Kakskymppiset yrittäjät 2012

Amorelle ja miwwille halaukset :hug:

Hainpas sitten pojalle taas lääkkeet korvatulehukseen |O Ilmoitin etten lähe huoneesta pois ennenku on saatu lähete korvapolille ja kas kummaa, lähetteen laitto heti! Kriteerinä oli 3korvatulehusta 3kuukaudessa, meillä oli joulukuussa 5kuuria kuukaudessa ja nyt vasta lähete :headwall: Pitää olla onnellinen tästäkin!

En nyt yhtään keksi parempaakaan paikkaa purkaa näitä keskenmenotuntemuksia, ja nyt on ihan pakko jutella jossain...

Otin tuossa muutama tunti sitten Cytotecit, joilla kohdun pitäisi tyhjentyä. Vuotoa ei näy vielä, mutta jopa 1000mg panacodin läpi tuntuu kovat menkkakivut. Mies on töissä tänään pitkälle iltaan ja mua pelottaa ihan hirveästi, että onnistuuko tämä ja miltä se sitten tuntuu. Olen (tyhmä minä, tyhmä!) lukenut netistä juttuja laidasta laitaan ja nyt vähän pelottaa, että mistä mä tiedän jos verta tulee liikaa, tai jos lääkkeet ei toimikaan? Kauanko sitä vuotoa voi odottaa ennen kuin soittaa lääkärille?

Haluaisin todella paljon saada pois alta kaikki nämä vuodot ja jälkitarkastukset, ja suoraan sanoen unohtaa, että mitään keskenmenoa olikaan. Olen tunnetusti masennusherkkä ja eilen sain ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen pahan paniikkikohtauksen. Itkin läpi yön, kävin kolmelta yöllä lenkillä ja aamu seitsemältä torilla kahvilla, kun en vaan pystynyt olemaan kotona. Jännitin ihan hirveästi sitä, että tästä keskenmenosta tulee "todellista" kun se vuoto alkaa. Pelkään tosi paljon niitä könttejä mitä sieltä tulee, en todellakaan haluaisi joutua tuntemaan niitä.

Mulla tää raskaana oleminen oli todella vaikeaa, mulla oli aivan kammottavaa pahoinvoitia plussasta alkaen. Osa musta haluaisi yrittää heti uudelleen niin kuin Miramei, osa taas huutaa että en jaksa sitä lamaannuttavaa oksetusta heti uudelleen. Ehdin tässä raskaudessa huokaista helpotuksesta kun oksetus loppui ajoissa, kunnes sain tietää alkion kuolleen juuri samoihin aikoihin... Tuntuu, että haluaisin nyt hetken nauttia kesästä ilman mitään keskenmenovuotoja tai raskauspahoinvointeja, mutta kun olen jo kerran raskaana ollut, "raskaana olemattomuus" pelottaa. Uusi raskaus helpoittaisi varmana tätä menetystä, mutta siihen liittyy kuitenkin omat vaikeutensa ja pelkonsa...

Olisi tosi kiva kuulla erityisesti Miramein ja Miwwin fiiliksiä, kun ollaan aika vastaavissa tilanteissa.

Todella vaikea sanoa teille menetyksen kokoneille yhtään mitään, sillä en voi millään tietää mitä käytte läpi! :( Toivon vaan kovasti voimia kaikille ja hieno juttu niille, jotka pääsevät suht' helposti asian yli ja pystyvät jatkamaan yritystä hetimmiten. En tiedä olisiko itselläni voimia siihen... Ja (anteeksi vain) toivon etten sitä joutisi koskaan selvittämään. :( Vierestä seurasin ystäväni kemialliasta tyhjennystä ja sen jälkeen vielä kaavinnan jälkipuintia, onneksi heillä oli voimia jatkaa yritystä heti ja siitä ansiosta sain itselleni mitä ihanimman kummipojan.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 7.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Amore.............kp35/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp34/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Pamsku............kp32/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30

miuku9............kp30/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp30/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Anlii................kp29/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp25/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp23/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp23/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp21/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi

Kp 11->20

Grill................kp20/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp19/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp19/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp17/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp16/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 1-10

Naspula............kp9/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp5/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp3/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot

Miwwi........................................21v.............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Mosmos laitoin myös yv:tä.

Grill minäkin toivon, että säästyisit ja että muutkin säästyisivät tältä!

Ehkä tärkeintä on, ettei vaivu epätoivoon tai itsesyytöksiin! Kyllä tämä elämä jatkuu ja mekin saadaan
vielä oma nöpönenä! :heart:

Miramei: Kyllä! Näin uskon! =)

Oh mikä ahdistuskohtaus tuli eilen! :| Katsoin rästiin jääneitä Iholla-jaksoja ja joulujakson kohdalla tuli itku... Kaikilla jaksossa seuratuilla oli lapsia (eri ikäisiä, mutta kuitenkin) ja tulipa vain taas se olo kuinka sitä itsekin jo haluaisi viettää joulua lapsen kanssa. Lapsille joulu on niin erilainen kokemus, kuin aikuisille. Se odotus, jännitys ja vilpitön onnellisuus... No ehkä sitten ensi vuonna!

Moikka taas pitkästä aikaa :) Mulla on jääny kirjottelu nyt kokonaan kun työjutut on verottaneet aikaa ja jaksamista... Nyt kuitenkin kun oon siinä vaiheessa kiertoa, että ovulaatio on joko mahdollisesti ollut toissapäivänä (en oo varma) tai sitten vielä tulossa niin on pakko ollu virkistäytyä, eihän tästä muuten mitään tule :D Tosiaan sillon toissapäivänä oli muutama outo tuntemus tuola alavatsalla, ne oli semmosia menkkamaisia jomotuksia/vihlaisuja. Ei siis lainkaan sellaisia mitä odotin, mutta saattohan ne ovista olla. Nää tunteet ei tuntunu pelkästään jommalla kummalla puolella munasarjoja, joten se sai mut vähän epäilemään... Kauanko teillä on nää ovistunteet kestäny(kivusta en ainakaan minä voi puhua, koska hädin tuskin tuntuivat)? :)

Täällä on taas surullisia asioita tapahtunu monelle, en voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu.. :( Ja vaikka vertaistuki on merkki siitä, että myös jollekin toiselle on käyny huono tuuri vaikkei sitä kenellekään toivoisi, niin ainakin on myös sellaisia ihmisiä ketkä on kokenut samat tilanteet ja ymmärtää niitä... Paljon jaksamisia kaikille ketä on suru kohdannut!

Nimiasiaa: Oletteko puhuneet puolisonne kanssa nimistä vauvalle? Meillä on ollut jos jonkinmoista ehdotelmaa, mutta sitten toinen ei ole tykännyt toisen ehdotuksista... Eilen löytyi pojan nimi, joka kävis kummallekin! :) Oikeastaan tykkään itse siitä tosi paljon, mies sen heitti eilen ohimennen ja minähän siihen sitten tartuin! Vois olla ainakin tekonimenä, jossei sieltä sitten ihan sen näköistä lapsukaista tulisikaan... Olen ehkä turhan ajoissa liikenteessä, mutta kaikki tää jännitys tekee tästä odottamisen odottamisesta just mukavaa! :)

Nimistä: Ollaan me kerran asiasta puhuttu kun itse heräsin ajatukseen ettei minulla ole mitään hajua kivoista nimistä. :D Tämä taisikin tapahtua hiukan ennen kummipoikamme ristiäisiä. Ainakin yksi molempia miellyttävä pojan nimi tiedetään, tytön nimistä mulla on suosikki, mutta tuo komeempi osapuoli ei siitä innostunut. :) Toinen nimi lapselle tulee sukupuolesta riippuen joko minun tai miehen toisesta nimestä. Molemmat ovat olleet suvussa jo useamman sukupolven. Itse en ainakaan kutsu lasta nimeltä kuin vasta ristiäisten jälkeen, sillä haluamme julkistaa nimen "virallisesti" sitten kaikille. :) Eli maha-asukki saa kulkea lempinimellä elämänsä alkutaipaleen. ;)

Huomenta!
Makaan tääl makkaris hiljaa pimeessä, ukot kuulostas kolinasta päätellen siivoavan, en kehtaa häiritä ettei aina joudu osallistumaan :D

Nimi on selvä tytölle ja poikien nimiä on maiskuteltu suussa jo :)

Keskenmeno on kamala, siittä vaan pitää taistella ylös ja alkaa uutta yritystä. Jos pian alkaa pelkään kokemusta, ei pian uskalla yrittää ikinä uutta. Ja itellä (oletettujen) laskettujen aikoina riipasee sydämestä ja pitää kyl päivä tai kaks itteä kasailla taas jaloilleen! Ja mua muistuttaa aina joku keskenmenoista, koska oman keskenmenon kohalle joku sukulainen on kans raskaana ja meillä olis ollut sama la jos ei ois oma jäänny välille :(

Montakohan päivää siit oviksesta on:confused: Pitää varmaan laskea..

Laskin tuos just miehelle, että meil ois jo yk 17 menossa, jos ei oltas jouduttu olla tauolla :( Nii ja viimeviikon loppuna tuli vuos siittä kun kerrottiin "ilouutiset" miehen vanhemmille.. Meille tulee vauva... Joka muuttukin itkuks!

Mutta nyt ei auta itku markkinoilla.. Meen kattomaan mikä tilanne keittiössä ja lähen shoppailemaan sadepäivän kunniaksi ;)

Hyvää viikonloppua naiset :wave:

Viimeksi muokattu:
Nimistä, meillä on tiedossa kyl molemmille sukupuolille muutamia nimiä, joista sitten vaan valita "vauvannäköinen" kun lapsonen turvallisesti sylissä :) Me aiotaan kyl kutsua ihan nimellä, siis julkistaa nimi heti kun se on meidän kesken lyöty lukkoon.. Muutenkaan ei pidetä ristiäisiä.. Ollaan näin sovittu jo yrittämisen alussa. Anoppi varmaan hyppii seinille, mutta se on sit sen ajan murhe.... :D

Täällä on saatu r-testi näyttämään negaa, ja nyt sit odotellaan millon se ovis suvaitsee saapuvaksi.. Saimme ihmeesti uutta potkua tähän yrittämiseen, kun ajatukset seikkaillut jo sielläkin, että mitä jos ei koskaan... Itselläni nyt ois teoriassa aikaa vaikka 20 vuotta yrittää lasta, mutta miehellä alkoi jo näkymään kriisin merkkejä kun on mielestään jo niin vanha ja kuvittelee jatkuvasti että "sitten kun se on täysikänen, niin mähä oon jo niin ja niin vanha!" :|

..Muistamme tätä meidän pikku piristysruiskeena.. :heart: : /

PERJANTAI 18.5.

Kp 31 ->

Amore.............kp36/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp35/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Pamsku............kp33/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp31/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp31/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi

Kp 21-30

Anlii................kp30/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp26/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp24/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp24/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp22/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp21/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20

Lindu...............kp20/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp20/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp18/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp17/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 1-10

Naspula............kp10/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp6/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp4/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot

Miwwi........................................21v.............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Viimeksi muokattu:
Nopeasti vaan kirjoitan, nega tuli aamulla testattua Pregcheckin liuskalla, arvattavissa oli. Sit koko päivän jatkuneen kuvon jälkeen äsken tuli kaikki ulos kaaressa, mitä oon tänään syönyt. Että vattapöpöillään sitten ilmeisesti. Jos olis ollu joku muu syy tossa oksentamisessa, sen olis vielä "ilolla" ottanut vastaan.

Mosmos: Upeaa, että saat purettua noinkin vaikeita ja henkilökohtaisia ajatuksiasi tänne. Itse ainakin arvostan sitä todella, ja toivottavasti purkaminen tänne helpottaa yhtään. "Onneksi" on myös kohtalotovereita, jotka voivat jakaa samoja tuntemuksia, eikä tarvitse aivan yksin olla. Iso halirutistus. :hug:

Memsie: eikös tuo periaatteessa vois olla hyvin varhaisia raskausoireita, vaikkakin negaa vielä näytti? Mä haluan uskoa niin. :) Tosin ei se vältsiin kivaa jokatapauksessa ole :( Helpottiko olo sen oksentamisen jälkeen?

Oviksesta hieman, että vaikka siitä täällä nyt pariin otteeseen on puhuttu :)laugh:) niin jotenkin jäänyt epäselväks: koska ne limat on "parhaimmillaan" eli runsaimmillaan? Yritän epätoivoisesti bongailla tota ite, ja pelkään että missattiin. :( Onko limaa eniten kun on the Hetki, vai ennen sitä (eli kun tulisi tikulla plussa)? Pitäis ehkä vaan sortua niihin tikkuihin, mutta koen jo kaiken muun olleen niin vaikeaa, että en saletisti osaisi sitäkään, tai sekoisin vieläkin enemmän, että en vaan ole suostunut. Täähän on siis paljon yksinkertaisempaa...

Nimet, minulla itselläni olisi ihan hirvittävästi sopivia nimiä valmiina. Pidän kansainvälisistä ja moniin paikkoihin sopivista nimistä. Mieheni tosin on paljon tiukempi ja krantumpi. Me molemmat alamme J:llä ja miehen veljekset alkavat J:llä, ja kirjain on hyvin edustettuina perheissämme, joten se oli si mahdollinen jatke/teema. En tiedä onko luvallista sanoa, mutta tytölle olemme miettineet nimiä Jenna ja Ki(i)a. Pojat ovat paljon vaikeampia, ainakin minulle. Mutta tosiasia on, että kyllä tuo ihme pitää ensin nähdä, ennen kuin tietää mikä nimi olisi sopiva :)

Ja Naspula, onhan uskonnottomia nimenantojuhliakin, joissa voidaan juhlistaa uutta lasta ja "antaa" nimi pienin seremonioin. Ei tarvitse aina kastaa ja olla uskonto läsnä.

Punnabis sellaista "juhlaa" tarkoitinkin.. Vaikka tosin mitään seremonioita tai sellaisia ei haluta. :) Juhlistettaisiin lapsemme nimeä pienesti kahvitellen, hauskaa pitäen ja kuvia ottaen ja lapsi saisi "kunnia tädin/sedän".. Jotain tämmöstä kaavailtu alusta asti, mutta anoppi nyt lähinnä hinkuu tuon uskonnollisen tapahtuman perään koska itse uskoo..

memsie uuuh, oliskoooo?! ;) oottele muutama päivä lisää ja testaile uudestaan?

Grill superhali :hug:

Nimiasiaa meillä on molemmille etunimet selvät, muita nimiä ei ollakaan oikein mietittykään. :) Ihana olis jatkaa omia toisia nimiään - jospa siitä tulis sitten perinne?? :) Ja oon halunnu koko tän yrityksen ajan kutsua sitten lasta ihan oikealla nimellä, kun tieto sukupuolesta selviää.. Mies ei oo vielä ihan samoilla linjoilla - ehkä saan pään vielä käännettyä.

Missä mun menkat?? Oon nyt parin viikon ajan nukkunut tosi huonosti ja sitä mukaa ollut myös kovin väsynyt. Näen todella todentuntuisia unia ja monena aamuna torunut miestä milloin mistäkin asiasta, kun oli esimerkiksi jättänyt jäätelöt yöksi sulamaan pöydälle ja minä jouduin ne sieltä siivoamaan (tämä siis unta). Lisäksi olen todella hajamielinen, unohtelen jatkuvasti tavaroita ja asioita... En oo lainkaan oma itseni.

Meillä myös tytölle ja pojalle nimet valmiina. Ainakin ensimmäiset, mutta toiset ja mahdollisesti kolmannet nimet on ihan hakusessa :D

Memsie :hug:

Täällä ei vaan tädit tuu käymään :/ jotain tuhrua tulee mutta siinä kaikki. Tulevasta kierrosta se kyllä tärppää!! Nyt sen päätin =)

Punnabis, joo kyllä olo helpottui ja oli tosi hyvä olo sen jälkeen. Lähdin viemään tyttöä tutustumaan pariksi tunniksi tilapäishoitoperheeseen, ja aattelin mennä sillä aikaa syömään, ku en ollut sitten sen yrppäämisen jälkeen syönyt. Otin Ricosta tonnikala-katkarapusalaattia, ja muutaman haarukan jälkeen alko taas öllöttää toden teolla. Söin kuitenkin väkisin kaiken, kun aattelin, että sitten olo helpottaa. Vartin verran oli taas sellanen olo, että kohta nousee ylös, mut sitten helpotti ja meni ohi. :O Ite en vaan jaksa uskoa olevan raskausoire, kun eikös ne johdu siitä raskaushormonista, ja sitähän ei selkeästi ole, kun testi oli nega.

Mutta sitten äsken ihmettelin, että tuntuupa oikee rintsikan kuppi jotenkin kosteelta ja puristin hellästi rintaa, ja nestettähän sieltä tuli. Mulla tuli imetyksen lopettamisen jälkeen puolisen vuotta menkkojen yhteydessä samalla tavalla, mutta nyt vuoteen ei oo enää käynyt näin. Pelkään, että mulla on nyt joku hormonihäiriö :/

Nimistä, meillä olis pojalle etunimi, mutta muuten ei :D Mulla oli yks tytön nimi, minkä tiesin haluavani antaa, ja se on nyt sitten jo käytetty ;) Neidin toinen nimi on isän päättämä, ja kolmas on mun toinen nimeni.

Kiitos kaikille tsempeistä :flower:

Mun lääkkeellinen tyhjennys ei sujunut ollenkaan oppikirjan mukaan, vaan jouduin lopulta liiallisen verenvuodon vuoksi kaavintaan. Fyysiset ongelmat tuntuis nyt viimein olevan ohitse, ja pääsen vähän keveämmissä tunnelmissa käsittelemään tätä henkistä puolta. Kaavinnan vuoksi ainakin tämä kierto menee meiltä "hukkaan" (tulehdusriskin vuoksi pitää välttää yhdyntää pari viikkoa), mutta ihan odottavalla mielellä taidan nyt asettua tänne ainakin taustailemaan :)

Olen nyt vaan jotenkin niin lamaantunut, että vaikka olen kaikki tekstit lukenut ei vain sanoja tule... : / Eli summaan yhteen: voimia ja plussatuulia! :heart:

Jos huomenna sais vähän ajatuksia muualle pelin (ja alkomaholin...) avulla. =)

Ai niin. Vitutusta ja masentuneisuutta on purettu jo päivällä nettishoppailuun. Jippii, halpaa on mun elämä!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
paljon voimia mosmos :hug:

nimiä ei olla vielä mietitty heitelty vain ilmaan :)

sit omaa napaa.. rinnat arat, paha olo.. ja saatiin muutettua omaan kotiin eilen :) tänään ohjelmassa laatikoiden purkamista :)

ihanaa viikonloppua kaikille! :)

es: Onnea uuteen kotiin! =) Jos saisitte sinne sitten vielä yhden uuden asukkaankin. ;)

ON: Mulla pukkaa flunssa nyt vaan väkisin päälle. :kieh: Yritän nyt viikonlopun yli selvitä tiukalla burana-kuurilla... Kyllä se auttaakin aina puoleksi päiväksi.

LAUANTAI 19.5.

Kp 31 ->

Amore.............kp37/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp36/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Pamsku............kp34/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp32/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp32/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi

Kp 21-30

memsie............kp27/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp25/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp25/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp23/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp22/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp21/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp21/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 11->20

Punnabis..........kp19/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp18/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Naspula............kp11/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 1-10

Amalia89..........kp7/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp5/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Anlii................kp3/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:

Muutospyynnöt listaan:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä