mä siis söin niitä kp5-9 ja ollaan pupuiltu sen jälkeen jo kp10 ja 11. Kun siis tuonhan kaikki on varmaan jossain vaiheessa kuullut et joka toinen päivä on sellainen hyvä väli, mut me nyt ajateltiin pelata varman päälle, kun miehen tavarakin on kuitenkin tutkittu ja hyväksi havaittu. Noh, mut ihan hyvä et muistuttelit mua tuosta välipäivien tärkeydestä, ehkä se pitää vähän alkaa rajoittaa tuota hommailua :D
 
Voi kurjuus KyyneltenHymy! :(

Hopeakissa: Epäilen suuresti... : / Varmasti vaan tunnen omiani.

Sunflower: Yritä jaksaa! :heart:

ON: Ja mikä se sieltä tuli antibioottien seuraksi? :O HIIVA! Aamen ja silleen... :kieh: Piti tulla sitten töihin vähän myöhemmin että ehdin käydä apteekin kautta (joka kiitos vain aukesi vasta klo 8), mutta nyt pitäis alkaa helpottaa. Pitää vielä töiden jälkeen käydä uudestaan apteekissa täydentämässä maitohappobakteeri-varastoa.

Joo mutta ei mulla sit muuta. Ajatukset taas kerran täysin tässä yrittämisessä! Jokainen pienikin erilainen "liike" kehossa on olevinaan oire ja toisaalta taas odotan että minkä vessakäynnin yhteydessä tiputaan... :headwall: Voi kun vois vajota jonkin näköiseen koomaan pariksi päiväksi!
 
Kylläpäs suakin nyt koetellaan Grill :/

Voi kun vois vajota jonkin näköiseen koomaan pariksi päiväksi!
Tähän voisin suositella että nyt menet ja ostat jonkun tv-sarjan jonkun tuotantokauden, nimimerkillä kohta katsottu kaksi kautta 24:sta tän kierron aikana, enkä voi käsittää miten nopeesti aika on mennyt :LOL: Vähänkään jos tulee sellainen tilanne et ei oo mitään tärkeetä tekemistä ja vauva-jutut pyörii mielessä, niin kyllä ainakin mulla tuollainen koukuttava räiskintä auttaa siihen :D
 
Amalia: Hah! Joo siis itse katson aina uudestaan ja uudestaan Frendit ja Täydelliset naiset, vuoron perään. :D Siis Frendit on tullut katsottua varmaan 100 kertaa (ja en varmaan paljoa edes liioittele!). Muuten toi idea toimisikin, mut entä tää työaika? Nytkin on niin hiljaista ettei oikein tekemistä ole kuin vain silloin tällöin... Olen jopa alkanut kasaamaan omaa hää-kirjaa (leikekirja) ja siihen etsin ja tulostan kuvia työpaikan piikkiin. ;) Mutta ei sitäkään jaksa kauaa tehdä. Ja en halua tehdä sitä toisaalta liikaa, kun olen muutenkin vähän ajoissa liikkeellä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Amalia89 : :D en aina tiiä itekkään mistä sitä kaivan:D En oo oikein missään vaiheessa stressannu asiasta. Ja nyt oon iloinen siitä että keho todistetusti toimii vihdoin kunnolla ilman endometrioosia, joten tiedän että vauva tulee kun on tullakseen:) Tunnen olevani aika onnekas, kun kuitenkin suuri osa joutuu noihin pitkiin hoitoihin..

Suuret pahoittelut kyyneltenhymy :( :heart:

Hirmuisesti nyt plussa tuulia jokaiselle :heart:
Nyt laitetaan vaikka väkisin se toinenkin viiva siihen testiin ja lähetetään täti timbuktuun!!:p
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Kyyneltenhymy Pahoittelut täältäkin. :( :hug:

Tuo loppukierto onkin piinaavaa aikaa, kun joka vessassakäynnin yhteydessä pyyhkiessä saa kurkkia varovasti yhellä silmällä, että elä ole täti tullu, anna pienen tulla.. :kieh:

Aattelin, että vois melkeen alkaa suunnitella viimein matkaa Etelä-Suomeen kesäksi. Joku huvipuisto-reissu olis enemmän ku ihana. Oon niiiin ikuinen lapsi. :D ..Ja jokainenhan tietää, että hurjimpia laitteita ei suositella raskaana oleville ja toisaalta pahoinvoinniltaan kukaan tuskin edes kykenis mihinkään vatkaimiin! Eli oon monta vuotta halunnu Särkänniemeen ja nyt ku löis reissun lukkoon, niin eikös olis enemmän ku todennäköstä raskautua tässä tai seuraavassa kierrossa? ;)

Aiheeseen sopivaa GALLUPPIA:
Oletteko suunnitelleet kesän ajalle reissuja? :)
 
Galluppiin: Olen haaveillut että lähtisin johonkin kaupunkilomalle ihan Eurooppaan joskus elokuun lopulla. Seura ja rahoitus tosin puuttuvat. :whistle: Vaihtoehtojakin olen katsonut valmiiksi. :D Praha, Riika, Berliini, Tallinna (kylpylään), Tukholma... Jos jollain on mielipidettä/suositusta niin kertokaan ihmeessä! =)
 

Yhteistyössä