Kakskymppiset yrittäjät 2012

Tänään ne alkoi! tädit tuli kylään! en ole ikinä odottanut niitä näin innolla. Nyt pääsee taas yrittämään oikeen kunnolla :) Eli mulle voi päivittää kp 1/30-39 yk 3 paras näköjään suoraan lisää kiertoon noi lisäpäivät ettei taas sitten odottele liian ajoissa mitään.
 
Mosmos :hug:

Eipä tullutkaan se eilen povaamani täti vielä kahville :O Oon ihan ihmeissäni, koska kivut oli eilen illalla sitä luokkaa, ja tänäänki aika ajoin jomotellut oikein "mieluisasti"... Sitäkin kosteempana on nyt paikat, ihan ku oviksen aikoihin! :O Koulussakin vähän väliä ihan paniikissa kesken tunnin, että nyt ne alko, mut vessaan päästyä, ei mitään! Kuljin sit loppupäivän side pöksyissä varmuudeksi!
 
Pahoittelut menkoista Hopeakissa ja Amore :/

Sunflower tulehan vielä jatkossa kertoilemaan kuulumisia aina välillä!

Pamsku nyt testaamaan siitä, hopi hopi!

Mosmos hui kamala, kuulostaa pahalta :(

Oma napa; otin tänään viimeisen clomin ja nyt sit katsellaan ja jännitellään et toimiiko ne mulla..
 
Miwwi mulle sano sairaalan gyne lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, että mielellään yhet
kuukautiset, mutta ei ole pakko odottaa niitäkään, kun ultran perusteella voidaan määrittää laskettu aika...
Minua ei siis jouduttu kaapimaan. Toivottavasti tää oli sillä ohi, nimittäin r-testi haamuilee edelleen
ja keskiviikkona tulee tyhjennyksestä 5 viikkoa!!! Huomenna hcg-kontrolli keskenmenoon liittyen, verestä siis.
Yhtä kaikki, raskauskin on mahdollinen, sillä mitään lakkoa ei meillä vuodon loputtua ole ollut :)
 
Ei vitsi, en muista milloin olisin nauranu näin kovin...
Pupuiltiin miehen kanssa tuossa ja olin laittanut ruuan uuniin ja munakellon soimaan tietyn ajan päästä, kunnes ruoka valmista..
Juuri kriittisellä hetkellä minun saavutettua vuoren huipun munakello alkoi soimaan....
Mies ei oikein ehtinyt mukaan, kun molemmat alettiin nauramaan :LOL:

.....ja mun piti tulla tämä raportoimaan heti teille.
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula ja memsie
Amalia: Tsemppiä! =)

Pamsku: Oli munakello sitten mukana menossa! ;)

Sunflower: Minäkin vain tuossa etusivulla huomasin, että olit toiseen ketjuun kirjoittanut jotain vielä sen jälkeen kun olit täällä käynyt. En vain käy oikeastaan muissa ketjuissa niin toivoin (ja toivon edelleen), että jos sinusta siltä tuntuu tulet tänne meillekin kertomaan mitä on tapahtunut... :(

ON: Virtsatietuhdus... Voi kuinka sinua kaipasin! NOT! :kieh: No mutta yksi positiivinen asia edes: Mulla on yksi kuuri valmiiksi kotona, etten joutunut töihin kärvistelemään. Mutta, nyt sitten pitäisi saada työpaikkalääkäri kiinni ja kysyä voiko hän kirjoittaa tämän päivän saikkua näkemättä minua. On kyllä hoitanut tätä samaa v***n vaivaa viime vuonnakin ja silloin mulle määrättiin myös estolääkitys...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 22.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp37/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp35/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp35/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi

Kp 21-30


memsie............kp30/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
KyyneltenHymy..kp28/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp26/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp25/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp24/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp24/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp22/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp21/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 11->20


Naspula............kp14/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp10/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp8/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp8/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Anlii................kp6/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
Amore.............kp2/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi


Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi........................................21v.............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Kiitos tsempeistä, ootte ihania :) Ensimmäinen kuuri vasta takana, niin en tiedä yhtään mitä odottaa..Toisaalta toivon et se ovis nyt tulis ennen kp16 kun sillon alotan primolut-kuurin ja tuntuu ettei sen jälkeen ainakaan enää tuu. Mut toisaalta ihan hyvin voi tullakin, mene ja tiedä. Toisaalta taas jos saisin vahvan ovisplussan vaikkapa kp14 niin arvatkaa vaan huvittaako alkaa sit enää syömään mitään primoja. Kun toisaalta se tuntus sit jotenkin turhalta, mut toisaalta eiköhän ne lääkärit nyt osaa asiansa ja niillä on ihan syynsä määrätä nuo nappulat niille tietyille päiville, et pitäs vaan luottaa niihin.
Tuo toisaalta-sanan viljely varmaan kertookin jotain siitä miten paljon tää kaikki silti herättää mussa kysymyksiä, vaikka kaiken periaatteessa pitäskin olla jo ihan selvää :D Noh, aika näyttää..

Pamsku joko kävit apteekissa? :popcorn:

Mitähän muuten kuuluu Jonna_91:lle ja miuku9:lle? Ja tietty kaikille muillekin, mut Jonna tosiaan on edelleen kysymysmerkin kanssa tuolla ja miuku on mennyt jo heittämällä ohi omista normaaleista kiertopäivistä, et onkohan mahtanut testailla? :)
 
Amalia89, eiköhän se ole ihan normaalia, että kysymyksiä silti herää... ;)

ON: menkat ei oo vieläkään parin päivän kivuista huolimatta alkanut. Rinnatkin oli jo välissä melkein kivuttomat, mut taas aristaa iha perhanasti. Eilen oikeesta rinnasta tuli valkosta nestettä, ilman puristelua. Joko mulla on prolaktiiniarvoissa häikkää, mulla on hyvänlaatuinen aivokasvain tai sitten kuulun siihen synnyttäneiden porukkaan, jolla alkuraskaus laukasee maidontuotannon ;)
 
Sunflower jaksuja :hug:

memsie ootko ajatellu testailla uudestaan? Etkös jo kerran testaillu?!

Grill olitkos sä ajatellu testailla?

Täällä tiedetään että tiputaan viimestaan lauantaina korkealta ja kovaa! Usko raskautumiseen on liian (pelottavan) vahva, rinnatkin kipuilee.. Kaikki on luuloa, kun se oviskin tuli huomattua. Tiedämpä etten tikkuja enään ostele, on hieman rennompi olo. Ihottaa toivoa, kun tietää ettei kuitenkaan mitään tapahdu!
Toista pientä murusta on jo haluttu niin kauan, että alkaa sydäntä riipiin, muutkin varmaan tietää tunteen.. En enään tiiä mitä tässä pitäis ajatella taikka tehä !? :'(
 
Kyyneltenhymy, joo testasin perjantaina, eli kp 26, ihan puhtaan negan. Siks ajattelin, että ootan rauhassa nyt tän viikon loppuun, ja jos ei mensut tuu ni testaan uusiks :) ja koita nyt elää tämä viikko rennoin mielin :) Vaikka varmasti vaikeaa se on, kun mielessä pyörii suuri toive ja vahva usko raskautumiseen. Täällä mie piän sulle(kin) kovasti peukkuja! :)
 
KyyneltenHymy: Ensinnäkin hali sulle! :hug: Mä oon päättänyt että lauantaihin odotan ja sitten testaan jos on tarvetta. Tässä olen parin viime kierron aikana kehittänyt itselleni niin hyvin noita "oireita" etten halua uskoa enää mihinkään... : / Tai juu, sitten kun rinnat tulee kipeiks niin sen lasken oireeksi! On nää kierrotkin nyt heitelleet niin paljon, että siksikään en halua kiirehtiä sen testaamisen kanssa ja ovistakaan en ole bongannut millään tavalla.
 
Mulla on yrityskierto väärä tossa listassa nyt ois menossa yk3 Voi vaikka huomiseen päivittää :)
Tänne rintamalle ei oo mitään uutta, viime viikon keskiviikkona tunsin jotain ihme viiltoja kohdunkohdalla säikähdin ihan et onko mulla kohtu tulehdus niitä sykäyksii tuli sillon tällön ja keski 2 päivää. :O Noh katotaan tuleeko täti kylään =)
 
Sunflower11
Omaa napaa nyt koneelta..
Tosiaan, taisin joskus parisen viikkoa sitten valitella kivuista. Lopulta ne voimistui niin kovin että itku tuli ja kävely onnistui sipsuttaen jotenkuten, kun kaikki liike ym. sattui aivan s*tanasti alavatsaan/munasarjaan/kohtuun. Vessassa käyminenkin oli tuskaa, kun tuntui että puukolla väänneettäis ja käännettäis ja kesti puolikin tuntia että sai pissalla käytyä saatika että jotain muuta.
No, siis kystahan sieltä löyty ja leikkasivat pois + ensin oli puhetta että koko munasarja lähtis mukana kun oli jotenkin kietoutunut, mutta sitten kun myöh. oli lääkärin kanssa puhe niin ei lähtenyt kuin pala/osa. Eli semmosta. Jälkivuotoa oli viikon verran about ja eilen tais alkaa sit menkatkin siihen syssyyn kun alkoi normimenkkaoireet ja sitten vuoto runsastui. Ois niinko sitten tää kierto taukoa yrityksestä ja gynellä käyn tos jossain vaiheessa kun ajan saan niin kattomas tilannetta.

Fyysisesti olo on jo ihan ok, tavallisella panadolilla 1g pärjää. Henkinen vointi taas.. no.. siinähän se kiikkuu mukana.
 
Sunflower: :O Mitähän tähänkin sit sanois? Jaksamisia, ei varmasti ole helppoa! :hug: Itsellä myös joskus 19 vuotiaana epäiltiin kystaa, mutta sitä ei sitten (onneksi) koskaan löytynyt. Tosin sanoivat että se voi vielä joskus ilmestyä...
 
Juu täällä menkat ihan ajallaan tulivat, tai siis nyt näköjään kierto tasoittunut tuohon 30 päivään :)
Voi siis päivittää kp 6/28-30, yk 30.
Ihanaa tietää että tulevat kellon tarkasti kaikesta tapahtuneesta huolimatta:)

Uutta kiertoa kohti<3
 
Minä jonka menkat on ollu aina kp 30-32, nyt näyttäs olevan kp 29 ja limasta rusehtavaa tulee pyyhkiessä :stick: Mä niin tiesin tän! Mutta nipukka ei oo tullu alas (ainakaan viel), yleensä se laskeutuu edellis iltana ja aamulla alkaa vuoto.. Nyt en yltäny ollenkaan! Mä menin ihan paniikkiin vessassa.. Voi perse! Tai sit on taas joku perseen ulkonen!
Positiivisuutta liikaa ilmassa!
Mut mun laskujen mukaan on dpo 11 menossa, voiskohan jo näkyä r-testissä?

Pahoittelen oma perseisyyttä! :ashamed: TAAS
 

Yhteistyössä